מנ.. שלום:]
אני מריה:]
מננ.. זה סיפור שכתבתי מזמן XD
וסיפרתי אותו בראש1.. גם סיפורים בהמשכים מי שמכיר.. XD
נמנ.. די אהבו אותו..
ואני קוראת פה סיפורים..קראתי פה המון סיפורים..שהאמת נורא ריגשו אותי..
כמו חנות הממתקים שלו..תשוקה קשה להשגה..שכונת החיים..אני אתה אתה אני שנינו זה לא הגיוני 😁
ועוד הרבה סיפורים.. שאהבתי אהבתי המוןP:
קיצר.. קראתי המון..שברגע זה ברחו לי מהראש..
חשבתי לפרסם את הסיפור שלי גם..
אני מודיע מראש..
הסיפור כבר כתובP:
ונמנ.. אין לו המשך.. חחח אבל מי יודע..
הייתי בתקופה די קשה..אז לא המשכתי לכתוב יותר..
והפרקים קצרים לעומת הפרקים שיש פה.. 😁
אבל ככה הם כתובים.. ואין מה לעשות..
סיפור קיצ'י כזה.. אבל עוד לא כתבו פה משהו כזה 😊
מקווה שתהנו(:------------------
היי קוראים לי קייטלין.. קייט בקצרה.. אני בחורה לא הייתי אומרת רגילה..
אני בלונדינית עם עיניים ירוקות.. רגילה במראה.. אבל.. לא בתור מי שאני..
אני גרה באמריקה(זה הרי לא משנה איפה בדיוק נכון חעחע) אני בת 16..
אני לומדת בפנימייה מיוחדת למרגלים..(אופס גיליתי את הסוד האה..)
אני לומדת שם כבר שנתיים שלמות.. קרובי משפחה שלי מנהלים אותה..
ההורים שלי גם מרגלים.. יודעים מהטובים בעולם..
אבל זה לא ממש משנה לסיפור.. שאותו אני מתחילה עכשיו---
בוקר טוב תלמידים- תפתחו ספרי היסטוריה-(אז נכון לומדים כמו כולם.. מה לעשות בגרות צריך כול מיקרה:S..)
נכנסתי לכיתה
"גברת מילר" צעקה עליי המורה
אני: "המורה מצטערת חזרתי אתמול מטורקיה מאוחר אחרי ארוחה עם הורי.." חייכתי חיוך מאולץ
המורה:"טוב.. תשבי שזה לא יחזור על עצמו"
אני:"בטח המורה" אמרתי קרצתי לחברתי סנדי והתיישבתי לידה..
המשך השיעור היה משעמם..
היה צלצול. ואני וסנדי רצנו לשיעור הפריצות.. היה שם מורה פשוט מדהים =] צעיר בלונדיני .. רק חבל שתפוס..(חיחי)
נכסו לשיעור והתיישבנו (אני וסנדי) מאחריו כריס , כריס האידיוט..
אני פשוט שונאת אותו הוא עושה הכול כדי לעצבן אותי.. ואני אותו=] פעמים אני חושבת שרק בשביל זה אני פה..
המורה התחיל השיעור
המורה: "טוב חשבים היום נעבוד על הכספת החדשה שיצאה NMG3ׁ( המצאתי את זה עכשיו :/)מישהו שמע עלה כספת הזאת?"
אני😢הרמתי את היד שלי) "האה.."
המורה: " כן קייט.."
אני: "אמ.. הכספת היא.."
כריס: "הכספת הכי טובה שיש מיוצרת מחומר מבודד בעל 4 מנעולים 4 קודים ו2 דלתות.. וכמובן יש עוד.".
המורה: "כריס יפה מאוד"
כריס: "אני יודע=] "והוא חייך חיוך מנצח
אני:" אבל המורה אני הצבעתי והוא התפרץ "
כריס:"אויש מותק אל.."
אני:"תקרא לי מותק.. אידיוט.." סיננתי
המורה:"טוב ילדים מספיק.. כריס זה לא היה יפה.. למרות שהתשובה יפה זה לא היה מתאים אתם כבר גדולים".
כריס:"כן.. המורה בטח!" הוא אמר.. והסתובב וחייך וקצץ לי
אני: "אידיוט.."(אמרתי לכם שהוא תמיד מציק לי )
סנדי:"מותק תירגעי.. אל תתני לו את התענוג לראות אותך מתעצבנת עליו !"
