זה מהמם מאמי..
תמשיכייייייייייייייייייייייייייי
אתת אמרתתת המשךך ארווך. .
זה לא ארווך. . =[[[!!
אני רוצהה המששךך . .. !!
אה וד"א. . . סיפור מ-ה-מ-ם
לווב יווו
למה זה דווקא די ארוך,
בלילה ניראה אולי אני ישים לכם עוד אחד (:
תמשיכו ליקרואאא..
באיזהה לילה??!
חחח יצצצא מהממםם =]
הממשךך
דחוףף 😊
היום בלילה אני שמה.. כואב לי הראש בטירוווווווף =[אין לי כוח לכלום.. ואני עפה לישון קצת..
מאמי בבקשה בבקשה תמשיכי סיפור הורסס
שבת שלום 😁
פרק שלישיי (:
ראיתי את מתנוש (:
אני: " מתני, מה אתה עושה פה מתוקי? "
אמרתי לו והתנהגתי אליו כאילו בעצם אף פעם לא הייתה את הבגידה הזאת עם קארין.
מתן : " סתם, רציתי לעשות לך הפתעה.. את יודעת מה השעה? "
אני: " חח, לא " אמרתי וחייכתי.
מתן : " 9 בערב ישנונית אחת (: " הוא אמר וחייך ת'חיוך היפה שלו.
כמה שהתגעגעתי לזה.
הוא נישק לי ת'אף ואני צחקתי בשקט.
קמתי מהמיטה וניכנסתי לשירותים, שטפתי פנים והתארגנתי מהר.
חזרתי לחדר והוצאתי מהארון גינס בהיר וגופייה שחורה..
התלבשתי לידו, לא היה איכפת לי.
איפרתי את עצמי צ'יק צ'ק וחזרתי אליו.
מתן : " אני אוהב אותך, את יודעת את זה? "
אני: " אממ לא "
מתן : " אין מצב.. אני כל דקה וכל שנייה אאומר לך את זה " הוא אמר ונתן לי נשיקה קטנה בפה.
אני: " מזה הנשיקה הקטנה הזאת? "
מתן : " חח זאת רק ההתחלה, בואי למטה "
הוא אמר לי וירדתי איתו.
הסלון היה חשוך והיה לי מאוד מוזר.
בדרך כלל תמיד האור דלוק שם ואז האור ניפתח ורק החלק של פינת האוכל היה חשוך, על השולחן היו מלא נרות דלוקים בכל מני צבעים ועלים, 2 צלחות וסכו"ם ובלון היה קשור לכיסא אחד.
אני: " מאמי זה מדהים... "
אמרתי לו ונישקתי אותו, לאט לאט זה נמשך לנשיקה צרפתית סוערת ומתוקה מלאת אהבה,
אני: " התגעגעתי לזה אתה יודע? " אמרתי לו והרגשתי שדמעות יורדות לי.
מתן : " למה את בוכה מאמי שלי? " הוא אמר ומיהר לנגב לי את הדמעות.
אני: " זה מאושר מתן.. אני כל כך אוהבת אותך.. " אמרתי לו ואז הפלא' שלי הפריע וצלצל.
אני: " הלו? "
מאיה: " מאמי אני יכולה לבוא אלייך.. קרה משו נורא.. "
אני: לא מאמי מתן אצלי.. את לא מאמינה איזה חמוד הוא.. "
אמרתי לה ואז הפלאפון שלה התנתק.
' מוזר '
=-=-=-=-=-=-=-
מאיה: "זה לא יכול להיותתתתתת "
היא צעקה ושברה את הפלאפון לחתיכות.
היא מייד מיהרה להתקשר למירב.
היא הייתה חייבת כמה שיותר להפריד ביניהם.
מאיה : " מירבבבב.. הם ביחד עכשיו.. בא לי למותת "
מירב : " מזתומרת ביחדד ?! מחר את חייבת לעשות מה שאמרתי לך "
מאיה: " כן זה מה שאני יעשה..לילדה הזאת ביכלל לא איכפת מה קורה איתי.. "
מירב:" למה מה אמרת לה? "
מאיה: " רציתי לבוא אליה אז אמרתי בתור תירוץ שקרה משו נורא.. "
מירב : " ומה היא אמרה? "
מאיה : " היא אמרה לי ' לא מאמי מתן אצלי את לא מאמינה איזה חמוד הוא ' ואז ניתקתי לה.
