לושיייי 3>,
זה כ"כ מדהים יפה שלי !@#
מחכה להמשך 😛
ערב מקסים;]
אוהבת 😊
דור דורררררררררר
איזה יפה...
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מ=י=ד=!!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 22/01/2007) יאאאאא לידורי זה מהמםםם..!!
עם כל הדמויות.. מעניין באמת עם מי יהיה משהו... =]
תודה קאריני 😊
QUOTE (_ליווש_ @ 22/01/2007) Zה כזהה מוווושלםםםםםםם!!!
מדהיםםםםם...
המשךך..מהר..שמעת?!
ע-כ-ש-י-ו 😛
תודה יפתי 😛
QUOTE (רוווותמיXD @ 22/01/2007) לושיייי 3>,
זה כ"כ מדהים יפה שלי !@#
מחכה להמשך 😛
ערב מקסים;]
אוהבת 😊
טושלי תודה רבה (:
את ה=אח(ו)ת שלי..! 😛
QUOTE (sapiri2006 @ 22/01/2007) מדהים [;
תודה ספירי :]
QUOTE (-יסווו- @ 22/01/2007) דור דורררררררררר
איזה יפה...
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מ=י=ד=!!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
תודה יסמינוש 😊
יאא איזה פרק מווושלם! 😛
כל כך כיף לי לקרוא את הסיפור שלך =]..
תמשיכי דחוף! 😊
איתי הזה חתיחת חוצפןןן...
עצצבים קיבלתי עליו
המשך
זזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזהההההההההההההההההההההההההההה
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפששששששששששששששששוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווטטטטטטטטטטטטטטטטטט
ממממממממממממממממוווווווווווווווווווווווווווששששששששששששששששללללללללללללללללללללםםםםםםםםםםםםם
חחח
זה פשוט מושלם מאמי שלייייי
מתה עליייך פרק מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה
תמשיכי יפה שלי מתה עלייך נשמתי פרק מהמם..
ומה פתאום יש עוד דמות אהה?!?! חח סתם דווקא אהבתי את הדמות של לירן..
דווקא בגלל שיש לו שם כמו של לירן..
חחח
הסתבכתי קצתתת
מתה עלייך נשמתיי [כמה פעמים כבר חזרתי על זה.. חח זה טוב לחזור על זה עוד קצת]
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
נתראה מחר ב- 10!!!
איזה כיף להתחיל מוקדםםם
חחחח
אוהבת המון המון המוןן 😊
רחלוש =]]
QUOTE (תוביתות @ 22/01/2007) יאא איזה פרק מווושלם! 😛
כל כך כיף לי לקרוא את הסיפור שלך =]..
תמשיכי דחוף! 😊
תודה תובלי 😁
QUOTE (chen-daskal @ 22/01/2007) איתי הזה חתיחת חוצפןןן...
עצצבים קיבלתי עליו
המשך
😁
QUOTE (loisana11 @ 22/01/2007) זזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזהההההההההההההההההההההההההההה
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפששששששששששששששששוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווטטטטטטטטטטטטטטטטטט
ממממממממממממממממוווווווווווווווווווווווווווששששששששששששששששללללללללללללללללללללםםםםםםםםםםםםם
חחח
זה פשוט מושלם מאמי שלייייי
מתה עליייך פרק מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה
תמשיכי יפה שלי מתה עלייך נשמתי פרק מהמם..
ומה פתאום יש עוד דמות אהה?!?! חח סתם דווקא אהבתי את הדמות של לירן..
דווקא בגלל שיש לו שם כמו של לירן..
חחח
הסתבכתי קצתתת
מתה עלייך נשמתיי [כמה פעמים כבר חזרתי על זה.. חח זה טוב לחזור על זה עוד קצת]
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
נתראה מחר ב- 10!!!
איזה כיף להתחיל מוקדםםם
חחחח
אוהבת המון המון המוןן 😊
רחלוש =]]
חחח חמודה שלי((:
שמחה שאהבת 😛
אוהבת מלאא :]
אני טיפה חוזרת על עצמי..
זה מדהים ומהממם...ואני רוצה המשך
אני עדיין חושבת שזה דור ולא איתי
למרות שעכשיו אי פשר לדעת כי יש בסיפור 60 דמויות
ובטח את תעשי שזה לא יהיה צפוי יאללה תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
....מירב.......