אלוהים בבקשה ממך😢
ב ב ק ש ה .
= =
אני חייבת .
לא רוצה אלפיים!!!:'(
למה אין גשם למה???????
ואני גם לא רוצה מבחן בתנ"ך!!
ובטח שלא מיני מתכונת!!!
חחחחחחחחח אוף!
איכס מסריח .
ירד לי החשק ללכת מחר :\
קרעה אותי היום בעבודדה ...
וגם כן מחר - אוווווווווווופ .
אוייי אולי חחלמתי על כל השכבה שלי והיה מחנד..
אבלך מה קשור שאני גם חולמת שעוד מעט יש מתכונת בביולוגיה?!
פאקקקקקק!! שונאת ביולוגיה!:\
אין לי כבר כווח .
בא לי כ"כ הביתה
יאמי טעים=]
חחחחחחחחחחחחחחח עלק בלי גבינות היום...
ואאי לרגע התבאסתי והרגשתי את העצבות מתקרבת ,
אבל אז קלטתי שזאת אניייייייייייי איייזה כייייייייייייייייייף
עכשיו אני יודעת מה אתה חוששב עליי !!! 😊
עוד שנייה היסטוריה יוצאת לי מכל החורים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:\
נמאס לי!!!!!!!!!!!!!!
חחח איזה צוחחוקים שיגעה אותו הגולם הזאת..
אין לי כוח ללמוד אווח הלוואי שיהיה טוב:/....
בא לי לבכות=\
איכס הוא יצא כ"כ ח רא!!!
אוווווווווף השאלות האלה מדכאות לי את החיים כוסעמק זה לא ניגמר :\
ה ת י י א ש ת י !!!! 😢
וואי אני ירביץ לעצמי
בגלל לימודים אני ככה???
אוווווווף
איי הוא בחיים לא יבין?
מה עוד אני צריכה לעשות כדי שזה יכנס לו טוב לראש?!
דיייי, אני לא יכולה יותר!
והכי עצוב, שהוא חי בסרט..
ובאמת אני לא רוצה שהוא יפגע..אבל כמה ביצ'ית עוד אני צריכה להיות כדי שיבין?!
אני שוב מתאהב
משחק עם הלב
בלילות בלי שינה
שוב לצאת לגינה
אני שוב מתאהב
ונשבע כבר שלא
וקורא לה לבואאאאאאאאאא