ממממ...
המממממממממממממששששששששששך =]
למה את לא ממשיכה בובי
*-*אוהבת*-*
...מירב...
חחח לא המשכתי חשבתי אולי יהיו יותר תגובותP:
אבל.. תודה למי שמגיבה3>
אני:"מה.. לעזאל לוק.. מייק.. מה קורה פה.. השער שלך.. גאד.. היית בלונדיני.. ועכשיו שחור.. ארוך.. אתה מעשן?!" שאלתי בעצבנות..
מייק:"תראי.. זאת הייתה המשימה שלי.."
אני:" אפילו פעם אחת לא התקשרת אליי פעם אחת.. אלוהים רק להגיד שאתה בסדר.." הסתכלתי עליו מוכנה עוד שנייה לבכות..
מייק:" לא יכולתי שיניתי תדמית.. צבעתי לשחור הארכתי שער העדשות האלה.. הכול."
אני:" ראיתי אותי.. וכול הזמן הזה לא אמרת לי כלום?!?!"
מייק:" תקשיבי, לא יכולתי את יודעת שז היה מסכן את משימה שלך ואת שלי! ואת יודעת שאף פעם לא הייתי עושה דבר שכזה!"
אני:"אלוהים.. ואני כמו מפגרת כול מזמן הזה.. גאדדדדדדדדדדדדדד!" צעקתי וקמתי בספסל..
מייק:" בואי נירגע.. קדימה.. נדבר בשקט... אם התקשרת אליי אחרי שנתיים זה בטח חשוב!" בואי.. אממר והצביע על אופנוע
אני:" ממתי אתה נוסע על אופנוע?!"
מייק:" מלפני שנה וחצי את מגיעה?!? "
אני:"כריס?!"
מייק:" תגידי לו להגיע לרחוב "גייקובי 45 דירה3"
התקשרתי ואמרתי לו את זה בזמן שאני ומייק או לוק.. היינו כבר בדרך..
כריס התעצבן.. אבל ת'אמת לא הייתה לא בררה אלה לנסוע לשם!
נכנסו לדירה.
דירה בצבע תכלת טלויזיית פלזמה מלאה בחומרים שונים וקלסרים עבים..
מייק:"תרגישי בבית."
הוא נכנס לאיזה חדר ואחרי זה יצא משם בבחולצה של אידידס.. וג'ינס..
ואחרי 5 דקות הוא יצא מהמטבח עם כוס שוקו חם..
מייק:" תתכבדי" חייך והתיישב לידי..
אני:" החולצה שלי.."
מייק:" הא.. חח.. כן.. "
אני:"תסביר לי מה את עושה פה.."
מייק:" יש לי ברירה?!? חח.. אחרי שנפרדנו אז.. אמרו לי שמגיע הרבה חומר מאנגליה.. ושלחו אותי לבדוק ..
היה בחור.. שתפסו אותו הוא אמר שהוא מקבל את החומר מפה.. זאת אומרת מהבצפר הזה.. אחרי שבוע מצאו אותו מת,
אז שלחו אותי לפה, הייתי הסוכן הכי טוב שהיה להם אז, אבל הייתי צריך לאמץ תדמית של בחור כזה איך להסביר "אפל" מישהו שלפחות יוכלו לבטוח בו,
יודעת. ולא בטוח שזה היה עובד עם בחור בלונדיני ועיניים ירוקות.. "
אני:" נכון.. ומה עכשיו?"
מייק:" ביינתיים זה מצליח אני עושה את זה רק חודשיים.. לוקח הרבה זמן עד שהם מאמינים .. גם התחלתי לעשן, זאת אומרת מתי שצריך ליד מי שצריך..ו ואופנוע מבחוץ..,רואה הכול פה!"אמר והציע על הקלסרים שהיו מוסודרים..
אני:" אבל כשראית אותי למה לא אמרת כלום?!? למה?!?"
מייק:" לא זיהית אותי."
אני:" אפילו אמא שלך לא הייתה מזהה אותך ככה!"
מייק:" וגם היית די עסוקה עם וינס וכריס"
אני:" שיט.. אל תזכיר לי את זה .. ואיי איזה פשלההההההה" אמרתי והשוקו נשפך לי על הבגדים
אני:" אוייש.. רק זה חסר לי!"
מייק:" חח.. תירגעי.. ואו.. לין.. תירגעי" אמר וחייך
אני:" לין.." אמרתי והסכלתי עלייו..
מייק:"כן.. לין.. חכי אני יבא לך משהו ללבוש עד שכריס יגיע.."
אחרי דקה הייתי כבר בחולצה משובצת יושבת על הספה..
אני:" סליחה.."
מייק:" הכול בסדר.. עכשיו תספרי לי מה קרה?!"
אני:" בטוח ששמעת עלהצ'יפ..!"
מייק:"כן.. ועשית עבודה טובה!"
אני:"תודה.. העיניין כשהלכנו אל ג'ייסון אתה יודע מי זה נכון!?(הוא הינהן בראשו) אז.. הוא דיבר בטלפון ואמר שהוא יקח את הצ'יפ ימכור אותו ואז יהרוג אותנו"
מייק:" מה?! אף פעם לא בטחתי בבחור הזה!"
מייק: "את בטוחה?"
השמעתי לו את הקלטת..
מייק:" אוי.. עכשיו אני מבין.."
אני:" לא היה לי למי לפנות כסף אין לנו.. ובכל מה שנשתמש ומצאנו אותנו בו.."
מייק:" עשית את הדבר נכון" הוא חייך וחיבק אותי.. חיבוק חם.
אני:" התגעגתי לזה"
מייק:" גם אני"
התרוממתי הסתכלתי עלי. היינו כ"כ קרובים.. זה החזיר לי הרבה זכרונות.
~פלאשבק~
רצתי לשיעור שלי.. זה יה השבוע הראשון שלי בביה"ס..
נתקלתי במישהו..
אני:"שיטטט"צעקתי כשכול הקלסר שלי נפל והדפים.. השירים והסיפורים וכול הציורים התעופפו לכול עבר!
אני::"יופי!"אמרתי ברוזג..
מייק:" סליחה"אמר בחור מדהים..
אני:" סליחה?!? טוב הסליחה שלך לא עוזרת!"אמרתי בעצבנות והתחלתי לאסוף את הדברים שלי..
מייק:" אני יעזור לך"
אני:" לא תודה.."
מייק בלי לחכות לתשובה החל לאסוף את הדברים..
אני:"תודה .."אמרתי כי הצלחנו לאסוף הכול
מייק:" בבקשה.. אני הייתי אשם.. זה המעט שיכולתי לעשות"
אני:" סליחה.. פשוט.. איחרתי לישעור ו.. זה.. שיט מה השעה?!"
מייק: "8:35"
אני:" יופי.. אחרתי.."
מייק:" אז תבריזי.. יודעת אני כפיצוי אני מזמין אותך לכוס שוקו. ואת תראי לי את הציורים שלך!"
אני:"ולמה שאני יסכים?"
מייק:"כי אני מלאך"הוא אמר וחייך חיוך מלאכי..
אני:" משתגיד.. גם ככה לשיעור איחרתי,עדיף שזה היה עם מרשמלו!"
מייק:" בטח.."
~~עכשיו~~
מייק: "על מה את חושבת?!"
אני:" על פעם הראשונה שנפגשנו"
מייק:" הא.. חח.."כי אני מלאך"אמר וחייך את אותו החיוך..
לא יכולתי להתאפק התקרבתי עליו. ודפיקות חזקות הפריעו לנו..
מייק:" אני יפתח.."
מייק ניגש לדלת ואני קמתי..
כריס נכנס בסערה לחדר..
הוא הסתכל עליי.. לבושה בחולצה של מייק.. ועל מייק.. שידוע כלוק..
כריס:" מה לעזאזל?!?????"
פרק 13
כריס:" מה?!? ואוו.".
אני: "כריס.. תירגע.. קודם.. אני יסביר לך הכול.."
כריס:" כן.. תסבירי כי אני זקוק להסבר או שאני שובר ללוק את הפנים.."
אני: "תראה.. לוק.. הוא בצעם מייק..."
כריס: ואני ערפת " אמר בקול עצבני
אני:" לא .. לוק זה באמת הוא.. זאת המשימה שהוא היה צריך לעשות, מוכרים בביה"ס שלנו סמים, ומייק נשלח לבדוק את זה, והוא נאלץ להחליף תדמית"
כריס:" לע.." אמר הסתכל על מייק מכף רגל עד ראש.."
כריס:" לא יכול להיות.."
מייק הוריד את החולצה והראה לו את הקעקוע שלו.. קעקוע שהיה על הכתף, קעקוע של נחש.."
כריס הסתכל במבט המום על מייק..
כריס:" אז איך אני קורא לך לוק או מייק?!"
מייק:" חח בינינו מייק.. אמר והם התחבקו..(חיבוק של גברים..)
אני:" הלו.. גם אני פה."
כריס:" קחי" אמר וזרק עליי את הבגדים..
אני:" פח.. תודה!"
החלפתי בגדים..
אני:"טוב.. מה עושים?!
אמרתי בזמן שיצאתי מהחדר של מייק, שמעתי צעקות
מייק:" אידוט!!!"
כריס:"מי שמדבר, אק.. מתעושה?"
מייק:" הורג אותך!!"
כריס:" תרגיע, אני מנצח.. הינה.."
מייק:" שיטטט"
נכנסתי ללחץ "שיטטט " נכנסתי לסלון בריצה
אל תתייחסו ל"פרק 13" חח זה טעות XD
מהמם מאמי תמשיכיי
מכורה לסיפור שלך
*-*אוהבת*-*
....מירב....
זה ממש יפהה 😊
מחכה להמשך מאמי..
חח איזהה יפפפהההה
סיפור אחדד היפיםםםם שיש פהה
יאללהה המשךך מהרר
המשששששששך
דחחווווווווווווווווווף
המשך דחוף מהממת שלי
לאב יו
*שרון* 😂
נו תמשיכי בישבלי
לאב יו
*שורן*
למה את לא ממשיכה
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....