אין על מה מאמי
מחכה להמשך :]
ממש יפה מאמיי,
מחכה להמשך 😊
בנוותת המוןן תודה! (:
עכשיוו אני ממשיכה כי רק עכשיו באתי מבצפר =\\ באאאכס.
התחלה יפההההה=]
תמשיכייייי
מהרררררררררר!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
תמשיכייי כמה שיותרר מהררררררררר 😛
^תודה רבה לכן (:
הינה המשך יפיופות (:
"טוב יאאלה ביצ'"
"צ'או מותק"
אךך..
כמה שהצטערתי על הרגע שהחלטתי ללכת לשם.. הדבר ששינה לי ת'חיים מקצה לקצה.
פרק 2:
"וואיי מה אני ישים? 😢 " שאלתי את יפעת בזמן שאני מבלגנת את כל הארון (שכבר במילה מבולגן =\)
"אממ.. שימי את זה ואמ.. זה =] בליי חזיה!" הוציאה לי מן סטרפלס כזו שמחסה רק את החזה בצבע אדום וחצאית מיני מיני מג'נס.
"טוב, אולי אני שמה ככה חשוף אבל זה לא יותר מידי.. ? =\"
"לעע.. חפיף מה קרה לך!?"
"טוב.. וואט אוור =] אה.. עם איזה נעל?.."
"מגף עקב לבן מבריק"
"דיי אל תגזימי איככ חוצמזה עכשיו אוגוסט יא פוסטמה.."
"אה.. ^___* חח אז.. סנדל עקב עקב ד-ק לבן.."
"מתאים (:"
"מה את עושה פן או תלתלים?"
"עזבי באמשלך אין לי עצבים עכשיו לפן.. במיוחד עם כל הלחות.. אמ.. אני נשארת טבעי" 😛
"יאאלה כנסיי למקלחת יא סרוחה (:"
"ששש.. את כזאת פחחח ואני פיייייייי"
"חחחחחח מושפעעת מי רואה ארץ נהדרת?!"
"ראיתי באינטרנט אצל בת דודה שלי חחחח"
"חחח מושפעות =]"
נכנסתי להתקלח שטפתי מעצמי את כל הגועל והנגיעות שכ"כ הרבה בנים שבים נגעו בי.
חשבתי על כל מה שעבר עלי היום.
~*~
"היי בובה רוצה אני אמרח אותך?" בזמן ששכבתי להשתזף שאל אותי מישהו שאני בכלל לא מכירה.
"הרגליים שלי באמת נשרפו כבר ..תמרח" וזרקתי לו את הקרם הגנה.
בהתחלה הוא חשש לגעת ואז ראה שזה לא מזיז לי - נגע בכל מקום אפשרי
הוא נגע חירמן, נישק, ..ליקק.. < :| > ולי?! פשוט לא הזיז, כן, ואפילו לא ידעתי את שמו.
"תראי איך היא נותנת לו אני לא מבינה היא כזאת... זולה."
"עזבי אותך.. מאמי ככה נראות השרמוטות של הבצפר. תכירי (:"
שמעתי את ירדן והילדה החדשה מדברות - עלי.
ת'אמת?! הייתי רגילה , אבל עלי לא ידברו ככה זה בטוח!
"אבל זה נכון" זעק לי הקול פנימי.
"זה לא. אני בסך הכל נהנית" התגוננתי מפני עצמי אפילו.
"מה קרה חמודה?! אוכל אותך שאלי באים כל הכוסונים?!" ומשכתי אלי (יותר נכון עלי) את אותו אחד. וככה , נגענו , נהננו לנו -אבל רגש?! לא היה פה זה בטוח.. אני בכלל לא הכרתי אותו.
"תכירי לירון - לירן ה-שרמוטה" ירדן אמרה לאותה ילדה כמה שיותר בקול כדי שגמני אשמע.
"שמרי על הפה שלך ירדן אל תעצבני אותי"
"ששש.."
"אךך עזוב - קנאיוות =] איפה היינו ?!"
"פה" ונישק אותי.
ככה העברתי איזה אולי 6 שעות בים עם 4 בנים.. 2 מהם רק ידעו איך קוראים לי ואני להם. אחד - אופק והשני אורי. את השניים?! אין לי מושג מי הם בכלל..
גם שמתי לב שלירון שם עם איזה אחד חתיך.. הם לא נראים חברים.. וגם אם כן (: חבר זה לא קירר 😛 קיצר כבר אני יברר עליו =]
חזרתי הבייתה כרגיל - אמא בספא מטפחת את עצמה וחושבת שככה היא ניראת יותר צעירה.
ישבתי בסלון ראיתי ת'סרט 'ריקוד מושחת' שהיה בטלוויזיה עם סיגריה ורדבול..
"מזה?! למה את מעשנת פה??!" אמרה אמא איך שהיא נכנסה
"את יודעת אמא אומרים שלום"
"שום שלום!!!!! תזרקי את הסיגריה הגועלית הזאת ומהר!"
"תרגעיי.. עוד מעט אני מסיימת אותה.."
"ממש אכפת לי - ע כ ש י ו - "
"לא רוצה דיי כבר רדי לי מהוריד!"
"לירן את לא תדברי אלי ככה ברור לך?! אני אמא שלך!"
"אייזה אמא בדיוק?! איפה?! כי אני לא רואה אחת כזאת"
"אלווהים איזה ילדה גידלתי לי בבית!! פשוט ילדה זולה!!!"
"לפחות ממני לא בורחים! אותך אבא אפילו לא סבל שנה שלמה אחת וברח!!"
"אאאאאךך!!" צעקתי אחרי הסטירה שנתנה לי "אלל תגעי בי בחיים שלך!!" והדלקתי עוד סיגריה.
"זהו נמאס ליי!! תפסיקיי לעשן בביית כבר!! תפסיקי בכלל לעשן! אני לא צוחקת הפעם אני ב-א-מ-ת אשלח אותך לפנמיה!!"
"דיי אמא אל תעשי לי את זה אני ממשש מפחדת טחח קייס מיי אסס ביצ'"
*עריכה*
"דיי אמא אל תעשיי לי את זה!!! אני ממשש מפחדת! טחח זונה!"
~*~
חשבתי לעצמי, אולי אני זולה, אבל אני לפחות נהנת ... אני לא צריכה מחויבויות ולא כלום.. כולם זבלים.. אני לא חיה בבועה שיבוא הנסיך על הסוס הלבן שיש בנים שאוהבים, שלא בוגדים, שיקבלו את זה שאת לא מוכנה, ושיגנו .. טחח הכל בולשיט .. אין דבר כזה.. מה שווה הגיל הזה עם מחויבויות?!
"נוו כבר תצאי י'שמנה.." צעקה לי יפעת
"שניה י'קופה.."
יצאתי ואני ויפעת התחלנו להתארגן.. לבשתי את הבגדים (אם אפשר לקרוא לזה חח ^___*)
"תגידייי!?"
"אה ?"
"איך הולכים בדיוק??!"
"בטרמפים"
"ניראה לך שאני יעמוד בצומת באמת"
"חח סתם לוטם יביא אותנו הוא יביא איתו עוד חבר (:"
"עם מי את?!"
"לוטם כפרה"
"=\ אם הוא יביא קוף!?"
"חפיף רק עד שנגיע.."
"סבבה מאמי =]"
"אל תדאגי הם טובים במיטה זה בטוח.."
"א..ה?..! כ..כן.."
מה שהיא לא יודעת ש.. אני עדיין בתולה.
'פייפפ פייפפ'
"וואי זה הםם בואי!"
ירדנו למטה וראינו ת'אוטו של לוטם..
ובתוכו ישב..............
מקווה שאהבתן! (:
יפהההההה
המשךךךך
-יסמיני:]-
יאא איך היא מתנהגת לאמא שלה ;D
ביצצצצצצצ' חח
תמשיכי מאמי
מחכההה (:
אם הייתי מדברת ככה לאצא שלי.
הייתי יכולה כבר לקנות לעצמי כרטיס לאלסקה חחח
וואי כמה שזה יפה תמשיכיייי
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
חחחח כן, אבל אין לה חינוך, אמא שלה רק אכפת לה מעצמה ואבא לא היה לה.. הוא עזב שהיא הייתה רק בת שנה =] חח
ותודה רבה לכולכן (: