סיפור יפה בייבי
אהבתי!###:]]תמשיכי לכתוב נסיכה
נווווו ישמיינהההההההה
מתי המשךך?!?
הזנחת אותנווווווו 😢
לוווב יו..
וואי אהבתי סיפור ממש ממש יפה!!
מצפה להמשךך בקרוב חיחי..:]
אוהההההההההבת
-רעוות-
יאו את כותבת ממש יפה..
מחכה להמשך;]
כיישרוונית
מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי