פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

לא מושלמת !

✍️ שרוני110 📅 30/11/2006 15:09 👁️ 9,459 צפיות 💬 445 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 24 מתוך 30
[COLOR=red] ^^
תודה מאמי חולה עלייך מה הייתי עושה בלעדייך ?.אה
חיחי הינה הפרק קצר אבל חמוד סתם חולה עליכם הינה
הוא לאט פסע לעברינו מביט בי מבט מוזר מחייך בערמומיות
" היי " אמר
" עומר מה אתה עושה פה ??" שאלתי (למי שלא זוכר עומר היה חבר שלה עד לפני שהיא עזבה )
" באתי עם חברים שלי ואז חשבתי שלא ראיתי טוב אבל יופי כמו שלך אי אפשר להחמיץ " אמר עומר וחייכתי חיוך צנוע
" עומר אני .." אמרתי
" מה קרה ?....??." שאל עומר
" זה פשוט אני לא אוהבת א ותך יותר ..." אמרתי
" זה בסדר ." אמר
" באמת ??" שאלתי מופתעת
" כן מאמי הספקתי לשכוח ממך בזמן שעזבת" אמר עומר
" אני שמחה " אמרתי מאושרת
" תכיר זה גיא חבר שלי " הוספתי
" אנחנו מכירים כבר " אמר גיא מביט עליו בכעס
" מאיפה ?" שאלתי
" לא משנה " אמר עומר וחייך
" טוב.." אמרתי בהלם
הוא פסע לעבר חבריו ואני נותרתי המומה
" אולי נחזור אני עייפה " אמרתי
" מאמי לא נשאר לך עוד הרבה אולי ניצא היום רק אני ואת " אמר גיא
" גיא אני לא יכולה להשאיר את פרד וג'ס לבד אני באתי בישבילהם בשביל ג'ס זה לא פייר מצדי " אמרתי
" טוב מאמי אז גם שהם יבואו נעשה ערב קריוקי כזה אני יודע שאת שרה יפה " אמר גיא
" אך בדיוק אתה יודע ??" שאלתי
" חעחעחע שמעתי אותך במקלחת " אמר גיא
" אוקיי חוצפן אחד אני יתפוס אותך " אמרתי ורצתי אחריו בחול המחוספס הנעים ...נפלתי על החול הוא פסע עליי ונישק אותי
" נכון שאת יודעת שאני חולה עלייך " אמר גיא
" אממ הזכרת את זה בערך מיליון פעמים אבל גם מיליון וחד מתקבל " אמרתי והוא חייך אליי
" אמרתי לך שאני אוהבת אותך ?" אמרתי
" אמרת , אמרת " אמר גיא ונישק אותי פרד וג'ס עדיין היו בפנים חשוב לציין שהם אהבו את הגלים הגבוהים את השמש החמה את החול הרך ואת השמיים הכחולים של ישראל ...
הם יצאו מהמים וחזרנו לבית המלון נפרדתי מגיא בחיבוק ארוך ואחר כך נשקתי לו על לחיו נכנסתי לחדר קפצתי על המיטה ונכנסתי להתקלח כשייצאתי ג'ס נכנסה ואחריה פרד נכנס היא התיישבה לידי בעוד פרד באמבטיה
" תגידי מה תעשי עם גיא אחרי שנטוס ??" שאלה ג'ס שאלה שלי בעצמי לא הייתה תשובה
" אן לי מושג " אמרתי
" אל תדאגי אני בטוחה שהכל יסתדר " אמרה ג'ס וחיבקה אותי
" אוף אני לא מאמינה שלא אראה אותו אני אשתגע בלעדיו " אמרתי
" את ודעת שאני ופרד תמיד שם בכול דבר שתרצי " אמרה ג'ס ושוב התקרבנו לחיבור
