אווקי אז ראיתי שאפחת לא שמה המשך=\
אז כרגע אני ישים..אבל חבלל בנוות זה אמור להיות סיפור של כולםם לא שלי..חחח...
תצטרפו..!!!!!
הממששך-
[QUOTE]ירדתי למטה שמתי לי סרט ב V.O.D ואחרי שנגמר הסרט אבא הגיע..
קמתי לכיוונו ואמרתי..
אני-אבא..
------------------------------------------
אני-אבא תקשיב אני באמת שצריכה לדבר איתך ברצינות
אבא-מה את רוצה שרמוטה?!
אני-אבא ברצינות אני חייבת לדבר איתך אבל אני לא מוכנה שתדבר אלי ככה
אבא-אווקיי אווקיי דברי..
אני-אבא אני לא מבינה למה מאז המוות של אימא הפסקנו להיות חברים כ"כ טובים למה התחלת לקלל אותי?למה אתה שונא אותי כ"כ תסביר לי על מה אתה כועס עלי!?!?
אבא הסתכל עלי במבט שכז'ה עם עניים עצובות כ"כ כאילו דליים של דמעות הולכים להשפך מהם ואז קם ואמר
אני לאאא חיייבב לשוםם שרמוטה שכמותךך הסברר תלכיי ממני פשוט תללכיי!!!!!!!
אני?!הרגשתי כ"כ גרוע כ"כ קשה כמו אלף סכינים קפואים שחידדו בזה הרגע נכנסים ויוצאים מליבי הדמעות החלו לזלוג אחת אחר השניה,על לחיי דרך עניי ששיקפו כ"כ הרבה כאב ואבא?!ראה את כל זאת-
רצתי לחדרי וסגרתי את הדלת פיתאום נשמעה דפיקה בדלת זה היה אבא פעם ראשונה שהוא נכנס לחדרי מאז המוות של אימא. ניכר עליו במבטו שירדו לו דמעות מהעניים כנראה היו אלה הדליים שנעמדו בענייו כאשר ניסיתי לדבר איתו,הוא החל לדבר-
אבא-אני יודע שהתנהגתי בצורה הכי נוראית שיכולה להיות אבל את לא מבינה את כ"כ מזכירה לי אותה את כ"כ דומה לה שזה הורד אותי קשה לי להסתכל עליך במיוחד עכשיו שאת מתבגרת את הולכת ונהיית דומה לה יותר ויותר ובכל פעם שאני מצליח לשכוח אותה לשבריר השניה את נכנסת לחדר ומזכירה לי אותה
אני-אבא אני מבינה שזה קשה לשכוח אותה וגם לי זה כ"כ קשה כל יום כל רגע כל דקה אני זוכרת אותה כל מקום מזכיר לי אותה אבל במקום שנעבור את זה בכל כך הרבה כעס בוא נוא נעבור את זה ביחד..
אבא הסכל עלי במבט עצוב אבל עם טיפה של שמחה שראו בעניו כמו ניצוץ קטן של אושר הוא התקרב אלי וחיבק אותי אחח סוףסוף חיבוק של אבא
אני-אבא התגעגעתי אליךך כ"כ הדמעות פרצו הישר מעניי,מגרוני לא הצלחתי להפסיק דמעות האושר הללו קיוותי שזה ימשיך ככה!!!
אבא- גמני התגעגעתי אליך ילדה יפה שלי..את לא מבינה איזה קשה היה זה לבנות אל מולך חומה בכדי שאני א יזכור את אימא שלך דרכך.
אני-אבא תזכור אותה דרכי אולי הדרך שלה לשמור עלינו היא לחיות דרכי..
אחרי שעה בערך של שיחות חוויות ושפיכות לב אחד בפני השני אבא הלך..
נכנסתי למיקלחת שמתי על המים הכי חמים ישבתי ליד הדוש שממנו נפלטו אדיי החום של המים והתחלתי לחשוב,להרהר איך יהיו החיים עכשיו?!בלי אימא אבל עם אבא,בהתחלה זה היה אני לבדי היום?אנחנו 2 ויחד נהיה חזקים יותר הבטחתי לעצמי=]
יצאתי מהמיקלחת שמתי תחתון וחזיה ומכנס קצר וחולצה עוד מעט חורף חשבתי לעצמי=]
הלכתי קצת למחשב הייתה לי הודעה מאור...=]
+*+אני ה-אור+*+-יפה שלי איך את מרגישה??
ליאור תטעם?!תרצה גם!!-הרבה יותר טובב מאמי שלי..השלמתי עם אבא=]
+*+אני ה-אור+*+-וואלה יפה שלי?!אייזה יופי אני שמח בשביךך זה חשוב שההורים יהיו איתנו ברגעים הקשים!!
ליאור תטעם?1תרצה גם!!-כן אני יודעת קיצור יפה שלי עבר עלי יום ארוך אני הולכת לישון מחר בצפר..
+*+אני ה-אור+*+- אוקיי ליאוו'ששש שלייי נדבר איתך בבוקרר חוללעלייך מואהה..😘
ליאור תטעם?! תרצה גם!!-אווקי מאמי שלי נדבר..מואיית..😘
הלכתי למיטה החמה שלי התכסתי בפוך הנוצות שלי ונרדמתי..
מפה?!הכדור במגרש שלכןן תתחילו לכככככתווב יש כאןן כ"כ הרבה מוכשרות!!!
פפרקק לאא משוו בבגרוושש בעעעע..
אוההבבבבבבבת
-רעות-





