תודה
מצטערת שלא היה המשך המון זמן..
פשוט לא יצא לי ליהיות המון במחשב..
בגלל שהייתי חולה לימודים מבחנים ואז בגלל שהייתי בבית חולים עם סבתא..
מקווה שיום ראשון יהיה המשךך..
אוהבתת..
QUOTE (טוניטה @ 05/01/2007) תודה
מצטערת שלא היה המשך המון זמן..
פשוט לא יצא לי ליהיות המון במחשב..
בגלל שהייתי חולה לימודים מבחנים ואז בגלל שהייתי בבית חולים עם סבתא..
מקווה שיום ראשון יהיה המשךך..
אוהבתת..
מחכה=]