פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מיה..

✍️ י-ע-ל 📅 15/10/2006 21:37 👁️ 10,837 צפיות 💬 379 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 26
תודה לאל סיימתי אותו במחשב אצלי... 😁

פרק 1- קודם רקע

היי קוראים לי מיה ואני בת 16 לומדת בכיתה יא'.
אני גרה בישוב קטן בצפון שנקרא נחלת אברהם,ישוב דתי אך אנחנו לא דתיים אנחנו גרים בשכונה לא דתייה,עברנו לגור כאן מכיוון שסבתי שנפטרה והורישה לנו את הבית שלה,
יש לי ביטחון גבוה יחסית בזכות המראה שלי אך אני ביישנית כמו שאף אחד לא יודע.
חברה הכי טובה שלי מורן אומרת לי תמיד שאני צריכה יותר לזרום אני בעייתית אך היא לא מבינה שקשה לי,במיוחד עם בנים,אין מה לעשות ככה אני.
מורן היא גם ילדה יפה אבל יש לה בעיה אחרת,ההורים שלה התגרשו לא מזמן וזה מאוד השפיע עליה ועל אחותה הקטנה בת ה-6-רעות שבקושי מבינה משו,מורן מאוד הסתגרה בזמן האחרון ולא נותנת לאף אחד להתקרב אליה לא נפשית ולא פיזית,אנחנו חברות טובות מהגן ואני מכירה אותה כמו את כף ידי אך עדיין בזמן האחרון היא כל היום בבית,לא רוצה לצאת ולא רוצה לדבר על כלום ולשתף,מקווה שזה יעבור לה,זה בתהליכים אני מנסה להוציא אותה מזה ולעזור לה תמיד, אני לא יכולה בלעדיה.
נעבור למשפחה שלי: אבא ואמא שלי הכי חמודים בעולם יש לי את ההורים הכי קשובים והכי עוזרים שיש.אימי גלי עובדת בבנק,אישה נאה מאוד ואף יפה.
אבי נדב הוא עיתונאי חח מרגל אחרי כל העולם וחושב שהוא יודע הכל,יש לי עוד אח ואחות.
יובל כזה בונבון הוא בן 6,כיתה א',אני מתה עליו,הבעיה אצלו שהוא מפונק,הוא חושב שמגיע לו הכל,אימא שלי הזאת מפנקת אותו יותר מדי,במקום שילך לבד לבית ספר אני ואחותי צריכות לקחת אותו כל פעם חח היא לא מבינה שזה בסוף יפגע בה!.
אחותי (הבן אדם הכי חשוב לי בעולם) היא התאומה שלי- מאיה,היא הבן אדם שאני הכי סומכת עליו,היא ואני תמיד ביחד,למרות שלכל אחת יש את החבר'ה שלה ואת החיים שלה בנפרד אבל אין מצב שלא נספר אחת לשנייה משו. היא גם יותר חברותית יש לה אופי יותר חם משלי,היא תמיד יודעת הכל,כולם אוהבים אותה,למרות שאנחנו נראות אותו דבר,היא תמיד בעדיפות ראשונה אצל כולם,אבל היא תמיד חושבת עלי ולא נותנת לאף אחד לפגוע בי..יש לה חברה הכי טובה נועה שהן כל הזמן ביחד,היא הרבה אצלנו בבית,אוהבת להתנחל כאן.
יש לה חבר,גיא כיתה יב' הם חברים כבר הרבה זמן,ולדעתי הם מאוד מתאימים.
לי אין חבר,נפרדנו לפני חצי שנה בערך ,עכשיו לא בא לי,אחרי ערן האקס לא רוצה יותר להתאהב,ערן ואני אהבנו אחד את השני מאוד,הכרנו בבריכה,ונהיינו חברים אחרי שבוע וחצי,בהתחלה האהבה הייתה פורחת אבל אחרי איזה חודשיים שלוש כבר לשנינו היה נמאס,ואז הבנתי שהוא בעצם לא האחד שלי.
סיפרתי לכם את רוב הפרטים שאתם צריכים לדעת.
עכשיו אני יוכל להתחיל בסיפור האמיתי...........

פרק 2

אני: "אימא אני ומאיה עפנו יום טוב בהיי "
יצאתי עם מאיה לכיוון הבית ספר,הגענו לשער.
מאיה: "מיה אין לי כוח היום לשעה אחרונה אני לא נכנסת "
אני: "די תפסיקי להבריז כבר "
מאיה: "נו אל תשגעי אותי "
אני: "בסדר תעשי מה שבראש שלך להית' "
הלכתי לכיתה שלי ונכנסתי,התיישבתי על השולחן וחיכיתי למורנוש שתבוא.
היה צלצול ושמתי לב שהיא עדיין לא באה אז יצאתי שנייה והתקשרתי אליה.
מורן: "הלו"
אני: "כן תמשיכי לישון "
מורן: "מיה אני לא באה היום "
אני: "למה?"
מורן: "אימא בעבודה ורעותי חולה "
אני: "אה באמת? טוב שתרגיש טוב "
מורן: "תודה נדבר כבר ביי מאמי"
ניתקתי. טוב זה הולך להיות יום משעמם אני כבר יודעת.
חזרתי לכיתה והמורה בדיוק הציגה מישהו,התיישבתי במקום הקבוע שלי.
הסתכלתי אותו בחנתי אותו והמשכתי הלאה.הוא התיישב ליד ניר ולא הוציא הגה מהפה.
בהפסקה יצאתי עם בר חברה אחרת שלי החוצה,מאיה כמובן עם גיא שלה אני לא מתערבת,אבל ראיתי אותו עדין ממשיך לשבת בכיסא שלו,לבד.
אני ובר התיישבנו על הספסל במגרש ואני רק חשבתי על החדש הזה שלא זז.
בר : "אז את מקשיבה.. שכחתי מזה ואימא שלי מזה השתגעה...."
בר: "ואו מיה איפה את ? תחזרי "
אני: "אה מה ? אמרת משו? "
בר: "לא סתם השפתיים שלי זזות להן "
אני: "חחחחחחחחחח"
בר: "נו אז על מה היית תקועה? או על מי? "
אני : "תגידי מי זה הילד החדש הזה? "
בר: "אה עכשיו הבנתי חח סתם מור אחד "
אני: "למה סתם?"
בר: "לא יודעת חניתה אמרה לפני שהוא בא שלא להתעסק איתו יותר מדי "
אני : "מה למה!? "
צלצול והתחלנו ללכת חזרה לכיתה.
בר: "אין לי מושג לא התעמקתי במה שהיא אמרה "
אני: "אה הוא נראה מוזר דווקא "
בר: "עזבי אותו לא בשבילך,יאללה בובי יש קבוצות נתראה כבר ביי "
והלכה לה. נזכרתי שיש עכשיו אנגלית,ואני כמובן טיפשה בהקבצה הכי נמוכה,לעומת בר מורן ומאיה,שהן בהקבצה הגבוהה.
נכנסתי לכיתה ששם היינו לומדים אנגלית,ושוב ראיתי אותו,את מור "סתם האחד הזה",
מעניין מה הסיפור שלו. ישר שיר קפצה עלי בשיגעונות שלה.
שיר: " בואי בואי שבי לידי "
התיישבתי והמורה נכנסה.הקריאה שמות ואת מור היא לא אמרה.
מור : "המורה שכחת אותי "
המורה: "מי אתה?"
שיר קפצה: "הוא תלמיד חדש קוראים לו מור "
המורה : "אוקי בהצלחה לך השנה "
חייכה לעברו של מור והמשיכה בשיעור.כל הזמן הסתכלתי עליו הוא היה מעניין, מושך כזה.
אני: "שיר תגידי מה את יודעת עליו? "
שיר: "על מי? "
אני: "על החדש נו מור הזה"
שיר :" הוא בכיתה שלך לא?!"
אני: "כן אבל לא הייתי בזמן שהוא בא"
שיר: "אה..אממ שי סיפר לי שההורים שלו נהרגו בתאונת דרכים משו כזה והוא עבר לגור כאן עם אח שלו אצל סבתא וסבא שלו"
אני: "די באמת?! יא איזה מסכן בגלל זה הוא נראה בדיכי כל הזמן"
שיר: "האמתי לא מזיז לי,ראית את אח שלו !?!? "
אני: "מה אח שלו לומד כאן גם? "
שיר: "כן יב'2 קוראים לו גל,חתיך אלוהים כזה שווה"
אני: "אה סבבה"
הפסקנו לדבר ואני רק דמיינתי איך אח שלו נראה,אבל שמתי לב שכל שנייה מור מסתכל עלי.
נגמר השיעור,הייתה ההפסקה קצרה של 5 דקות ככה אז בה אף פעם לא יוצאים מהכיתות כי היא ממש קצרה חח. היה עוד שיעור אנגלית ואז עוד שעתיים מתמטיקה גם בקבוצות ואז שעה תנ"ך והביתה.
הלכתי לכיתה של מאיה,היא לא הייתה,בביצפר אנחנו בכלל לא ביחד,יש לה את גיא שלה,ויש לה את נועה,החברה הכי טובה שלה,זה לא מפריע לי כל כך,כי לי יש את מורן.
היה לי משעמם אז חזרתי לכיתה שלנו,וראיתי אותו את מור עדין יושב ולא זז כאילו הוא בכלל לא נושם,יושב באותו מקום ולא איכפת לו מכלום.
התיישבתי במקום שלי, אחרי דקה ככה קמתי לעברו של מור..........
לא יודעת מאיפה בא לי האומץ הזה אבל פשוט התיישבתי לידו.
אני: "היי אני מיה מה נשמע? "
מור: "בסדר ביי "
הייתי בשוק! כל כך נעלבתי הוא לא מכיר אותי בכלל והתנהג אלי כזה מגעיל.
הלכתי משם ואפילו לא הסתכלתי אחורה,יצאתי מהכיתה סתם להסתובב במסדרון של השכבה.
ראיתי את מאיה חוזרת מההפסקה שלה ובאה לקראתי.
מאיה: "היי סיסטר מה נשמע? "
אני: "עצבנית! "
מאיה: "למה?"
אני: " סתם איזה אחד תלמיד חדש ניגשתי אליו שאלתי מה נשמע והוא עושה לי בסדר ביי
כאילו מה הקטע שלו??חוצפן שילך! "
מאיה: "אה האח הזה של גל מיב' יא הוא בכיתה שלך מגניב"
אני: "מה איך את יודעת על גל? "
מאיה: "כבר הספקתי להכיר,עזבי עבר עליהם טראומה וזה,גל סיפר לי שמור ממש במצב קשה,פסיכולוגים וזה "
צלצול חזרה לכיתות.
מאיה: "טוב יאללה נתראה כבר ביי מואה " נכנסה לכיתה שלה.
הלכתי לכיתה ולא היה איכפת לי בכלל ממור,שילך לא הסתכלתי עליו בכלל.
הגיע השעה האחרונה תנ"ך.כולם נכנסו לכיתות,אך מור לא.
בגלל שאני נכנסתי אחרונה כי בר הייתה חייבת לספר לי משו בחוץ,המורה שלחה אותי לחפש את מור,למרות הכל הוא חדש.
אז יצאתי החוצה התחלתי לחפש,יותר טוב מאשר לשבת בכיתה לשמוע לזיוני שכל של המורה.
לא מצאת אותו בשום מקום,אז הסתובבתי חזרה למבנה,אך בדרך ראיתי ............

תגובות ויהיה המשך... 😊
אהבתי😊
ררק רציתי להגיד..שזה קצת מבללבל השמוץץ [ :\ ]
כי זה אותו הדבר...חח יעני התאומות
אולי תחחליפי שם אחד ?! חחח

תממממשיכי ביוווווווווטי 3>
MIA או מאיה ? :]

המשך .
חחח מיה (כמו לואיסנה במורדים) לגיבורה, אחותה התאומה מאיה. לא כזה מבלבל נשמות.
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!
התחלההההההההה מושלמתתתתתתתתתתתתת
מי מי מי מי מוכשרתתתתתתתתתתתתתתת?!?!
אתתתתתתתתתתתת
תודה הודיה שלי מואהה
אהבבתתתי מאמיי,!
תמששיייכי😘
אהבתי
תמשיכי

פרק 3

בגלל שאני נכנסתי אחרונה כי בר הייתה חייבת לספר לי משו בחוץ,המורה שלחה אותי לחפש את מור,
למרות הכל הוא חדש.אז יצאתי החוצה התחלתי לחפש,יותר טוב מאשר לשבת בכיתה לשמוע לזיוני שכל
של המורה.לא מצאת אותו בשום מקום,אז הסתובבתי חזרה למבנה,אך בדרך ראיתי ............


ראיתי את מור יושב לו באיזה שהוא חור מעשן.
ניגשתי אליו ואמרתי: "טוב שאתה לא יושב מול המנהלת וצועק לה אני מעשן.
המורה קוראת לך ביי "
מור: "רגע"
אני: " מה?"
מור: "אני מצטער על מקודם,לא הייתי צריך להיות חרא אליך "
אני: " טוב"
מור: "סולחת?"
אני: "כן יאללה שרה אמרה לא יותר מ5 דקות אז ביי "
מור: "רגע תגידי לה שלא ראית אותי טוב? "
אני : "טוב"
והלכתי משם,חזרתי לכיתה ואמרתי למורה שהוא לא בשום מקום.
התיישבתי בכיסא וכל השיעור רק חשבתי על איך שמור היה נראה,ראו שעובר עליו משו,שכואב לו,
אבל הוא מסתיר את זה מכולם למרות שהוא לא ממש הצליח.
המורה הכתיבה וככה עבר מהר השיעור,היה צלצול הביתה ונזכרתי שמאיה אמרה שהיא מבריזה שעה אחרונה,אז הלכתי לבד הביתה.
בדרך ראיתי את מור מחכה לאוטובוס בתחנה,אז החלטתי לגשת לשאול עם יש לו איסיי שנוכל לדבר.
אני: "היי"
מור: "היי"
אני: "איפה אתה גר? "
מור: "ליד קניון יהלום"
אני: "אה נחמד "
מור: "את? "
אני: "אמ חח לא יודעת איך להסביר לך פה קרוב"
מור: "אה אוקי..טוב אז נדבר "
אני: "יש לך איסיי? "
מור: "כן"
הבאתי לו את הפון שלי והוא רשם ושמר.
אני: "טוב יאללה נדבר...ביי "
והתחלתי ללכת לכיוון הבית וראיתי שהאוטובוס הגיע והוא עלה ונעלם.
הגעתי הביתה מהר,וישר עפתי לאייסי חולת מחשב אני.
כתבתי אווי – אולי ,והוספתי את מור לרשימה.
אח"כ הלכתי לחדר של מאיה וראיתי שהיא לא נמצאת קראתי את האווי שלה וראיתי שהיא בכלל לא
חזרה הביתה עדיין,זה היה מוזר.נזכרתי שהיום יום שישי וזה התור של מאיה להביא את יובלי מהביצפר
עוד רבע שעה והיא לא כאן,אז התקשרתי אליה
אני: "ויר אר יו? " (איפה את?)
מאיה: "אצל גיא "
אני: "היום יום שישי את יודעת..?"
מאיה: "יאא יובלי נכון שכחתי טוב טוב אני באה הביתה ביי "
ניתקתי ונכנסתי להתרחץ קצת היה חם באותו יום.
שיצאתי מאיה כבר הייתה בבית.
מאיה: "את יוצאת היום? "
אני: "לאן יש לי כבר? "
מאיה: "חח יש לך.." וחייכה חיוך ענקי כמו לא יודעת מה,כאילו היא מסתירה ממני משו
אני: "מה על מה את מדברת?"
מאיה: "סמכי על אחותך נו"
אני: "מאיה מה כבר עשית?"
מאיה: " חח זוכרת את אביתר חבר של גיא שאמרת שהוא חתיך? "
פתחתי את עניי ואמרתי: "אין את מתה "
מאיה התפקעה מצחוק ואמרה: "חחח אקיצר יוצאים היום ברביעייה ואת איתו "
הסתכלתי עליה והתחלתי לרדוף אחריה בכל הבית,אני שונאת שהיא משדכת לי אנשים,למה היא תמיד מחפשת יופי ואני אופי.
מאיה שהייתה קרובה לדלת אמרה:"טוב ,טוב יאללה עזבי אותי אני עפה להביא את יובלי ביוששש"
ולקחה את הפון שלה ויצאה.התחלתי לצחוק לעצמי ולהתרגש מהפגישה היום עם אביתר.
אביתר היה חלומי אין הוא היה כזה חתיך, שיער שחור קוצים,עיינים כחולות, ואף ופה מושלמים הוא
היה חטוב פשוט כזה שווה,אבל מה שכן שמעתי שהוא היה אחד של "זרוק -דפוק" ואני ממש לא כזאת.
אמא התקשרה אלי ושאלה עם מאיה הלכה ועניתי שכן ואמרה גם שהיא בדרך הביתה.
חזרתי למחשב שלי והיו לי 4 הודעות,בדרך כלל אין לי כל כך הרבה.
אז פתחתי הראשונה הייתה ממורן – מיוש את פה?
השנייה משיר - את חייבת לשמוע מה קרהה את פה?
והשלישית ממור - מי זאת? מיה?
הרביעית מאחד שלא ברשימה שלי - בובי את פה? אבל ראיתי שהוא כבר לא מחובר.
קראתי את הפרטים וזה היה אביתר.
הרגשתי מבוקשת לכמה שנייה שניות חח. עניתי:
למורן- אהובתי אני תכף מתקשרת אליך הביתה שנייה
והיא ענתה- טוף.
לשיר- מה קרה..?!
וראיתי שהיא מקלידה...קראתי את האווי שלה היה כתוב- +מתה עליך נסיך+.....מוזר קצת.
שיר שלחה- גל נכנס אלי לרשימה גל אח של מור!! את מאמינה הוא כזה חמוד יאו דיברתי איתו
שעות וגם בטלפון הוא ממש חמוד אני לא מאמינה מה איך הוא מצא אותי.
+ הרגשתי קנאה קצת הרי מאיה אמרה שהוא שווה ומה יש לו עם שיר פתאום?! +
אבל שמחתי בשבילה בכל זאת והחזרתי לה- יא אני שמחה בשבילך מאמי האווי עליו?
היא ענתה- יאפ הוא אמר שהוא מת עלי אפילו שהוא רק הכיר אז כתבתי גם 😛
אני- חח סבבה מאמי שלי שומעת אני חייבת לעוף נדבר כבר תעדכני ובהצלחה
היא- תודה יפתי ביוש...
לא היה לי כוח אליה חח רעה אני.
קראתי את האווי של מור- עזבו אותי..!
ושלחתי לו- אני פה
הוא- היי מה נשמע?
אני- מצוין מה איתך?
הוא- בסדר
אני- אממ מה קרה?
הוא- כלום
אני- אז למה כתבת באווי עזבו אותי?
הוא -כדי שיעזבו אותי
אני- אתה רוצה שגמני יעזוב אותך?
הוא- את זה בסדר
אני – אוקי 😊
הוא- מה עושה היום?
אני- סתם כלום אחותי המפגרת שידכה לי מישהו שבחיים לא ישים עלי
הוא- אה מאיה היא אחותך לא? ומי זה?
אני- חח לא סתם אנחנו תאומות ..ואחד חבר של חבר שלה אביתר ירוחם מכיר?
הוא- מכיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ולמה את יוצאת איתו?????????
+ואו נבהלתי מה זאת התגובה הזאת????? מאיפה הוא מכיר אותו?!+
אני- מה למה? סתם! מאיפה אתה מכיר?
הוא- הוא בכיתה של אחי גל
אני- אה אז למה התגובה הזאת?
הוא- כי רק היום ראיתי שהוא היה ממש צמוד עם מישי
אני- מה?!!? מי!?
+ מה מאיה דפוקה מה היא צוחקת עלי??? כל כך רתחתי עליה ברגע הזה +
הוא- אחת שיער שחור וגוונים אדום ממש ארוך עם פוני כזה
+ ישר עלה לי השם קרין מיב' והייתי בשוק מה הוא עשה איתה? ועם הוא איתה למה מאיה אמרה
שנצא ברביעייה?+
אני- חכה שנייה!
התקשרתי למאיה ואמרתי: "איפה את? "
מאיה: "בדיוק עולה ביי" וניתקה.
איך שהיא נכנסה צעקתי לה לבוא לחדר שלי: "מאיה לפה דחוףףף "
מאיה: "מה מה את בלחץ מה קרה??"
אני :"קראי "
אחרי שקראה את השיחה שלי עם מור אמרה: "מה אני בשוק אביתר אמר לי שהוא פנוי !!!"
מה זה התבאסתי ואמרתי לה: "טוב לא צריך אותו עזבי "
מאיה: "נראה לך שאני ישתוק לו על זה חכי בואי "
הלכתי אחריה לחדר שלה (גם לה יש מחשב משלה) היא התיישבה במחשב וחיפשה את גיא.
התיישבתי לידה.
מאיה- גיא אתה פה?!
גיוש שלי- כן יפה שלי
מאיה- מור אח של גל אמר למיה שהוא ראה את אביתר עם קרין!!
גיוש שלי- נו היא סתם יזיזה שלו מה את נלחצת?
מאיה- תגיד לי אתה דפוק ועוד אני משדכת אותו לאחותי לך תזדיין!
+כפרה עליה חח איך היא דואגת לי אין עליה+
גיוש שלי- יא את מגזימה... הוא לא אוהב אותה או משו!
היא הסתכלה עלי ואמרתי: "עזבי מאיה אל תריבי איתו על זה לא משנה גם ככה לא כל כך רציתי את אביתר"
מאיה- טוב גיא אני אדבר איתך עוד מעט ביי לאביו
גיוש שלי- ביי מאמי
הלכנו לחדר שלי ואני התיישבתי על המחשב והיא נשכבה על המיטה.
מאיה: "מצטערת אני יסדר לך מישהו אחר רוצה?מישהו יותר נורמאלי "
אני: "די מאיה עזבי אני לא צריכה שידוכים "
מאיה קמה ואמרה: " טוב תעשי מה שבא לך " והלכה לחדרה.
חזרתי לשיחה עם מור.
אני- חזרתי מאמי סורי שנעלמתי ככה
מור- בסדר מה עשית?
אני- ביררתי את כל העניין מה שאמרת לי
מור- נו ו..? מה גילית?
אני- שהיא סתם יזיזה שלו אבל אני לא צריכה אחד כזה
מור- צודקת..מצטער שהרסתי לך את התוכניות לערב
אני- בסדר רגילה
+ שוב אני ישב בבית לבד או עם מורן לא עושה כלום!+
מור-רוצה אולי..אממ..
אני- מה?
מור-.................


תגובות ויהיה המשךך
[SIZE=7]אני רוצההה המשךךךךךך!!!!!!!!!
[SIZE=1] אני ממש אוהבת איך שאת כותבת... את כותבת מדהייייםםםםםם!!!!!!!!
את מוכשרתתתתת!!!!!!!!!
המשך המשך המשך המשך!!!!!!! 😛
סייפווורר
כזהה
מ=ו=ש=ל=ם.#!!!


אהבתי כל כך..=]]]

יאאא.. איזה כישרון..=]]]

מחכה להמששךך מהיירררר


אוהבת עינברושק'ה
יפפהה מאמייייי =]]
אהבתייייייייייי


תמשיכייי 😊
מה מה?!?!
להפגש איתוווווווו
אחחחח כפרה על הסיפור המדהיםםםםםםםם הזהההההה!!!
אוהבת'ך יפה שליי
תמשיכייייייייי
יות מאוחר המשך אם יהיו עוד תגובות 😊 😊
סיפור יפההה
תמשיכי😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך