|
|
|
חחח אני לא מבינה למה אני לא מצליחה להינס לפורום במשתמש שלי><
סורי..עלהייבוש..
ותודה על התגובות:]
------------
כריס:"כן.. כן.. מה שהיא אמרה"
המנהל:"אז.. זאת בעיה כי אתם נוסעים למשימה ביחד" הוא אמר והסתכל על שנינו ברשמיות.
אני וכריס הסתכלנו אחד על השני..
אז על המנהל..
כריס ואני באותה שנייה :" מה????????? אני לא נוסע/ת איתו/ה!"
המנהל:" אין לכם בררה.
-3>--3>--3>
אני : "מה זאת אומרת אין לנו ברירה?! אני לא רוצה לנסוע איתו!!"
כריס: "כן..כן.. מה זאת אומרת?!"
אני: "אלוהים! אתה כזה אידיוט! אפילו משפטים אתה צריך להעתיק ממני?!"
המנהל: "אתם יודעים שאם תצליחו במשימה אז תעלו לדרגה השלישית..."
אני וכריס יחד: "מה צריך לעשות?"
המנהל קם מכיסאו והלך להתהלך בחדר: "טוב, אז ככה. מה שבעצם תעשו הוא שאתם תיסעו לאנגליה ואתם תצטרכו להתחזות לאחים..."
אני: " אני?! אחות שלו?! הוא מכוער מידי כדי להיות אח שלי!!!"
כריס: "מי שמדברת..."
המנהל: "תודה על ההפרעה גברת מילר, עכשיו ברשותך אני אמשיך. כפי שאמרתי תתחזו לאחים בפנימייה טכנולוגית בלונדון. מה שבעצם תצטרכו לעשות הוא לגנוב את הצ'יפ החדש והמסוכן שפותח לאחרונה על ידי פרופסור צ'נגאי."
אני: "צ'נק... צ'אן... מה?!?!?!"
כריס: "זה כמו ג'קי צ'אן???"
אני: "ציינתי כבר את זה שאתה אידיוט?!?!"
המנהל: " לא כריס... זה לא ג'קי צ'אן, זה צ'אן-גאי. זה לא חשוב כרגע. אתם תקבלו זהות חדשה. קייט לך יקראו אמילי ולך כריס יקראו כריס..."
כריס: " גם אני רוצה שם חדש!!!!"
המנהל: "טוב, אז יקראו לך כריסטופר.."
כריס: "יש!!"
אני: "אולי תגלה עוד אמריקה..." אמרתי לעצמי בקול שקט.
כריס והמנהל: " מה??"
אני:" אלוהים! זה מדבק!!! אתם יודעים... כריסטופר, קולומבוס... ,אמריקה, גילה אותה!!!!"
המנהל: "בדיוק..חח... ככה חשבתי... אבל נחזור לפרטים. אז ככה, אמילי וכריסטופר ווטרס, עברתם מצפון אנגליה, ההורים שלכם ממעד גבוהה." הוא נתן לשנינו שתי תיקיות עמוסות בדפים ושתי תעודות מזהה חדשות. " אבל תיזהרו! אף אחד לא צריך לדעת על זה!" הוא ציין ועברנו איתו לחדר הסמוך בו היינו אמורים לקבל אביזרים למשימה.
המנהל: "אז ככה, קודם כל העגילים האלה הינם מצלמה זעירה על ידיה תאספו רעיות, לשניכם יהיה מכשיר קשר, אני מדבר על השעונים, לך קייט תהיה פודרה על ידיה תוכלי ליצור הסחת דעת וחבילת ציפורניים נדבקים שיהיה על ציפורנייך בכל מצב"
אני: "מה הציפורניים שלי לא יפות גם ככה?!" שאלתי בפרצוף של כלבלב נטוש.
המנהל: "קייט, באמת, תתפסי על עצמך, היית אמורה לעבור על זה בשיעור של מיס ג'ואן, הציפורניים הנשלפות".
כריס: "ומה איתי?!?!?! מה אני אשאר ערום???"
המנהל: "לא, יהיה לך את הגיימבוי עם גלי הקול.."
כריס: "יאי! מגניב! יש משחקים?!"
"המנהל: "אה... נראה לי... יהיה לך גם את המיני אייפוד שיתפקד כסורק..."
כריס: "כזה לדנ"א???"
אני: "כמו אצל טוטאלי ספייס???"
כריס: "וואוו!! קלובר כל כך מצחיקה! אני ממש אוהב אותה!!!"
המנהל ואני הסתכלנו עליו במבט מוזר...
כריס: "אה... לא פשוט... אחותי צופה בזה... ואתם יודעים... טוב אז מה אמרת על האייפוד?"
בזמן שהמנהל נתן והסביר על שימוש החליפות שלנו נקרעתי מצחוק.
המנהל: "טוב חברים, אני חושב שאתם מוכנים. אתם יוצאים היום בלילה, הטיסה יוצאת ב23:45. לילה טוב לכם ונסיעה נעימה."
אני: "נצטרך ממש ללמוד שם?!" שאלתי בייאוש.
המנהל: "כן גברת מילר, כדי לא למשוך צומת לב. אה ואל תשכחו, אף אחד לא צריך לדעת על זה, אפילו לא החברים! נסיעה טובה" הוא אמר בחיוך ויתאנו מהחדר.
חזרתי לחדרי וסנדי חיכתה לי בחדר.
סנדי: "תגידי את נורמאלית?! איפה היית כל הזמן הזה???"
אני: " את האמת הייתי עם המנהל והוא הודיע לי שאני נוסעת לצרפת עם ההורים שלי..."
סנדי: "שוב?!"
אני: "כן, נו את יודעת, בקשר לעסקים. טוב, את עוזרת לי לארוז?!"
סנדי: "מה כבר???"
אני: "את האמת, אני יוצאת היום בלילה..."
הוצאתי את המזוודה הגדולה ודחסתי לשם בגדים, נעליים וכל מיני תכשירים שכל בחורה צריכה.
סנדי: "מתי את חוזרת?"
אני: "אני עדייו לא יודעת, בקרוב אני מקווה... מאוד מקווה..."
היא חיבקה אותי חזק ואמרתי לה: "את יודעת שאני תמיד אזכור אותך ואת תמיד תהיה החברה הכי טובה שלי!!!"
סנדי: "מה יש לך?! את מדברת כאילו את הולכת למות?!"
אני: "לא סתם, אני סתם רגשנית..." ומחיתי את הדמעה שאיימה לזלוג על לחי.
סנדי: "זה בגלל המחזור?! לא שכחת טמפונים?!?!?!"
אני: "אלוהים!! את לא משתנה!!!!! כן לקחתי!!!!!" אמרתי לה בזמן שסגרתי את המזוודה. שמתי בגדים מתאימים למזג האוויר בלונדון שתמיד קריר. לבשתי את העגילים ושמתי את הפודרה בתיק היד שלי. הסתכלתי בשעון ושמתי לב שעכשיו רק 13 וחצי.
הלכתי לחדרו של כריס ודפקתי קלות בדלת.
הוא פתח את הדלת קלושות והציץ ממנה.
שמתי לב שמכנסיו היה פתוח והוא היה בלי חולצה.
המחשב שעברה במוחי הייתה: "למה מישהו כל כך חתיך צריך להיות כזה אידיוט?!"
כריס: "למה אני זוכה לכבוד הזה?!" הוא אמר לי ופתח קצת יותר את הדלת. "בטח שינית את דעתך והחלטת שאת צריכה להיות איתי!"
אני: "אתה רוצה את אחותך?!"
כריס: "את יודעת שאני עושה לך טובה...."
אני: "באמת?!" והסתכלתי עליו במבט שובב. ( גם אני יכולה להשתעשע קצת!!! ) "אז אני יכולה להיכנס?!" ופתחתי את הדלת לרווחה וראיתי על מיטתו בחורה חצי ערומה ומסתכלת עליי בבהלה.
הסתכלתי עלייה כמה זמן ואז אמרתי: "היא לא לומדת פה נכון?!"
כריס: "לא..."
אני: " ידעתי שהזמנת אותה בטלפון!!"אמרתי אחרי מחשבה קצרה,בקול מנצח.
כריס: "מה קרה?! את מקנאה?!"
אני: "ואני כל כך ניסיתי להסתיר את זה!!!" אמרתי בציניות.
כריס: "תמיד ידעתי שאת מתה עליי...."הוא ענה לי באותו קול
לפתע הבחורה אמרה: "כריסי! כמה זמן אתה תמשיך לדבר עם הכונפה הזאת?! קר לי!!!!"
אני: "אני יראה לך מי פה כונפה!!!!!!!!!!!" צעקתי וכבר כמעט התנפלתי עליה אבל כריס תפס אותי.
כריס הוציא אותי מחוץ לחדרו ואמר: "טוב, אמי, אחותי הקטנטנה, אני חייב לזוז!" ונתן לה נשיקה קטנה בשפתיים ונכנס לחדר.
ניגבתי את זה עם השרוול ואמרתי: "יאכס! סוטה מסריח!"דאבל פרק... הפרק הבא רק כי בא לי P:
השעה כבר 22:20 ואנחנו נמצאים בשדה התעופה.
הסתכלתי על כריס במבט מלא גועל והוא פשוט חייך אליי.
המנהל: "טוב עד פה אנחנו הבאנו אתכם, עכשיו כבר תסתדרו לבד. בהצלחה." הוא אמר ונעלם מעבר הדלות של שדה התעופה.
כריס ואני התקדמנו לעבר מקום בו מוסרים את תיקי הנסיעה. נעמדנו ליד דלפק שהיה דיי ריק ודיילת עם שיער שחור וחיוך מאולץ אמרה: "ערב טוב!כרטיסים בבקשה."
כריס מסר לה את הכרטיסים ואת הדרכונים החדשים שלהם.
הדיילת: "או, אחים, איזה חמודים!" היא אמרה באותו חיוך מאולץ.
כריס: "כן, אחים, אחים..." אמר בזמן שחיבק אותי במותני.
אני: "כן..." והורדתי את ידו בכוח.
הדיילת: נסיעה נעימה!" היא אמרה בחיוך ומסרנו את המזוודות שלנו.
התקדמנו ועברנו עוד כמה בדיקות שגרתיות.
עלינו למטוס והדבר הראשון שראיתי היה כריס שטלטל אותי ואמר: "אמי! הגענו!!!" בהדגשה על אמי.
אני: "הא.. מה?! הגענו????"
כריס: "כן, ואוטו שחור אמור לאסוף אותנו."
עברנו שוב את אותן הבדיקות השגרתיות, לקחנו את המזוודות שלנו ונכנסו לאוטו שבו הנהג החזיק שלט: "האחים ווטרס".
הוא אמר לנו: "ערב טוב, אני ג'ייסון אני מנהל הבית ספר בארצנו ואני אעזור לכם......" את שאר ההסברים שלו לא משעתי, הייתי שקועה באייפוד של כריס, למה אני לא קיבלתי כזה?!?!?!?!
לאחר חצי שעה, הגענו לאחוזה ענקית ומעל שערי הברזל הגדולים היה כתוב: "לונדון טכנולוג'י".
בשערים ג'ייסון נפרד מאיתנו וגם אמר בהצלחה.
נכנסו פנימה. אישה גבוהה עם שיער חום קצר, משקפיים גדולים וחליפה אפורה משעממת קיבלה את פנינו.
היא אמרה: "שלום. אני המנהלת של בית ספר זה. שמי הוא רוז ואני נורא שמחה לקבל אתכם. אתה בטח כריסטופר" אמרה והצביעה על כריס, "ואת בטח אמילי" היא אמרה והצביעה עליי.
כריס: "כריס, בקצרה" וחייך.
רוז: "טוב כריס. מקווה שתיהנו משהותכם פה. ג'ורג' ילווה אתכם לחדריכם ויסביר את כללי הפנימייה. לילה טוב." היא אמרה ונעלמה במסדרון.
ג'ורג': "ובכן, שלום, אני ג'ורג', אני הרכז. חדר האוכל פתוח בבוקר מ7 עש 8, בצהריים מ14 עד 15 ובערב מ19 עד 20. הלימודים מתחילים ב8 ורבע והשאר תלוי בכיתה בה אתם נמצאים. אם כבר מדברים על זה כריס, אתה בכיתה יא' 1 ואת בכיתה י'3. הספרים נמצאים בחדריכם. בכול חדר יש 2 אנשים. זאת אומרת שיהיה לכם שותף אחד בלבד."
ג'ורג' ליווה אותנו למסדרון משותף שם נפרדנו והלכתי לחדרי.
נכנסתי לחדרי. חדר מספר 81. בחורה עם שיער שחור ארוך ישנה במיטה בצד שמאל. הדלקתי את האור ובלי כוונה הערתי אותה.
לפתע כרית עפה כלפיי והבחורה פקחה את עיניה האפורות הענקיות: "מה קורה פה?!"
אני: "אה... אני... אני השותפה החדשה שלך, סליחה שהערתי אותך..."
הבחורה: "אה...אמ...אמה... משהו כזה לא?!" היא אמרה בקול ישנוני. "טוב, אני ג'יין. אכפת לך להמשיך את השיחה מחר?!"
אני: "זה אמילי...ו.. כן טוב, בסדר..."
ג'יין: "את יכולה רק להחזיר לי את הכרית?"
אני: "אה...כן בטח..." החזרתי לה את הכרית והיא נרדמה מייד.
נכנסתי למקלחת קצרה ואמרתי לעצמי: "זהו, כאן זה מתחיל" בזמן שהמים החמים ירדו על גופי.
יצאתי מהמקלחת ונכנסתי למיטה.
-באותו הזמן עלילותיו של כריס-
כריס נכנס לחדר שהיה מלא עשן סיגריות ומוזיקה כבדה ורועשת...
כריס: "מה לעזאזל?!" שאלתי את עצמי בקול רם.
הבחור: "סיגריות....."
כריס: "דיי! במת!!!"
הבחור: "מי אתה בכלל???"
כריס: "קוראים לי כריסטופר, בקיצור כריס. אני השותף החדש שלך."
הבחור: "יש לי שותף???"
כריס: "כנראה שכן... מעכשיו..."
הבחור: "מוזר... כל האחרים ברחו...."
כריס הדליק את האור ועל המיטה יש בחור עם שיער שחור ארוך ועיניים בצבע צהוב דבש. מתחת לעיניו נראה עיפרון שחור והוא היה לבוש בשחור וחגורת ניטים וצמידי ניטים לידיו,
כריס: "כנראה יש לי מזל...",הוא זרק את התיק הכבד שלו על המיטה, הוציא מגבת ובוקסר ונכנס למקלחת
"זהו,כאן זה מתחיל "הוא אמר לעצמו בזמן שזרם מים חמים ירדו על גופו, הוא יצא מהמקלחת ונשכב לישון.
--למחרת בבוקר--
כריס התעורר בחדר נקי מעשן (סוף סוף) כשהיה לבדו בחדר..
והחליט ללכת לראות מה שלום קייט.. זאת אומרת אמלי.
הוא לבש טרנינג ויצא..
הייתי באמצע חלום מדהים שצ'אד מייקל מורי מנשק אותי ומתחיל גשם=] ובאותו שנייה הרגשתי טלטולים..
אני:"הא. מה?"אמרתי כשאני פוקחת את עיניי
כריס:" תפוח אדמה"
אני:"הא.. כריס.. מה איך נכנסת לחדר?" פתאום התעוררתי למציאות
כריס:"הדלת הייתה פתוחה."
אני:"הא טוב" אמרתי והתיישבתי
כריס:"פיש.. איזה יפה," הוא אמר בחיוך זדוני
אני:, אוייש כריס" ושמתי לב שאני רק בפיג'מה, "תסתובב". אמרתי בזמן שאני מסובבת אותו
כריס:"ואווא איזה לחץ.. אפשר לחשוב"
אני:"כן אפשר לחשוב"
כריס:"אז. מה איך הסתדרת פה?"
אני:" האמת לא רע יש לי שותפה שנראתה לא רע קוראים לה ג'יין ומנ. זהו..ואתה?" שאלתי בזמן שהחלפתי בגדים באמבטיה.
כריס:"האמת אני נדפקתי עם איזה ילד מוזר שמעשן. ומפחיד" אמר בעצבנות, וחיטט לי בחדר
אני:"סליחה? אפשר להבין למה אתה נוגע לי במגירה עם הלבנים?"(למטומטמים.. תחתונים חזיות וכו'..)
כריס שרק עכשיו הבין מה הוא עשה " הא.. אוייש. אופס" וטרק את המגירה.
אני:"אויש, טוב בוא נלך לראות את הבצפר".
כריס:"בואי,אחותי הקטנה".
אני:" תפסיק עם זה!!! אתה יודע שזה לא נכון"
כריס:" טוב,טוב, מעצבנת, נצא"
סגרתי את הדלת ,והתחלנו להסתובב..
הגענו למין גינה ומזנון ליד..באותה שנייה..
יפה ומצחיק. הרגת אותי אם כמו בטוטלי ספייס ואם קלובר.
תמשיכי מאמי...
יייפפפפההההה
המשךך ומהררר (:
אני עדיין לא מצליחה להתחבר בתור המשתמש.. מוזר..
שמחה שאהבתן..
הסיפור הוא סיפור סטייל קומדיה רומנטית..
:] שמחה שאהבתן..
באותו שנייה.. כריס החליט להיות ג'נטלמן..
כריס:" אמי"הוא אמר בחיוך.."אמ..אני הולך לקנות ספרייט,רוצה משהו?"
אני:"אמ.. חייזרים השתלטו עלייך?"אמרתי בצחקוק..
כריס:"אוייש,תתבגרי אני רק מנסה להיות נחמד,לאחותי הקטנה!"הוא אמר בנימה של ניצחון.
אני:,אמ.. קולה תספיק " וצעקתי לו "תודה" והלכתי לכיוון הספסל
התיישבתי , וסקרתי את הסביבה
לפתע עייני ראו את בחור גבוהה עם עיניים כחולות ושיער שחור חלק..הוא בדיוק קם מהספסל ממול ועבר לידי.
הוא זרק לעברי מבט חטוף וקרץ לי בקצרה,הרגשתי שאני מאדימה,
כריס:"אויי נו באמת?! אל תגידי שהיצור הזה מוצא חן בעינייך!!!" הוא רס את החלום בהקיץ שלי.
חטפתי את הקולה מידו.. וצעקתי."וגם עם כן?!?! מה אכפת לך?.. לפחות הוא יותר יפה מהכונפות שלך " אמרתי בעצבנות.. והלכתי משם.
כריס:"זה כ"כ ברור,היא מתה עליי "הוא אמר בגאוותנות.
--
אני:"הוא אידיוט!!" אמרתי בעצבנות ונכנסתי לחדר,שם כבר ישבה ג'יין..
ג'ייו:"הי.. מי אידיוט?"היא שאלה והזיזה את ספר מתמטיקה.
אני:"כריס.. זומרת אח שלי.. "אמרתי בעצבנות..
ג'יין:"הבלונדיני.. עם העיניים הירוקות זה שנכנס לפה בבוקר?"
אני:"הא.. כן.." אמרתי והתיישבתי ליד שולחן הכתיבה וערימה של ספרים הסתכלה עליי
ג'יין:"ואו.. את רצינית, הוא מדהים.. תגידי חושבת תוכלי להכיר לי אותו? הוא אמרה בחיוך
אני:".. הא.. לא כדי לך הוא אידיוט "אמרתי לה..
ג'יין:"אז.. אני אוהבת אידיוטים" אמרה וחייכה חיוך אידיוט בעצמה
אני:". חח..הא..נמ.. אני ידבר איתן "אמרתי והסתובבתי על הספרים..
הא.. חחח זה ספרים של כיתה י'.. נמנמ.. אני זוכרת אותם.. פיח.. קלי קלות..חשבתי לעצמי.. הכנתי את התיק למחר הכנסתי את הדברים לתיק.. והחלטתי לצאת קצת..
אני:" מא.. ג'יין.. אני יוצאת קצת לנשום אוויר.."
ג'יין:" חח אוקעי "אמרה וחזרה לספר המתמטיקה שלה.
יצאתי מהחדר והתחלתי להסתובב בכול רחבי הבצפר הענק הזה,
"היי" נשמע קול גברי וסקסי..
אני:"כן.." אמרתי הזמן שהסתובבתי לעבר הקול.. ואינה הוא עמר אותו בחור גבוה עם השיער השחור והעיניים הכחולות בזמן שהוא נשען על הקיר שליד..
הילד:"אז.. את חדשה?" שאל ולגם מכוס הקפה שהיה לו ביד
אני:" אמ.. כן.. הגעתי אתמול.."
הילד:"הא. ברוכה" אמר בחיוך.."אז.. איך קוראים לך" שאל והתיישב בספסל שהיה ליד..
אני:" אמילי.. אמי.. ולך?" שאלתי והתיישבתי לידו..
הילד:"וינס "אמר ולגם שוב מכיסאו..
אני:" שם יפה "אמרתי בחיוך..
וינ:" תודה גם שלך" אז בת כמה את?"רציתי להגיד 16 אבל לא יכולתי.
אני:"אמ.. 15 4 חודשים אמרתי "
וינס:" הא.. אז את ב-י' אני מבין, אני בי'א"
אני:" הא.. אח שלי גם בי'א" כ"כ קשה לי להגיד עליו שהוא אח שלי
וינס:" הא.. יש לך אח פה.. איזה י'א?"
אני:"1"אמרתי
וינס:"הא.. יפה כמוני"
אני:" הא.האמ..כן.."אמרתי, יופי כריס בטוח יהרוס לי ..
וינס:"אז.. רוצה שאני יעשה לך סיבוב קטן בסביבה?"ובזמן ששאל הוא קם והושיט את ידו לעברי.
אני:"בטח בשמחה "אמרתי וחיוך התפרס על פני.
הסתובבנו המון זמן הוא הראה לי את הכיתות,השירותים,המזנון,חדר האוכל,הברכה,חדרי מחשבים,הספרייה,ספורט, מאיפה אפשר לברוח, לאן אפשר להבריז,
הסתובבנו הרבה, כבר החשיך מזמן..
אני:" לאן אתה סוחב אותי עכשיו?" שאלתי בייאוש
וינס:" מה קרה? התעייפת?"שאל והתחיל לצחוק
אני:" אמ.. כן.. למה אתה צוחק,אנחנו מסתובבים כבר איזה 5 שעות אתה בסדר?"שאלתי עצבנית כי הוא צחק עליי...
וינס:"חח.. טוב.. טוב .. יש לי רעיון.."אמר וחיוך שובב התגלה..
הוא אמר והרים אותה
אני:"וינס.. אני ייפול עזוב אותי.." התחננתי
וינס:" לא.. חח אני ייקח אותך את בחדר שלך זה רק איזה 10 דקות "
וינס:"שקט.. את מוציא אותי מריכוז "הוא אמר וצחק..
נכנעתי
וינס:"הגענו "אמר והוריד אותי..
אני:"כן.. אמ.. תודה לך" אמרתי בחיוך.
נתתי לו נשיקה על הלחי והסתובבתי להיכנס לחדר..
באותה שנייה הוא תפס לי את היד וסובב אותי עליו, הוא נישק אותי.. נישקה לוהטת שנמשכה ונמשכה, לא ממש רציתי שהיא תיגמר..
אבל לא הייתה לי ברירה
אני:" אמ.. " נשיקה.
אני:"וינס.. זה ל." נשיקה
אני:" לא טוב" נשיקה
וינס:" זה כן טוב"אמר והדביק לי עוד נשיקה
הזרתי את הכוח ודחפתי אותי..
אני:" אני צריכה ללכת.." אמרתי ונכנסתי במהירות לחדר.
אני:"אלוהים,הוא מנשק מדהים "אמרתי והעברתי את ידי על פי.
ג'יין:"אני יודעת.."היא אמרה והוציא את האוזניות מאוזניה.
דול:] 😊
קצת מבאס לראות שאנשים נכנסו אבל לא הגיבו..
מכפת לכם?.. חח אני משקיעה😢
סופרמאמי תודה לך3>
3> הפרק
אני:"מה? "הייתי בשוק והסמקתי..
ג'יין:".. כן.. היינו חברים.. אבל גיליתי שהיא בוגד בי,אז נפרדנו."
אני:,אב."
ג'יין:"כן.. כן.. ראיתי ואתכם מהחלון"
אני:"למ..:
ג'יין:"מה רצית שאני יעשה,ניראה כאילו מישהו פותח את הדלת ואז זה נעצר רק בדקתי מי זה.." היא אמרה..
אני:".. פיש.. חח טוב.. נראה כאילו את קוראת מחשבות."
ג'יין:"אמ.. לא! פשוט זה מה שאני הייתי שואלת" היא אמרה וצחקנו.. אחרי שעה נשכבנו לישון, מחר היום הראשון.
--למחרת--
התעוררתי ב7 וחצי לקול צלצול השעון.. ג'יין כבר לא הייתה בחדר.. לבשתי את התלבושת האחידה (בצבע אדום :/) אספתי את שיערי , לבשתי נעלי ספורט לקחתי את התיק. ויצאתי לכיוון חדר האוכל, נכנסתי לחדר האוכל לקחת את מגש האוכל והתיישבת בשולחן של ג'יין
ג'יין:"היי ישנונית "היא אמרה בחיוך..
אני:" היי, תודה שלא הערת אותי.."אמרתי
לפתע מישהו חיבק אותי מאחורה ונשק לי על הלחי. ציפיתי שזה יהיה וינס אבל זה היה כריס...
אני: " מה אתה חושב שאתה עושה???" צעקתי.
כריס: "אומר לאחותי הקטנה בוקר טוב..." הוא אמר בקול.
אני: "אה...אמ.... אתה יודע שאני לא אוהבת כשבאים אליי ככה בהפתעה!!!"
ג'יין: "טוב מה כל המהומה, בסך הכול נשיקה... אולי במקום לריב תכירי בינינו?!"
אני: "באמת שלא כדאי..."
כריס: "למה לא?! הבחורה רוצה להכיר... והיא פנויה..." הוא הדגיש את המילה וחייך חיוך זדוני.
אני: "טוב, כריס, תכיר זאת ג'יין, השותפה שלי לחדר." אמרתי בעליצות.
כריס: "אז זאת הילדה המדהימה שכל הזמן דיברת עליה, דווקא הייתי שמח להכיר אותה לעמוק?!" הוא אמר בחיוך שובב.
ראיתי איך ג'יין נמסה תוך כדי שהוא מחייך אליה.
אני: "חנפן" אמרתי לו בשקט והוא התיישב לידינו.
לפתע הדלתות נפתחו בחוזקה ונכנס בחור שגבוהה עם שיער שחור ועיניים בצבע צהוב דבש. הייתה לו חולצה מפחידה ומכנס שחור. מתחת לעיניו היה עיפרון שחור ועל ידיו הרבה צמידי ניטים.
דממה השתררה בחדר ואז כאשר הוא פנה לקחת את מגשו הרעש חזר.
כריס: "וזה השותף שלי...."
ג'יין: "אה זה חבר מאוד טוב שלי, לוק, הוא תיכף יצטרף אלינו!" היא אמרה בשמחה וסימנה לא לבוא.
כריס: "איזה כיף!!!"הוא אמר ושבעינוי הראה לי מצוקה
לא אמרתי כלום. עדיין ניסיתי להבין מה הוא?!?!?!
הוא התקרב לשלוחן, נשק על לחיה שם ג'יין והתיישב לידה.
ג'יין: "לוק תכיר, אלה כריס ואמילי, או בקיצור אמי."
לוק: "אותו אני מכיר, נעים להכיר אמי!" והוא חייך.
אני: "אה...ממ... כן גם לי נעים להכיר.." אמרתי בגמגום.
הסתכלתי לעבר כריס הוא כעס .. ראיתי עליו.. לאחר כמה שניות גם הבנתי למה..
זה היה וינס הוא ניגש עליי חיבק אותי מאחורה במותני נתן לי נשיקה קטנה ואמר "בוקר טוב דובשנית" בחיוך והתיישב לידי
אני:, הא.. וינס" אמרתי בחשש פחדתי להסתכל על פני של כריס..
וינס:" ג'יין היי" הוא אמר וחייך
ג'יין :"אידיוט, לוק נלך? מסריח פה" קמה ללכת וסחבה את לוק איתה,
וינס:"ביי "אמר
וינס:"ואתה?"הוא שאל והסתכל לעבר כריס..
כריס:"ואני הולך למחוץ לך את הפנים" הוא צעק
וינס:" כן.. בוא נראה אותך"
לפני שהבנתי מה קרה ראיתי את וינס על הרצפה ודם ירד מאפו
אני:"כריס?!? אתה נורמאלי? צעקתי עלי.. בזמן של הילדים התאספו מסביבנו
כריס:" נורמאלי' בניגוד עלייך ולחבר שלך" הוא אמר בלגלוג והדגיש את המילה חבר.. הוא הסתכל עליי במבט מלא כעס וזרק את מגשו והתכוון לצאת
נשמע קול של אישה "מר ווטרס למשרד לי ! עכשיו!". כריס לא הוציא מילה הוא רק הלך בצעדים קטנים לכיוון חדר המנהלת..
הוא נכנס לחדר אדום מלא תמונות של אנשים לרוב גברים כריס שיער שאלה המנהלים פרסים רבים עמדו בגאווה בארון,
רוז:" אז.. מר ווטרס אתה מוכן להסביר לי את ההתנהגות שלך? רק הגעתה וכזה בלאגן?"
כריס:"מה יכולתי לעשות ? אני יושב בחדר האוכל פתאום מגיע בחור ומתחיל לנשק את אחותי!!" הוא מהר בעצבים
ומהר החליף לקול אוהב ודואג.."אחותי הקטנה, והוא גדול מימנה?"
רוז:" אני מבינה, אבל מהמעשה היה לא במקום, אתה נמצא במוסד חינוכי וכן אנו לא רוצים פה אלימות!
כריס:" סליחה, זה לא יקרא שוב.."
רוז:" אני מקווה שתלך להתנצל בפני הבחור" וא אמרה בציווי
כירס:"כמובן.."
רוז:" אתה משוחרר, ללכת לשיעור הבא שלך"
כריס:" ברשותך"
רוז:" זה טוב שאתה שומר על אחותך, תמשיך ככה !"היא אמרה בחיוך אימאי.
כירס:" להתראות" וא אמר וסגר את הדלת בחיוך..
כריס:"מטומטמת "הוא אמר כאשר סגר את דלת חדר המנהלת והתרחק במקצת.
- באותם דקות במזנון-
אני:" וינס.. אתה בסדר?" רציתי עליו
וינס:" אמ.. הא.. מה..? "הוא שאל קצת מעופף..
אני:" ננוו.. בנים תעזרו לי לקחת אותו למרפאה" צעקתי, כמה בנים באו לעזרתי,
אחות נתנה לוינס קרח ואמרה שזה לא נוראי קצת נפיחות.
אני:" וינס.. "אמרתי בקול חלש..
וינס:" את מוכנה להסביר לי לעזאזל מי זה היה?"
אני:" חח.. זה אח שלי.." אמרתי בחיוך קלוש..
וינס:" אלוהים.. למה לא אמרת לי קודם?" הוא שאל בעצבנות..
אני:"מתי בדיוק?" התחלתי להתעצבן גם..
וינס:"אח שלך אידיוט ,הוא הרג אותי שם.."
אני:"וינס.. תעשה לי טובה כולה דימום באף, וזה אח שלי... אז תחשוב איך אתה מדבר עליו" והסתובבתי ללכת..
וינס:"אמי.. נו.. אוץ' לעזאזל הוא צעק
ישר הסתובבתי "מה קרה?"
וינס:"ידעתי שתסתובבי" הוא אמר בחיוך.
אני:"אוף איתך.."
וינס:" איתי??, את מוכנה להסביר לי למה הוא כ"כ התעצבן?"
אני:" וינס תבין.. זה פשוט,אנחנו פה יומיים וכבר איזה בן מנשק אותי , מה רצית שהוא יחשוב?"
וינס:" טוב, הגיוני.. אבל עכשיו הוא לא פה" הוא אמר וחיוך שובב הופיע על פניו..הוא קירב אותי עליו ונישק אותי נשיקה,נשיקה..
אני:"וינס.."נשיקה
אני:"וינס זה לא רעיון טוב.."
וינס:" אבל, למה?"הוא שאל ונתן לי נשיקה נוספת..
אני:" ועם.."
לא הספקתי לסיים את דברי.. ונשמע קול
"אתם פשוט לא לומדים!?!" הסתובבנו לעבר הקול..
אני:"לומדים מה?"שאלתי..
ג'יין:" לפני שנייה האח מדהים צריך לציין כמעט הרג את וינס.. למרות שאני לא שחבל שהוא לא עשה את זה.."
וינס:"תרגיעי,פשוט לא הייתי מוכן.."הוא אמר בקול בטוח.
ג'יין:"חח תמשיך לעבוד על עצמך, יש לכם מזל שאני פה ולא כריס,כי הוא היה הורג אותכם"
אני:"כן את צודקת.."עם כול המימניות של כריס וינס מת אחרי 2 דקות..
ג'יין:"טוב.. אמ מוטב שנלך לשיעור אמרתי למורה שאני מביאה אותך איתי.."
אני:, טוב.. ביי וינס"אמרתי לו.הוא רצה לנשק אותי אבל הסתובבתי ונתתי לו נשיקה בלחי.. והלכתי השארתי אותו לחשוב.. לבדו..
אחרי 5 דקות..
וינס:"אתה?" הוא אמר בשוק..
כריס:" לא סבתא רבה לי "הוא אמר בלגלוג..
וינס:"איי כדי שתלך לפני שאני קורא לאחות.."
כריס:"פח..פחדן, תקשיב לי טוב.. באתי לבקש סליחה"
וינס:"מה?,
כריס:" כן..כן.. אל חשוב הכול בגלל המנהלת, אבל.. תתרחק מאחותי"
וינס:"אבל היא מוצאת חן בעייני"
כריס:" אבל רק נפגשתם אתמול"
וינס לא ענה.. וכריס יצא מהחדר שלו..
הוא נכנס לשיעור שלו.. והחל ללמוד..
שאר היום עבר רע.. אמילי הרגישה לא נעים, וכריס היה מעוצבן.. איל היא יכולה לעשות לו את זה יום אחד וכבר להימרח אל איזה בחור..
--
אני בשוק "יופי אמ. " רק אצלי זה יכול לקרות רק הגענו לפה.. אבל.. אני צריכה לדבר עם כריס.. ומה עם הוא לא ירצה לדבר איתי?
ומה עם הוא ישלח אותי לעזאזל?.. אבל לא! אנחנו פה למען המשימה..
הזרתי אומץ ויצאתי לכייון החדר של כריס..
דפקתי בדלת "כן" אמר לוק ופתח את הדלת..
אני:"היי.."
לוק:" היי.. אמי.. מנשמע?"הוא שאל ונשען על המעקה של הדלת
אני:" בסדר.. אמ.. כריס בחדר?"
לוק:"מתקלח"
אני:"אכפת לך להשאיר אותנו לבד.. אני צריכה לדבר איתו"אמרתי בחיוך..
לוק:" בטח, שאני יפריע לאחיםטובים לדבר?!.." אמר את זה בזמן שלקח מפתחות ואת המעיל העור שלו ויצא מהחדר.
אני:"עלאק אחים,ועוד טובים"אמרתי לעצמי בזמן שהתיישבתי על המיטה של כריס.
כריס:" מי זה היה?" שאל כריס בזמן שיצא מהמקלחת רק במגבת
כריס:"הא.. זאת את?"הוא אמר בקול מאוכזב, כשראה אותי.
אני:" פיש, גם אני מאושרת לראות אותך" אמרתי בעצבנות
כריס:" המלכה נעלבה!! את מצפה אחרי מה שהיה היום שהכול היה סבבה?!?!"
אני:" אני לא מבינה אותך? את זה שהשתגעת!!!" יכולת להרוג אותו!! מי משתחצן תמיד שהוא הפייבוריט,והמצטיין?!?"שאלתי בלגלוג
כריס:" מה את מצפה שאני רואה אותך יום אחרי שאנחנו פה מתמזמזת עם בחור?"
אני:" לא התמזמזתי! זאת הייתה נשיקה קטנה!"
כריס:"דווקא ממך לא ציפית להתנהגות כזאת!"
אני:" סליחה? למה מי אתה? אני עושה מה שאני רוצה! אתה לא יותר טוב!! מזמין בחורות בטלפון במקום להשיג לך חברה ולהיות נורמאלי, אבל למה? כשיש שרמוטות??"הייתי כבר עצבנית
כריס:"שוב פעם הגענו לקטע זה!"
אני:" מה אתה רוצה אחרי שאתה מנסה להטיף לי מוזר..,למרות שאין לי זכות, ועוד אחרי שאתה יותר גרוע ממני!"
אחרי שתיקה של 2 דקות אמרתי
אני:" תקשיב לי ותקשיב לי טוב!!,לא באתי לפה כדי לריב!! אני פה כדי לסיים משימה ואני יסיים אותה הכי מהר שאפשר!!"
כריס:" מצידי אפשר לעשות את זה היום לנסוע מפה מחר!"הוא אמר בציניות
אני:"רעיון נפלא!!עכשיו 3 בצהריים יש לנו המון זמן!!"
כריס:"קייט, זה לא רעיון טוב"
אני:"כריס תראה אני רוצה לסיים עם זה! זה מסוכן יכולים לגלות אותנו!"
כריס:" טוב, אמ.. אז.."
אני:" יש לי רעיון קח את החומר שיש לך!,ובוא אחרי!"
כריס:"ככה?! "והראה את המגבת
אני:"לא!! תחליף! אמרתי בציניות
כריס החליף בגדים ואז הרים פלטה אחת מהרצפה והוציא משם קלסר הוא חזיר למקום את הפלטה ויצאנו מהחדר,
נכנסו לחדר שלי, לקחתי את הקלסר שלי ויצאנו משם,
כריס:"לאן?"
אני:"בוא בשקט!"עלינו לאחת הזולות, שוינס אמר לי שהיא נטושה , שלא אוהבים להיכנס לפה
כריס:" מזזה?? "
אני:"מזה משנה המקום שקט וזהו!"
התחלנו לעבוד על הנתונים זה היה קשה במיוחד מהעובדה ש יש לנו רק כמה שעות! בשעה הייתה 8
כריס:"קייט אנחנו לא מספיקים!"
נאי:"אני יודעת!"
כריס:"יש לי רעיון!"
אני:" לך?!?!"
כריס: שוב?!?! בואי ניקח שבוע! זה היה אוכל לימודים פגישה ולישון!!"
אני:" אב..."
כריס:"קייט, אין ברירה.."
--
את השבוע עברו בלימודים ואני התחמקתי מוינס כמה שאפשר נפגשנו כמה פעמיים בלי שכריס היה יודע כי כריס עדיין היא מעוצבן על כול מה שהיה עם וינס בנוסף למדנו על החברה של הצ'אנגי הזה, למדו איפהכול מצלמה, איפהיש חיני ליזר, איפה יש אנשים והכול,וכמובן בנינו תוכנית.
ביום שישי,יש הכי קצת אנשים
ב22:00 שם!
נכנסים דרך פתח האיוורור ויוצאים בשירותים, שם מתחליפים לבגדים של החברה, יוצאים נכנסתי לחדר של צ'אנגי שלפי החומר שבידנו בימי שיש בשעוות 19:00 עד יום שבת ב12:00 הוא לא נמצא בחברה..
לחדבר נכנסים לפי תביעות אצבע -שיש לנו נתנו לנו בחברה!
שם אני נכנסת בזהירות דרך קרני הליזר לכספת, לידי הכסת יש מתג אני מתנתקת את הקרני ליזר.
וכריס ניגש לכספת! הוא פותח את הכנסת ע"י המכונה של עוזרת לו(כמו הדבר זה שיש לרופאים חח)
לוקחים את הקודים משם ויוצאים מהחדר..
נכנסים לשירותים בחזרה
ועולים לתעלת האיוור להולכים עד לחדר הנקי!
החדר הנקי הוא החדר שליד החדר האדום שבו נמצא הצ'יפ!
לפני שיורדים מתנקים את מצלמות ע"י שהתמונה לא משתנת ל2 המצלמות! ויורדים למטה
נכנסים לחדר עם הקוד ש שלקחנו מהמשרד+טביעת הצבעות
נכנסים לחדר..שוב פעם דרך קרני ליזר.. פה אני עוברת, ליד הכנסת יש מקום לקול לביטול הליזר, שהיה כתוב הדף!
כריס נכנס... ובעזרת הקודים
מזינים קוד אחד פותח מנעול אחד, מזינים קוד שני פותח מנעול שני-דלת נפתחת
מזינים קוד שלישי פותחים מנעול שלישי, מזינים קוד רביעי ופותחים מנעול הריבעי -השלת השנייה נפתחת
שם הצ'יפ.
אני:,טוב הכול מוכן, הכול קפיש?"
כריס:"פיש?, לא מת על דגים!"
אני:"כריס?!?"
כריס:"אוייש אין לך חוש הומר הכול קפיש ,קפיש, פיש פיש פיש "הוא אמר וזימר לו,
אני:,מחר ב21:00 ליד השער !!!"
כריס:"טוב,ביי"אמר ונתן לי נשיקה בלחי והלך!
נכנסתי לחדר..
וג'יין כבר ישנה..
עשיתי מקלחת מהירה
ונכנסתי למיטה,"זה מחר!!!" אמרתי בעצבנות ונירדמתי.
-
למחורת למדנו ואז, עשיתי ש"ב.. פה ושם הסתובבתי עם ג'יין ניפגשתי עם כריס כדי לעבור על הכול בפעם האחרונה,שלחתי לסנדי מייל שאני בסדר גמור.
ו בסביבות 8 אמרתי לג'יין אני הולכת לסרט עם כריס,
ג'יין:"לסרט עם אח שלך?, רוצה אני יבוא גם?!?" הוא שאלה בתקווה
אני:"אמ..סורי פשוט את מבינה פעם פחודש יש לנו יצאת אחרים כזאת"אמרתי בחיוך
ג'יין:"הא. טוף.. תהני"הוא אמרה באכזבה.
לבשתי את הבגדים ומעל מעיל שכיסה הכול. לקחתי בתיק את הבגדגים להחלפה והכול החומרים עליי העגילים השעון פודרה ציפורניים הכול מקום.
והיא יצא, היא הגיע לשיחים שליד השער, כריס כבר עמד שם..
כריס:"הו.. סוףסוף הגעת..."
אני:"אוייש אתה מכחה הרבה?"שאלתי בקול המבקש סליחה
כריס:" ניראה לך רק הגעתי!"
אני:"אב..." לא סיימתי את השאלה
כשמנשמע קול של גבר אני וכריס הסתכלנו אחד על השני..
שאמר..."מי זה שם?!?.. לצאת מיד..."
יאהה יפפפההההה
המשךך
שבת שלוםם
קראתי עכשיו את כל הפרקים, ממש יפה... מסקרן מותח..
המשךךך... 😁
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|