עולם של שקרים
=-=-=-=-=-
מתן : נשבע לך שאני כבר לא יודע מה לעשות.. אני אוהב אותה.. " הוא אמר והתיישב על הספה על הגדולה
דניאל : עם אתה אוהב אותה.. לך תגיד לה את זה.. "
מתן : " זה לא פשוט כמו שזה ניראה.. היא שונאת אותי ביגלל שקארין המטומטמת הזאת נידבקה עליי בדיוק במסיבה שלה "
דניאל : " היא צודקת "
מתן : " טוב נו מה אתה חבר שלי או לא? אתה אמור להצדיק אותי "
דניאל : " אין לי במה אחי, יאללה בוא החוצה "
מתן : " עזוב אני מעדיף להתקשר אליה "
דניאל : " אתה סתם עושה טעות "
מתן : " מה שתגיד. "
הוא אמר וניגש לעבר הטלפון שנמצא בחדר שלו.
הוא היה צריך קצת פרטיות איתה.
=-=-=-=-=-
התיישבתי על הספה ודיפדפתי בערוצים, לא היה משו מעניין ליראות אז כבר החלטתי ללכת לישון וזהו
ואז פיתאום המחשבות על מתן הגיעו, בעצם התגעגעתי אליו.
התגעגעתי אליו כל כך.
אבל קארין הזאת הרסה, הוא ביקש סליחה
אבל על בגידות קשה מאוד לסלוח.
עליתי לחדר והתיישבתי על המיטה עד שהפלא' שלי צלצל.
אני : " הלו? "
מתן : " מאמי אני אוהב אותך.. בבקשה תסלחי לי אני לא יכול עוד דקה בלעדיך. "
אני: " ג..גמאני.. " אמרתי בגימגום.
מתן : " את רצינית? את סולחת לי? " הוא אמר ונשמע על הקול שהוא לחוץ.
כל כך אהבתי שהוא לחוץ, הוא כזה חמוד ככה.
אני: " כ.. כן.. אבל תבטיח לי דבר אחד "
מתן : " מה שתרצי.. "
אני: " אתה לא מתקרב יותר לקארין הזאת "
מתן: " בטח מאמי שלי.. אבל עם היא נידבקת אליי אין לי מה לעשות עם זה "
אני: " תעיף אותה!! " אמרתי בעצבים.
מתן : " טוב יאפה שלי "
אני: " הא? "
מתן : " מה? "
אני: " לא משנה "
מתן : " אני אוהב אותך.. "
אני: " גמאני. " אוחח סופסוף לשמוע את הקול שלו, הקול היפה שלו.
להגיד לו שאני אוהבת אותו.
כבר לא יכולתי לשמור את זה בבטן.
חודש שלם לא לגעת בו,להרגיש אותו,לנשק אותו וללטף אותו.
היה החודש הכי קשה בחיי.
דיברנו עוד כמה דקות ובסופו של דבר השלמנו וחזרנו להיות חברים, הייתי כל כך מאושרת ששכחתי ביכלל שאני רוצה ללכת לישון.
החלפתי מהר בגדים וירדתי למטה.
הכנתי לי שוקו עם קצפת והתקשרתי למאיה החברה הכי טובה שלי.
אני: " מאיוש חזרתיי אליו "
מאיה: " מה? את רצינית איתי? "
אני: " כה.. למה את מבואסת? "
מאיה: " לא זה לא קשור לזה.. זה קשור לאסף.. "
אני: " מה קרה איתו? "
מאיה: " תחושה מוזרה לגביו.. הוא בוגד בי.. אני מרגישה את זה "
אני: " אל תדאגי יהיה טוב יאפה שלי [= רוצה לבוא אליי? " אמרתי וחייכתי.
מאיה: " בטח מאמי.. "
אני: " יאללה מחכה לך מואהה.. " אמרתי וניתקתי את הטלפון.
=-=-=-=-=-=-
מתן : " יואוו היא חזרה אליייי " מתן צעק בקול הבית וצרח כמו משוגע.
דניאל : " חח מה היא עשתה לך... "
מתן : " אני מאוהב בה.. דניאל אתה פשוט לא מביןןן.. " הוא צעק עלי וחיבק אותו.
דניאל : " על מה דיברתם? "
מתן : " אמרתי לה שאני אוהב אותה והכל והיא אמרה שגם היא.. אתה לא מבין כמה זמן חיכיתי לשמוע את זה.. חודש ש-ל-ם " הוא אמר והדגיש כל אות.
מתן הלך לחדר שלו וסגר את הדלת, הוא החליף בגדים במהירות וירד למטה
דניאל ישב על הספה וראה טלוויזיה.
מתן : " מה אתה רואה? " הוא אמר כולו מאושר.
דניאל : " תירגע עם האושר הזה, אי אפשר לדעת מה יהיה עם הבנות האלה "
מתן : " היא אוהבת אותי, אני יודע תאמין לי.. וגם אני אוהב אותה.. הכי שבעולם... "
דניאל : " איי שתהיה בריא, יש עכשיו שכחו אותי בבית.. סתום ת'פה ותיראה איתי " הוא אמר וחייך חיוך מרוצה
=-=-=-=-=-=-
' אני חייבת להפריד ביניהם ולא משנה מה, אני אוהבת את הילד הזה ' מאיה חשבה לעצמה.
היא החליפה למיכנס לבן צמוד ונמוך ולגופייה צמודה ורודה.
היא סירקה את שיערה השחור הארוך ואיפרה את עצמה בזריזות
היא לקחה תתיק צד הסגול שלה והכניסה בו : פלאפון,מראה,עיפרון שחור ו10 שח'
מאיה : " אימא הלכתי.. " היא אמרה בשקט ויצאה מהבית.
' אוףף מה אני יעשה איתם עכשיו? ליראות אותם ביחד זה יהיה סיוט 'היא המשיכה לחשוב לעצמה בעודה הולכת ברגל עד לבית של שיר.
היא מאז ומתמיד שנאה ליראות אותם ביחד אבל ביגלל ששיר היא החברה הכי טובה שלה לא יכלה להפריד ביניהם ועכשיו היא התאהבה בו כל כך, היא לא יכלה לסבול עוד רגע אחד בו הם מאוהבים יותר מתמיד.
מתן מעולם לא ידע שהיא מאוהבת בו, היא הסתירה את זה.
היא ידעה שהוא לא רוצה אותה והוא רוצה רק את שיר, היא ידעה שאין מה לעשות עם זה.
אבל הפעם היה לה הרבה יותר קשה לשכוח ולהמשיך הלאה.
היא הגיעה לבית שלה ודפקה על הדלת
שיר פתחה לה ונתנה לה חיבוק ונשיקה.
שיר : " בואי כנסי .. כמה אני שמחה ליראות אותך.. "
מאיה: " גמאני =] " היא אמרה וחייכה חיוך מזויף.
שיר לא הבחינה בכך.
עם רק הייתה יודעת שמאיה מנסה להפריד ביניהם...
&*&*&*&*&
להממשיך?!
יש לי כבר מללא פרקים שעשיתי לסיפור הזה.
הוא יצא ממש יפה לדעתי
תגיבוו [=
&*&*&*&*&





