מדהיםם 😛
סוף סוף המשכתתתתתתתתתת 😊
מחכה להמשך הבא, בלי ייבושים כן? 😉
ואיי איזה פרק יאפפפפפפפפפפפפה..
סוף סוף עידכנת 😊
ואי חמוווווווווווווד ניק 😛 אז הוא כן מחבב אותה.. חח
נוווווווו
מסכנה בר, כל החיים שלה בזבל שתשלים עם ההורים..
וחוץ מזה איזה הורים זבל, מה הם לא דואגים לילדה שלהם?! איזה כלבים!!!
😠
הקיצר פרק מושלםם
מחכה להמשךך 😊
אוהבת רחלוש =]]
סוף סוף את ממשיכה...
טוב את מודעת לכך שיצא לך מהממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני תמיד אומרת לך ותמיד אמרתי לך שאני פשוט מתה על התיבה שלךךךך
כתיבה מעלפתתתת
מעלפת זאת לא מילה ממותת
*-*אוהבת*-*
.....מירב.......
תודה בנות יפות שלי חולה עליכן חחח ..... 😁
ואני ימשיך כשאני יוכל 😂
לאב יו 😛
**שרון ** 😁
חחחחע 😊 😊 😊 😁 😁 😉 😕 😛 😂 😎 😨 😯 😊 😊 😁
ניק חזר מהבית ספר ואני לא הלכתי כבר תקופה די גדולה אפשר להגיד הבטתי ולא הבנתי איזו סיבה בעולם יש לו לרצות לעזור לי אבל לא ניסתי לרדת לשורש העניין .
" ניק אני הולכת לדבר עם ההורים שלי " אמרתי הייתי חייבת את זה לעצמי לא יכולתי לתת לעצמי להיראות כמו הומלס מי היה מאמין שרק לפני חודשיים שלושה לירז הייתה אומרת שאני מושלמת החיים שלי היו נראים מיליון דולר ולעומת זאת עכשיו שאן לי כלום .
" את בטוחה בזה ?" שאל ניק מבטו מנסה לבחון אותי
" כן ניק אני לא יכולה יותר " אמרתי ניק התקרב אלי וחיבק אותי הרגשתי לצידו עטופה בהגנה כאילו שום דבר לא יוכל עכשיו לעשות לי משהו רע לקחתי את הפלפון שלי ומסטיק והלכתי את ביתי שהיה לפחות צלצלתי ואמא פתחה פניה נראו עייפים ומקומטים כאילו עברו עליה שנים של עבודה קשה
" שלום אמא " אמרתי בקרירות
" מה את עושה פה ?" שאלה אמא מופתעת
" מה אני עושה פה ?" שאלתי כאילו אני מופתעת
" כן את לא הבנת מצה שאמרנו לך ??" שאלה אמא
" אתם צודקים הוא ניצל אותי הוא סינוור אותי ואני מצטערת " אמרתי מנסה לראות עם היא קונה את זה
" הוו את יודעת יש לך הצתה מאוחרת " אמרה אמא פניה נמתחו בארשת קודרת ועצובה
" דברי בפשטות את סולחת או לא אן לי כוח לכל הניתוחים שלך " אמרתי הם תמיד היו שם בשבילה מה איתי למה אף פעם לא היו בצד שלי לא ראו את הדברים מהנקודת זווית שלי
" את מתפרצת לפה מטיחה בי התנצלות שקשה לי לדעת עם את מתכוונת אליה ועוד נוזפת בי " אמרה אמא
" יפה אמא קל לנסות להיות קדושה מעונה אבל אני עוד לא שמעתי על הורים שנוטשים את הילדה שלהם בגלל גבר את מבינה מילא הייתם כועסים עליי אה מילא מילא לא הייתם מדברים איתי מילא אבל לא האמנתי שלא יזיז לכם שערה בתחת שחודים אתם לא רואים אותי ולא שומעים ממני " אמרתי דמעות נפלו מעיני כי כן כאב לי ההורים שלי שגידלו אותי שהעניקו לי חום ואהבה מה קרה פתאום שבגלל בחור הם זורקים אותי לכלבים ?....
" טוב את יודעת מה בר את לא רצויה כאן " אמר אמא הדם זרם בעורקיי
" אני יודעת מעולם לא הייתי רצויה בבית הזה ומעולם אני לא יהיה " אמרתי ויצאתי החוצה
" רק לפני שאת סוגרת את הדלת הזאת תדעי דבר אחד " אמרתי ולקחתי אוויר הדברים שאני עומדת להגיד לה לא קלים
" יש ה' בשמיים והוא מחליט מי צודק ומי לא ולפי כך הוא קובע מי ילך לגן עדן או לגינהום ואני בטוחה שאת תלכי ל7 מדורי הגינהום ואני מאחלת לך מכול הלב שלא תראי עוד ימים מאושרים בחיים שלך " היא הביטה בי מופתעת ייצאתי משם בלב טוב כי יידעתי שעשיתי מעשה נכון מגיע לה כל חייה לסבול מייסורי מצפון .
הלכתי בחוב רוח קרירה כיסתה את הרחוב התיישבתי על אחד הספסלים שם והנחתי את ראשי לאחור נער נגע בידי
" היי מה קורה ?" שאל הנער הוא נראה לי ישראלי הוא גם דיבר בעברית קמתי והבטתי בו
" מה מי " אמרתי ונעצרתי
" עומר " אמר היה לי צורך לחבק אותו ולא נמנעתי מלעשות זאת
" בר " אמרתי לאחר החיבוק
" מה קורה לך ?" שאל הנער
" אני בעצמי לא יודעת " אמרתי ושוב דמעות הציפו א עיניי
" אני רוצה לשמוע " אמר
" אתה יכול להביט דבר אחד אחרי זה " שאלתי
" נו " שאל
" שלא תרחם עליי אני שונאת שמרחמים עליי " אמרתי הוא הביט בי מופתע
" את שונה את יודעת " אמר הנער
" זה טוב או רע ?" שאלתי
" לא יודעת אבל אחרי שתספרי לי אולי אני יחליט " אמר הנער לא יודעת עם אני צריכה עכשיו עוד גבר שייכנס לחיי ויסעיר אותם זה קרה לי מספיק פעמים אבלך הוא הוא נראה שונה כזה מישהו שלא יכול לפגוע
התחלתי לבפר על מה שהיה לפני שנסעתי בזמן שנסעתי ואחרי שנסעתי
" ואו אני לא מאמין " אמר
" החיים שלך נראים כמו איזה סרט הרפתקאות " הוסיף חייכתי חיוך מלא שיניים צחורות
" אז איפה אתה גר ?" שאלתי
" פה " אמר והצביע על מחסן ששכן לא הרחק
" מה ?" שאלתי
" כן ... אן לי ממש בית " הוסיף
" אז אולי ני " אמרתי ונעצרתי
" זה בדיוק מה שחשבתי " הוסיף
" זה רעיון נהדר " אמרתי והוא ואני צעדנו לשם הוא הראה לי את המקום זה היה נראה חמוד המחסן צבוע בצהוב היה לו שם מזרן וכן לא יזיק לי מקום קבוע
" אתה מסכים ?" שאלתי
" ברור וזה לא בגלל שאני מרחם עלייך זה בגלל שאי מחבב אותך " אמר
לראשונה בתקופה האחרונה שלי הרגשתי משהו מתבהר שעולי התקופה הזאת דווקא תהיה טובה יותר
תגיבו לי בננות
חח קצר אבל מקווה שנחמד
לאב יו
**שרון **
מ=ק=ס=י=ם=😛
איזו אמא מגעילהה ://
יש לי סיפור חדש פה
אני ממש אשמח עם תקראי קוראים לא
חוזר אלי שוב
קישור :
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...0entry1350228
ווואיייי אני הייתי מתה אם כזאת אמאאאאא
מזה השטויות האלו זאת פאקניג הבת שלה
אז מה אם התאהבה בבחור שהוא היה חבר של אחותה היא התחרטה..
גם אני מאחלת לה להיות בגהנום ולא שבע מדורי גהנום 1000000 מדורי גהנום
אבל נחזור לעניין הסיפור? הוא כזה...
מהמםםם יפה שלי איך לא?
אני רואה הפסקת לייבש יפה
יאללה בובה שלי שרונוש תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
מדהים!!!
המשך מאמיי 😛
אוהבת רחלוש =]]
יאאאאאא שרוננננייי
סופסוווווווווף
את יודעת כמה התגעגעתי לסיפור שלך?!
זה לא בסדר ההפקרה הזאת=/
סתאםם יפיופפה העיקר שחזרת לכתוווווב
אווווווהבת המון המון
ומחכה להמשך!
*מאיה*
תודה בנות
עכשיו אני כותבת המשך ...
אוהבת הכי שישי בעולם
ושבת שלום
**שרון**
מאמי אני מחכה שתמשיכי אל תיבשיי אותי ברור?
*-*אוהבת*-*
......מירב......
השלמתי פרקים ואיך שזה לא יהיה מדהים אה?
יאללה בובי תעשי המשךךך המשך ארוך