אוףף אני שונאת אותה.
מאיה המשיכה לצעוק למירב בטלפון, היא כל כך שנאה את העובדה ששיר מאושרת עם חבר שלה.
עם חבר שאוהב אותה באמת.
בעצם למאיה לא היה חבר אמיתי, לא היה לה חבר ביכלל.
היא הייתה ההפך משיר.
שיר הייתה מאוד מקובלת בשכבה ואפילו מאוד יפה.
יש לה שיער שטני ארוך וחלק עד אמצע הגב , עיניים ירוקות מהממות, היא שזופה גבוהה ורזה. ובטבור היה לה עגיל קטנטן בצבע ורוד זוהר.
מאיה הייתה לא הכי יפה .
יש לה שיער שחור, עיניים חומות, רזה, לבנה ונמוכה.
יש לה גשר בשיניים ומשקפיים שביכלל לא מתאימות לה.
מאיה אוהבת את עצמה כמו שהיא ולא היה איכפת לה מה חושבים עליה, יש לה ת'חברות שלה וזהו.
היא סיימה את השיחה עם מירב, הלכה להכין לעצמה כוס תה ..
היא ישבה ושתתה אותו, היא נרגעה הרבה יותר.
אחרי כמה דקות היא החליטה להתקשר לשיר שוב פעם.
היא לא יכלה ליסבול שהם בטח נהנים שם ביחד.
-=-=-=-=-=-=-
מתן : " ועוד משו.. " הוא אמר והלך לעבר המערכת הגדולה.
הוא הכניס בפנים דיסק ולחץ על ' פליי '.
הוא ניגש אליי והחזיק בידי.
מתן : " התרצי לירקוד איתי? " הוא שאל, ממש כמו נסיך אמיתי.
אני: " בטח.. " אמרתי והתחלנו לרקוד שם, למוסיקה מרגיעה ונעימה.
באמצע הריקוד הרגשתי את שפתיו עליי ונמשכנו לנשיקה טעימה ומתוקה
ואז שוב פעם הפלא' שלי צלצל.
מתן : " אל תעני.. "
אני: " אולי זה חשוב.. " אמרתי לו בשקט והתנתקתי מימנו.
לקחתי ת'פלאפון ועל הצג היה רשום ' מאיה אהובתי- בית '
עניתי.
אני: " למה התנתק לך? "
מאיה: " בטעות ולא הצלחתי להתקשר אלייך יותר "
אני: " אה טוב.. "
מאיה: " מזה המוסיקה הזאת? "
היא שאלה, אני חייכתי והסתכלתי על מתן.
אני: " אני רוקדת עם מתן , מאיה אני כל כך אוהבת אותו... " אמרתי לה אחרי כמה שניות.
מאיה : " אה תהנו.. " היא אמרה בצורה מוזרה.
אני: " מה עובר עלייך מאמי? "
מאיה: " כ.. כלום "
שמעתי על הקול שלה שהיא עומדת לבכות.
אני: " טוב עם את אומרת.. "
הייתי כל כך לא חברה, אבל לא היה איכפת לי מכלום.
מתן : " אני אוהב אותך.. " הוא אמר לי בשקט, נישק את שפתיי והלך לחדר שלי.
אני: " יאללה דברי מה קרה.. נו.. "
אמרתי אחרי שכבר הוא נעלם..
מאיה : " כלום באמת, אני חייבת לזוז.. ביי.. , היא אמרה וישר ניתקה.
' אוף מה יש לה? '
כל כך התעצבתי שהיא במצב כזה.
בחיים היא לא הייתה במצב כזה רע.
עליתי לחדר ומתן ישב על המיטה, דיפדף באלבום התמונות שלי.
תגיבוו (:
מקווה שיהיה הרבה תגובות
וסליחה שההמשך בא באיחור.
מואאאההה...
יוווווווווו כמה שזה יפהה.
תמשיכי מאמי אני מעוד אהבתי
ממדהיםםםםםםםםםםם!!!!!
המשך מאמיי..
מחר אני ישים ת'המשך.
לא יודעת מתי.
תמשיכו להגייייב (:
מואאאהה...