" מאמי מכל הלב אני חושבת שהיום את צריכה לבלות עם גיא לבד אתם צריכים חיזוק אחד מצד השני בכול אופן לא תתראו מלא זמן " אמרה ג'ס
" ג'ס מה הייתי עושה בלעדייך ?! אה " אמרתי
" טובעת באגם של דמעות " אמרה ג'ס וצחקנו
לבשתי סקיני טייץ וחולצה חומה רופפת שמתי בושם גלוס קו דק של אייליינר וייצאתי לכיוון חדרו התדפקתי על דלת חדרו אחותו ריבי פתחה לי עם מגבת
" אני מצטערת אני אלך עכשיו " אמרתי
" לא לא לא תיכנסי " אמרה ריבי ונעמדה בצד הדלת נאחזת בידית נכנסתי לחדר היה די שקט
" אני רוצה לדבר איתך ב4 עיניים " אמרה והלכה להתלבש תחושת פחד הציפה אותי מה היא רוצה ממני ??.
כעבור 5 דקות היא יצאה לבושה טרנינג וחולה שחורה צמודה
" על מה את רוצה לדבר איתי ?" שאלתי
" על זה שאת יוצאת עם אחי והוא מאוהב בך " אמרה ריבי וארשת שלא ידעתי לקורא התנוססה על פניה כעס ודאגה
" שנינו מאוהבים אח שלך מקס " אמרתי ונעצרתי היא לא נתנה לי לשיים
" אני יודעת מה אחי לא רציתי לדבר איתך על כמה נפלאים חיי החברות שלך אלא על כך שאתה פוגעת בו אני בטוחה ששם באפריקה אמריקה איפה שאת לא גרה יש לך עוד חבר ואיזה כמה יזיזים " אמרה מביטה עליי בזלזול לוקחת אוויר
" ואחי לא יהיה מאותם יזיזים שישי לך כי הוא באמת אוהב אותך " אמרה והפסקתי אותה
" אן לך זכות " אמרתי ונעצרתי
" עכשיו את שותקת ואני מדברת " אמרה והמשיכה
" את לא מתקרבת אליו לא מדברת איתו לא מתקשרת איתו בכול דרך אפשרית הוא נפגע כבר ממערכות יחסים של פרחות שרמוטות כמוך " אמרה ריבי וכעס על פניה
" עם כל הכבוד לך חמודה אני לא מתכוונת לעזוב אותו אנחנו מאוהבים " אמרתי
" מה את יודעת על אהבה את חתיכת פרחה קטנה וילדה שלא מבינה כלום מהחיים את לא תתקרבי אליו את לא תהרסי לו את החיים ככה קרה גם לפני כן נכנסת לו אל החחים כמו רוח סערה ויצאת גם ככה את יודעת מה הוא עבר שלא היית פה7 מדורי גיהינום כל יום שיחות אך לשכוח אותך כל יום היה משתכר כל יום החיים שלו נראו כמו סיוט עד שאצליח לשכוח ממך שוב את מופיעה " אמרה ריבי לא יכולתי להשתלט על המילים שאמרה עיניי האדימו לחיי הסמיקו לא ידעתי מה להגיד ניגבתי את הדמעות בגב ידי
" הבנת את המסר ?" שאלה לבסוף
" לא את לא מבינה מה שישי בינינו זאת אהבה " אמרתי
" שקט !" אמרה
" לא אני אוהבת אותו את לא תיקחי לי אותו " אמרתי
" לא אני לא את תעזבי אותו והיום !!" אמרה ריבי
" אני לא יכולה לעשות את זה " צעקתי
" מה את בכלל יודעת על אהבה כלום מה את רוצה ממני את לא תחליטי לנו עם לאהוב " אמרתי ודלת החדר נפתחה הסתובבתי אחורה וראיתי את ....

תגובות ותדעו מי היא ראתה 😎
סתם בנות יפות שלי 😛
ת-ג-י-ב-ו 😁
לכל הבנות שמעונינות יש לי עוד סיפור למי שאהב את התכיבה או סתם באלו
צחוק הגורל אני ישמח עם תקראו ...
לאב יו 🙄
**שרון** [/COLOR]
ממממממממממדדדדדדדהיייייייייייייים (((:

המשך 😛

שבת שלום מאמי 😊
תודה בובי
שבת שלום גם לך מאמי
לאביו
תגובות ...
**שרון**
כמה שזה מושלם
וכמה שאני אוהבת את הסיפור הזה תמשיכייי
^^^
תודה מאמי
תגיבו אנשים =]
הלו..........אני במתח רוצה המשךך....
הסיפור הזה כזה מהממם
שזה אדיוטי לנסות להסביר את זה במילים..
יאלללהההההההההה שרון להמשיךךךךךךךךךךךךךךךךךך

*-*אוהבת*-*
.......מירב......
^^
תודה מאמי שלי
חח שיהיו יותר תגובות אני אמשיך ...
לוב יו
**שרון**
😢 למה אתן לא מגיבות
לאר יפהה?..
😊 😠
וואי איזה סיפור מושלםםםםםםםםםם
עכשיו סיימתי לקרוא את הכל המשךך דחוף את מי היא ראתה??
^^
תודה מאמי עכשיו ממשיכה
ודרך אגב יש לי עוד סיפור עם באלך
צחוק הגורל ..
לוב יו
**שרון**
" מה קורה פה ??" שאל פרד
" כלום " אמרתי מנגבת את דמעותיי מסתירה את מה שקרה הרגע את העלבון שספגתי
" אוקיי את נראית קצת עצובה מבואסת טוב יש לי מישהו שמחפש אותך בחדר .." אמר פרד
" אני כבר באה " אמרתי ופרד ייצא מהחדר
" אני מקווה שהבנת מה את צריכה לעשות " אמרה ריבי
" ריבי את לא מבינה שאנחנו מאוהבים מה שלא תעשי ככה זה יישאר ועם אני שוב יברח לו ואעזוב אותו הוא רק יהיה שבור ואני יודעת מה עליי לעשות " אמרתי וייצאתי עצובה למה כולם צריכים להיות נגדנו למה אף אחד לא יכול לנו ,עשינו משהו רע ?..
למה אהבה שלנו כל כך מסובכת זה כל כך קשה להתגבר על הכול ...ה' מנסה להעמיד אותנו בפני מכשולים ?..לראות עם אהבה שלנו באמת חזקה עם אנחנו ראויים אחד לשני למה ?...
" היי אני צריך לדבר איתך " אמר עומר ולא הבנתי מאיפה בה
" מה עומר מה אתה עושה פה אך אתה יודע שאני פה ? שאלתי
" כרגע זה לא משנה באתי לדבר איתך על משהו על מישהי יותר נכון " אמר עומר
" מה על מי ומה אני צריכה לעשות " שאלתי מופתעת
" חכי שנייה לפני שאת קופצת אני יסביר לך הכול " אמר עומר ונרגעתי
" טוב בסדר .." אמרתי
" אז ככה אתמול בים הייתי שעות ושמתי עין על חברה שלך ...חשבתי אולי תנסי לסדר לי משהו איתה" אמר עומר
" מה עם ג'ס " שאלתי
" כן " אמר עומר
" עומר לא נראה לי " אמרתי ובדיוק ג'ס יצאה מהמטבח
" היי אני ג'ס " אמרה
" עומר " אמר וחייך
" תרצה לשתות משהו אני בדיוק מכינה לעצמי " אמרה ג'ס
" כן בכיף ביום חם כזה אני יישתה שוקו חם " אמר עומר וחייך אליה את אותו החיוך שחייך אליי כשיצאנו
" את יודעת שהעיניים שלך יפות " אמר לה עומר וליבי נצבט כמו דקירה קטנה הרגשתי במעמקיו אותם המילים ששבו את ליבי בקסמו ייעברו אליה ... הוא ישבה אותה בקסמיו אבל אז יזרוק אותה הזהירו אותי שמערכות היחסים שלו קצרות
" טוב אני אלך " אמרתי וחייכתי אליהם ירדתי למטה הסתובבתי מסביב לבית המלון לא יידעתי מה לעשות
" מאמי מה עובר עלייך ?" שאל לפתע פרד
" אני מבולבלת " אמרתי
" אני יודע מאמו'ש אני רואה את זה עלייך אבל תספרי לי מה קרה אולי יש ביכולתי לעזור " אמר פרד
" אן..אף אחד לא יכול לעזור לי עכשיו " אמרתי
" מאמי אל תאבדי תקווה לא משנה מה זה הכול יסתדר בסוף ..וחוץ מזה שהיום אנחנו נוסעים מה ככה את רוצה לחזור " אמר
הוא החזיר לי את הרגליים לקרקע היום חוזרים אני חייבת לדבר עם גיא
" מאמי קרה משהו ?" שאל כשראה את ההבעה על פניי
" תודה " אמרתי והדבקתי לו נשיקה על הלחי עליתי לחדר של גיא דפקתי בדלת התפללתי בכול ליבי שהמפלצת לא תהיה שם
" נוש !!" אמר גיא וחיבק אותי הוא ראה שאני מעט מבואסת החלטתי לשים בצד את הדברים שהמפלצת אמרה לי ולהיות איתו כי זה הדבר שאנחנו באמת רוצים ...
" מאמי וואי הייתי פה ממקודם ולא היית " אמרתי
" כן , הלכתי לקנות משהו כנסי מאמי " אמר גיא ונבהלתי עם אחותו שם
" מה היום את נוסעת ?" שאל גיא
" כהה כמה חבל ואני עוד חייבת להספיק להיפרד מלירז ..." אמרתי
" בואי אני אקפיץ אותך " אמר גיא
" וואי גיאו'ש תודה מאמי אני ייקרא לפרד וג'ס כבר באה תתארגן בינתיים " אמרתי ונתתי לו נשיקה על השפתיים הטעם היה חתום בפי
אחרי שהוא הסיע אותנו התדפקתי על דלת ביתה של לירז היא קפצה עליי בחיבוק ענק ונתנה לי נשיקה על הלחי
" מאמי היום אני באה אלייך למלון " אמרה לירז
" יופי .." אמרתי למרות שרציתי לבלות על גיא אבל יהיה נחמד עם גם היא תהיה
" תגידי יש לך משהו חזק לשתות ?" שאל פרד
" בירה " אמרה והוציאה לנו בירות רק ג'ס לא שתתה היא לא אהבה זה היה לה מר מידי אז לירז הביאה לה קולה קרה
" אז מתי את חוזרת ?" שאלה לירז
" עוד שבועיים בערך אני ידבר עם ההורים שלי על הכול " אמרתי
" כן ,, אוקיי נחכה לך " אמרה לירז
" ברור לאן כבר את יכולה לברוח " אמרתי וחייכתי
" אז מה יש לך מישהו ??" שאלה לירז חייכתי חיוך ערמומי
" כן .." אמרתי
" נו למה את מחכה לבוא המשיך כי לא נראה לי שהיום הוא יבוא אז שוט " אמרה לירז
" גיא .." אמרתי ועל פניה נפלה ארשת מבוהלת
" גיא של יערה " שאלה לירז
" לא גיא שלי " אמרתי
" את רצינית זה הוא ?" שאלה לירז
" כן למה מה רע בו ?" שאלתי
" כלום פשוט את יודעת מאחות לאחות ..לא נראה יפה " אמרה לירז
" יפה מת לירז אני הולכת אחרי הלב שלי .. " אמרתי
" רק שהוא לא יוביל אותך למקומות שלא תדעי אחר כך אך לצאת מהם " אמרה לירז
" מאוד מפרגן " אמרתי
" מצטערת בר אני פשוט אומרת את דעתי מה לא חשבת על אחותך ?.." אמרה לירז
" תראי בהתחלה ריחמתי עליה ואני לא יכולה להגיד שלא שקלתי את האפשרות שלרדת ממנו לשכוח את אהבה שלי כלפיו אבל הבנתי זה בלתי אפשרי הלב שלי אומר לי במפורש ללכת אליו ואני לא יכולה לסרב אז פגועה יעבור לה ...אבל אנחנו מאוהבים אהבה גדולה וכל מי שניסה או מנסה להפריד בינינו לא אצליח " אמרתי
" ממש מרגש " אמרה לירז וצחקה
