פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד &*& קשר אמיתי או מזויף &*&am...

&*& קשר אמיתי או מזויף &*&

✍️ -נוונה- 📅 08/10/2006 20:10 👁️ 1,005 צפיות 💬 34 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
טוב, אז אני כתבתי את ההתחלה ואני רוצה שכל פעם מישהי אחרת תמשיך. זה יהיה ממש מגניב ככה.. :]
זה אמור להיות סיפור אהבה כזה..
אתם יודעות, סומכת עליכם.. =]

אז קבלו ת'פרק הראשון :

" אני יכולל להביןן.. על מה חשבתת כשהית איתוו?!?"
"מה… על מה אתה מדבר?" ניסיתי להכחיש, אך ללא הצלחה.
" אל תנסי להכחישש.. אני יודע יפה מה עשית איתווו..
את שכבת איתוו.. חתיכת שרמוטהה… מה עובר עלייך!!?!?!??! "

הוא התחיל כבר לצעוק ומפה ירדו לי בדמעות.
" אני לא.. אני לא עשיתי איתו כלוםםם.."
"תגידיי.. למה זה מגיע ליי???.. מאז שאימא שלך נפטרה את מתחילה לעשות מה שבראש שלך וזה לא מוצא חן בעיניי ואת יודעת יפה מאוד !! "
" תעזובב אותיי כברר.. אני לא שכבתי איתו ולא עשיתיי כלום.. אני בת 15 וזכותי לעשות מה שבא ליי " אמרתי לו ורצתי לחדר שלי, טרקתי ת'דלת נשכבתי על המיטה ובכיתי.
ניסיתי להוציא הכל, לא הבנתי מה הוא רוצה מימני.. הבנתי שהוא אבא שלי ושמותר לו להגיד לי מה לעשות אבל עד כאן. עד לקללות.
ככה עברו להם שעתיים שלמות, קמתי מהמיטה שטפתי את הפנים שלי שהיו נפוחות מרוב הבכי.
החלטתי לצאת מהבית.. התלבשתי הכי יפה שיכולתי, סידרתי ת'שיער, התבשמתי ויצאתי מהחדר.
אבא שלי לא היה בסביבה אז ירדתי בשקט ובאתי ליפתוח ת'דלת אבל הדלת הייתה נעולה ולא היה לי מפתח.
" אוייייייי אבאא מזדייייין" צעקתי בכל הבית.
הבנתי שאני לבד בבית ואין לי מה לעשות עד שהסתכלתי על החלון, מכיוון שהיינו בקומה הראשונה וזה לא היה גבוה אז פתחתי ת'חלון ויצאתי.
הלכתי לכיוון תחנת המוניות שהיה לנו במרכז העיר , שילמתי לנהג ונסעתי למקום הכי רחוק שיכולתי, רחוק מימנו , רחוק מאח שלי ואבא שלי שיותר מידי החליטו לי על החיים.
הנהג עצר לי באיזה מקום מרוחק , שם הסתובבתי..
נעצרתי באיזה גן שעשועים וישבתי על הנדנדה.
מרחוק שמתי לב ש2 בנים מתקרבים לגן, הורדתי את הראש שלי עד ששמעתי…
" מה עושה ילדה יפה כמוך לבד בגן?"
הרמתי את הראש ומולי ראיתי ילד יפיפה עם שיער שחור קוצים, עיניים כחולות כמו הים, רזה , שרירי וגבוה.
לובש חולצה לבנה עם הדפס אדום וג'ינס עם קרעים ונעליים שחורות.
" אמ.. סתם.. "
" רואים שאת לא מהאזור, מאיפה את.?"
" בת- ים.."
" וואי רחוק.. את שמה לב לאיפה הגעת ביכלל?!"
" לא.. סתם ביקשתי מהנהג מונית שיוריד אותי הכי רחוק שהוא יכול והוא הביא אותי לפה, איזו עיר זאת?"
" חדרה נשמתי.."
" טוב עם אתה אומר.."
" ואיך קוראים לך?! עם אפשר לדעת כמובן.. " הוא חייך אלי וחשף טור שיניים לבנות ויפות.
" ליאור.."
" איזה שם יפה.. לי קוראים אור "
" חח אחלה שם " צחקתי.
הוא חייך אליי והחליט להתיישב לידי בנדנדה שליד.
לא היה לו מה לומר אז הוא שתק עד שאני קמתי, גם הוא קם , הוא תפס לי ת'יד והסתכל לי עמוק בעיניים.
מה שמבט הזה עשה לי באותו הזמן.