אני: "כן.. טוב.. אולי.. בסדר.." נכנעתי..
וכהה נמשך לו כול השיעור..
-צלצול-
אני:"סנדי מותק.. אני נכנסתי לשירותים.. ואז אני רוצה לראות את איתן..."
סנדי: "אוקיי אז ניפגש כבר בשיעור"
אני: "ביי בובע" נישקתי אותה בלחי..
והלכתי לי לשירותם בדרך אמרתי לשלום פה.. שלום שם..
נכנסתי לשירותים.. הסתכלתי בתוך המראה
אני: "שיו שוב.. השחור נמרח.." התעצבנתי התכופפתי לתיק..
ומישהו סגר לי את העיניים ונשמע קול " היי בובע"..
חיחי תודה..
אני מבינה אנשים לא כ"כ אהבו את הסיפור פה..
אהבתייי חח מתה על סיפורים כאלה
יאללה המשךךך מהרר
אהבתי;]
המשך
מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי
התחלה נחמדה..
מחכה להמשך... 😉
אמה בר
חיחי תודה על התגובותP:
--
והלכתי לי לשירותם בדרך אמרתי לשלום פה.. שלום שם..
נכנסתי לשירותים.. הסתכלתי בתוך המראה
אני: "שיו שוב.. השחור נמרח.." התעצבנתי התכופפתי לתיק..
ומישהו סגר לי את העיניים ונשמע קול " היי בובע".. ----
אני:"טוב.. כן?" שאלתי שעצבנות
הילד:" אני מת עלייך כשאת עצבנית" והרגשתי נשיפות על הצוואר שלי..והנשיקות קטנטנות שיורדות לעבר הכתף שלי..
אני:" מותק.. מתי תלמד לא להתעסק איתי?,"שאלתי
הילד:"כנראה אף פעם" הוא אמר והסתובבתי לעבר הילד בעל העיניים הירוקות שהסתכלו עליי
אני:"חמוד שלי(אמרתי בזמן שהתקרבתי עליו ממש..השפתיים שלנו היו כ"כ קרובות)
גם אני מתה עלייך כשאתה יושן"
הילד:"האוץ'.."
אני:"כריס.. מותק.. תעשה טובה ולך לפסיכאטור "אמרתי ולקחתי את התיק שלי
כריס תפס את היד שלי ומשך אותי עליו
כריס:"ועם אני לא רוצה?" הוא שאל עם החיוך השובב והאידיוטי שלו
אני:"אז.. במצב כזה אמרתי "והתקרבתי עלי עוד יותר.. ונתתי לו בעיטה..
כריס:"שיט.. תגידי את בסדר?" הוא נפל על הרצפה..
אני:" במקרה כזה אני לא יודעת מה תעשה רק על תתקרב עליי ,ופעם הבאה זה היה יותר כואב" אמרתי בעצבנות.. ויצאתי מהשירותים
בחוץ עמד אוסטין החבר הכי טוב של כריס
אני:"אוס"
אוסטין:"חמודה " הוא אמר וחייך..
אני:" תכנס לשירותים.. כריס צריך עזרה קטנה"
אוסטין:"מה עוד פעם?"
אני:"מה לעשות יש כאלה שלא לומדים, הוא לא מבין שאני לא כמו כולן ואני לא ייפול לרשת המלוכלכת שלו"
אוסטין:"כן.. אני מנסה להסביר לו את זה אבל..,טוב אני ילך לעזור לו" הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי ונכנס לשירותים..
אני:" אוייש כריסי כריסי אידיוט"
הלכתי לכיוון החדר של איתן החבר שלי , אנחנו חברים כבר בערך חודשיים.
דפקתי בדלת.. נשמעו כמה רעשים אז החלטתי לפתוח את הדלת המפתח שאיתן והשותף שלו שומרים( יודעים מין מפתח רזרבי כזה) פתחתי את הדלת.. ולא היה שם אף אחד.. אז החלטתי ללכת לכיוון החדר של איתן.. הוא לא הגיע לשיעור וחשבתי לבדוק מה איתו, נכנסתי לחדר ואני רואה שם בחור בלונדיני שרירי עומד עם בוקס של סקובידו.. והבחורה שחורדינית עם חזייה והתחתונים..
