אוף לא סיימתיייייייייייייייייייייי 😢
ואני רוצה ללכת .
==
יאללה פורים שיגיע כבר ,
בא לי בטוב כל הסטלה הזאת 😁
" הכרתי מישהי מזה יפה " ווואי המילים האלו לא יוצאות לי מהראש ,
באותו הרגע פשווווווווט רציתי למוווווות לא האמנתי שזה קרה לי . .
שאלת אותי עם אני מכירה אותה ואני עונה לך בשיייא היוובש :" שלח תמונה "
אותם הרגעייים שהתמונה נטענת ואז זה מגיע לשניייה האחרונה וכרגיל חוק מרפי זה נתקעע
וככה שעה אני יושבת מחכה לראות כבר מיזאת לעזאזזל !!!
ואז התמונה נשלחה לא רציתי לפתוח אותה אבל בכול זאת ואני פווותחת ואני קווולטת
אווווווווווווווווותי 😊
ווואי את כול המילים היפות שאמרת עלייי חשבתי זה מישהי אחרת , נבהללתיייייייי .
ווווווווווווווווווווווווווווווווווואי שיקרה כבר משההוווו .
וואי אני רוצה שזה יגמר כבר
שזה יהיה מאחורי
כבר לא אכפת לי מה תיהיה התוצאה
רק לעבור את זה
אהההההההההה היא חזרה!!!!😊😊😊
😁😁😁 (נראה לי😁 )
יאללה שהשבוע הזה יגמר כבר!!!!
ואוו כיף לדבר איתו!
סוף סוך יש לי חיוך אמיתי על הפנים(:
סוווווופסוף , אני לא מאמינה ..
ס-י-י-מ-ת-י
בשעה טובה !!
אפילו את השאלללות עשיתי ... תודה אלוקים😊
לילה טוב , נקווה שילך טוב מחר =]
בוקר טוב איזו עייפותתתתתתתתתתתתתתתתתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עד שאני מתעוררת לבצפר..אחרי שבוע וחצי שלא
זה בגלל צרחות של אחותי בטלפון על איזה אחד מטומטם..
עם בחילות וכאבי בטן!
יופייי:|
כיף!
כפרה עלייייייייייייייייו (:
היה לי כ"כ טוב איתו אתמול - 5555 -
רק שיעבור כברררררר!!!!!!
הלחץ הורג אותי
היה כ"כ כיפפפפ .
נהנתתתי הכי בעולם.
זה קרה ואני עדיין בשוק
אוווווווווווווופ
הורים מעצבנים \:
כל הצבא הזה הלוואי שכול אילו עם הפלאפלים ימוות אינשאלה