פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

=-מרגלת מאוהבת-=

✍️ דולסהה 📅 22/11/2006 21:11 👁️ 1,769 צפיות 💬 73 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 5
כריס:"אוקעי.."
אני:"זה נפתח!!!!!!!" אני וכריס התחבקנו.. ואז הסתכלנו אחד על השני.. וישר הסתכלנו על הכספת..
אני:"מה?!?!!?,רק זה חסר!!!"


חדש:]]]

כריס:"מה עושים?!"
אני:" לא יודעת לא אמרו לנו שיש קרני לייזר גם בתוך הכספת" אמרתי בכעס
כריס" אין שום קוד לזה" אמר הזמן שדפדף בתמונות של הקודים שצילמנו.
אני:" אמ... אני יודעת.............!!"
כריס:"מה?!?!"
אני:"לע... זה לא ילך.." אמרתי
כריס:" הא.."
אני:"יש לי!!!"
כריס:"כן.."
אני:"לא.. גם זה לא מתאים.."
כריס:"נו מה את צוחקת?!?"
אני:"לא"
כריס:"יש לי !!"אמר בחיוך
אני:" לא אין לך"
כריס:"דווקא יש לי, ניקח ת'צ'יפ ונלך! אין לנו ברירה"
אני:"הא?!?"אמרתי בזמן שכריס סחב אותי לחדר הלבן ועזר לי לעלות לפתח האוורור
כריס רץ לכספת ולקח את הצ'יפ באותה שנייה הזעקות רבות פעלו..
"הדלתות נסגרות"
"יציאות נסגרות "נשמעו קולות המחשב.
אני:" תמהרררררר הדלת נסגרת!"אמרתי לכריס בזמן שהוא התחיל לרוץ
כריס עלה לפתח האוורור עזרתי לו למרות הכאב החד שהיה לי ביד.
בשנייה שכריס החזיר את פתח האוורור הדלת נפתחה והמוני שומרים נכנסו
שומר!:" הכספת תבדקו אותה"
שומר 2:"תבדקו בכול מקום בכול חדר פה!!!"
שומר 3:"אל תשכחו את הכספת" הייתה המולה בכול המשרד.
התחלנו לזחול במהירות לעבר היציאה..
פתאום נשמע צערה
שומר4:" תבדקו בפתחי האוורור"
אני וכריס נבהלנו והתחלנו ללכת במהירות רבה יותר.. ויותר..
הספקנו להגיד לפתח היציאה לפי שתפסו אותנו.
מהר לשם.
שער אי56 רצנו לכיוון המכונית כשאשר עיגולי אור התחיילנו לנוע לעברו.. ו קול נשמע "יש אנשים ליד
כריס התניע את המכונית והתחלנו לנסוע כריס נסע מהר מאוד.. נורא מהר צריך לציין
אני:"כריס יש 2 מכונית מאחורינו" אמרתי בלחץ..
כריס:"תחשבי.. אני יודע הגיימבוי הוא בתיק שלי.. גלי הקול. זה ישגע ת' מכוניות שלהם!"
אני:"וגם את שלנו בדרך!"
כריס:" אמ.. מה עוד?!?"
אני:, אני יודעת!" הוצאתי את הפודרה מהכיס שלי לחצתי "45673" והוצאתי את הפודרה מהחלון וגז יצא ממנה.
כריס פנה פנייה ישרה לסמטה חשוכה, ונטשנו את המכונית.
התחלנו לרוץ בין שבילים סמטאות הכי רחוק מהמכונית.
אני:"כריס.. יש פה בר.."
כריס:"ניכנס"
נכנסו לבר , ביררנו איפה השירותים והחלפנו בגדים.
יצאנו החוצה והזמנו מונית. בביה"ס השומר נירדם. אז לא הייתה בעיה להיכנס,
עצרנו ליד החדר שלי
כריס" סיימנו!"
אני:" טוב.. אמ.. אני עייפה.. נדבר מחר עם ג'ייסון"
כריס:" בסדר, ביי מותק" הוא אמר נתן לי נשיקה והלך..
נכנסתי לחדר ג'יין ישנה, החבאתי את הצ'יפ ועשיתי מקלחת ולישון השעה הייתה מאוחרת.
--למחרת בבוקר-
ג'יין:"אמ.. תתעוררי" ג'יין מנדנדת לי כבר חצי שעה.."נו" אמרה ומשכה לי את היד.
אני:"איייייייייייייייייי" צעקתי.
ג'יין המסכנה נבעלה.."מה קרה?!"
אני:" זה.. אני נפלתי , בלילה, מהמיטה!"אמרתי בחיוך שקרי.
ג'יין :"מה?!? איך??! תתלבשי נלך לאחות!"
אני:" אב.."
ג'יין :"בלי אבל!"
אז לא הייתה לי ברירה בימי שבת בבוקר יש מועדוני טניס ריצה ברכה וכו'.. אז יש הרבה שהתעוררנו מוקדם
לבשתי חצאית כחולה קצרה וגופייה כחולה ולקחתי משקפיים, ויצאנו לאחות
אחות:"שלום בנות בוקר טוב!
ג'יין ואני:"בוקר טוב"
אחות :"מה אתן עושות פה כ"כ מוקדם?"
אני:נפלתי מהמיטה אתמול וכואבת לי היד "שיקרתי והראית לה את היד שעלייה נפלתי מפתח האוורור.
אחות:"טוב,מתוקה תשבי אני יבדוק את היד"
התיישבתי והאחות בדקה אתה יד לאחר דקה או שתיים היא סיימה וניגשה לארון התרופות.
אני:" מה קרה?!"
האחות:" מותקה אין לך שבר אבל יש לך נקע"
היא שמה לי משחה וחבשה לי את היד
אחות:"חמודה שלא ייווצר עומס על היד, לפחות חודש"
ג'יין:"אוקעי,אני ישמור שזה יקרה!"
יצאנו מחדר האחות ושאר הדרך לחדר האוכל הייתה שקטה...
נכנסו לחדר האוכל לקחתי את המגש עם האוכל והתיישבנו ליד כריס ולוק..
ג'יין:" לוק ,כריס היי"
לוק:"היי בנות"
כריס:"היי" אמר בקול עייף
אני:"היי" אמרתי והתיישבתי
לוק:"מה קרה ליד שלך?" באותה שנייה כריס הסתכל על היד שלי..
כריס:, זה מאתמול?!? זה חמור?!" הוא שאל בדאגה
ג'יין:"מאתמול?!? אמילי??"היא שאלה בקול מוזר ופנתה עליי..


אחרי כמה שניות
ג'ייו:" אמי.. את מתכוונת לענות לי?!" לא ידעתי מה לענות לוק ריתק אותי. הקול שבו הוא שאל אותי היה כ"כ שונה מוזר מהרגיל.. מוכר כ"כ.
התעוררתי למציאות כשג'יין חזרה על השאלה שלה
ג'יין:" אמי..?!?"
אני:" תראי, פשוט, אמ,, אתמול , אז.. אני כיאילו.. יודעת.. סרט.."
כריס:"זה פשוט, המטומטמת עשתה פוזות ונפלה" התערב כריס.
באותה שנייה לא ידעתי עם להרוג אותו כי הוציא אותי טיפשה או לנשק אותו כי הציל אותי
ג'יין:" חח.. אוייש אמי.. התביישת להגיד לי?!?"
אני:" אמ.. חח קצת לא נעים פדיחות"
ג'יין:" חח פוזות למי?!?"
כריס:" איזה כמה בנים היו שם.. אז.. זה כבר עניין שלכן" הוא אמר הסתכל עליי וקרץ לי.
"חברה לכיתות" נשמע קולו של ג'ורג..
תפסתי את כריס ביציאה
אני:"אידיוט!"
כריס:"אני?!"הוא שאל בקול משועשע
אני:" לא סבתא שלך!" אמרתי בכעס
כריס:"איי... סבתא שלי לא קשורה, יודעת היא מכינה פיצה ממש טעימה"
באותה שנייה דחפתי אותו לאיזה כיתה רקה.
אני:" זה לא מצחיק!. הוצאת אותי לא רק מטומטמת אלא גם שקרנית"
כריס:" לפחות הצלתי אותך גברת.. אמ.. הא.. אני. פשוט ..כאילו... אתמול... סרט יודעת.. ,לא היא לא יודעת!" אמר וחיקה אותי
אני:" אתה מטומטם!" דחפתי אותו ויצאתי מהכיתה בטריקת דלת!
נכנסתי לכיתה ביקשתי סליחה והתיישבתי במקומי
-- באותו זמן כריס--
כריס נכנס לשיעור בלי בעיות לכיוון המקום שלו..
המורה:"האמן.."
כריס:" הא.. חח כן?"
המורה:" מר ווטרס זה חוצפה, להתפרץ לשיעור בלי לבקש סליחה!!"
כריס:" הא.. אמ.. כן בטח משתגידי ,אפשר לשבת?!?"
המורה:" אני רוצה התנצלות"
כריס:"הא.. כן בטח סליחה אפשר?!"
המורה:"כן! ויש לך הרשמה!"
כריס התיישב ליד המחשב (שיעור מחשבים)
וליד לוק..
לוק:" מה .. איפה היית?"
כריס:"דיברתי עם אחותי"
לוק:" הא.. פח..אידיוטים..,כריס שים לב"
וכריס הסתכל לכיוון המחשב של לוק.. היה כתוב ככה
"הפריצה הגדולה.."
אתמול בערב התרחשה פריצה בחברה של הפרופסור הדגול צ'אנגי שהביא לנו הרבה מתוכנות החדשות של המחשב המשוכלל שלכם!
לפי הנתון נגנב צ'יפ חדש הפותח לאחרונה
צ'יפ שהיה אמור לשנות את כול הטכנולוגיה כולה, לא ידוע מי הגנבים, ואיך הם פרצו את חומות ההגנה
(כריס:" ממש הגנה היה קלי קלות.." חשב לעצמו)
ישנו קצה חוט ומקווים למצוא את הגנבים בהקדם האפשרי".
לוק:"קראת.. מגניב.. מעניין מי עשה את זה!"
כריס:"כן מעניין בטרוף"
כריס שלח הודעה לאמילי
"אמלי בחדר שלך! והתה קר"( סיסמה!)
כריס:"המורה אני יוצא לשירותים!"
המורה:" 5 דקות אתה פה!"
כריס:"בטח" זרק לה ורץ לחדר של אמילי
---אמילי--
אמלי הייתה שקועה בציור שלה..
ואז נשמע "פה..פה..פה.." כול הכיתה הסתכלה עלייה..
המורה:" מיס ווטרס.."
אני:" סליחה"
היא פתחה את ההודעה
אני:" פאק!"
אני:"המורה אפשר לצאת להתפנות בבקשה "שאלתי בקול חמוד
המורה:"בטח" זה תמיד עובד חשבתי לעצמי בזמן שרצתי לחדר שלי
כריס עמד ליד הדלת נכנסו לחדר..
אני:" כריס מה קרה?!"
כריס:" קראתי באינטרנט.. יש להם קצה חוט!"
אני:" איך?"
כריס:" לא יודע.. תני ת'טלפון שלך!"
כריס חייג למישהו
כריס:" כן זה אני!
לא!!
הא.. אז ראית..
אנחנו בבעיה..
כן.. אנחנו צריכים לטוס מפה כמה שיותר מהר..
כן הוא אצלנו..
טוב.. שעתיים"
אני:" הסבר"
כריס:" דיברתי עם ג'ייסון ניפגש במשרד שלו עוד שעתיים !"
אני:"אז נלך" שאלתי בחיוך
כריס:"אבל שעתיים"
אני:" נו.. ומה עם לעשות סיבוב פה .."
כריס:" לא.." הוא אמר מבואס..
אני:" כן!" נכנסתי לשירותים זרקתי עליי חולצה פשוטה שחורה מיכנס ג'ינס כהה. אספתי את שערי.. ויצאתי מהשירותים
אני:" אמ.. ארנק.. פלאפון... מפתחות יש.. נלך?!?"
כריס:"לא שחכת משהו?!" הוא שאל משועשע
אני:"מה?!?"
כריס:" הסיבה שבגללה אנחנו יוצאים?"
אני:" הא... זה.. כן.."אמרתי והוצאתי את הצ'יפ..
ויצאנו מהבצפר.. יותר נכון התפלחו..
נכנסנו לאיזה מסעדה קטנה ליד הבניין של המרגלים פה..
נכסנו למקום המקום היה שקט ונחמד..
התיישבנו ומלצר חתיך ניגש אלינו..
המלצר:"שלום אני מייק אני המלצר שלכם,מה תזמינו?"הוא שאל בנימוס..
כריס:"אמ.. אני רוצה קפה הפוך ועוגת הגבינה"
אני: אני רוצה גם קפה ועוגת שוקולד" וחייכתי עליו..
הוא החזיר לי חיוך..
כריס:"אתה מוזמן ללכת"
אני:" תגיד אתה בסדר?!"
כריס:" כן!"
אני:" משתגיד.. תמיד אתה הורס"
כריס:"אנחנו חייבים להתווכח גם עכשיו?!"
אני:"כן!"
הפעם ניגש אלינו מלצר אחר עם ההזמנות,
ולמרבה הפלא דיברנו.. דיברנו.. כאילו אני וכריס..
כריס:"טוב.. אמי. עוד 15 דקות! נזוז?!"
אני:"טוף" חייכתי, שילמנו למלצר..
ויצאנו בחוץ היה קר.. ואני הייתי עם חולצה רגילה..
כריס הוריד את הג'קט שלו ושם אותו עליי..
אני:"תודה"
כריס לא ענה רק חייך וחיבק אותי.. ככה הלכנו עד לבניין..
נכנסנו לבניין
המזכירה: "ואתם?"
אני: "האחים ווטרס"
המזכירה:" הא.. ג'ייסון מחכה לכם.. החדר הימני משמאל"
כריס:"תודה"
הלכנו לכייון המשרד של ג'ייסון..
נעצרנו ליד הדלת שהייתה קצת פתוחה.. נעצרנו כי הפודרה נפלה לי בזמן שבדקתי שכלום לא נמרח לי,מזל ששם יש שטיחים .. ולא שמעו את זה..
התרוממתי לאט..
ושיחה נשמע מהחדר..
ג'ייסון:" כן!
בטח שזה אצלי..
הם ילדים..טוב נערים. בכול זאת מטומטמים.. כן.."
ברגע הזה לחצתי על כפתור ההקלטה.. הייתה לי הרגשה מוזרה..
ג'ייסון:" הצ'יפ אצלם,את האמת הם בדרך לפה,
כן.. כמה 4 מיליארד.?!
הם לא מוכנים ליותר??!
כן.. מה?!
לא צ'נגאי לא חושד.. לא.. אבל ראית את הפרסומת הוא חושד..
כן.. בגלל זה אחרי שאני ישיג את הצ'יפ.. אנחנו ניפטר מהם
לא.. לא יודע תהרוג אותם מצידי.."
אופססס חח בטעות פירסמתי את 2 הקטעים:S חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סורי בננות
מהמם :]

מחכה להמשך 😛
חחחח מאמי יצצצא מעללףף רצחח 😊
הממשךך
דחוףף!
פאק הם רוצים לרצוח אותם?!??!?!!?

אלוהים ישמור... 😯
יווווו איזה מתח.
תמשיכי אני סקרנית..
אני חולה על הסיפור של הוא כזה שונה
פאקקקקקקקקקקק רוצים להרוג אותם?!
שיטטט!!
המשך מאמיייי אני במתח!!!
:]
המממשךךך
מאמי זה מעלף זה מדהים
יש לך כתיבה נורא יפהה
תמשיכי בבקשה !!!!!
המשךך יפהההה
יאללההה המשךךך מהרררר (:
😛 :]]]
ארוךךךךךך


לא צ'נגאי לא חושד.. לא.. אבל ראית את הפרסומת הוא חושד..
כן.. בגלל זה אחרי שאני ישיג את הצ'יפ.. אנחנו ניפטר מהם
לא.. לא יודע תהרוג אותם מצידי.."

הסתכלתי על כריס..המבט שלו היה מודאג..
הוא סימן לי לשתוק ודפק בדלת ונכנס..
כריס:"ג'ייס היי.. משמנע גבר?!" הוא כנס באושר..
ג'ייסון:"טוב.. ביי נדבר" אמר וסגר את הטלפון.."חברה.. איך אתם מרגישים?" והסתכל על היד שלי.
אני:"בסדר.. סתם משהו קטן"
ג'ייס:"אז.. הצ'יפ..?!"
אני:"הוא אצלנו"
ג'ייסון:"אני רוצה לראות!"אמר באושר..
אני:" מה תעשו איתו אח"כ?!" התעניינתי
ג'ייס קצת נלחץ.."אמ.. נשמיד אותו בטוח.. כן נשמיד..נשמיד.."
אני:" הא.. טוב.."
כריס:" לא הבאנו אותו לפה.."
ג'ייס:" מה?! למה?!?"הוא אמר בלחץ
כריס:" היה צריך?!" הוא שאל המום..בפרצוף הדבילי שלו..
ג'ייס:" אמ.. כן!"
כריס:"אז.. יודע אני וקייטלין נלך להביא אותו"
ג'ייסון:" העובדים שלי יביאו אותו!
אני:"לאאאאאאאאאאאאאאאא!"
ג'ייס:" למה?!"הוא שאל החשדנות.
אני:" כי הוא בביה"ס.. וילדים יחשדו..יבואו גברים לביה"ס יחטטו לנו בחדרים.. זה יעורר חשד"
כריס:" כן.. נכון.. אנחנו ניקח אותו בשקט ונחזור לפה.. והצ'יפ שלך ואנחנו נוסעים הבייתה נכון?!"
ג'ייס:" כן.. בטח..עוד שעתיים אתם פה עם הצ'יפ"
אני:" ו.. מתי אנחנו חוזרים?"
ג'ייס:"לאן?"
אני:"הבייתה?!?"
ג'ייס:"הא..חח.. תוך שבוע פחות או יותר.."
אני:"טוב.. אנחנו נזוז"
לפני שיצאנו הסתובבתי לג'ייס..
אני:"תגיד.. כמה עולה למכור צ'יפ כזה"
ג'ייס בלי לחשוב אפילו שנייה זרק "4 מיליארד דולר" ואני וכריס והסתכלנו עליו במבט מופתע..
ג'ייס:"זאתומרת אני חושבת 4 מיליארד אולי יותר ואולי פחות מי יודע.." הוא חייך נבוך.. הסתובב עם הכיסא לכיוון החלון וזרק לנו" עוד שעתיים.. תסגרו את הדלת"
כריס תפס בידי ורצנו החוצה..
אני:"וואט דה פאק מזה היה?!"
כריס:" ג'ייס הוא.. הוא.. מתכוון למכור.."
אני:"אבל.. זה לא הגיוני .. למה?!"
כריס:"אני לא יודע זה הרי רק 4 מיליארד דולר.."הוא אמר בציניות והתיישב על ספסל.