איתן:"אמ. קייטי.. אנ.הא..אנ" הוא אמר בזמן שלבש את המכנס שלו ואז הוא נפל.. ..ואני מה אני יכולתי לעשות נקרעתי מצחוק..
אני:"חח.. חמוד אנחנו נפרדים"
איתן:" אבל.. תחשבי על זה שוב.. זה פשוט.."
אני:" חח תגיד לי אני נראת לך מטומטמת?"
איתן:" אבל רק אל תכנסי לדיכאון זה לא בגללך!" הוא אמר בזמן שהחזיק אותי..
אני:, כן כן.. בטח אל תדאג" אמרתי בזמן שצחקתי. ויצאתי מהחדר..
השיעור עדיין לא התחיל ואז ניגשתי לראות את סנדי ,מצאתי אותה בחצר עם ידידים אחרים שלנו..
ניגשתי עלייה כבר עם דמעות בעיניים מרוב צחוק..
סנדי:" מאמי תפסתי את איתן בוגד בי עם נטלי"
סנדי:" מה? את משקרת לא יכול להיות?" היא הייתה בשוק" רק אל תבכי"
אני:" פח.. ניראה לך שאני יבכה.. אמרתי לך שאף פעם לא ממש אהבתי אותו. וגם.. כול החיבה שלי פשוט נעלמה. חיפשתי סיבה להיפרד. וזאת הייתה סיבה מצוינת"
סנדי:" ולמה את לא מספרת לי דברים?"היא אמרה בכעס..
אני:"כי הוא ידי טוב שלך והיית עושה הכול כדי שנחזור וידה ידה ידה.."
סנדי:" לא אני לא!" היא אמרה נחרצות.
אני:"סנדי על מי את עובדת?"
סנדי:"כן אולי את צודקת" היא אמרה וחיבקה אותי
"גברת מילר" שמעתי ואני וסנדי הסתכלנו לכיוון הקול שם עמר הרכז קראו לו סטיבן..
אני:"סטיבי היי" (סטיבן היא צעיר.. הוא היה מרגל אבל למקרים מיוחדים ובזמנו הפנוי היה רכז תמיד כול שאלה על הכול הוא היה שם =] ואנחנו היינו ידידים נורא טובים)
סטיבן:" קייטלין את יודעת שמחוץ לדלתות חדרי אני מר סטיבן"
אני:" אויש. כן, כן, מר סטיבן אמרתי"
סטיבן:" טוב.. אז המנהל רוצה לראות אותך"
אני:" אותי?"
סטיבן:" כן.. אז לכי מהר.."
אני:"טוב ביי.. "אמרתי להתראות לסנדי קרצתי לסטיבי והלכתי לכיוון חדר המנהל..
---
עמדתי מול חדר המנהל.. דפקתי 3 דפיקות..
המנהל:"כן כנסי"
אני:" היי"
המנהל:" איך נהנת בטורקיה?"
אני:"הא.. כן ההורים מסרו לך ד"ש.. והזכירו לך שבחג הקרוב נפגשים אצלכם" (הזכרתי לכם שקרובי משפחה שלי מנהלים את ביה"ס)
"ולי לא אומרים שלום" שאל אותי
אני"אוייש כריס.. שוב אתה?" אמרתי והתיישבתי בכיסא העור הנוח..
כריס:" זה לא שאני מאושר לראות אותך.."
המנהל:" טוב ילדים.. דיי.. תראו אני צריך שתסתדרו"
אני:"זה לא יקרא גם אם הוא היה הגבר האחרון על כדור הארץ"
כריס:"כן.. כן.. מה שהיא אמרה"
המנהל:"אז.. זאת בעיה כי אתם נוסעים למשימה ביחד" הוא אמר והסתכל על שנינו ברשמיות.
אני וכריס הסתכלנו אחד על השני..
אז על המנהל..
כריס ואני באותה שנייה :" מה????????? אני לא נוסע/ת איתו/ה!"
המנהל:" אין לכם בררה.
...
אהבתיי יפה מאודד
המשךךך(:
את מוזמנת לקורא את הסיפור שלי ושל חנצ'וק(:
ממממ מתחיל להיות מעניין מרגע לרגע..
מחכה להמשך בקרוב!!.. (:
אמה בר
שמחה שאהבתן(:
יהיה נחמד עם עוד אנשים יגיבו ..>.<