" מה?.." אמרתי .. כאילו לא מבינה מה הוא רוצה מימני.
" רוצה לבוא לאכול גלידה?"
" אנ'לא יודעת אנ'לא מכירה אותך "
" אל תנסי לשחק אותה ערסית מולי.."
" מה.. אנ. אני לא.. מה פיתאום." אמרתי והתחלתי ליצחוק.." למה אתה חושב ככה?"
" חח עזבי .. כשתגדלי תביני.."
" חוצפן אני מספיק גדולה בשביל להבין !! "
" בצחוק יפההשלי "
" אה עכשיו אני שלך!? וואלה לא ידעתי.."
" חח נו חלאס.. יש לך חבר?!"
" כה.. היה.. לא יודעת.. עזוב סיפור ארוך.."
" עזבתי.. אז את באה איתי לשבת באיזה מקום לאכול גלידה?"
" בכיף.. :] " אמרתי וחייכתי אליו.
עצרנו באיזה גלידרייה, אני הזמנתי לי גביע עם 2 סוגי גלידה שונים : שוקולד ווניל עם פצפוצים.
אכלתי , כל הזמן הזה היינו בשקט, לא דיברנו והיה די מתח כל הזמן הזה.
פיתאום התחלתי לחשוב על הכל , על אבא שלי ועל אך שהוא צעק עליי, ועל מאור [ הילד שאיתו " שכבתי " ]
התחלתי ליבכות מבלי לשים לב, הוא הסתכל עליי קם מהמקום שלו ובא לשבת לידי.
" מה קרה יפיופה?. את רוצה ללכת? מה קרה?" הוא התחיל עם השאלות, זה קצת עיצבן אותי.. אבל נתתי לו להמשיך לישאול.
עד שפשוט החלטתי לספר לו על הכל.
על איך הכרתי את מאור,איך אבא שלי התחיל עם כל הסיפור הזה, איך הגעתי למצב הזה ואת כל מה שיכולתי לספר לו.
" תשמעיי מאמי..את לא יכולה להמשיך לגור עם אבא שקורא לך שרמוטה.. לכי תדעיי מה הוא עוד מסוגלל.. "
" אני רוצה ליברוח מהבית.. "
" אולי תבואי אליי? " הוא אמר וחייך אליי חיוך מאושר.
" אהממ.. אנ'לא יודעת "
" שום לא יודעת.. קחי ת'דברים שלך מהבית ובואי לגור אצלי.. את תראי הוא עוד יתגעגע "
" לא אני לא יכולה.. לעזוב את כל החברים והחברות, את מאור.. אני לא יכולה לעשות את זה "
" אז יש לך חבר?" הוא אמר ועשה פרצוף מאוכזב.
" הוא לא בדיוק חבר שלי.. "
" אז?!"
" אנחנו יזיזים.."
" מההה? זה באמת עבר ת'גבול ! את צריכה שתהיה לו מחויבות איכשהו כלפייך.. מה יהיה עם תהיי בהריון?" הוא התחיל להיכנס ללחץ והתחלתי ליצחוק.
" ממה את צוחקת אני מדבר ברצינות?"
המשכתי ליצחוק.. " אתה יותר מידי לחוץ מהקטע הזה.. אני בתולה ואני לא יעשה דברים כאלה עם מישו שאני לא ירצה ושאני לא מרגישה שהוא איכשהו מחויב אליי ואוהב אותי בדיוק כמו שאני רוצה "
הוא התחיל להירגע.. " יופי.. כככה אני אוהב אותך.. תמשיכי ככה " הוא אמר וחייך אלי.
אהבתי ת'חיוך שלו , את המבט שלו ..
' אני רק מקווה שאני לא נידלקת עליו או משו ' אמרתי לעצמי, וכנראה שיותר מידי בקול.
" על מי?"
" אופס.."
" חח זה בסדר.. אז.. מה דעתך שנהיה בקשר כזה?!"
" מזתומרת קשר כזה?" חיקיתי אותו…
" ניתן פלאפונים זה לזה.. איסיקיו.. נו את יודעת.. " הוא אמר וחייך אליי חיוך שפשוט דרש נשיקה באותו הזמן.
הבאתי לו ת'מיספר פלא' ואיסי שלי וככה עבר לו היום.
חזרתי הביתה כמובן לצעקות מאבא שלי ששאל אותי איפה הייתי.
לא עניתי לו , עליתי לחדר שלי.. סידרתי ת'בגדים והחלפתי לאחרים ושכבתי במיטה ונירדמתי עם כל המחשבות רעות והטובות שהיו לי.
אני שמה לכם את הפרק השני.. כדי שמי שרוצה להמשיך תדע עוד פרטים.. :]

פרק 2.

קמתי בבוקר מהצעקות של אח שלי, רועי.
הוא יצא מהחדר והתחלתי להתארגן.
שטפתי פנים, צחצחתי שיניים, עשיתי פיפי , סידרתי ת'שיער, התאפרתי.. הוצאתי מהארון ג'ינס וחולצת ביצפר בצבע תכלת , התלבשתי מהר והתבשמתי.
שמתי נעלי ספורט לבנות וכשהייתי מוכנה ירדתי למטה.
אבא שלי הסתכל עליי בצורה מוזרה אבל לי לא היה איכפת, הוצאתי שוקו מהמקרר ושתיתי.
לקחתי ת'תיק ויצאתי מהבית.
היה די קריר אז ניכנסתי חזרה הביתה לקחתי ג'קט מחמם ויצאתי החוצה שוב.
הלכתי לתחנת האוטובוס .. בדיוק הגיע האוטובוס עליתי עליו ונסענו לבית הספר.
הגעתי לביצפר שם ראיתי את הידיד הכי טוב שלי, רון.
" כוסית שכמותך מה המצב?" הוא אמר לי.
" אתה יודע.. עזוב אותי מזה.. אין לי כוח.."
" נו תגידי לי יפה שלי.. את יודעת שאת יכולה לסמוך עליי.."
" נו זה ברור אבל לא בא לי להיזכר בזה.."
" שוב פעם אבא שלך?"
" כן.." אמרתי והשפלתי את ראשי.
" מה קרה הפעם?"
" הייתי עם מאור.. הוא אסף אותי מהבית והלכנו לאיזה מועדון וכנראה שגם אבא שלי היה שם אז הוא ראה אותנו רוקדים ומתנשקים וכבר החליט ששכבתי איתו, אוי רון אני שונאת אותו אין לך מושג ! "
" איזה גועל נפש של אבא.."
לא עניתי לו והוא כבר הבין לבד שבכל זאת זה אבא שלי, לא יפה לדבר עליו ככה.
" מיצטער.." הוא אמר חייך אליי וחיבק אותי הכי חזק שיכול, הוא היה הידיד שהכי אהבתי מכל הידידים שהיו לי.. הוא תמיד תמך בי בכל דבר, לא היה מצב שהייתי עצובה והוא לא אמר לי משו.
דיברנו עוד קצת ואז היה צלצול, ניכנסתי לכיתה ולדנו היסטוריה
השיער הכי משעמם בעולם :/
באמצע השיעור קיבלתי אס אמ אס.

=-= מה קורה מותק?! זה אור =-=
חייכתי וכתבתי לו הודעה בחזרה
&*& מעולה נשמה.. אניבאמצע שיעור.. אני אתקשר אלייך בהפסקה , להת'. &*&
שלחתי ת'הודעה ואחרי כמה דקות קיבלתי עוד הודעה
=-= מיצטער.. אנ'לא יפריע. אוהב אותך =-=
' אוהב אותי? מוזר ' חשבתי לעצמי והמשכתי להקשיב לשיעור.
הגיעה ההפסקה והתקשרתי אליו..
טו...טו....טו...
" אווווחח הוא לא עונה.. מה יש לוו?"
החלטתי להפסיק להתקשר אליו, הלכתי לחן החברה הכי טובה שלי שהייתה גדולה מימני בשנה.
הבאתי לה נשיקה וחיבוק והלכנו לעבר המחששה של הביצפר, שם נימצאים הבוגרים ומעשנים.
" אז מה יש משו מעניין שבא לך להגיד לי יאאפה אחת?" היא אמרה לקחה שאחטה מאיזה ילד והדליקה עם המצית.
" אממ לא.. ותביאי גם לי אחד.." אמרתי לה היא ביקשה מימנו עוד אחד גם בשבילי והדלקתי..
" יש מישו חדש? מה עם מאור?"
" אממ יש מישו חדש.. הכרתי אתמול, נו אחרי שאבא שלי כעס עליי וזה.. אז יצאתי וניפגשתי איתו ועם מאור.. אני לא יודעת.. הוא מוזר והוא ביכלל לא מתקשר אלי תמיד אני צריכה להתקשר אליו "
" אז תנתקי איתו ת'קשר.. את לא חייבת להיות יזיזה שלו עם את לא רוצה ,
" כן אני חשובת על זה בדיוק עכשיו.. להתקשר אליו ולהגיד לו שאני לא רוצה קשר אליו יותר בחיים "
" טוב שלא הגזמת .. תשמעי הכי טוב זה לברר מה הוא מרגיש כלפיך.."
" הוא מחבב אותי, הוא מנצל אותי חן " אמרתי לה והתחילו לצאת לי דמעות מהעיניים.
" שמעיי אסור לך ליבכות ביגללו.. הוא סתם נצלן מסריח מה את צריכה אותו?"
" אני אוהבת אותו, קצת.. נו את יודעת אני מרגישה אליו משו חזק בכל זאת לקח לי די הרבה זמן עד שניכנסתי איתו לקשר רציני.. שכחת ששנתיים אני מאוהב בו והוא לא הסתכל עליי אפילו?"
" כן.. ביגלל שהיית שמנה דובה " היא אמרה והתחילה ליצחוק.
שנאתי שהיא אומרת עליי דברים כאלה, לפני שנתיים היה לי משקפיים והייתי די מלאה אבל הרזיתי ועשיתי ניתוח להסרת משקפיים.
" תודה על המחמאה.." אמרתי ועשיתי לה פרצוף כאילו נעלבתי..
" סורי.. אמרתי את זה בצחוק יפיופה.. את יודעת כמה שאני מתה עלייך "
צחקתי וחיבקתי אותה חזק. קמנו מהמקום והלכנו לעבר השכבה , שם ישבנו עם 2 ידידים שלנו לידור ותומר.
כשהיה צלצול, ניכנסתי לכיתה למדנו לשון ותנ"ך וככה הסתיים לו היום.. זה היה יום די קצר.
הגעתי הביתה, הכנתי אוכל ואכלתי, עליתי לחדר , הדלקתי ת'מחשב, התחברתי לאיסיקיו והתחילו לישלוח לי כל מני הודעות
עניתי לכל מני חברים שלי עד שראיתי הודעה ממשתמש שלא נמצא ברשימת אנשי הקשר..
פתחתי אותה וזה היה....

עכשיו שמישהי תמשייךך =]

טוב הינה אני ימשיך כדי לתת לך סיפתח אבל אני מזהירה אותך שזה סביר להניח לא יעבוד
נונה פרסמה את הפרק
מאאממי,
ככול הכבוד על היוזזממה אבל וואלה?בלי לבאסס?
גם אני ניסיתיי את זהה,ולא עבד.. וניססו מללאא פעמים..:S

מקווה שהפפעם זה אשכרה יעבבווד..

קבלי ח"ח על היווזזממה!
יייפפפה !@
המשששך
חחח אור מחדרה
הוא נשמע חתיך אולי אני ימצא אותו פעם בעיר היפה שלנו [ :
חח סתם
תמשיכי ממממאמי !
אולי חח גמאני יכתוב פעם המשךך..חח אהבתי ת'רעיוןן

המשךךך דחוף
נונה תפרסמי את את המשך שלי כמו שאת רוצה אני יערוך פשוט וימחוק בסדר??
ממש אהבתי
ונגה ההמשך שלך מושלםם!
יאללה תמשיכווו
זה ההמשך של סמאלגירל כמו שאני עשיתי.. :

פרק3

זה היה אור.
דיברנו כמה דקות ואז הוא היה צריך ללכת, הלכתי לי לישון קצת עד שצילצול הפלאפון העיר אותי.
הסתכלתי על הצג ושם היה רשום " מאור "
' מוזר שהוא התקשר אליי.. הרי הוא אף פעם לא מיתקשר ' חשבתי לעצמי, לא היה לי איכפת
עניתי לו
אני: הלו?
מאור : בואי אליי עוד חצי שעה יפהשלי
אני: אני עייפה מאור אתה הערת אותי
מאור : נוו ליאור בואיי
אני: וואי טוב אני באה..
מאור: לאסוף אותך?
אני: כן.. אבל מסוף הרחוב.. לא רוצה צרות עם אבא שלי אתה זוכר מה היה במסיבה
מאור : טוב.. יאאלה בי
אני: ביי בביי..
ידעתי מה הוא רוצה,עיצבן אותי מאוד שהוא לא שאל אפילו מה קרה עם אבא שלי ואי אני מרגישה עם הכל.
אבל בכל זאת למרות הכל לא הצלחתי להגיד לו שלא בא לי ליראות אותו ככה שבלי ברירה קמתי מהמיטה, הורדתי את החולצת בית הספר שהייתה עדיין על גופי ולבשתי גופייה עם מחשוף שלא משאירה מקום רב לדימיון ועוד לפני שיצאתי חשבתי למה אני כל כך רוצה להיראות כזאת חשופה לידו.
יצאתי מהבית והגעתי לסוף הרחוב
מאור הגיע לשם עם הבגדים הסמרטוטים שלו.. הרבה פעמים שאלתי את עצמי למה לעזעזל או לא משקיע כשהוא בא אלי??
ניכנסתי למכונית שלו
" היי יפיופה קטנה שלי " הוא אמר וחייך אליי.
" שלום לך.." אמרתי וחייכתי אליו בחזרה.
שנינו היינו די אדישים אחד כלפי השני כל הדרך לא החלפנו מילה, זה לא פעם ראשונה שזה קורה, אבל פעם ראשונה הרגשתי שזה נורא מפריע לי כל השתיקה הזאת.
הגענו לבית שלו הוא חנה את המכונית בפתח הבית , ניכנסנו לחצר והוא הוציא מפתח מהכיס, ניכנסנו לבית שלו והלכנו לחדר שלו.
ניכנסתי ראשונה, מאור סגר את הדלת אחריו וחיבק אותי מאחורה.
הוא התחיל ללטף את הבטן שלי עד לקצה החזה והוריד לי ת'חולצה תוך כדי נשיקות בצוואר.
החזייה שלי התשחררה וניזרקה על הרצפה מיד לאחר מכן, מאור דחף אותי למיטה בתנועות קלות, נישכבתי עלייה והוא התחיל לנשק אותי והפתח את כפתורי הג'ינס.
הוא ליטף שם למטה, פיתאום הבנתי שאני ביכלל לא רוצה לעשות את זה איתו.. קמתי התיישבתי על קצה המיטה, מאור לא עשה כלום במשך כמה דקות ואחר כך המשיך לנשק את צווארי ולמשש את גופי.
הורדתי לו ת'ידיים מימני והוא חזר
" דיי כבר "
" נו מה עובר עלייך? את ילדה קטנה?"
" לא.. לא...אנ..אני.. אממ.."
" אל תעשי עניין .." הוא אמר בציניות והתחיל שוב לנשק אותי.
מאוד משעמם לי.. אז קבלו ת'פרק הרביעי..

פרק 4.

" דיי כבר לך מימני.. " אמרתי לו קמתי מימנו ויצאתי מהחדר שלו, חיפשתי ת'מפתח של הבית שלו , פתחתי ת'דלת ויצאתי לרחוב.
הלכתי כל כך מהר עד שלא הבנתי לאן אני הולכת, הגעתי לאיזשהו רחוב שאני לא מכירה..
' איפה אני נימצאת .. איפה אני נימצאת?' התחלתי להילחץ.
הלכתי לאחת התחנות האוטובוס הקרובות וחיכיתי לאוטובוס.. חיטטתי באחד הכיסים בג'ינס שלי ומצאתי 5 שקלים, באותו הרגע האוטובוס הגיע.. שילמתי לו ועליתי.
הוא הסיע אותי בדיוק לתחנה שליד הבית שלי.
ניכנסתי מהר הביתה, אכלתי ועליתי לחדר לפני שאבא שלי ראה אותי.
נישכבתי על המיטה וחשבתי עליו, על איך שהוא מסוגלל לנצל אותי בצורה שכזאת.
הייתי כל כך עייפה .. עצמתי ת'עינים ונירדמתי.

" קומי כבררר " שמעתי צעקות.. פתחתי ת'יניים וראיתי את אבא שלי.
" מה הקטע ש'ךך לעזעזל?!?!" התחלתי לדבר אליו בצורה לא יפה." התחיל להימאסס עליי הדיבור שלך אנ'לא חברה ש'ך עוףף מימני כברר " צעקתי עליו וישר הרגשתי את הסטירה שהביא לי, זה כל כך כאב לי .. הסתכלתי בעיניים שלו וראו שגם לו כאב .
הלכתי מהחדר וירדתי למטה.. פתחתי ת'דלת ויצאתי.
שבתי בחצר ובכיתי.
לא יכולתי יותר, חיפשתי ת'פלאפון שלי בכיס המכנס והתקשרתי לחן.

טו..טוו...טוו...טוו.....
חן : הלו!??!
אני: חן.. חן אני אל יכולה יותר.. תבואי אני מתחננת
חן : מאמיי מה קרה?? אני כבר באה אליי !! איפה את??
אני: בבית שלי.. בחצר.. תבואי..
אמרתי לה בשקט, היא ניתקה והבנתי שהיא בדרך לכאן.
אחרי כמה דקות בדיוק היא הגיעה אליי, היא לא אמרה כלום.. רק חיבקה אותי..
אני: מאור רק ניצל אותי חן.. אני לא יכולה יותר.. אני רוצה למות
חן : אל תדברי ככה !!
היא אמרה, המשיכה לחבק אותי וניסתה לעזור לי לקום..
חן : בואי קצת לעיר נשמח אותך
אני: מאמי שלי.. אני מיצטערת אין לי כוח לכלום
חן: תכף תראי שיהיה לך כוח
היא הרימה אותי ועלינו על האוטובוס, הגענו לעיר ושם היא ניכנסה איתי לכל מני חנויות בגדים..
איכשהו תמיד אבל תמיד .. היא מצליחה לשמח אותי.
אני קניתי לי חצאית וגופיית קשירה חומה יפה והיא קנתה שימלה יפה לבת מצווה של בן דוד שלה אלירן.
אני: הבטחת לי שתכירי לי אותו..
חן : רק להכיר בנים את רוצה אה??! בסדר מאמי אל תדאגי !
אני: יפה שלי.. תודה על הכל באמת
אמרתי לה כשכבר הינו בכניסה ליד הבית שלי, הפנים שלי היו רגילות והעצב נעלם.
ניכנסתי אל תוך הבית, עליתי לחדר שלי וסידרתי ת'בגדים
הדלקתי ת'מחשב והתחברתי לאיסיקיו.
לא היה אפח'ד מעניין אז התנתקתי, התחלתי לקרוא כל מני סיפורים שיש באתר האהבה הישראלי ואז מישו צלצל לפלאפון שלי.
הסתכלתי על הצג והיה רשום שם ' חסוי '...
לא רציתי לענות, פחדתי אולי זה מאור.. אולי הוא יקלל אותי אחרי מה שהיה היום?..
ביגלל שלא רציתי לשכב איתו הוא בטח כועס ועכשיו אנחנו לא נדבר לעולם, אבל לי?!?.. לא אכפת ביכלל.. אני מעדיפה להיות בתולה.
עניתי לפלאפון בכל זאת...

...- איזה ילדה קטנה אתת..
אני : מי זה?!?!?
מאור : מאורר אלא מי?!
הוא אמר בקול מזלזל ולעגני, שנאתי שהוא מדבר אליי ככה.
אני: מאור אני ממש ממש מיצטערת אבל לא רציתי לעשות את זה איתך ! מותר לי..
מאור: כשאת איתי אין לך זכויות ביכלל.. תגידי תודה שהייתי איתך ביכלל...
אני: תפסיק לדבר אליי ככההה
צעקתי אליו והתחלתי ליבכות.
מאור : אויש את רואהשאת תינוקת?! את כל היום בוכה
אני: מאור אני אוהבת אותך.. די...
מאור : טוב ביי תינוקת ועזבי לי ולך אין טעם לישמור על קשר אפילו.. ביי
-ניתוק –
המשכתי ליבכות, לא רציתי לנתק איתו ת'קשר ביכלל !
זאת לא היתה הכוונה שלי
אני כל כך אוהבת אותו !
בדיוןק אחרי השיחה עם מאור עוד מישו התקשר.. אבל הפעם זה ממספר לא מוכ..
עניתי בכל חנוק..
אני : ה.. הל.. הלו?[/COLOR]
..- מה קררה לךך!? יאפהה שליי !
הקול היה לי מוכר וישר ידעתי שזה אור
אני: אור.. אתה צדקת
אור : בקשר למהה? מה קרה? דברי כבר !
אני: מאור.. הוא.. הוא רק רצה לנצל אותי
אור : אני יהרוג אותו .. איפה הוא גר?
אני: עזוב.. מכות זה לא הקטע פה.. הוא ניתק איתי ת'קשר.. לתמיד..
אור ?: זה הכי טוב בשבילך.. את אמורה ליצחוק לא ליבכות..
אני: אני אוהבת אותו.. מאוד..
אור לא ענה כה שניות.
אור : תישמעי.. אני עוד מעט בא אלייך !! ואני רוצה לשמוע כל מה שקרה אצלו
אני: טוב..
אמרתי לו בקשר וניתקתי.
כל כך כאב לי, כאב לי להגיד לו שאני אוהבת את מאור... רק הקטע שהוא שתק הראה לי עד כמה הוא ניפגע.
שכבתי על המיטה ועצמתי עיניים ואחרי כמה דקות הייתה דפיקה על הדלת..
קמתי מהמיטה והצצתי בעיינית.. זה היה אור.. פתחתי לו והוא חיבק אותי..
הלכתי לישטוף ת'פנים ואז ישבנו בסלון.. סיפרתי לו על כל מה שקרה אצל מאור..
ואז אבא שלי ניכנס לבית.. הוא הסתכל עלינו..
הוא התקרב ..
".................."

מי ממשיך?!?!!?
המשך חמוד בובי
הההמשששך !
והסתכל עלי במבט..כז'ה..במבט..מאיים..המבט שתמיד כ"כ הפחיד אותי...
אור לא הבין מה קורה..העדפתי לעלות לחדר למרות שידעתי שהוא ייקלל אותי אחר כך..אבל העיקר שעם אור לא תהיה לי פאדיחה..אני אמות!!
עלינו לחדר..ירדתי להביא לנו 2 כוסות קולה..וכמה עוגיותת שאור לא יחשוד..
והתחלנו לדבר..
אני-אור אתה לא יודע איזה רע אני מרגישה אתה לא מבין את זה!!!אני כ"כ אוהבת אותו..שזה קשה לי..אני חשבתי שיש שנינו קשר של מחוייבות מסויימת..אבל הכל היה שקר..הוא פשוט רצה לנצל אותי,את הגוף שלי..דיברתי ותך כדי הרגשתי את הדמעות צורבות לי..ומתחילות לרדת במורד לחיי..
ואור?!פשוט חיבק אותי..תמך בי וניסה לדבר לליבי..
אור-אני מבין אותך מאמי שלי..זה לא אמור להיות לך קל..רואים שאת לא אחת שתתן למישו סתם..אם הייתי איתו זה מראה שהיה לך רגש אליו..אבל תביני הקשר הזה לא יעשה לך טוב אלא ההפך רק רע הוא יעשה לך..כנראה הוא היה אמור להגמר עכשיו!!!ונקווה שזה יעשה לך רק טוב=] את הרי איתי עכשיו.
אווח..הוא כ"כ מתוק..!!הוא העלה חיוך(קטנטן)על הפנים..שמחתי שיש בנאדם שמבין אותי ככה בתוך כל הסבך הזה..שנקרא החיים..הרגשתי שפה לעומת הקשר המזוייף שלי עם מאור..יש קשר אמיתי קשר של ידידות שנרקמת..ואלי אפילו זה ייתפתח מפה הלאה..ואור הוא זה שיעזור לי לשכוח את מאור!!אוחח אני כ"כ מקווה..
ליוויתי את אור החוצה נתנו נשיקה על הלחי והוא הלך...
נכנסתי הביתה-
אבא-י'שרמוטהההה מה את חושבת שאת עושה כשאת מביאה לי בנים הביתה אהה?!!?!?את ממה זריזה אהה..קודם ההוא במסיבה..עשכיו זה.המינימום שאת יכולה לעשות זה לא להביא לי אותם הביתה..י'זונה..
אני-מה אתה חושב שאתה לעזאזל?!מאז שאימא מתה אתה מתנהג אלי כאילו אין לי גבולות כאילו לא חינכו אותי מעולם!!אלל תדבר אלי ככה הבנת!?
רצתי ועליתי לחדר הרגשתי את הכאאב מפלח את הבטן שלי..כי בכ"ז האבא הזה זה שעכשיו מקלל אותי וצועק עלי בלי סוף!?היה החבר הכי טוב שלי..מאז המוות של אימא שלי..הוא מתנהג ככה!!
החלטתי להכנס למיקלחת לשטוף מעלי הכל..הוצאתי חזיה ותחתונים..ונכנסתי ישבתי בערך 45 דק' +- ורק חשבתי על ה=כ=ל..על מאור,אבא שלי,אור,חן וכמובן עלי..יאצתי מהמיקלחת עם הרגשה משופרת..
הוצאתי מהארון פיג'מה ורדרדה קצרה ולבשתי אותה בכ"ז לפחות מששו אחד ורוד בחיים שלי..
ועליתי ל=י=ש=ו=ן!!!
בבוקר..
רעותי איזה המשך יפה בובית

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך