ייייייייייייאא מהממממממממםם!
זה היה כזה ברורר ורצויייי ועכשיו גם מצויי
שהם יהיו ביחד.. חחחחח
סיפור בנזונה ומחכה להמשך 😉
מווואה
מאיה
^^
בובי תודה איזה כחף שישי לי אותך אהה
מתה עלייך מהממת שלי
יש מצב עוד מעט המשך
לאב יו
*שרון*
גיא נכנס אליי לחדר על פניו מן הבעה שלא יכולתי לזהות אותה..
" נוו " אמרתי
" מאמי את ידעת מה תהיה התגובה שלה .." אמר גיא
" נו מאמי למה אתה מותח אותי תגיד פשוט ..." אמרתי
" היא אמרה שהיא לא מאמינה ולמה דווקא איתך היא בכתה והלכה" אמר גיא ..
" יאו איזה מסכנה בטח היא עכשיו בוכה וסובלת .." אמרתי
" אל תחשבי מה היא עוברת שם .." אמר גיא והוסיף " העיקר שישי לנו אחד את השני" הוא בא להתקרב אליי לנשיקה
" גיא אתה לא מבין היא אחותי קשה לי לפגוע בה בצורה שכזאת .." אמרתי
" אני מבין בובי אני יודע שקשה לך אבל אנחנו מאוהבים .." אמר והתקרב שוב
, גיא אני רוצה להיות לבד" אמרתי
" אבל.." אמר ונעצר " טוב מאמי אך שאת רוצה " הוסיף הוא ייצא וסימן לי בשפתיו לנישקה
" ביי " אמרתי וסגרתי את הדלת הלכתי לכיוון של פרד וג'ס דמעות ירדו מעיניי
" מה קרה מאמי " שאל פרד
" דווקא שנראה לי שהכול הולך להסתדר החיים שלי מסתבכים יותר " אמרתי והדמעות עדיין ירדו ..פרד וג'ס התקרבו אליי וחיבקו אותי שלושתם
" לא משנה מה שיקרה לך אנחנו תמיד נישאר לצדך ונאהב אותך .." אמרו והרגשתי את אהבה שהעניקו לי
" אתם לא יודעים כמה אני שמחה שישי לי אותכם " אמרתי
" נו תתלבשי כבר הולכים לאחותך לחברים שלך שכחת" אמר פרד וקרץ לי
" אך אתם יודעים לשמח אותי " אמרתי וחייכתי אליהם למרות שבתוכי סבלתי נורא ..
" אני לבושה יאללה נילך " אמרתי וירדנו למטה הזמנו מונית אמרתי את הכתובת שזכרתי היטב ולא נשכחה מראשי הנהג לכח אותנו עלינו קומה 4 פתחתי את הדלת ...
" מה קורה פה לעזאזל זה טעות בבניין ??" שאלתי את עצמי אבל זאת דווקא כן הייתה אחותי יערה מתנשקת עם גבר אחר
" ייערה ?." שאלתי מביטה בי רואה שכן כואב לה להביט לי בעיניים
" מה את עושה פה?." שאלה
" הפתעה " אמרתי
" ממש משמח אותי לקחת לי את החבר את ההורים עוד משהו ?" שאלה
" יערה אני מצט" אמרתי ונערצתי
" אן צורך מאמי שלי באמת !" אמרה והוסיפה " כל מה ששלי שלך!!" אמרה
" יערה אני לא התכוונתי שזה ייצא ככה " אמרתי
" לא התכוונת אבל זה בכול זאת מה שעשית" אמרה יערה ודמעות נפלו מעיניי
" יערה אני אוהבת אותך לא התכוונתי לפגוע בך מה אני יעשה שהתאהבתי בו והוא בי זה הגורל " אמרתי
" הגורל ? את תמיד רצית את מה שהיה שייך לי עם אמא ואבא פרגנו לי קנאת החברים שלי תמיד החמיאו לך כמה שלא היית יותר מוצלחת תמיד רצית את המעט שהיה שלי " אמרה יערה ואדמו עיניה
" יערה זה לא נכון בבקשה .." אמרתי
" תלכי מפה עכשיו ! את לא אחותי יותר ברגע שלקחת את גיא שנשקת לו שהשה יודע מה עשיתם את לא אחותי " אמרה יערה והתיישבה על הכורסא
" בואו נילך " אמרתי
" לאן עכשיו ??" שאל פרד
" ללירז לא ?." אלתי הם היו המומים מכך שלא רציתי לחזור למלון שהחזקתי מעמד ...
