שכחתי לומר לך ש..
תמשיכיי!!!!!!!!!!! אני מתה לראות אם היא מתה!!!! Loll
אוהבת
*Liann Rid*
עם את רוצה לדבר איתי גם שאני יהיה בUSA וגם פה עז.
קחי את הICQ שלי:]
395944420
אוהבת
*Liann Rid*
Liann חחח תודה בובה.. ואני ממש מצטערת בשבילךך מקווה שיהיה בסדר =]
cassie היא גוססת כי היא שכבה בחוץ שבוע בלי אוכל ובלי כלום.. מה שהיה לה בתיק נגמר
פיקולו תודה מאמיי אני מבטיחה לך עוד מעט המשך פשוט הרגע התעוררתי.. =\
המשךך עוד כמה דקותתת =]
^אבל זה לא כ"כ הגיוני..כאילו יש אנשים...ומי לא לוקח כסף?!בעקר כשנוסעים רחוק..ועוד ברכבת..
אבל בכל זאת יצא יפה.מחכה להמשך
המשךךךךךךךךךך
הוא הוריד את הראש ובכה.. דמעה ועוד דמעה ירדו מעיניו
רועי-אני אוהב אותך עדי.. אוהב אותך יותר מכל דבר שיש לי בחיים
עדי-גם.. אני.. רועי.. אוהבת.. המון..
הוא לא האמין למשמע אוזניו.. הוא פתח את העיניים וראה אותה ערה מולו.. מביטה בו בשתי עיניה הירוקות..
הוא לא אמר כלום רק חיבק אותה חזק חזק.. ולא עזב
רועי-ידעתי שתהיי בסדר ידעתי!
חיוך ענקי עלה על פניו ואז היה רעש שקטע את כל השימחה.. המכשיר שמראה את פעימות הלב ציפצף.. רועי הבין שהגרוע מכל הגיע..
רופאים נכנסו במהירות לחדרה ורועי נשאר בחוץ.. מחכה.. מקווה שהיא תהייה בסדר
עברו 5 שעות ולא היה סימן לכלום.. עד שהרופא יצא החוצה
רופא-זיו לוי?
אבא של עדי קם על רגליו..
אבא-כן? קרה משו?
רופא-אני צריך לשוחח איתך בוא איתי בבקשה
הם התרחקו ורועי נשאר שם על הכסא עם הראש כלפי מטה מתפלל ששום דבר לא קרה..
אחרי חצי שעה אבא של עדי חזר.. בוכה.. הסתכל על רועי ולא אמר מילה..
רועי שלא הבין דבר הסתכל עליו ואז אל החדר שבו עדי יושבת והתחיל לבכות גם..
הם ישבו דוממים במשך שעה תמימה.. עד שכל הקרובים הגיעו וקיבלו תבשורה..
~אחרי חודש~
בית הקברות של ראשון אף פעם לא היה עצוב כל כך.. הם היו בדיוק בדרך החוצה.. משפחת לוי הלכה לכיוון המכונית שלהם כדי לחזור חזרה הבייתה.. עד שהאבא עצר וראה שרועי עדיין עומד שם בכניסה לבית הקברות
אבא-אתה נשאר?
רועי-אני רוצה להישאר עוד קצת.. אני רוצה להיות איתה..
אבא-אל תישאר הרבה.. זה לא יעשה לך טוב..
הוא הינהן בראשו ונכנס חזרה.. הולך לאורך הקברים מחפש אותה.. עד שמצא
רועי-אם הכל היה יכול להיות אחרת.. אולי לא היינו כאן היום..
היא הסתובבה אליו.. בעיניה היו דמעות.. היא ישבה על קבר אחיה.. הוא זה שמת הוא זה שנהרג במלחמה הנוראה ההיא..
עדי-לא רועי.. זאת המלחמה שלקחה לי אותו.. הלוואי והייתי יכולה להיות במקומו.. שהוא יחיה ואני ימות!
הוא התיישב לידה.. חיבק אותה חזק אליו..
רועי-העיקר שאנחנו יחד עכשיו.. אנחנו נתמודד נעבור את זה.. שנינו ביחד..
עדי-אני אוהבת אותך רועי..
רועי-גם אני אוהב אותך..
הם הניחו אבנים על הקבר.. וסידרו את הפרחים יפה ויצאו משם מחזיקים ידיים..
שהגיעו אליה הבייתה הוא עמד מולה מביט ביופי שלה ולא אומר דבר
עדי-מה קרה? חח..
רועי-אני לא מבין איך הייתי טיפש עד עכשיו.. אני לא יודע מה הייתי עושה אם הייתי מאבד אותך
עדי-אבל לא איבדת.. אני פה רועי.. פה איתך
היא חיבקה אותו חזק והוא חיבק אותה.. הם לא עזבו הם עמדו ככה כמה דקות טובות בלי לעזוב
והבטיחו אחד לשני בלחישה..
"שום דבר לא יצליח לכבות לנו את האהבה"
~סוףףף~
מקווה שאהבתם =]
וואי יצא ממש יפה!!
ואני כבר התכוונתי לשאול למה תמיד הורדים ת'בנות בסיפורים?!
חח אהבתי נוראאא מאמי😊
תודהה יפותת שלייי
שמחה שאהבתן =]
אויי מיי גודד..
אני בוכה פהה...
בחייאת חשבתי שהיא מתה
ולא הבנתי מה פיאתום היא מדברת.#!!!1..
יאאא... זה סיפור...
מהמממם...
מוושששללםם...
מעעעללףףףף...
יאאא.. אהבתי אותו כל כך....
קצר..=[[
אבל ממש יפהה....
בחייאת ראבקק...
זה סיפורר..
ל.י.ג.ה....
אני בוכה אני לא מאמינה...=]]
מחכה לעוד סיפורים..
אוהבת עינברו'ש
כשרון נולד שכמותך!
הזלתי דמעה, הסיפור הזה מרגש ביותר ובתחילה הפרק
האחרון חשבתי שהילדה מתה ..
תמשיכי לכתוב עוד הרבה יש לך אתזה מתווקה !
QUOTE (inbargirl @ 07/10/2006) אויי מיי גודד..
אני בוכה פהה...
בחייאת חשבתי שהיא מתה
ולא הבנתי מה פיאתום היא מדברת.#!!!1..
יאאא... זה סיפור...
מהמממם...
מוושששללםם...
מעעעללףףףף...
יאאא.. אהבתי אותו כל כך....
קצר..=[[
אבל ממש יפהה....
בחייאת ראבקק...
זה סיפורר..
ל.י.ג.ה....
אני בוכה אני לא מאמינה...=]]
מחכה לעוד סיפורים..
אוהבת עינברו'ש
חחח אצלך כולם ליגה..
😂
מכועריםלנצח וinbargirl תודהההה רבההההה =]
שמחההה שאהבתןןןןן =]
אוהבתת אותכןן המוןןןן
יוו יפהה=]
עוד 10 ימים אני עוזבבתת:\
שמעתי שיש בראשון חג היין אם את גרה באמת בראשון..
תהני
אוהבת
*Liann*