חחחחח כן אני גרה שם.. הייתי בחג היין גם..
תודההה מותקקק =]
שתהייה לך נסיעהה טובההה.. אני יוסיף אותך לאיסי
יאווווווווווווווו
איזה מדהייייייים!!!
אהבתי את הסוף למרות הקטע העצובב
וגם את משפט הסיום
תמשיכי לרשום תמידתמידדדדדד
לפ יווווווווווווווו
מור'צי 😊
היי זאת ליאן
אני כבר גרה שוב בUSA
ואני כותבת לך משמה~
התגעגעתי לאתר הזאת..
מקווה שנשמור על כשר
3>
Liann Rid
ואאאאאאאאאאאאיי..
קראתי את הסיפור הקצר הזה והוא פשוט יאאאאאאאאאאפה!!!!
מואאאאאאאה😘
אוהבת רחלוש =]]
דידיי לא ידעתי שעשית סיפור זה מהמהמם פשוט
אוהבת אותך
זהו הסיפור הזה גמור.. אין המשך
אבל תודה לכולכן על התגובותתתתת =]
ואי ואי
כמעט הרגת אותי חשבתי היא נהרגה
איזה עצוב שאח שלה נהרג 😢
QUOTE (שריני @ 03/03/2007) ואי ואי
כמעט הרגת אותי חשבתי היא נהרגה
איזה עצוב שאח שלה נהרג 😢
^^
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
תודה חמודות =]
ברי אין המשך לסיפור מאמי