כהה היה סבבה
היינו בכנסיות ןוזה בים של יפו בשוק הפשפשים ...
אחלה עיר יפו
QUOTE (שרוני110 @ 24/01/2007) כהה היה סבבה
היינו בכנסיות ןוזה בים של יפו בשוק הפשפשים ...
אחלה עיר יפו
קצת ישנה אבל כן חמודה;]
חחח כהה עיר מהממת..
איזה צחוקים היו לנו בשוק הפשפשים חחח
היה מזה כיף
טוב שרון מחכה שתמשיכי
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
המשךךךךךךךך?
פליזזזזזזז
ד"א
שמחה שנהנתן חחח =]] 😛
גמאני יהנה יום שישי ==> חובבי ציון ==> חברות
חחח עזבי..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז 🙄
כל החדר היה מוצף בריח נעים של ורדים שהציפו את כל החדר עלים מפוזרים בכל מקום במיטה על הרצפה כל השולחן שעליו הייתה מונחת מפה ועליה נרות ריחניים על העלים המפוזרים היו נרות ריחניים דולקים וכמה תמונות שלנו ייחד זה היה כל כך רומני
" גיא זה מדהים מאמי שלי זה כל כך רומנטי עוד שנייה ואני נמסה " אמרתי
" הכול בשבילך " אמר גיא קפצתי עליו בחיבוק ענק התיישבתי מולו הוא מזג לנו יין והשתכרנו שתינו בערך שתי בקבוקים (כל אחד כן !!)
"בואי כבר מאוחר " אמר גיא והשכיב אותי לצידו
נשכבתי לצדו נישקתי אותו
" גיא אני ..אני רוצה לעשות את זה איתך " אמרתי לא יידעתי מה בדיוק עושים ולאט הורדתי את החולצה
" מאמי את שיכורה אני רוצה שנעשה את זה שתהיא בטוחה בעצמך שתרצה את זה באמת אני מוכן לחכות " אמר גיא
" גיא אני אוהבת אותך .." אמרתי
" גם אני יפה שלי גם אני ..." אמר גיא הוא נישק אותי וידו עברה על מותני הנחתי את ידי על ידו ונרדמנו מחובקים
האור המטושטש העיר אותנו מבעד לווילון המרפסת
" בובי קום כבר בוקררר והשעה 8 וחצי למזלי ארגנו הכול מאתמול אז הכול מוכן " אמרתי
" עוד קצת לישון " אמר גיא
" טוב אז תישן אני טסה לי " אמרתי גיא פתח עין אחת
" מה את אומרת " אמר גיא והפיל אותי לצידו
" נו מאמי אני לא אספק כלום אני צריכה להתקלח ללכת לאכול ארוחת בוקר ולהיפרד בכול זאת מלירז .." אמרתי
" טוב לכי תתקלחי אני אחרייך " אמר גיא
" טוב בובו'ש " אמרתי ונכנסתי לאמבטיה פתחתי את ברז המים הם היו קרירים טבלת את רגלי ונכנסתי אחרי שיצאתי לבושה בבגד הפומה שלי
" וואי אני לא מאמין שאני לא אראה אותך בטח אני ישתגע " אמר גיא
" אני בטוחה שאתה סתם אומר את זה " אמרתי
" חח אני יהרוג אותך " אמר וקפץ עליי הוא התחיל לנשק אותי
" נכנעת " אמר גיא
התחלתי לנשק אותו בחזרה
" שאני ייכנע אני המלכה " אמרתי
" את יודעת מה את צודקת את לא מלכה את נסיכה ודייייי נכנע " אמר גיא והפסקתי
" נכנסתי " אמר גיא ונכנס להתקלח
חיקיתי לו מול הטלוויזיה הדלת נפתחה וכמעט קיבלתי התקף לב ..
" אני רואה שהמסר שהעברתי לך לא היה מספיק ברור " אמר ריבי שנכנסה בדיוק
" ריבי המסר שאני העברתי לך היה מספיר ברור שתביני אני מגיא לי נפרדת !" אמרתי
" את זה עוד נחכה ונראה " אמרה ריבי ויצאה דמעות מילאו את עיניי אני נכנסת לאיזה מלחמה עם הפסיכית הזאת שאן לי מושג מה עשיתי לה אבל אני בטוחה בדבר אחד מהר אני לא ייכנע עם בכלל ....
" מאמי בואי אני יעזור לך " אמר גיא
" לא גיא אני לא צריכה ... " אמרתי
" אני רוצה לבוא איתך " אמר גיא
" טוב קרציה " אמרתי והלכנו לחדרי נכסנו פנימה הבטתי בג'ס ופרד שיישנו להם כמו שני חתולים שמנים
" יאהה שמנים רומו כבר 9 ועשרה יש לנו עוד שעה להיות בשדה תעופה " אמרתי
" תירגעי " אמרו אחרי שהתקלחו והזמנו מונית השעה הייתה עשרים וחמישה לעשר ...
נסענו לעבר שדה התעופה גיא התעקש לבוא למרות שאמרתי לו שאני שונאת שונאת שונאת שונאת פרדות
" מאמי נו עוד 5 דקות להיות איתך בשבילי זה הרבה " אמר גיא
" גיא בפעם האחרונה לשבועיים האלה שתשמע את זה אני אוהבת אותך " אמרתי גיא התקרב עליי ונישק אותי נשיקה לוהטת וקסומה הטעם עמד בפי
" את לא יודעת כמה גם אני" אמר גיא
" גיא אל תעשה שטויות תבטיח לי " אמרתי
" אני מבטיח לך " אמר גיא
התחבקנו ונפרדנו אחד מהשני הנהג החזיר אותו הבייתה הוא הביט בגבי המתרחק לאט לאט ...ידעתי שכואב לו אבל הוא יתגבר
עשינו את כל הבדיקות השעה הייתה 10 אחרי כל הבדיקות השגרתיות עלינו למטוס והוא המריא הנסיעה עברה בשמום רב צערי הייה גדולות התאמצתי שלא להוציא את הדמעות החמות מעיניי כאב לי נורא אבל ידעתי שאחר כך הכול יהיה טוב יותר..
ירדנו מהמטוס מונית חיכתה לנו בשדה התעופה נסענו לעבר ביתנו נכנסתי הבייתה אמא ואבא הביטו בי מבטיהם כועסיםפ
" מה עשיתי עכשיו ??" שאלתי יישר
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
חזרתי לחדר התיישבתי על המיטה שלי מולי ריבי
" אז מה היא עזבה עכשיו חתיכות כוסיות להשתכר זיונים ?" שאלה ריבי
" אחות שלי מבינה עניין " אמר גיא
" אך יידעתי שהיא בסך הכול כוסית שנדלקת עליה " אמרה ריבי
" ריבי מה זה לא נעים מהאחות אל האחות הרסתי להם את החיים " אמרתי
" מזיין לי את השכל שאתה מאוהב בה רוצה אותה .." אמרה ריבי
" חשבתי אך שהיא אמרה שגם היא ונשיקה אותי כל החשק ייצא לי " אמרתי
" אחי עוד לא הגיעה הזונה שתדפוק תטמבל שיוליד תהומו שייצא עם הפרחה שתלך עם האפס שיולידו את הבת זונה שתסחרר לך ת'לב " אמרה ריבי
" עוד לא נולדה יאללה אחותי במילה אחת ח-ו-ג-ג-י-ם " אמרתי וייצאנו
תגיבו 😛
חולה עליכן 😁
**שרון**
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
איזה מניאק!!!!!! ש-ו-נ-א-ת אותו 😠
מחכה להמשך שרוני 😛
יאללה איזה חרא הוא נשבעת לך אני עוד ימא עליו
חרא בן זונה כוס אמאמאמאמאמא שלו
יאללה גם כן הוא..
גיא? בן זונה
אבל הסיפור משהו בן זונה....מרוב שהוא יפהה
ואת פשוט מושלמת חולה עלייך שרוניייייייי...
יאללה רוצה עוד המשךךך
*-*אוהבת*-*
......מירב......
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
מה?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
איזה מנאיק בן אלףףףףףףףףף
אני ידעתי מהתחלה הייתה לי תחושה רעה לגביו!!!
איזה זבלללללללללללללללללל
שימיות איזה בן זונה הואאאאאאאאא
איזו מסכנה היא, הכול בגללו..
אוףףףףףףףףף
שונאת אותו!!! איזה זבל קטן ומכוער שימות א-מ-ן
חחח
טוב קצת הגזמתי [אהמ..כן בטח קצת..אהמ]
ואוו אני כל כך עצבנית עליו איזה מניאק ***** עזבו אם אני אתחיל זה לא יגמר בסוףףף
הקיצר סיפור מהמםםם
בהתחלה עוד חשבתי שהוא רומנטי מה כאילו לעשות דברים כאלה סתם בלי אהבה אבל פתאום זהו! היא הלכה ושבו החגיגותת
😠
אבל הפרק יצא מהמם ובכלל י'מוכשרת מי היה מתאר שזה מה שיקרההה
טוב עד כאןן
חחח
אני צריכה לזוזז
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
^^
יאה תודה מאמו'ש אוהבת אותך יפה שלי
מירב שנמה שלי את כבר יודעת שאני חולה עלייך אן צורך לציין זאת שוב ..
לידור מי אוהב אותך יותר ממני ?...חולה עלייך
המשך או היום בערב או מחר
לוב יו
*שרון*
נוווו יאלה ממשיכה????
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מהמםםם..!😊
הממשך
דחוףףף...
מהממם תמשיכי...
גם חברה שלי סיוון כאן וחושבת כחהה
ושנינו עכשיו דורשות ממך להמשיך את הסיפוררר
^^^^
תודה לכול התגובות
שמחה שאהבתן הינה המשך
" אפשר בבקשה לדעת במה אני מואשמת עכשיו ?" שאלתי
" תפסיקי לשחק אותה תמימה " אמרה אמא
" אני אפסיק כשאני ישחק אותה נו אני מחכה מה עשיתי " שאלתי לא הבנתי מה הם רוצים במה עכשיו אני מואשמת
" את לא מתביישת ללכת לישראל ולקחת לאחותך את חבר שלה מתחת לאפה " אמרה אמא
" זה העניין שגיא אוהב אותי ולא אותה " אמרתי
" הוא לא אוהב אותך הוא אוהב אותה .." אמרה אמא
" באמת ועם זה ככה אז למה הוא לא איתה ?" שאלתי
" י את פיתית אותו " אמרה אמא
" אני לא מאמינה עד כמה את פתטית " אמרתי
" תפסיקי זה בדיוק מה שעשיתי מרגע שעברתם לגור ביחד שלושתכם פתיתי אותו בלי חשבון " אמרה אמא
" פשש יפה אמא תמיד אהבת רק את יערה אבל עד כדי כך את נסחפת עם הוא לא היה רוצה אותי והיה כל כך אוהב אותה הוא היה איתה עכשיו " אמרתי
" טוב עופי לחדרך " אמרה אמא הרגשתי שאני נחנקת מדמעות לקחתי את הפלפון וייצאתי מהבית
" שלא תחשבו שאחזור בקרוב " אמרתי והחלתי משוטטת ברחובות גוף דחף אותי מעדתי ונפלתי
" אני מצטער את בסדר " אמר קול מוכר
" כן.." אמרתי מרימה מבטי
" ניק ?" שאלתי
" בר?" שאל ניק
" כן " אמרתי מנגבת את הדמעות שירדו
" אני מצטער קרה משהו ?" שאל ניק
" ניק עזוב אותי מה איפה אלכס מה אתם זוממים ?" שאלתי
" כלום.." אמר ניק
" ניק תסתכל עליי " אמרתי וניק העביר בי מבט מהיר
" מה ?" שאל ניק
" אני נראית כמו מישהי מטומטמת " אמרתי
" את מוכנה להפסיק עם הציניות " אמר ניק
" ניק עזוב .." אמרתי והלכתי
" את תהיא בסדר?" שאל לפתע הסטתי מבטי לעברו לרגע חשבתי שבאמת אכפת לו ממני
" זה לא עניינך מה יהיה איתי " אמרתי והלכתי לאן שהרגליים שלי לקחו אותי
" מה את עושה פה ?" שמעתי לרגע קול
" מייק אני לא יודעת אך הגעתי לפה פשוט .." אמרתי והבטתי בעיניו שהביטו עמוק בעיניי
" לא צריך להסביר כל הזמן " אמר מייק והכניס אותי
" מה תשתי ?" שאל
" משהו חם " אמרתי קפואה מייק הושיט לי משקה חם לגמתי
" ממ טעים מה זה שוקו ?" שאלתי ?
" שוקו במתכון סודי " אמר מייק וחייך אליי משהו בו היה נראה לי מוזר
" מייק אני יוכל להישאר לישון פה רבתי עם ההורים שלי ו.." אמרתי ונעצרתי
" ברור מאמי אן שום בעיה תשני בחדר שמולי " אמר מייק
" מייק תודה רבה מה הייתי עושה בלעדייך ?!!" אמרתי
" יושנת על ספסל " אמר מייק וחייך אליי
" יש מים חמים" אמר מייק
" תודה אני ישים לשתות ואני ייכנס " אמרתי
" אני אשים לך בגדים על המיטה של אחותי " אמר מייק
" ואו אך אני יוכל להודות לך " אמרתי ?
" אני כבר אמצא משהו " אמר מייק במין חיוך אופטימי על פניו..
שתיתי את השוקו במתכון הסודי שנשאר בכוס והלכתי להתקלח על הסל כביסה היה מונח חלוק ורוד המים החמים שטפו את גופי ושערי נינוח נעים הופץ במהרה ..
ייצאתי מהאמבטיה עטופה בחלוק הורוד שמגעו היה נעים לחלוטין
" מתאים לך ורוד " אמר מייק
" תודה " סיננתי מבין שיני סמוקה
נכנסתי לחדר שמייק הורה לי להיכנס לאן שם מתינו לי תחתונים גופייה ארוכה ג'קט ורוד ומכנס ורוד שהיו חליפה די יפה ייצאתי וראיתי את מייק מביט בי
" הם הולמים אותך " אמר מייק
" תודה " אמרתי
" אן על מה " אמר מייק
" כנס " אמרתי והוא נכנס לחדר
" אז אך היה בישראל ?" שאל
" היה נהדר או אתה לא יודע כמה .." אמרתי
" מושלם " אמר מייק
הוא יישב לידי היה לי נוח בקרבתו הוא היה נחמד אליי אבל גיא
זאת הרגשה שונה בהחלט פרפרים בבטן רטט בכול הגוף גמגום זאת אהבה אן שום ספר עם מייק זה כמו עם פרד ידידות לשמה
" מייק אני כל כך שמחה שאתה מקבל אותי " אמרתי
" מאמי מה חשבת שאני ישאיר אותך ברחוב ?" אמר מייק והוסיף " הבית שלי תמיד פתוח בפנייך "
" מייק אני כל כך שמחה שישי לי אותך " אמרתי וחיבקתי אותו
הטלפון שלי צלצל
" הלו " עניתי
" בר .." שמעתי קול
" כן מי זה ?..." שאלתי
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
" זה אני גיא " אמרתי
" היי גיאו'ש התגעגעתי אלייך כבר " אמרה בר
" גם " אמרתי
"הה דנה חכי שנייה את מדגדגת אותי" אמרתי מביט בה נערה שזופה כל כך יפה ..מי צריך חברה קרצייה בכלל
" מה אמרתי?" שאלה בר
" כלום הבת דודה שלי פה היא מדגדגת אותי " אמרתי
" גיוא'ש אתה לא מבין אך אני מתגעגעת אלייך " אמרתי
" גם אני בובה אבל נתגבר " אמרתי מ
" חח אני מאוד מקווה שהסיוט הזה ייגמר ונאכל להיות ביחד כמה שיותר מהר " אמרה בר
" בטח ..כמה שיותר מהר " אמרתי
" מאמי אתה אוהב אותי " שאלה בר כמעט שנחנקתי אוי'ש איזה מעצבנת " אתה אוהב אותי , אני מתגעגעת מאמי " חיכית אותה בלי קול
" ברור איזו שאלה " אמרתי מחכה לרגע שאוכל לעשות את זה איתה ולזרוק אותה כבר ...
" טוב מאמי אני ידבר איתך יותר מאוחר " אמר בר וניתקה
" למה התקשרת אליה " אמרה ריבי
" כדי שהיא לא תחשוד " אמרתי
" בשביל מה אתה צריך אותה בכלל?" שאלה ריבי
" אני זומם עליה הרבה זמן אני ישכיב אותה ויזרוק אותה " אמרתי
" גיא זה אכזרי מידי " אמרה ריבי
" מי שמדברת אך שאת דיברת איתה חח " אמרתי
" היא לא ידעה שאתה פה בכלל" אמרה ריבי
" ברור שהיא לא ידעה " אמרתי
" מסכנה ריחמתי עליה " אמרה ריבי
" שכחת שהחלטנו בלי להתאהב " אמר גיא
" זה עדיין לא סיבה לפגוע לה בלב אני חושבת שתגיד לה שזה לא ילך ותעזוב אותה " אמרה ריבי
" השתגעת ריבי הולכים עם זה בדיוק כמו לפי התוכנית " אמרתי והמשכנו לראות את הסרט
תגיבו לי
לוב יו בנות
**שרון**