פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

זה הזמן להתבגר@=

✍️ -נוונה- 📅 04/11/2006 19:57 👁️ 3,021 צפיות 💬 110 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 8
סתם היה לי משעמם אז כתבתי סיפור חדש..
יש לו כבר 10 פרקים מוכנים ככה שכל פעם שיהיה 3 תגובות אני ישים המשך..
אז אממ תגיבו..
ת=ה=נ=ו! @#!

הקדמה
-----------

טוב, אז שמי מאי.. אני בת 15,כיתה ט'.. מזל עקרב =שולט!
יש לי אח ו2 אחיות => טל,איה,מאור.
מאור הוא הכי גדול, הוא בן 17 וחצי
איה היא בת 13 וטל בת 11.
החיים שלי הכי מתוסבכים שיש..
הורים גרושים,אימא מעצבנת,אחיות מרגיזות ואח שחושב שהוא השולט בבית.
אין י ממש חברות.. יש לי חברה אחת שקוראים לה נעמה .. אני והיא בעצם ממש כמו אחיות.
מספרות הכל אחת לשניה,עושות הכל ביחד,מבלות ביחד כמעט ה-כ-ל.
אנחנו בעצם נחשבות להכי חנוניות בכיתה.
יש לי שיער חום קצר וגלי[ די נפוח],עיניים ירוקות בהירות,אני רזה,לבנה,וגבוהה.
וככה גם נעמה, רק שלה יש שיער שטני גלי ולא נפוח.. והיא שזופה.
אני והיא די שונות. היא מיתלבשת בשיא היופי ואני הכי פשוט שיש.
כולם רצו להיות איתה, במיוחד הבנים אבל היא חברה שלי אז בעצם עשו עליה חרם.
אבל היא נישארה איתי, זה מה שניקרא חברה אמיתית.
אני ילדה די סגורה וביישנית והיא הכי פתוחה שיש,אמיצה,קלילה ומאושרת מהחיים שלה גם עם בביצפר יורדים עליה ביגללי.
היא לא שמה על א=פ=ח=ד ומנסה ללמד אותי גם לא לשים על אפחד..
כנראה שזה לא מצליח לי במיוחד, אני מפחדת מהעולם.
כזאת אני.
אבל אולי זה עוד ישתנה?



אז בעצם הכל התחיל כשהכרתי את אחותי החורגת.. (:
ישבתי עם נעמה בחצר וסיפרתי לה כל מה שהולך אצלנו בבית.
אני- "אני כל כך שונאת את אימא שלי, ההורים שלי רק ניפרדו וישר היא הולכת לאחרים."
נעמה- "תישמעי, זכותה להתחיל בחיים חדשים.
היא כבר כנראה לא אוהבת את אבא שלך ואין לך מה לעשות עם זה. היא לא תיפרד מהחבר הזה שלה רק ביגללך את יודעת."
אני- " ניראלי את צודקת. אין לי מה לעשות עם זה אלא רק להשלים עם העניין שהיא התחילה בחיים חדשים "
נעמה – "נכון, מה אתם עושים היום?"
אני- "היא מביאה ת'חבר שלה הבייתה שנכיר אותו, כולל את הבת שלו שהיא בגיל שלנו דרך אגב."
אמרתי ועיקמתי את הפרצוף.
מה לי ולאחות חורגת? פשוט מעצבן,!
נעמה- " חח עוד יותר טוב, היא בטח בשכבה שלנו.
אני- " לא היא לא וזה לא הגיוני, החבר שלה ביכלל לא בא מהעיר הזאת.. ביגלל זה הם עוברים לבית שלנו."
נעמה- "את לא רציניתתת"
היא אמרה והסתכלה עליי במבט המום.
אני- רצינית ועוד איך.
נעמה- " אל תדאגי, הכל יהיה מעולה."
אני- " מקווה מאוד,"
אמרתי, קמנו מהכיסא וניכנסנו הביתה.
ובדיוק הפלאפון של נעמה צלצל.
נעמה – הלו?
נעמה- טוב אני באה ביי.
היא ניתקה והסתכלה עליי.
נעמה- חייבת לזוז, ביי יאפה שלי.
היא אמרה ומיהרה לצאת.
נישארתי לבד, הלכתי לחדר שלי והדלקתי ת'מחשב.. התחברתי לאיסיקיו ושמתי על אווי :

פה(:
נעמונת שלי אוהבת אותך הכי שיש :]
דברי איתי.

אפח'ד לא שלח לי הודעה.
כמו שאתם מבינים גם אין לי המון ברשימה,יש לי 13 ילדים.. ואפילו איתם אני בקושי מדברת.
" מאי מתוקה תתארגני ורדי למטה "
הסתובבתי ואימא שלי הייתה שם.
" כבר מלא מלא פעמים אמרתי לך לידפוק על הדלת כשאת ניכנסת "
" טוב.. ייאלה תתקלחי ובואי.."
" הם באים?"
"כן.." היא אמרה וסגרה אחריה ת'דלת.
קמתי מהר מהמחשב, התפשטתי וניכנסתי להתקלח.
שסיימתי חזרתי לחדר והתחלתי להתלבש
שמתי על עצמי מיכנס פשוט חום וגופייה לבנה, סידרתי ת'שיער ושמתי עיפרון שחור וירדתי למטה.
ישבתי בסלון עם איה טל ומאור וחיכינו להם.
כשהם ניכנסו ראיתי אותה.. את מי שאמורה להיות אחות חורגת שלי..
הייתי ב-ה-ל-ם !!!


תגיבו יאפים שליי (:
מאמי , זה מדהההים (:
מאמי זה ממש ממש יפה..
(:
התחלה יאאפפהה..
תמשיכי.. :]

הנה לכם ההמשך.. וממש תודה על התגובות @=

פרק 2.

היא הייתה בערך הילדה הכי יפה שראיתי בחיים שלי.
היא ניראית די סנובית, אחת עם מלא ביטחון.
יש לה שיער שחור חלק,עיניים כחולות בהירות מושלמות
היא שזופה מאוד,רזה ונמוכה (בערך.. )
היא לבשה ג'ינס כהה וצמוד וסטרפלס כתום עם בועות לבנות.
ישר כשהיא ניכנסה היא הסתכלה עליי וחייכה, חייכתי גם אליה והיא באה לשבת לידי.
..- שאלום לך (:
היא אמרה לי ונתנה לי נשיקה.
אני- ממ , היי
אמרתי בבישנות, לא היה לי מה להגיד לה.. בדרך כלל אין לי קשר לבנות מסוג שכזה.
..- אין לך ממה להתבייש מימני, קוראים לי לאורה ולך?
אני- מאי.
לאורה- שם יפה מותק (:
היא אמרה לי, ואני? שתקתי וחייכתי אליה.
לאורה- בואי לחדר שלך?
אני- בכיף.. [:
אמרתי לה והלכנו אליי לחדר, ישר היא התיישבה על המיטה והביטה סביבה.
לאורה- לעזור לך לסדר אותו?
אני- ממ הוא לא כל כך מבולגן אבל פס'דר
אמרתי לה והיא התחילה לעזור לי לסדר את כל הבגדים שהיו על המיטה, וסידרה לי ת'שולחן.
בחיים לא חשבתי שתהיה לי אחות שכזאת.. הייתי המומה מכל מה שהיא עושה על הרגע הראשון.
היא פתחה ת'ארון שלי והביטה בו כמה דקות.
לאורה- בואי איתי היום לקניון, את חייבת.
אני- אין לי כסף בשביל ליקנות עוד בגדים.
לאורה- חמודה, אנחנו עשירים.. אל תדאגי.
אני- ממ , אווקי.
לאורה- רק את סוגי הבגדים האלה את לובשת?
אני- ממשו כזה..
לאורה- עוד היום זה ישתנה.
אני- ממ טוב
אמרתי, כל כך הופתעתי מימנה.
הסתכלתי עליה כמה דקות ואז הפלא' שלי היה חייב לצלצל.
אני- ממ הלו?
נעמה- מאמי שלי, צאי החוצה יש לי משו להגידד לך
אני- אני פה עם אחותי.. החורגת
נעמה- טווב אז אנ'לא יפריע אבל בערב לי ולך שיחה ארוכה!
אני- חח אוקיי בובי.. ביי
היא הסתכלה עליי בזמן שדיברתי, ניתקתי וחייכתי אליה.
לאורה- בואי עכשיו, גם ככה משעמם.
אני- אוקי, יש לך כסף?
שאלתי אותה.
לאורה- חח בארור יש לי כרטיס אשראי משלי.
אני- אוקי
אמרתי ויצאנו מהחדר שלי, ירדנו במדרגות , היא אמרה משו לאבא שלה ויצאנו
וכמובן שבדרך חייכתי אליו.
לאורה- מונית או אוטובוס?
אני- מזה משנה? (:
לאורה- לא יודעת, את נוסעת לפעמים במונית ובאוטובוס?
אני- לא אני בקושי אני יוצאת מהבית
אמרתי לה וצחקתי, היא צחקה איתי והלכנו לתחנת האוטובוס הקרובה.

כשהגענו לקניון....


תגיבו לי [:
😊😊😊
נשמע נחמד...
תמשיכיי=]

אוהבתת!
ייאאפהה
אני דורשתת המשךך :]
יפה😊
תמשיכי...
וואוו אהבתי תסיפור מדהים בובה תמשיכי...😛
יפה:] קצת מזכיר את הסיפור- הגיע הזמן לשינוי..
אבל תמשיכי
התחלה יפהה..!
אהבתי [:


מחכה להמשךך..
ממ זה דומה, אבל שונה הרבה יותר..
אני שמה לכם המשך
ממש תודה על כל התגובות. =]


פרק 3.

לאורה- טוףף החנות הראשונה שאנחנו הולכים אליה זה לי קופר.!
אני- זה יקר שםם..
אמרתי לה, היא הסתכלה עליי עשתה לי פרצוף ומשכה אותי לתוך החנות.
היא הייתה ממש ענקית והיו בה מללא בגדים.
היא הלכה למדף הג'ינסים ולקחה משם 3 ג'ינסים.
2 בהירים ואחד כהה.
לאורה- תימדדי אותם.
אני- מה? אבלל..
לאורה- שום אבל, יאאלה.
היא אמרה, ניכנסתי ומדדתי את כולם .
לאורה- כולם פ33ה עלייך! את לוקחת אותם.
אני- חח אוקי..
צחקתי.
לאורה- עכשיו תימדדי את כל אלה.
היא הראתה לי 5 מיכנסיים מיוחדים כאלה, ליציאות.
אני- מה? לאא
לאורה- כן, יאאלה.
היא אמרה בחוסר סבלנות והתחילה לצחוק
צחקתי איתה וניכנסתי לימדוד.
לבסוף מדדתי את כולם
לאורה- יש לך גוף מתאים לכל דבר פה, חח את לא רצינית איתי.
אני- חח מה?
לאורה- את לוקחת את כולם.
אני- לא, בחייאת מאיפה יש את כל הכסף הזה?
לאורה- בשביל זה אני אחותך מעכשיו אחרי שההורים שלנו יתחתנו.
אני- ממ אוקי.
אמרתי לה והיא הלכה למדף של חולצות והביאה לי 4 חולצות לימדוד.
מדדתי אותם וכמובן שגם אלה עלו עליי מצוין, וככה עבר היום וקניתי כל כך הרבה דברים.
5 ג'ינסים
7 מיכנסיים מיוחדים ליציאות
10 חולצות
4 סטרפלסים
12 גופיות
2 מיכנסי ספורט-ורוד ולבן
6 חצאיות מיני
כובע
מעיל חום ומעיל ורוד
משקפי שמש
3 תיקי צד מהממים

אני והיא עשינו פשוט מסע קניות ולבסוף הנהג שלה לקח אותנו.
כל כך מגניב שיש לי אחות שכזאת.
חזרנו הביתה והתחלנו לסדר את הדברים
לאורה- יואוא נישבעת לך את הילדה הכי מושלמת שאני מכירה.
אני- תגזימי.
לאורה- לא אני לא, כל דבר שמדדנו עלה עלייך בצורה הכי מושלמת שיש, עכשיו מה שחסר זה ללכת איתך למספרה.
אני- די, את לא רצינית.. אנ'לא צריכה.
לאורה- את צריכה ועוד איך השיער שלך ממש נפוח ובשנייה הספרית שלנו תסדר את זה.
אני- עם את אומרת.
לאורה- אני אומרת וצודקת, את באה?
אני- לאן?
לאורה- למספרה😛
אני- אוףף, טוב בואי.
אמרתי בחוסר חשק ויצאנו שוב מהבית.
הגענו למספרה..
הספרית – אויי שלום לך לאוריטה מה נשמע? מה שלום אבא?
לאורה- נחמד, ממ תספרי אותה?
הספרית- אממ בכיף.. איזה תספורת היא צריכה?
לאורה- תדרגי לה,תקצרי ובסוף תעשי לה פן.
הספרית- אין בעיות,אוראל חמוד תחפוף לה ת'ראש בבקשה
היא פנתה לאחד העוזרים.
הוא הסתובב אליה והסתכל עליי.
הסתכלתי עליו גמאני והייתי בהלם מימנו..


תהנו כמה שיותר =]
אוהבת...
יפה😊
טנקיו (:
ממ, מחר בצהריים אני ימשיך.. לא משנה כמה תגובות יש [:
ביי ביי..
יאאפהה..
נראה לי היא תתחיל להתאהב בו.. :]
המשךךך..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך