כריס:"אוקעי.."
אני:"זה נפתח!!!!!!!" אני וכריס התחבקנו.. ואז הסתכלנו אחד על השני.. וישר הסתכלנו על הכספת..
אני:"מה?!?!!?,רק זה חסר!!!"
חדש:]]]
כריס:"מה עושים?!"
אני:" לא יודעת לא אמרו לנו שיש קרני לייזר גם בתוך הכספת" אמרתי בכעס
כריס" אין שום קוד לזה" אמר הזמן שדפדף בתמונות של הקודים שצילמנו.
אני:" אמ... אני יודעת.............!!"
כריס:"מה?!?!"
אני:"לע... זה לא ילך.." אמרתי
כריס:" הא.."
אני:"יש לי!!!"
כריס:"כן.."
אני:"לא.. גם זה לא מתאים.."
כריס:"נו מה את צוחקת?!?"
אני:"לא"
כריס:"יש לי !!"אמר בחיוך
אני:" לא אין לך"
כריס:"דווקא יש לי, ניקח ת'צ'יפ ונלך! אין לנו ברירה"
אני:"הא?!?"אמרתי בזמן שכריס סחב אותי לחדר הלבן ועזר לי לעלות לפתח האוורור
כריס רץ לכספת ולקח את הצ'יפ באותה שנייה הזעקות רבות פעלו..
"הדלתות נסגרות"
"יציאות נסגרות "נשמעו קולות המחשב.
אני:" תמהרררררר הדלת נסגרת!"אמרתי לכריס בזמן שהוא התחיל לרוץ
כריס עלה לפתח האוורור עזרתי לו למרות הכאב החד שהיה לי ביד.
בשנייה שכריס החזיר את פתח האוורור הדלת נפתחה והמוני שומרים נכנסו
שומר!:" הכספת תבדקו אותה"
שומר 2:"תבדקו בכול מקום בכול חדר פה!!!"
שומר 3:"אל תשכחו את הכספת" הייתה המולה בכול המשרד.
התחלנו לזחול במהירות לעבר היציאה..
פתאום נשמע צערה
שומר4:" תבדקו בפתחי האוורור"
אני וכריס נבהלנו והתחלנו ללכת במהירות רבה יותר.. ויותר..
הספקנו להגיד לפתח היציאה לפי שתפסו אותנו.
מהר לשם.
שער אי56 רצנו לכיוון המכונית כשאשר עיגולי אור התחיילנו לנוע לעברו.. ו קול נשמע "יש אנשים ליד
כריס התניע את המכונית והתחלנו לנסוע כריס נסע מהר מאוד.. נורא מהר צריך לציין
אני:"כריס יש 2 מכונית מאחורינו" אמרתי בלחץ..
כריס:"תחשבי.. אני יודע הגיימבוי הוא בתיק שלי.. גלי הקול. זה ישגע ת' מכוניות שלהם!"
אני:"וגם את שלנו בדרך!"
כריס:" אמ.. מה עוד?!?"
אני:, אני יודעת!" הוצאתי את הפודרה מהכיס שלי לחצתי "45673" והוצאתי את הפודרה מהחלון וגז יצא ממנה.
כריס פנה פנייה ישרה לסמטה חשוכה, ונטשנו את המכונית.
התחלנו לרוץ בין שבילים סמטאות הכי רחוק מהמכונית.
אני:"כריס.. יש פה בר.."
כריס:"ניכנס"
נכנסו לבר , ביררנו איפה השירותים והחלפנו בגדים.
יצאנו החוצה והזמנו מונית. בביה"ס השומר נירדם. אז לא הייתה בעיה להיכנס,
עצרנו ליד החדר שלי
כריס" סיימנו!"
אני:" טוב.. אמ.. אני עייפה.. נדבר מחר עם ג'ייסון"
כריס:" בסדר, ביי מותק" הוא אמר נתן לי נשיקה והלך..
נכנסתי לחדר ג'יין ישנה, החבאתי את הצ'יפ ועשיתי מקלחת ולישון השעה הייתה מאוחרת.
--למחרת בבוקר-
ג'יין:"אמ.. תתעוררי" ג'יין מנדנדת לי כבר חצי שעה.."נו" אמרה ומשכה לי את היד.
אני:"איייייייייייייייייי" צעקתי.
ג'יין המסכנה נבעלה.."מה קרה?!"
אני:" זה.. אני נפלתי , בלילה, מהמיטה!"אמרתי בחיוך שקרי.
ג'יין :"מה?!? איך??! תתלבשי נלך לאחות!"
אני:" אב.."
ג'יין :"בלי אבל!"
אז לא הייתה לי ברירה בימי שבת בבוקר יש מועדוני טניס ריצה ברכה וכו'.. אז יש הרבה שהתעוררנו מוקדם
לבשתי חצאית כחולה קצרה וגופייה כחולה ולקחתי משקפיים, ויצאנו לאחות
אחות:"שלום בנות בוקר טוב!
ג'יין ואני:"בוקר טוב"
אחות :"מה אתן עושות פה כ"כ מוקדם?"
אני:נפלתי מהמיטה אתמול וכואבת לי היד "שיקרתי והראית לה את היד שעלייה נפלתי מפתח האוורור.
אחות:"טוב,מתוקה תשבי אני יבדוק את היד"
התיישבתי והאחות בדקה אתה יד לאחר דקה או שתיים היא סיימה וניגשה לארון התרופות.
אני:" מה קרה?!"
האחות:" מותקה אין לך שבר אבל יש לך נקע"
היא שמה לי משחה וחבשה לי את היד
אחות:"חמודה שלא ייווצר עומס על היד, לפחות חודש"
ג'יין:"אוקעי,אני ישמור שזה יקרה!"
יצאנו מחדר האחות ושאר הדרך לחדר האוכל הייתה שקטה...
נכנסו לחדר האוכל לקחתי את המגש עם האוכל והתיישבנו ליד כריס ולוק..
ג'יין:" לוק ,כריס היי"
לוק:"היי בנות"
כריס:"היי" אמר בקול עייף
אני:"היי" אמרתי והתיישבתי
לוק:"מה קרה ליד שלך?" באותה שנייה כריס הסתכל על היד שלי..
כריס:, זה מאתמול?!? זה חמור?!" הוא שאל בדאגה
ג'יין:"מאתמול?!? אמילי??"היא שאלה בקול מוזר ופנתה עליי..
אחרי כמה שניות
ג'ייו:" אמי.. את מתכוונת לענות לי?!" לא ידעתי מה לענות לוק ריתק אותי. הקול שבו הוא שאל אותי היה כ"כ שונה מוזר מהרגיל.. מוכר כ"כ.
התעוררתי למציאות כשג'יין חזרה על השאלה שלה
ג'יין:" אמי..?!?"
אני:" תראי, פשוט, אמ,, אתמול , אז.. אני כיאילו.. יודעת.. סרט.."
כריס:"זה פשוט, המטומטמת עשתה פוזות ונפלה" התערב כריס.
באותה שנייה לא ידעתי עם להרוג אותו כי הוציא אותי טיפשה או לנשק אותו כי הציל אותי
ג'יין:" חח.. אוייש אמי.. התביישת להגיד לי?!?"
אני:" אמ.. חח קצת לא נעים פדיחות"
ג'יין:" חח פוזות למי?!?"
כריס:" איזה כמה בנים היו שם.. אז.. זה כבר עניין שלכן" הוא אמר הסתכל עליי וקרץ לי.
"חברה לכיתות" נשמע קולו של ג'ורג..
תפסתי את כריס ביציאה
אני:"אידיוט!"
כריס:"אני?!"הוא שאל בקול משועשע
אני:" לא סבתא שלך!" אמרתי בכעס
כריס:"איי... סבתא שלי לא קשורה, יודעת היא מכינה פיצה ממש טעימה"
באותה שנייה דחפתי אותו לאיזה כיתה רקה.
אני:" זה לא מצחיק!. הוצאת אותי לא רק מטומטמת אלא גם שקרנית"
כריס:" לפחות הצלתי אותך גברת.. אמ.. הא.. אני. פשוט ..כאילו... אתמול... סרט יודעת.. ,לא היא לא יודעת!" אמר וחיקה אותי
אני:" אתה מטומטם!" דחפתי אותו ויצאתי מהכיתה בטריקת דלת!
נכנסתי לכיתה ביקשתי סליחה והתיישבתי במקומי
-- באותו זמן כריס--
כריס נכנס לשיעור בלי בעיות לכיוון המקום שלו..
המורה:"האמן.."
כריס:" הא.. חח כן?"
המורה:" מר ווטרס זה חוצפה, להתפרץ לשיעור בלי לבקש סליחה!!"
כריס:" הא.. אמ.. כן בטח משתגידי ,אפשר לשבת?!?"
המורה:" אני רוצה התנצלות"
כריס:"הא.. כן בטח סליחה אפשר?!"
המורה:"כן! ויש לך הרשמה!"
כריס התיישב ליד המחשב (שיעור מחשבים)
וליד לוק..
לוק:" מה .. איפה היית?"
כריס:"דיברתי עם אחותי"
לוק:" הא.. פח..אידיוטים..,כריס שים לב"
וכריס הסתכל לכיוון המחשב של לוק.. היה כתוב ככה
"הפריצה הגדולה.."
אתמול בערב התרחשה פריצה בחברה של הפרופסור הדגול צ'אנגי שהביא לנו הרבה מתוכנות החדשות של המחשב המשוכלל שלכם!
לפי הנתון נגנב צ'יפ חדש הפותח לאחרונה
צ'יפ שהיה אמור לשנות את כול הטכנולוגיה כולה, לא ידוע מי הגנבים, ואיך הם פרצו את חומות ההגנה
(כריס:" ממש הגנה היה קלי קלות.." חשב לעצמו)
ישנו קצה חוט ומקווים למצוא את הגנבים בהקדם האפשרי".
לוק:"קראת.. מגניב.. מעניין מי עשה את זה!"
כריס:"כן מעניין בטרוף"
כריס שלח הודעה לאמילי
"אמלי בחדר שלך! והתה קר"( סיסמה!)
כריס:"המורה אני יוצא לשירותים!"
המורה:" 5 דקות אתה פה!"
כריס:"בטח" זרק לה ורץ לחדר של אמילי
---אמילי--
אמלי הייתה שקועה בציור שלה..
ואז נשמע "פה..פה..פה.." כול הכיתה הסתכלה עלייה..
המורה:" מיס ווטרס.."
אני:" סליחה"
היא פתחה את ההודעה
אני:" פאק!"
אני:"המורה אפשר לצאת להתפנות בבקשה "שאלתי בקול חמוד
המורה:"בטח" זה תמיד עובד חשבתי לעצמי בזמן שרצתי לחדר שלי
כריס עמד ליד הדלת נכנסו לחדר..
אני:" כריס מה קרה?!"
כריס:" קראתי באינטרנט.. יש להם קצה חוט!"
אני:" איך?"
כריס:" לא יודע.. תני ת'טלפון שלך!"
כריס חייג למישהו
כריס:" כן זה אני!
לא!!
הא.. אז ראית..
אנחנו בבעיה..
כן.. אנחנו צריכים לטוס מפה כמה שיותר מהר..
כן הוא אצלנו..
טוב.. שעתיים"
אני:" הסבר"
כריס:" דיברתי עם ג'ייסון ניפגש במשרד שלו עוד שעתיים !"
אני:"אז נלך" שאלתי בחיוך
כריס:"אבל שעתיים"
אני:" נו.. ומה עם לעשות סיבוב פה .."
כריס:" לא.." הוא אמר מבואס..
אני:" כן!" נכנסתי לשירותים זרקתי עליי חולצה פשוטה שחורה מיכנס ג'ינס כהה. אספתי את שערי.. ויצאתי מהשירותים
אני:" אמ.. ארנק.. פלאפון... מפתחות יש.. נלך?!?"
כריס:"לא שחכת משהו?!" הוא שאל משועשע
אני:"מה?!?"
כריס:" הסיבה שבגללה אנחנו יוצאים?"
אני:" הא... זה.. כן.."אמרתי והוצאתי את הצ'יפ..
ויצאנו מהבצפר.. יותר נכון התפלחו..
נכנסנו לאיזה מסעדה קטנה ליד הבניין של המרגלים פה..
נכסנו למקום המקום היה שקט ונחמד..
התיישבנו ומלצר חתיך ניגש אלינו..
המלצר:"שלום אני מייק אני המלצר שלכם,מה תזמינו?"הוא שאל בנימוס..
כריס:"אמ.. אני רוצה קפה הפוך ועוגת הגבינה"
אני: אני רוצה גם קפה ועוגת שוקולד" וחייכתי עליו..
הוא החזיר לי חיוך..
כריס:"אתה מוזמן ללכת"
אני:" תגיד אתה בסדר?!"
כריס:" כן!"
אני:" משתגיד.. תמיד אתה הורס"
כריס:"אנחנו חייבים להתווכח גם עכשיו?!"
אני:"כן!"
הפעם ניגש אלינו מלצר אחר עם ההזמנות,
ולמרבה הפלא דיברנו.. דיברנו.. כאילו אני וכריס..
כריס:"טוב.. אמי. עוד 15 דקות! נזוז?!"
אני:"טוף" חייכתי, שילמנו למלצר..
ויצאנו בחוץ היה קר.. ואני הייתי עם חולצה רגילה..
כריס הוריד את הג'קט שלו ושם אותו עליי..
אני:"תודה"
כריס לא ענה רק חייך וחיבק אותי.. ככה הלכנו עד לבניין..
נכנסנו לבניין
המזכירה: "ואתם?"
אני: "האחים ווטרס"
המזכירה:" הא.. ג'ייסון מחכה לכם.. החדר הימני משמאל"
כריס:"תודה"
הלכנו לכייון המשרד של ג'ייסון..
נעצרנו ליד הדלת שהייתה קצת פתוחה.. נעצרנו כי הפודרה נפלה לי בזמן שבדקתי שכלום לא נמרח לי,מזל ששם יש שטיחים .. ולא שמעו את זה..
התרוממתי לאט..
ושיחה נשמע מהחדר..
ג'ייסון:" כן!
בטח שזה אצלי..
הם ילדים..טוב נערים. בכול זאת מטומטמים.. כן.."
ברגע הזה לחצתי על כפתור ההקלטה.. הייתה לי הרגשה מוזרה..
ג'ייסון:" הצ'יפ אצלם,את האמת הם בדרך לפה,
כן.. כמה 4 מיליארד.?!
הם לא מוכנים ליותר??!
כן.. מה?!
לא צ'נגאי לא חושד.. לא.. אבל ראית את הפרסומת הוא חושד..
כן.. בגלל זה אחרי שאני ישיג את הצ'יפ.. אנחנו ניפטר מהם
לא.. לא יודע תהרוג אותם מצידי.."