" לירז זה מה שאני מרגישה אני לא יכולה להתכחש לרגשות שלי " אמרתי
" טוב זה כבר לא ענייני " אמרה לירז ייצאנו מביתה היא כל כך אכזבה אותי היא אפילו פגעה בי במילותיה ...
חזרתי למלון השעה הייתה 5 וחצי אחר הצהריים אני פרד וג'ס הלטנו ללכת לים פרד וג'ס נכנסנו ונשארתי בחוץ לפתע עומר צעד לעברי
" הי.." אמר עומר
" היי אך הולך עם לירז ?.." שאלתי
" הולך .." אמר עומר
" יופי שמחה בשבליך " אמרתי
" זה לא נראה ככה" אמרה
" מה ?." שאלתי
" את נראית עצובה " אמר
" אה זה כבר עניין אחר זה בגלל שהיום אני עוזבת " אמרתי
" לא נורא אני בטוח שתחזרי עוד שבוע שבועיים " אמר עומר
" כן גם לי נראה " אמרתי
" זה מה הבעיה " אמר עומר
" הבעיה היא שאני מאוד מקווה שאתה לא פוגע בג'ס " אמרתי
" פוגע מה פתאום !! אני סתם יוצא איתה כי היא חמודה זה הכול " אמר עומר
" אני מקווה שהיא לא " אמרתי
" לא מה ?" שאל עומר
" לא רוצה יותר מזה " אמרתי
" היא לא אמרה את זה " אמר עומר
" טוב בסדר .." אמרתי
" היי פופ " אמרה שייצאה יחד עם פרד ונשקה לעומר
" נראה לי שרק אני כאן כזה יבש " אמר פרד
" למה יבש מה עם ההיא אדווה " אמרתי
" אוי'ש היא כל כך יבשה יותר יבש ממדבר אני אומר לך לא נותנת לי לנשק אותה לא לגעת בה .." אמר פרד
" כנראה נפלת על מישהי כבדה " אמרתי
" יותר כבדה מפיך " אמר פרד
" אתה מוכן להפסיק עם ההדגמות הציניות שלך " אמרתי
" אוי'ש אחותי חבל שאת לא פנויה " אמר פרד
הבטתי עליו במבט מופתע
" מה את אוכלת סרטים אני צוחק " אמר פרד
" עם כבר מדברים כל אוכל אני מתה מרעב " אמרתי
" הו הארוחה מתחילה רק ב7 " אמר פרד
" בוא נאכל משהו " אמרתי
" מה ?" שאל פרד
" תקנה לי ארטיק " אמרתי
" אוו אני בטוח שזה מה שישביע אותך " אמר פרד
" פרדדדד " אמרתי
" טוב בסדר הלכתי " אמר פרד
הוא הלך לעבר בקיוסק והביא לי ארטיק קרח רמזור שסיימתי צעדנו לעבר בית במלון ...התקלחנו והלבשנו לארוחת הערב
נכנסנו לחדר האוכל אוי שיט ..למה זה קורה לי ?... לא אני מבקשת שמישהו יעצור את הסרט הזה שאני חייה בו ...

תגובות בנות 😛
חחח פרק ארוך ... 😁
מקווה שהפעם יהיו יותר תגובות
לוב יו
**שרון**
יאוווו כמה שזה מהממם.. 😁
ומה עכשיו הולך להרוס לה? 😢
חוץ מזה שונאת את ריבי שתישרףףףף 😠
יאללה שרוני תמשיכי

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
מ=ד=ה=י=ם=]

מחכה להמשך 😛
^^^
תודה בננות 😂
חולה עליכן 😛
שמחה שאהבתן 😂 😂 😂
מוווווווווווווווווווווווווווווווווושלם
2 פרקים מושלמים!!!!

ואיי איזה יופייי 😛..
אוף חבל שהם חוזרים כל כך מהר..
לא רוצה, אני רוצה שהם ישארו ושבר תעזוב את גיאא
הוא סתם מכוער שלא מתאים לה!!!

אבל לעומת זאת הסיפור יפייפהההה
איזה מוכשרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

אלוהיםםםםםםםםםם
חחחח

מואאאאאאאאאאאאאאאה
שיהיה לך יום יפה 😁

רחלוש =]]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך