אמא-צליללללל!!
שמעתי את אמא צועקת לי
אמא-קומיי!!
גם לישון אסור בבית הזה?
מה היא רוצה ממני על הבוקר?
קמתי לאט מהמיטה סידרתי את השיער
ויצאתי מהחדר
אני-מה קרה?
אמא-היום שישי..השעה שמונה בבוקר
אני צריכה לנסוע לקניות
ואת צריכה לנקות!!
אני-בשמונה בבוקר?
אמא-כןן..בשמונה בבוקר
תסיימי מהר
ותלכי לישון!!
אני-טובב..רק תקני לי הפעם את את היוגורט 0%
לא כמו פעם קודמת..הוא היה דוחה!
אמא-מה שתגידי!
נשארתי לבד בבית
הלכתי למחשב..הדלקתי מוזיקה
ואז הלכתי לשירותים לשתוף פנים
ולהחליף בגדים..
לקחתי את הפלאפון וראיתי שיש לי הודעה
---יפה שליי בוקר טובב..אוהב אותך המוןן!---
אושר שלח לי..הוא כזה מתוק!
--בוקר בוקר מאמי..מתה עלייך יפה שליי ורק שליי—
הלכתי למטבח הפעלתי קומקום ושתיתי תה בלי סוכר כרגיל..
לאחר 10 דקות התחלתי לנקות
ב-10 וחצי אמא כבר חזרה
נשאר לי לשטוף רק במטבח
היא ישבה בסלון חיכתה שאסיים
אני-סיימתייי!!
אמא-יפהה..מה את מתכננת עכשיו?
אני-אממ..נראה לי להתקלח!
אמא-רעיון טוב מסריחולההה..
היא צחקה
אני-ביי..
אמא-זריז..אני צריכה עזרה!
אני-אוקיי..ביי!
אני-מה את עושה פה?
שאלתי את שיר כאשר יצאתי לסלון.
שיר-אסור?
אני-פשוט..לא בסדר...קרה משהו?
שיר-לא..פשוט ההורים שלי נסעו ואין לי מה לעשות בבית..
חשבתי לבוא..
אני-אוקיי..את יודעת במקרה איפה אמא שלי?
שיר-אממ..יצאה לזרוק זבל.
אמא-יצאת?יופיי..שיר את יכולה לשבת לראות טלויזיה בזמן שהיא עוזרת לי..😊
הציעה לה
אני-לא היא תשב איתנו..
אמא-איך שבא לה
הלכנו למטבח והתץחלנו להכין סלטיםם, מרק, תפוח אדמה,עוף..
ועוד כל מיני..
אמא-מה אכלת היום?
אני-אמ..תה..
אמרתי בפחד..ידעתי שעכשיו היא תעיר לי על זה..
אמא-וזהו?את לא נורמליתת!!
אני-עזרתי לך..לא היה לי זמן לאכולל!
אמא-עכשיו גם תאשימי אותי!!
אני-לאא..
אמא-טוב מה את רוצה לאכול?
אני-אני אכין לעצמי..את יכולה ללכת להתקלח..
אגב..מתי אבא חוזר?
אמא-הוא כבר בדרך..יאללה..תתחילי להכיןן..
אני-מה את כאילו שומרת עליי שאני אכין לעצמי משהו טוב?
אמא-קדימה!!
הכנתי סלט אבל אמא דחפה לי חביתה..
אכלנו עם שיר ואז אמא הלכה להתקלח..
אני-אוףףף..זה כזה מעצבןן..
שיר-חח..לא נוראא..
אני-נעבור את זהה..
שיר-תגידי..המ היא אמרה לך אתמול?
אני-אממ..סתם..לא משהו מענין..
סיפרתי לה על אתמול בלילה..ושהיום אנחנו יוצאים
והיא כל כך שמחה..
אני-מאוהבת אה?
שיר-כמו שמעולם לא הייתי!
ישבנו ודיברנו קצת ואז אמא שלי באה..
אמא-רוצות תה?
אני-לא..אני עפה למקלחת..10 דקות אני מסיימת..
שיר-עוד פעם?
אני-כןן..אחרי כל האוכל שהכנוו..😛
שיר-אוקיי..ב-6 וחצי אני אצלך..
אני-אוקיי...נדבר כבר..
אבא-באמת יצאת כבר מהמקלחת?
אני-כן..באמת😛
אבא-חשבתי שטבעת!
אני-אתה יכול להמשיך לחשוב..
אבא-הכנת כבר את כל האוכל?
אני-פיי..מזמןן!
אבא-אני מקווה שלא הרעלת אותוו!!
אני-הייתי עושה זאת.אבל אמא שמרה עליי..
אני-נועהההההההה!!
נועה זאת הייתי אחותי הגדולהה..
היא בת25..היא נשואה..היא יפהה..
והכי חשוב..היא בהריוןן!!
נועה-צליללללללללללהה!!מה קורה מאמי???
אני-מעולהההה!!מה איתך?
נועה-מעולהה..מה חדש?
אני-אוווו..הרבה..אתם באים היום?
נועה-לא..אנחנו נבוא מחרר!
אני-אוףף..ככה את מבאסת..
מה שלום הבטןן?
נועה-הבטן בסדררר..מחר יש לנו המון על מה לדבר..
אני-בטח!
נועה-מאמי..אבא בבית?
אני-בטח..אניכבר מביאה לו..
נועה בחודש השני סה"כ
לבעלה קוראים שחר..
הוא חתיךך..אפילו אמודד
יש לו עיניים ירוקות מהממות
שיער בלונד..וגוףף..שרירי..
ואחותי..גם מהממתת..שיער שחור
עיניים חומות..חטובה..ומהממת..
אני ושחר..ביחסים ממש טובים..
אני הראשונה שידעתי עליו
הוא כזה חמודד..תמיד הוא מלמד אותי דברים חדשים שלא ידעתי..
חולה עלייוו!
אני כל כך מתגעגעת אלייה..
למרות שאנחנו מתראות הרבה..
הם גרים בב"ש..ואני פוגשת אותם הרבה..
פעם כשהם מגיעים
ופעם אני מגיעה אליהם..
אני-אושר...
אושר-מה קורה?
אני-מעולה מה איתך?
אושר-מצוייין..בא לך לצאת היום?
אני-בטח..אני יוצאת עם שיר ועוד ידיד שלי ובן דוד שלו..נפגשים במזרה ו7 וחצי
אושר-אחלה..
אני-אז נפגש..עפתי לאכולל..
אושר-בתאבון מאמי..אוהב אותך.
10 דקות אחרי שסיימתי לאכול שיר באה
התארגנתי..איפרתי אותה יפה
ויצאנו לכיוון המזרקהה





