כ"כ יפה (:
איזה מגעילים גיא וריבי =///
שבת שלום יפתי 😛
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כמה שזה יפה...
וואי מעניין מה יהיה בהמשךךךךךך
טוב מחכות שתמשיכייייי
***ליןןן וסיוונו'ש****
חחחחחח...........
כמה שזה יפהההההההההההההההההההההההה...
$שלמות$
משהו
בא לי לשמוע את הההממשששךךךך כבר...
שרוני מוכשרת שלי את יודעת מה את צריכה לעשות נכון???
להמשיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
^^^
בנות אני ממש שמחה שאהבתן
לידורי =] שבת שלום יפתי חולה עלייך נשמתי המשך ....היוםן בערב גג מחר
ליןן סיוון =] מי חולה עליכם יותר ממני ? מתה עליכן בובות
מירבו''ש =] וואי את לא קולטת בכלל מה קרה מקדום עם --- יאו איזה צחוקים איתו בקיצור תודה בובי ודברי איתה
תגיבו
אוהבת
**שרון**
יאא שרוניי השלמתי עכשיו את ה-2 פרקים!
מהממם! אבל למה את עושה למסכנה את זה?!
גם פוגעת באחותה ,
גם מי שהיא אוהבת רק רוצה לזיין אותה..
אווווווווווווצ' כוווווווווווואב!
מאמי שלי מחכה לההההההההמשך!
אוהבת המון
*מאיה*
ואוווווווווווווווווווווו איזה פרק יפהה!!!
מ-ו-ש-ל-ם!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךך????
גרררררררררררררררררר 😠
אוף שונאת את הגיא הזה!!! איזה מגעיל הוא!!!
תעשי המשךךךך
פליזזז
הלוואי שיקרה לגיא הזה משהו, ככה הוא לא ישחק בה..
מסכנההה 😢
טוב אני זזתי פרק מושלםםםם
חח
אוהבת רחלוש =]]
שרוניי מאמי מה עם ההמשך?
מחחחכהה מוווווווווואה ענקייתת
*מאיה*
תמשיכי מאמי
יאללה מחכה מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב........
בנות
אני כל כך צטערת
לא היה לי זמן לשום מבחנים ובחנים והכתבות
והיה לי מחויבות וממש לא היה לי זמן
עוד מעט המשך ...
לאב יו
**שרון**
נשכבתי על המיטה כל כך רציתי לעבור לישראל למדינה שלי למה זה קורה לי ?..למה החיים כל כך מסובכים
" מה זה חבר של גיא ?.." אמר מייק
" כן ..אני כל כך אוהבת אותו ומתגעגעת אליו .." אמרתי למייק במבט מאוהב
" אני מקווה שהוא לא ייפגע בך או משהו " אמר מייק
" איזה ייפגע הוא אוהב אותי הוא פשוט מלאך " אמרתי
"כן , עם את אומרת את יודעת" אמר מייק
" מייק בוא ניראה סרט לא באלי לדבר על גיא גם ככה אני מתגעגעת אליו " אמרתי וגיא נשכב לידי הוא שם סרט קומדיה בדי וי די
" וואי איזה סרט פיתוץ " אמרתי כשנגמר
" באמת ..חח לא משהו " אמר מייק השעה הייתה מאוחרת ולכן מייק ייצא נשכבתי חולמת עלי ועל גיא מאוהבים מבטים זו בזו מוטל שקיעה שמיים כתומים קול הגלים מתנפצים והריח הנעים של המים הצלולים
" בוקר טוב .." אמר מייק
" בוקר טוב " אמרתי מייק הכין לי בגדים על המיטה בטח של אחותו התלבשתי הסתרקתי וייצאנו ביחד לבית הספר נכנסתי ג'ס ופרד קפצו עליי
" בוקר טוב " אמר ג'ס ונתנה לי נשיקה על הלחי וחיבוק כך גם עם פרד
" למה את נראית כאילו מישהו זרק עלייך ביצה "צ אמר פרד
" פרד משהו הרבה יותר נורא קרה " אמרתי
" שפכי נמקי הסברי כולי אוזן אחת גדולה " אמרה ג'ס סיפרתי להם מה קרה עם הוריי
" וואי איזה מניאקים " אמר פרד ..
" כן פרד אני שמתי לב לזה " אמרתי
" וואי מסכנה עד שטוב לך החיים מאירים לך פנים הם הורסים לך הכול
" אז זהו שהם לא ממש דבש " אמרתי
" מה עוד קרה ? שלא פרד
" זאת אחותו " אמרתי וסיפרתי להם הכול
" וואי אשכרה מפלצת לא דומה לו .." אמרה ג'ס
" כן בכלל לא , הם הפכים היא שטן לוציפר והוא מלאך חיחיחי אני לא מפסיקה לחשוב עליו הוא הכול בשבילי " אמרתי
" מאמי את עמוק באהבה " אמר פרד שהשכיב כרב חצי בית ספר
" חבל ..." אמרה ג'ס
" המה חבל זה כיף להתאהב במיוחד כשהוא מחזיר לך אהבה " אמרתי
" יאה אבלה חבל שאת לא איתו " אמרה ג'ס
" אני אומר חבל שאני לא יכול להשכיב גם אותך " אמר פרד
" פרד תירגע ומהר לפני שאיזה נעל פה עפה " אמרתי נכנסתי לכיתה התיישבתי ליד ניק
" חחח מתוקה שלי את פה לא יושבת את עוברת מקום אן לי כוח אלייך עכשיו" אמר ניק
" דווקא לי נורא נוח פה ניק עם לא בסדר לך בבקשה יש הרבה שולחנות פנויים ליד פלורה למשל " אמרתי
" זה בסדר אני נשאר פה " אמר ניק
המורה החלה לדבר
" תלמידים בעוד חודש עולה מחזמר שאנחנו הכיתה שלנו כאמור מעלה יש תפקידים עם שירים והצגה ויש חזרות היום ב5 פה באולם" אמרה
המורה
שמחתי רציתי משהו שיסיח את דעתי
" אז מה את אומרת " אמרה ג'ס בדרך הבייתה
" על מה ?" שאלתי
" על כול זה ..על המחזמר " אמרה ג'ס
" נשמע לי אחלה אני רוצה את התפקיד הראשי " אמרתי
" חחחח שכחת שפלורה רוצה אותו והיא תילחם עליו " אמרה ג'ס
" אני לא אוותר בקלות כזאת " אמרתי וחיוך ערמומי על שפתיי
נפרדתי מהם לשלום ונכנסתי הבייתה
" אוהו חמודה הגעת " אמרה אמא
מה את רוצה ממני ." אמרתי
" אני לא רוצה כלום את נפרדת עוד היום מגיא " אמרה אמא
" למה שאעשה דבר כזה אנחנו אוהבים אמרתי
"מתוקה שלי הוא לא אוהב אותך ...אי אפשר לאהוב אותך אחרי מה שעשית לאחותך בטח הוא שונא אותך " אמרה אמא
" תשתקי מי שתדברי על אהבה מתי בפעם האחרונה את ובא ייצאתם ? אה נשקתם התחבקתם עודדתם אחד את השני בשנים האחרונות זה לא קרה.כל היום עבודה עבודה עבודה " אמרתי
" שקט!" צעקה אמא יודעת שכל מילה שאני אומרת נכונה יותר מהשנייה מחלחלת המוחה
" קשה אמא קשה לשמוע את האמת " אמרתי
" עופי מפה עכשיו !!" אמרה אמא
" זה ממילא מה שהתכוונתי לעשות " אמרתי ארזתי תיק מלא בחפצים האישיים שלי והלכתי לכיוון ביתו של מייק
דפקתי על דלת ביתו
?" קרה משהו ?" שאל
חיבקתי אותו
" מייק תודה " אמרתי
" על מה ממי " אמר מייק
" על הכול " אמרתי נישקתי אותו על הלחי
" אתה הידיד הכי טוב שיכולתי לדמיין " אמרתי
" ממי .." אמר מייק
התלבשתי והחלתי ללכת לכיוון האולם
שמעתי קולות של צעקות
היא לא תקבל את התפקיד והי מה " נשמע קולה של .....
תגובות 😁
סופסוף התגעגעתי :]
מדהים (:
מחכה להמשך 😛