יאפההה!!! עכשיו קראתי הכול..סיפור ממש יפה תמשיכי!
תודה מאמי..
בימים הקרובים לא נראה לי שיהיה המשךך..
כי יש לי מלא מבחניםם
וצריך ללמוד 😢
לא יודעת כלוםם..בעעעע
מקווה יום רביעי להמשיךךך
יפהה =]
וזה בסדר יפה שלייייי
מחכהה :]
ושיהיה לך בהצלחה בהכוןללל :]
אחרי הרבה זמןן..
הנה המשךך...
שיר-מה נסגר עם אמא שלך?
מה צחקתם שהיא חושדת?
אני-אההה..את לא מבינה..
היא מתקשרת אליי..
סיפרתי להה
והיא הייתה בהלםם
אחרי שעיכלה החלה לצחוקק
שיר-מה אמרת לה שאת עם 2 בנים?
אני-מה איכפת לי..שתדע!
אני כבר לא ילדה קטנה ותמימהה!!
נכון אני לא עושה איתם כלוםם
אבל אני לא מסתובבת רק עם בנותת..
ותאמיני לי היא יודעת את זה טוב מאוד לבד!!
שיר-אוקיי..מענין מה היא תגיד לך בבית..
אני-נחייה ונראה!
אני-חזרתיי!!
צעקתי כשהגעתי לבית.
אמא-מי הבנים?
אני-אוראל ובן דוד שלו..
אמא-ידיד מהכיתה?
אני-מהשכבה..
אמא-אוקיי..נהניתם?
אני-מאוד..
אמא-שמחה..
אני-יאללה..אני עפה למקלחת!
אמא-רק אל תטבעי!
אני-אמא!!!זה המשפט שלי!!
אמא-גם לי מותר לגנוב לך!מה לא?
חחחח..איזה אמא קרועה!
חולה עלייה!!
נכנסתי למקלחת..
שטפתי ת'גוף מכל היום הזה..
ובכלל מהחיים המוזרים שלי!
אמא-את רעבה?
היא שאלה אותי כשיצאתי.
אני-מה פתאום!בשעה כזאת!
אמא-אויי..שכחתי..את לא אוכלת אחרי 6 בערב!
היא צחקה..
אני-זה לא בריא!
אמא-כן כן!אני יודעת!
אני-אמא..
אמרתי בקול של כאילו דיי..שתפסיק
אמא-בטחח..אני יודעת שזה לא בריא!!
את צריכה לשמור על עצמךך..הרי את רקדנית..
לרקדנים אסור לשמין!
זה כזה מעצבן..שהיא מתחילה עם כל השיחות על האוכלל..
העיקר בלילה!
אני שונאת שאומרים לי לאוכלל..
שיעזבו אותיי..אני סך הכל אוכלת בריאא!
אני לא רוצה ליהיות יותר שמנה ממה שאני!
אני שוקלת 55!!זה כזה מעצבןן!
ועוד קודם..לפני שהתחלתי לאכול בריא..
הייתי 58..תוך חודש ירדתי 2 קילו
וגם כי הייתי אוכלת בלילה..
אבל מעכשיו אחרי 6 אני רק שותה תה בלי סוכר!
הדלקתי מוזיקה..והתחלתי לרקודד..
רקדתי רצוף איזה 3 שירים..
ואז עשיתי כפיפות בטן..
כל מה שאני עושה כל יום..
"אויישש..מי מפריע לי עכשיו?"
מישהו התקשר אליי באמצע הכפיפות
אוראל??? הייתי המומה..
"כן!"עניתי
אוראל-"צלילהה??מה קורה מאמי?"
אני-מעולה..רק שאתה קצת מפריע לי..חח
אוראל-אני?למה בידיוק?
לחשוב על אושר?
אני-לא מצחיק!!
אוראל-אני רציני מפריע?
אני-כן..קצת..
לא יכולת לחכות עוד 5 דקות כדי להתקשר?
אוראל-מה את כבר עושה שם?
אני-סתם..רקדתי..ועכשיו כפיפות..
אוראל-אויי..הרקדנית מתאמנת!!
אני-מה חשבת?לא כמוךך!
אוראל-כמוני?
אני-עזובבב..סתם..
אוראל-את עצבנית או שסתם מוציאה עליי עצבים?
אני-קצתת..
אוראל-מי?
אני-אמא!
אוראל-מה שאמרת לה שאת איתנו?
אני-דווקא לא..
אוראל-אז?
אני-סתם..מנסה לפתם אותי ב-10 בלילה!
אוראל-אוייי..מסכנהה!
אני-טוב מה רצית?
אוראל-לדבר..משעמם לנו!!
אני-ומה אתם רוצים ממני?
אני נראת לך ליצן?
אוראל-קצתת..
אני-אוקיי..אז אני לא!
אוראל-חבלל! עבודה טובה יכלה ליהיות לך!
אני-בטח..
אוראל-קחיי..חן רוצה אותך..
אני-רוצה אותי??
התחלנו לצחוקק..
חן-צליל?
אני-אתה רוצה אותי?
צחקתי..
חן-אותך?לא!
אבל את חברה שלך כן!
אני-אוו..מישהו פה מאוהב??
חן-מה אתן עושות מחר?
אני-אווו..הרבה דבריםם..
חן-אוקי..מחר 7 במזרקהה!
אני-אתה חושב שאין לי מה לעשות!?!?
חן-נו באמת..מחר שישי!!
אני-אני יודעת..סתם מאמי..נפגש..
יאלהה..פרשתי למקלחת ולמיטה..מסור חיבוק לבן דוד השמן שלךך..
ולך..ולילה טובב..
חן-סבבה..לילה טוב..רגע..הבן דוד השמן שלי רותה אותך!
אני-עכשיו הוא רוצה אותי..?
אוראל-לא..אני לא רוצה אותך
אושר רותה אותך
עוד פעם מקלחת?
אני-כןן..אני מסריחה..
אוראל-מאמין לךך..לילהה טוב!
אני-לילה!!
חחח
לא הלכתי היום לבצפר
אז ניצלתי את זה
וכתבתי..
באמת סוף סוף!!!! >>>>>>>>מ=ה=מ=ם!!!!!!!
אהבתי!!!!!
תמשיכי דחוף!!!!!!
בה ביי, לאב יו 3> מוואה! 😂
תודהה..
גם מחר אני בבית..
אז כמעט בטוח שיהיה המשךךך..
התגעגענוו :] חעעעחעח
מדהיםם
תמשיכי
תודהההה
חחח
בצהריים יהיה המשךך