ווואאוו O:
אם הוא באמת הרג אותם הוא יצא חרא !
פרק מדהים [;
וואווו שניה אחת הוא הרג את ההורים שלה
אמל'ה איזה מוזר זה לא צפוי בכלל
נכנסתי לשוק שיכח לי שנה לצאת ממנו
תמשיכי מאמי חייבת לדעת מה הולך לקרותת
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (_ליווש_ @ 02/02/2007) יאוווווווווווווווווווווו שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
😕
QUOTE (רוווותמיXD @ 02/02/2007) פיייי..אז הוא הרג את ההורים שלה?!? חחחח יאו 😊
פרק מ-ד-ה-י-ם=]
אווווף מזה אנחנו לא באותה כיתה?!
טוב, אני עם לירן 😛
תמשיכי =דחוווווף= בובייי :]
אוהבת אותך !
את האח[ו]ת שלללללי ;]
ש,ב,ת ש,ל,ו,ם..
וחג שמח מאמי
תודה טושלי 😊
כיף לך את עם לירן 😉
אוהבת מלא (:
שבת מקסימה שתהיה לך :]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 02/02/2007) מהמהמהמהמההההההההההההההההההההההההההההההההה?!?!!?!?!??!?!?!!?!?
הוא הרג את ההורים שלה..?!!?!?!?!
או שפתאום זה יסתבר שלא.. 😛
😢😢
מ=ד=ה=י=ם כמו תמיד בובה.. 😊
תודה קארינוש 😁
QUOTE (sapiri2006 @ 02/02/2007) ווואאוו O:
אם הוא באמת הרג אותם הוא יצא חרא !
פרק מדהים [;
😛
QUOTE (סופרמאמי @ 02/02/2007) וואווו שניה אחת הוא הרג את ההורים שלה
אמל'ה איזה מוזר זה לא צפוי בכלל
נכנסתי לשוק שיכח לי שנה לצאת ממנו
תמשיכי מאמי חייבת לדעת מה הולך לקרותת
*-*אוהבת*-*
......מירב......
😂
יא , פרק יפה [ :
הוא הרג ת'הורים שלה ? O :
למה דולב לא אמר לה כלום ? : |
שבת שלום בובי : )
3>
יאו זה הוא?#@#?$%?^&??^?%?$???#?%?^?&?&?^??#?
QUOTE (alexaa @ 02/02/2007) יא , פרק יפה [ :
הוא הרג ת'הורים שלה ? O :
למה דולב לא אמר לה כלום ? : |
שבת שלום בובי : )
3>
תודה אלכס (:
בקשר לשאלות?תדעי בהמשך הפרקים 😉
שבת מקסימה שתהיה לך 😛
QUOTE (שלך_תמיד @ 02/02/2007) מושלםםם
תמשיכיי דחוףףףף
תודה :]
QUOTE (chen-daskal @ 02/02/2007) יאו זה הוא?#@#?$%?^&??^?%?$???#?%?^?&?&?^??#?
😕
QUOTE (Kariniiii @ 03/02/2007) 😮 😮 😮 😮
אומייגאד!
קוראת חדשה? 😛