" נו ?" שאלתי
" אבל את ??" אמרה ג'ס מביטה בי המומה
" ג'ס זה היום הולדת שלך אנחנו אמורים להיות שמחים ליהנות לא לשבת לבכות " אמרתי וחייכתי חיוך מזויף מבפנים נשברתי לרסיסים קטנים שבוודאי יהיה קשה לאסוף ולחבר שוב אבל ניסתי להתגבר בלעתי את הרוק המר שעמד בפי ניגבתי בגב ידיד את הדמעות שעמדו לרדת שיניתי את הארשת של הדיכאון לרשת מזויפת של שמחה
" יאללה לחגוג " אמר פרד והלכנו לכיוון ביתה של לירז שהיה במרחק כמה דקות מביתי התדפקתי על דלת ביתה היא פתחה לי עם פיג'מה קפצתי עליה בחיבוק דוב בכוד שטף דמעות בעיני נגרות הן מהסיפור הכאוב שהיה לי ממקודם והן בגלל הגעגועים העזים כלפיה
" יאו אמאל'ה שנים שלא ראיתי אותך כבר שכחתי אך את נראית יפה שלי " אמרה לילי
" לילי יאו אני לא מאמינה שאני רואה אותך " אמרתי
" כן אה קופה כבר שכחתי אותי " אמרה לילי
" נשמה שלי אך שהתגעגעתי " אמרתי ואחרי שסיפרתי לה מה אני עושה פה ....הכריתי בינה לבן פרד וג'ס
" תשמרו עליה כן היא נשמה שלי " אמרתי
" ברור אנחנו אוהבים אותה " אמרה ג'ס וחיבקה אותי
הזמנו פיצה וקולה אכלנו למרגלות המזגן שקירר את הבית בלילה קיצי כל כך ורק המחשבה על הקור והאח שדולק בביתי עכשיו עוררה בי דחיקה
שרנו כמו שיכורים ובשעה 1 הזמנו מונית חזרה למלון .....
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
" אני לא מאמין זה לא הגיוני המלאך שלי באמת שלי זה כזה לא ייאמן אני לא מתאר את חיי בלעדיה אני כבר מת לנשק אותה ללחוש לה מילות אהבה להתחבק איתה ..." חשבתי לעצמי בעודי שוכב על המיטה בחדר המלון
" אז זאתי בר " אמרה ריבי
" כן מה הביקורת ?" שאלתי
לא סובלת אותה היא נראית לי כלבה צבועה " אמרה ריבי
" מה ?!" אמרתי
" היא כל כך חמודה וכל כך ההפך מאמי לא קראת אותה נכון " אמרתי
" היא לא ספר ואני מכירה בנות כמוה תחת מסכה של שקרים של צביעות ויופי מתחת היא ריקה " אמרה ריבי
" ריבי אני לא רוצה לשמוע בסדר ??אל תעבירי עליה ביקורת כזאת בעוד את יודעת כמה שאני אוהב אותה " אמרתי
" אני בסך הכול הבעתי דעה " אמרה ריבי
" טוב את הדעות האלה תשמרי לעצמך " אמרתי עצבני וקמתי למרפסת
" למה כל הזמן הגורל מנסה למצוא דרכים שלא נהיה ביחד העם נועדנו זה לזו ??" שאלתי את עצמי מלא סקרנות ...
חח בנות לאב יו אני ממש גמורה אז לא פרק ממש ארוך אבל פרק !! 😁 😛
תגיבו לי אני אוהבת אתכן מאוד
(מחר ביצפר על הפנים לא באלי )
שרוני זה כזה יפייייפה 😮
אוהבת מלא 😛
ואייי
פרק מדהיםםםם
מסכנה יערה, מסכנה בר.. 😢
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני לא רוצה שבר וגיא יהיו ביחדדד..
לא יודעת למה.. אני לא סובלת אותוווווווווווווווו 😠
הקיצר
פרק מהמםם
יפיפהההההההההה
ואני?! מחכה להמשךךךךךך 😊
טוטל [ממילא] אני בבית, חולה תקועה מול המחשבב
חחח
עזבי אני קצת מחורפנת וחולההה
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך ותמשיכיי 😊
רחלוש =]]
וואיייי שרון איזה יפהההההה....
תמשיכייי מאמיייי....
מסכנה יערה..
מסכנה בר.. לא יודעת מי מסכנה יותר....
מאמי תמשיכייי כמה שיותר מהר כפיש????.
בפקודה 😉
*-*אוהבת*-*
......מירב......
איזה יפההההההההההה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך=]
-יסמיני:]-
תודה ^^
בנות לאב יו
עכשיו המשך !!!
נשפכתי על המיטה עייפה מתמיד מוטרדת וחסרת שקט ...קמנו בשעה 10 בבוקר לארוחת בוקר התלבשנו וירדנו
" שלום לנסיכה שלי אך היה אתמול ??עם יערה " שאל גיא
" היה בסדר גיא אני מתארת לעצמי שלא חשבת שהיא נורא תשמח שלקחתי לה את החבר שהיא מאוהבת בו שזה לא יהווה בעיה לנו כאחיות " אמרתי
" תראי רמזים אני מבין אני לא מתכוון לקחת על עצמי את האשמה הזאת שלקחתי אחות מאחות או משהו כזה .." אמר גיא וליבי פרפר בתוך גופי אהבה גברה עליי ולא יכולתי הוא אחז בפניי ונישק אותי בלהט שהגניב אותי הוא הפיל אותי על מיטתו ידו על ירכיי
" גיא אני צריכה ללכת פרד וג'ס מחכים לי "אמרתי לרגע קטן נבהלתי
" טוב יפה שלי אני אוהב אותך" אמר גיא וחייך אליי
" תדברי איתי " אמר גיא
" ברור " אמרתי וייצאתי
הלכתי לכיוון חדר האוכל שם חיכו לי פרד וג'ס אכלנו והם הלכו לבריכה אני אמרתי להם שישי לי משהו דחוף לטפל בו
" גיא אני .." אמרתי כשנכנסתי לחדרו
" אה מאמי כנסי " אמר גיא שהיה באמבטיה נכנסתי הוא היה עם בוקסר
" התגעגעתי חשבתי אולי נילך לאיפשהו " אמרתי
" סבבה בובי לאן את רוצה ללכת ??, שאל גיא מביט בי באהבה
" אולי לקניון " אמרתי
" סבבו'ש " אמר גיא והדביק לי נשיקה על השפתיים הוא התלבש ואני החלפתי בגדים לג'ינס וטי שרט צהובה ונעלי אולסטר צהובות
הוא לבש מכנס שחור ברמודה וחולצה שחורה של לי קופר הוא חייך אליי כרכתי את ידיי סביב מותני הוא הניח את ידו על מותניי הקניון לא היה רחוק מאיתנו אז הלכנו ברגל 5 דקות לא יותר ….
נכנסנו פנימה לחניות בגדים מדדתי חצאית ג'ינס מעלפת
" אך היא גאיו'ש ??" שאלתי
" היא מהממת מאמי " אמר גיא
" טוב אז אני אקח אותה " אמרתי מדדתי גם שמלה לבנה יפה שהייתה מונחת עליי מקסים
" היא יפיפה אלייך " אמר העוזרת שהסתובבה סביבי
" מה את לא יודעת כל הבגדים יפים אליה תראי איזה גוף " ענה לה גיא והיא חייכה אליו במבוכה
" גיא !" אמרתי
" מה כבר אמרתי " אמר גיא הוא חייך אליי באהבה
אחרי שעתיים שמדדתי כל פריט נוצץ חלק או משובץ גיא כבר כמעט ירה לעצמו כדור ברקה השמאלית
" מאמי לא שישי לי בעיה נגד לבוש יפה ..אבל נראה שכשאני חוזר הביתה אני יושן יומיים" אמר גיא וחייך אלי
" רק בגלל שאני אוהב אותך אני פה " אמר גיא ונשקתי לו שלימנו ואני הכרחתי את גיא למדוד ג'ינס של דיזל שאהבתי נורא הוא מדד וקנה אותו אחרי שהכרחתי אותו
" בובי בוא נשב פה " אמרתי והתיישבנו על השולחן
" תגיד הפער בינינו לא מציק לך או מפריע לך אני לא רוצה שייראה כאילו אני ינצל אותך וגם מבחינה חוקית אסור " אמר גיא
" תוותר על אהבה כזאת בגלל איזה חוק " אמרתי והבטתי עליו מבט מלא אומללות
" ברור שלא אבל אני שואל עם לא אכפת לך " אמר גיא
" למה שהיה לי אכפת העיקר שאנחנו מאוהבים ושטוב לנו ייחד אמרתי
" כן זה באמת העיקר " אמר גיא והניח את ידו על ידי
" אתה יודע שעוד יומיים אני טסה " אמרתי
" מה כל כך מהר " אמר גיא
" כן …גיא אני מצטערת אבל תוך שבועיים אני פה כבר עבור שבועיים וחצי שאני שם " אמרתי
" אני ינסה להתגבר על הגעגועים העזים שלי " אמר גיא וחייך
" ושתחזרי אליי יותר לא ניפרד שוב לעולם " אמר גיא
" ברור " אמרתי
חזרנו למלון וירדנו לבריכה אחרי שהחלפנו בגדים החלטנו ללכת לים שהיה בקרב בית המלון שלנו עם פרד ג'ס וחברתו המקסימה אודיה
נכנסנו לתוך הים שהיה קרירי צינן את גופי חיו בגלים הגובהים ונהינו מאוד מהשמש החמימה שהעניקה ליום הזה את התואר "מושלם "
יצאתי אחרי כן לתפוס קצת צבע שמש כזאת בהחלט יכולה להעניק גוון שזוף לכול הלבנבנים שעורם בעייתי למרות שאני לא אחת מהם …
נשכבתי על החול ופקחתי עיניי למגע יד על גבי
" כן ?." שאל נער שעמד מולי הוא היה שזוף עם עיניים חומות בהירות
" מה בחורה יפה כמוך עושה פה לבד??" שאל הנער
" לא לבד מאמי " אמרתי
" וואלה " אמר הנער
" וואלה וואלה " אמרתי וחייכתי סט שיניים לבנות בוהקות נגלו אליו
" אולי תתנו לי את מספר הטלפון שלך " אמר הנער
" חמוד שלי יש לי חבר " אמרתי וראיתי את גיא צועד לעברי ומבט מקנא על פניו
" חבר הוא לא קיר .." אמר הנער
" אני דומה לקיר ???" שאל גיא שהיה מאחוריו הנער השתפן
" מה פתאום אני מצטער אני חייב ללכת " הוא הלך לכיוון חבורת הבנים שעמדו וצחקו על הכישלון שגרף והפחדנות
" מי זה היה ?" שאל גיא
" סתם נער שניסה להתחיל איתי " אמרתי
" חח מה הם מתחילים איתך רואים בחורה יפה לא מתארים שישי לה חבר " אמר גיא
נישקתי אותו פקחתי עיניי הסתכלתי סביב ו…
אלי הטוב תרחם עליי אני לא רואה טוב נכון ?..........
חיחי בנות תגיבו לי 😁 😛 😂
לאב יו
*שרון*
יפייייייייייייייייייייפה ((((:
המשך 😛
יוווווווווווווווווווווווווווו
זה פשוט מהמם...נו תמשיכייי חייבת לדעת מי זה...
יאללה בשבילי....פליזזפליזפליז
יאלה מאמי חולה עלייך על הסיפור הזה ודורשת המשך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.....
^^
בנות מהממות שלי ת-ו-ד-ה
כמה תגובות ואני ממשיכה לוב יו
*שרון*
😛 😁 😂
אאאאאאמממאא בובי שלי מוווווושלם!!!
חייבתתתת המשך ב=ד=ח=י=פ=ו=ת!!
יא מוכשרת אחת חולה עליייך ועל הסיפור היה שלךךך!!
מוווווווואה ענקית, ענקית!!!!
-מאיה-