יסווו- אני ימשיך מחר..
רחולו'ש- תודה מאמי...אני ימשיך מחר..ממש שמחת אותי כיף לקרוא את התגובות שלך
תובלי-יש מצב שכן ויש מצב שלא אני לא מגלה כלום
לידורי-חולה עלייך
שוקוהליסטית-איזה כינוי מגניב אני מתה על השוקו גם..חח
ותודה מאמי....איך קוראים לך?
אני ימשיך מחר פשוט היום אני לא יכולה אוהבת את כלוכן
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
😉
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
QUOTE (סופרמאמי @ 31/12/2006)
שוקוהליסטית-איזה כינוי מגניב אני מתה על השוקו גם..חח
ותודה מאמי....איך קוראים לך?
אני ימשיך מחר פשוט היום אני לא יכולה אוהבת את כלוכן
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
חחח בבקשה... וקוראים לי קארין.. =]
מירובו'ש יפה שלי
איפה ההמשךךךך ?....
יאללה אני מחכה כבר מושלמת אחת ...
LOVE YOU
😁 😛 [B]
מוששששלם
תמשיכי דחופפפפפפ
שרוני..קורלוש תודה אני ימשיך בערב תודה..
יש לי ללמוד למבחן אז עכשיו אין מצב שאני יוכל להמשיך..
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
המון המון המון המון בהצלחה במבחן מאמי, סומכת עלייך 😉
תמשיכי כשתוכלי 😛
אוהבת 😁
תודה מאמי
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
אני כבר שמה המשךך
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
"מה קרה אם טל הוא טס לגרמניה אני יודעת" אמרתי.
"המטוס..הוא…" אמרה בגמגום.
"הוא מה?" שאלתי יודעה מה קרה אבל לא יכולה לקלוט.
"הוא קרס..אף אחד לא שרד" אמרה בוכה. בוכה עד כאב.
"מה?!" שאלתי מרגישה כאילו יצאתי מסיוט הכי נורא שיכול היה להיות לי. זה לא יכול להיות. למה לא הגעתי בזמן יכולתי לאצור את זה ולא אצרתי זה לא הוגן. למה לי זה היה חייב לקרות?
למה לו? לא מגיעה לו למות. אבל יכולתי לחשוב מה שאני רוצה הגורל חשב אחרת.
פרק 22
"אדר..אדר את שם?" שאלה אמא.
"תחזרי על זה שוב" אמרתי.
"אדר הוא..הוא" מלמלה.
"הוא מת" לחשבתי את המילים שמפיה של אמא לא הצליחו לצאת.
"כן" אמרה והבכתה..
הטלפון נשמט מידי ונפל..
לא יכול להיות שהוא..אבל למה? מה הוא עשה שזה מגיע לו?
הרגשתי מן הרגשה נוראה..לכחתי טיק התלבשתי ויצאתי מהבית לא יודעת לאן..עד שראיתי שאני עומדת מול הבית של..דר' ברק? למה באתי לכאן? שאלתי את עצמי.
דפקתי על הדלת..לא פתחו דפקתי שוב. ניסיתי לפתוח ונכנסתי. "דר' ברק.." צרחתי הוא שכב על הספא וכדורים מונכים על השולחן ליד…
הוא פתח את עיניו קצת..נאנחתי 'מזל'
"למה?" הוא שאל "למה דווקא הוא?"
"אני לא יודעת" אמרתי…
"זה בגללך" מלמל " הבן שלי לא היה על המטוס אם לא היית מקשיבה לי ולא מתחילה בכל את הקשר איתו" אמר. הוא היה שיכור ריח האלכוהול שנדף מהפה שלו חדר לאפי. יכולת להריח אותו מקילומטרים.
"אני ניסיתי לאצור אותו לפני שעלה אבל היה מאוחר" אמרתי
הוא שתק..
"אמא שלי הרגע צלצלה אלי היא סיפרה לי מה קה ואני דאגתי לך" אמרתי.
"אמא שלך" אמר "פתאום היא דואגת לו" אמר.
"ברור זה הבן שלה" אמרתי.
"תוצאי את זה מהראש שלך היא לא רצתה שום קשר איתו" אמר.
"זה לא נכון" אמרתי.
"אל תאמיני" אמר דר' ברק..
"אתה שיכור אולי כדאי שתנוח" אמרתי.
"לא רוצה..אני רוצה למות להיות יחד אם הבן שלי" אמר.
"לא יצא לך מזה כלום" אמרתי.
"את יודעת…איבדתי את האהבת חיי את הבן שלי..אז מה יש לי לאבד עוד חוץ מהחיים שלי" אמר.
"דר' ברק תאמין לי שאתה לא רוצה למות אתה זהשתמיד גורם לי להבין החיים זה הדבר הכי חשוב" אמרתי.
הוא שתק ואז הטמוטטת על הרצפה. בדקתי אם הוא נושם הוא עדיין נשם. גררתי אותו למיטה שלו. שנים של עבודה בחדר כושר הכיחו לי שזאת עבודה לחינם ואין לי שום שריר. ואם יש לי אז הם עשוים מחמאה.
התיישבתי בסלון וחשבתי על טל. לכחתי בקבוק מהבר אצלו ושתיתי.
ראיתי קופסא שחורה שהיה רשום עליה רונית אביב השם של אימי.
לא הבנתי למה יש שמה קופסא אם השם שלה.
לכחתי אותה מי ידע?
היו שמה מכתבים לכחתי חד.
לאביב ברק היקר,
אני בהריון ממך..אני לא יכולה להגיד לך את זה פנים מול פנים.
כי אני יודעת שאני יתטחרת ולא יעשה את מה שהחלטתי.
אני לא יכולה לגדל את הילד. אני נשואה ואני לא יכולה וגם לא מסוגלת לעשות הפלה.
בעלי לא יודע..
הוא בכלל לא יודע שבגדתי בו זמן קצר אחרי הבגידה שלו..
והוא גם לא ידע…
אז אני נוסעת לתל אביב שמה הוא יולד ומשמה הוא ימסר אלייך…
מקווה שאין לך בעיה אם זה…
המכתב קצר..כי המונית מחכה לי…
מקווה שיהיה לילד טוב איתך..ואם תוכל לעשות לי טובה תקרא לו טל..יש לי תחושה שזה בן
תחושה חזקה…
ודבר אחד תזכור בחיים שלך אל תספר לו עליו..
אוהבת,
רונית
חיפשתי עוד מכתב הפעם מכתב ישן יותר.
לאביב היקר,
אני רוצה להפסיק אם זה אבל אני לא מסוגלת. אני חושבת שבזה אי מפסיקה לבוא אלייך…
אני יודעת ש…
המילה שבאה אחרי זה הכניסה אותי לשוק טוטאלי…
*-*אוהבת*-*
....מירב....
פרק קצר אבל הפרק הבא יפצה על זה..
לילה טוב בנות
*-*אוהבת*-*
....מירב....
תגובות??
*-*אוהבת*-*
....מירב....
מיריבי זה מדהים :]]]
המון המון המון בהצלחה היום 😛
אוהבת 😁
מירבי זה מדהים... נו נו נו אני רוצה המשך כבר..!!
חחחחח אל תשאירי אותי ככה במתח..
והפעם פרק לא של 2 שורות... 😉
לידרוי נשמה שלי..תודה המבחן היה בסדר הלך לי טוב..
קארינו'ש תודה מושלמת שלי חולה עלייךךךך
תגיבו בנותתתתתתתת
*-*אוהבת*-*
.....מירב....