יואווו רעותיי את מוכשרת בטירוף !!!
חחחח אהבתייי :]
אהבתי ת'סיפור ות'רעיון ההמשך האחרון יפה (:המשך
חחחח תודהה על התגובות=]
אם לא יהיה המשךך עד מחר ממישי אחרת בע"ה אני ישים
אוהבבבבת..
-רעות-
סבבוש את מוכשרת בטירוףףף!!
אוקיי ראיתי שאפחת לא שמה המשך אז אני ישים..
מקווה שתאהבוו=]
(ודרך אגבב תודה על כל המחמאות 😁 )
קמתי בבוקר..למשמע הדלת הננעלת חשבתי לעצמי בטח אבא יצא..הסתכלתי בשעון של הפלא' ראיתי שכבר 10 וחצי..אוחח סוףסוף יום שישי אין בצפר וטיפהה שקט=]
הבית היה ריק מה שאיפשר לי להרהר ולחשוב על המצב שבו אני נמצאת כיום..החלטתי לדבר עם אבא ולהגיע להסכמה כי ככה אני לא ממשיכה!!
לבנתיים הלכתי להדליק ת'מחשב שמאז מותה של אימא..לא הדלקתי..
נפתח חלון האייסיקיו..ובו האווי שרשמתי ביום הכ"כ נורא..שבו אימא ניפטרה..
"אמא, בזמנים קשים את הכאב הפנימה
בחיוך כובש היא את כולם הקסימה
את הנפש היא כובשת מבפנים
אמא, מחשבות עולות ומתחזקות בי פנימה
את החלומות שלי תמיד הגשימה
את הנפש היא כובשת מבפנים"
עכשיו תסבירי לי..רקק תסיביריי ליי מאני יעשה פה בלעדייך?!!?!איךך אני ימשיך??
-עזבו אל תנסו אפילו-
ימיים ישבתי בחדר ורק בכיתי,לא אכלתי,לא שתיתי רק בכייתי מרוב דמעות כבר הרגשתי טעם מר-מלוח שכז'ה בפה..שבוע אח"כ התעוררתי בביה"ח אולי בגלל זה אבא כועס עלי כ"כ כי לא נתתי לו להתאבל כו שצריך..בגלל שהוא היה צריך לשבת כמה ימים ליד המיטה שלי בבהיח' במקום להתאבל ולבכות על זכרה של אימא בבית..
עכשיו?!הכל עלה בחזרה..אימא יצאה לעבודה כמו בכל יום בבוקר..7 וחצי ולקחה אותי לבהיס'..אני ירדתי ננתי לה נשיקה לשלום והיא נסעה לה..חזרתי שעבה 1 וחצי הביתה..ואבא שעה אחרי אימא הייתי אמורה להגיע ב4 היום היא מסיימת מאוחר חשבתי לעצמי..אך אימא לא הגיעה..עברה השעה 5 וגם 6 ואין זכר לימא הפלא' שלה כבוי..אני ואבא התחלנו להלחץ והתקשרנו לתחנת המישטרה..חצי שעה אחכ' התקשרו אלינו ואמרו שהייתה תאונת דרכים והאישה שעברה את תאונת הדרכים תואמת לתיאוריינו ויש צוך להגיע ולזהות את הגופה..ברגע ששמעתי את זה הדמעות לא מיאנו לצאת הצריבה הזאת שפילחה את בית החזה שלי ויחד איתו את גרוני והדמעות?!החלו לזלוג..התלבשנו בזריזות והלכנו לתחנת המישטרה אבא נכנס כי לי לא נתנו😢
אבא יצא בוכהה שטוף דמעות ואני הבנתי מה קרה התחלתי לבכות הכלנו הבייתה..כל אחד לחדרו..בכיתי הרגשתי שהעולם שלי חרב עלי בכביתי ובכיתי..וכמו שכבר אמרתי..התאשפזתי..מאותו רגע הביח' הצמיד אלי פסיכולוגית ומצבי השתפר התעודדתי חזרתי ללכת לביהס' יכול להיות שזו גם סיבה שאבא כ"כ כועס??כי התעודדתי כי הגברתי??כי המשכתי בחיי?!
המחשבות המשיכו להתרוצץ ברשי..החלטתי לקטוע אותן..
שיניתי אווי..
ללאא פפהה...
אוורר מתתה עללייך!!!!😘😘
"אתה?!טעות שחלפה כמו הרוח מחיי..!!!"
אאיממא בחיים לא אשכח אותך!!!
הייתה לי הודעה מחן
חנו'ש סטייל-אהובה שלי תתעודדי תמיד תמיד איתך..😘
עניתי לה...
ליאור תטעם?!תרצה גם!!-תודה מדהימה שלי..אוהבת אותך!!!
ירדתי למטה שמתי לי סרט ב V.O.D ואחרי שנגמר הסרט אבא הגיע..
קמתי לכיוונו ואמרתי..
אני-אבא..
תמשיכוו מפה..ההמשך דיי ארוך נראלי נסחפתי חעחע..
מקווה שתאהבוו..😘
תודהה יפה שליי 😂
אוהבבת
-רעות-
אהבתיייייייייייייייייייייי..
המשךך :]]
וואי זה ממש סיפור יפהה !
גם ההתחלה וגם כל ההמשכיםם..
רעות ההמשך האחרון שלך ממש ריגש אותי ! איזה כישרון (:
אוהבתת מלאאאאא
ליאניי 😊
חחח וואי איזה מחמאות..
ליאנו'ש מאמי..תודה..סהכ' שמתי את עצמי במצב הזה ותיארתי אותו לכן(חס וחלילה שאני יהיה..)
יאללה הייתיי פהה חח שבסוף לא רק אני ייכתוב ת'המשכים..
אוהבבת
-רעות-
את עשיתת את הסיפור הזה ממש ממש יפה !!!
אני מתישהו גם ימשיך חחח.. =]
רעותייי את מוכשרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אללל שתכחוו ת'אשכוללל הזה פרסממוו!!!!
פפשש,
ממש יפפה!
עכשיו קראתי הכול וממש אהבתי!
הרעיון הכללי ממש טוב,הכתיבה של כול אחת מככן מדהימה..
חבלז על המזמז!!!
ת-מ-ש-י-כ-ו!