כןן יש כאללה..^^
יצא יפה😊
ואי אהבתי בטיירווףף;]]]]]
הממשך מדהייםם
את מתכוונת להמשיך מתישו?:/
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסמיני:]-
תמשיכי מאמי סיפור מדהיםםםםםםם
יאההההההה
מדהים מאמי
איזה מושלם בובי
עם את רוצה יש לי 2 סיפורים
צחוק הגורל ולא מושלמת ..
לוב יו
**שרון**
קקראאתתי עכככשיו ! ואההבתתי ררצח
תמשיכיי מאמי
מוואאה
תודה לכולכןן איזה מתווקוות!! (: אוהבת הכיי שיש!
המשך אני אכתוב יותר מאוחר ועוד מעט אני מפרסמת לכן את ההמשך של "כבר לא אני" חיחי פולל זמן לא הגבתי..
יאא מאמי איזה פרק מוושלםםם!!!! סיפור פשוט נדיר, אהבתי!
את ממש מוכשרת, אני מתה על הסיפורים שלך 😛
תמשיכי דחוףף!