😢איך נלחמים במחשבות???
אוווווווווף למה למה? לא מספיק לב/מוח צריך את שניהם?
למה?
שיהיה כבר טוב!
מצטערת!
אבל הייתי חייבת להיות ככה כדי שאולי זה סוף סוף יגרום לך להבין שאני לא רוצה אותך!!
לא יכולה עם כל הנסיונות שלך להיות חמוד ומקסים וטוב מידי..
יותר מידי><
בא לי כ"כ להתפרק כבר .
רק ה יעשה לי טווווב #
כ"כ קשה - אבל אני זוכררת , אסור לי להשברררררררר .
אסור ! הגעתי עד לאן שהגעתי כי רציתי ,אני לא חוזרת לאחורה בשום פנים ואופן .
לפרווווק עווד אני חייבת .
למה בחלומות הכל אפשרי? למה שם אני רואה אותך ואותי שוב ביחד?
רואה אותך מתגבר על הטעויות וסולח בזכות האהבה העצמוה שאנחנו מרגישים?
ולמה כשאני פותחת את העיניים קשה לי יותר לראות את זה קורה?
למה צריכים את כל האגו הזה? למה אני מטומטמת ועשיתי טעות?
למה הוא לא יוצא לי מהראש ומהלב? אוף! פשוט למה?
מבקש שיואהב , תעזוב שלא יכאב .
אוף זה הורג אותי ....
אני רוצה , ולא רוצה , רוצה , ולא רוצה :\
ואאאאאני פ-א-ק-י-נ-ג לא מאמינה שמושי שילי יהיה פה ,
פה - מרחק 10 דק' ממני ואני לא אראה אותו ,
לא אשמע אותו .. לא כלווווווווום
די זה הורג אותי אני חייבת להיות שם !
אלוקים תעזור לי בבקששששששה 😢
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ביקשתי מקלדת לא בלטה!!!
מאיפה הוא הוציא את הגרוטאה הזו?????????
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אמא מאיזו שנה זו?
מה היא רוצה ממני??? שתרד ממני כבר!!!!כמה ביקורת אפשר להעביר על כ-ל דבר נמאס!!!
בא לי לבכות😢
וואוווווווווווווווווו מיום ליום אתה רק מעורר בי שמחה גדולה .
אתההההההההההה מהמממם .
QUOTE (-ליאלה- @ 22/02/2009) אוף זה הורג אותי ....
אני רוצה , ולא רוצה , רוצה , ולא רוצה :\
ואאאאאני פ-א-ק-י-נ-ג לא מאמינה שמושי שילי יהיה פה ,
פה - מרחק 10 דק' ממני ואני לא אראה אותו ,
לא אשמע אותו .. לא כלווווווווום
די זה הורג אותי אני חייבת להיות שם !
אלוקים תעזור לי בבקששששששה 😢
ליאללללללה?
אנחנו נהיה עם מושון שלנו אל תדאגי אמרתי לךכבר
מצדי להתפשט חחחחחחח אני אשב בקור ואשמע את החתיך הזהה!!!
כמה פאדיחות קרו לי בגללכם שתהיו בריאים חחחD:
תפיסת העולם שלי משתנה ,
סופסוף לאחר תקופה ארוכה של יתר פסימיות
אני רואה את העולם בדרך שונה וטובה יותר - רק שימשיך כך😊
בוקר טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*