אני:"ומה נעשה?!"
כריס:" אני.. לא יודע.פשוט לא יודע" הוא אמר ושפשף את פניו כאילו מנסה להתעורר מחלום רע.
אני:"אין לנו זמן לחשוב, אחרי שעתיים אם לא נופיע במשרד שלו הוא ישלח אנשים לחפש אותנו!"
כריס:" אין לנו ברירה.. איפה ההורים שלך?! "
אני:"הם בקנדה"
כריס:"הם לא היו בטורקיה??"שאל והרים גבה
אני:"הם נסעו לקנדה יש שם מפגש כלשהו..
כריס:"ואחיך?"
אני:"באמריקה,ושלך?"
כריס:"ההורים שלי ואחותי בסין"
אני:"סין?"
כריס:"כן חופשה משפחתית, ואני פה!"אמר וחייך בעצבנות
אני:" פאקקקקקקק איך לא חשבתי על זה!"
כריס:"מה?!? על מה?!?"
הוצאתי את המחשב היד לי שלי וניכסתי לאתר.. חיפשתי הזנתי שם ת.ז גיל..
כריס:" את מי לעזאזל את מחפשת?!?"
אני:"מייק!"
כריס:" מייק?!? מה לעזאזל את רוצה ממנו?!"אמר בעצבנות ולכך ממני את המחשב
אני:" יאוו מה יש לך? אתה לא נורמאלי!"
כריס:" אולי יהרגו אותנו ואת מחליטה על פגישת מחזור עם אהוב במעבר?!"
אני:" תקשיב לי ותקשיב לי טוב! אין לך זכות לבוא עליי בהצגות! ולא זאת לא פגישת מחזור אני ומייק כבר ניגמר "
כריס:"האאה משתגידי..."אמר לא משוכנע
אני:"הוא באנגליה.. נו.. כריס.. הרי נפרדנו כי הוא נסע לאנגליה הייתה לו משימה מפה" אמרתי
~~פלשבק~~
מייק: קייטי מתוקה שלי אנחנו צריכים לדבר"(הייתי אז בת 14 ומשהו והוא היה בן 15 וחצי )
אני:" בטח.. אין בעיה בהפסקה טוב" אמרתי בחיוך. נתתי לו נשיקה קטנה ונכנסתי לשיעור היסטוריה
בהפסקה נכנסתי לחדר שלו..
אני:"בובי.. לא כנסת לשיעור?!"שאלתי והתיישבתי עליו
מייק:" לא.. אנחנו צריכים לדבר.."
אני:" איי.. אני אוהבת כשאתה רציני!" חיבקתי אותו
מייק:" קייט.. זה באמת רציני"
אני:" טוב טוב.."אמרתי והתיישבתי מולו "שוט.."
מייק:" קיבלתי משימה..
אני:" מה?!? באמת?!" שאלתי בחיוך
מייק: כן.."
אני:" נו.. מתוקי אז למה אתה עצוב אתה צריך להיות שמח" נישקתי אותו
מייק:" הבעיה היא ש..ש..אנחנו..נצטרך להיפרד" התנתקתי ממנו והיא השפיל מבט
אני:" אבל.. מה.. למה.. א..אתה.. תחזור מהר.."
מייק:"לא.. לא ברור מתי אני חזור..וגם זה מסוכן.. ואני לא רוצה איכשהו לסכן אותך.."
אני:"אני מבינה ,אבל אבל.. אני אוהבת אותך"
מייק:"גם אני אוהב אותך,אבל אני חייב לנסוע"
נישקתי אותו נשיקה האחרונה שלנו, וראיתי אותו יוצא מהחדר בפעם האחרונה הזיכרון נישאר לי חקוק לתמיד...
ואני פה כשדמעות זולגות מעיניי.
~~מציאות~~(חח)
כריס:"כן.. אני זוכר.."
אני:"כן.. .. טוב.. תעזור לי לחפש את המספר העדכני שלו"
כריס:"את עדיין אוהבת אותו?"
אני:" אני לא יודעת עברו שנתיים, לא יודעת.. לא .. לא יודעת" מלמלתי לעצמי
כריס:"מצאתי.." ונתן לי את המחשב יד..
אני:"טוב.. על החיים ועל המוות.."
"טו...טו....טו..טו.."
"הלו" אמר קול מוכר..
אני:"מייקל?"שאלתי בחשש
מייק:"כן.."
אני:"זאת אני.. זותאומרת קייט"
מייק:"קייטלין.. את.. איך.. מה?!"
אני:" אני יודעת מוזר ו.. אבל אני זקוקה לעזרה שלך,בבקשה"
מייק:"קיי..טוב.. איפה?"
אני:" בכיכר של דימנל(משזה לא היה חח)
מייק:"45 דקות אני שם"
אני:"אוקעי" והוא ניתק..
"מי זאת קייטלין?!"...
"ג'יין אני צריך לזוז" הוא זרק ויצא..
אני וכריס נסענו לביה"ס..
עשינו הכול בזהירות זאת הייתה ההפסקה ככה שהשומר אכל וכך גם המורים,
כריס רץ לחדרו ואני לחדר שלי התפללתי שג'יין לא שם.. למזלי היא לא הייתה שם.. נכנסתי לחדר לקחתי תיק גדול הכנסתי את הבגדים גם ככה הם לא היו הרבה ועוד כמה פריטים, השארתי דברים גם בחדר לא הייתה לי אפשרות לקחת הכול,
אחרי 30 דקות כריס ואני כבר היינו באוטו..
אני:"קדימה יש לנו רק איזה 10 דקות.."
כריס:"אוייש...איזה לחץ.."
אני:" אר... מישהו ראה אותך?!? לוק?!"
כריס:" לוק לא היה בחדר.. ג'יין הייתה שם.. היא אמרה שהוא הלך.."
אחרי כמה דקות אמרתי..
אני:" יודע.. לוק מוזר.."
כריס:"את מספרת לי?!?"
אני:".. אמ.. כן.. פשוט משהו בו.."
כריס:" קייט.. תרדי.."שמתי לב שהגענו.. בכיכר לא היה אף אחד.. לא סתם בחרתי אותו לא מרבים להסתובב שם..
כריס:" אני בא איתך!"
אני:" עדיף שתחכה לי פה!"
כריס:" קייט.."
אני:" זה מייק הוא לא יעשה לי כלום!" אמרתי בעצבנות תרקתי את הדלת ויצאתי..
התקדמתי לעבר הכיכר איחרתי ב10 דקות כבר..
וקול נשמע
"מאחרת כמו תמיד.. קייטלין שנתיים ולא השתנת.." והנער נעמד מולי..
אני :" מה?!? לוק?!?"
מייק:" כן.. זאתומרת לא.. וכן.." אמר בזמן שהסיר את העדשות והעיניים הירוקות התגלו לפני..
אני:"מייק?!"שאלתי בלי להבין והתיישבתי בכבדות על הספסל..
מייק:" קיי..בובע.. תסתכלי עליי" אמר ברכות שהתיישב מולי..
הסתכלתי עליו..
אני:"מה.. לעזאזל לוק.. מייק.. מה קורה פה.. השער שלך.. גאד.. היית בלונדיני.. ועכשיו שחור.. ארוך.. אתה מעשן?!" שאלתי בעצבנות..
מייק:"תראי..
מ%ד%ה%י%ם% 😛
יוווווווווווווו איזה יופי..
אימל'ה זה מזה לא היה צפוי חח
תמשיכי

*-*-*אוהבת*-*-*
.........מירב.....
יואווו איזהה מדהיםם חח אהבתיייי ;]
המשךךך מהרררררררר
מוווווווווווזר...
אבללל יפפפה לאללה..
המשךך
דחוףףף

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך