היי
אני ליאן ריד ובאתי מUSA לישראל לפני שלוש עשרה חודשים..אפשר להגיד שנה וחודש.
אז בקיצור הנה הסיפור שלי:] 😁
היא הייתה גרה ב-KINGSWOOD במן ביקתה ליד אגם מהמם!
הוא גר ב LONG ISLAND שזה קצת יותר רחוק מאיפה שהיא הייתה גרה.
הם הכירו בבית ספר היסודי, התחברו יפה מאוד , הם החברים הכי טובים..
קוראים לה קיילה ולו קוראים בן.
הם עשו הכל ביחד..צחקו השתולללו עשו חיים טובים,
מחנה,שחו ביחד,
ואפילו התקלחו ביחד שלא התביישו
בכלל אחד מהשני.
הם גדלו וגדלו והגיעו לחטיבת הביינים (JUNIOR HIGH)
והם אומנם הכירו ילדים חדשים וחברים חדשים הם לא הפסיקו
להתראות מדי יום ולא הפסיקו להתקלח ביחד,
ולא הפסיקו לשחות
ולא כלום פשוט המשיכו כאילו
הם ביסודי עדיין.
הם נורא אהבו אחד את השני..כמו אח ואחות!
כי לקיילה אין אחים או אחיות וכך גם לבן.
אז הם שימשו כאח\אחות אחד לשני!
יום אחד אמרה לו קיילה..
"מה ייקרה אם יום אחד תעזוב או שאני יעזוב?"
ענה לה בן:
"אני לא יעזוב בחיים ואת?" 😮
ענתה לו קיילה:
"גם אני לא!" 😁
"יופפפיייייי! נפללאאא!"--צעק בן לאוויר 😂
ושניהם רצו לדשא התגלגלו להם
אחד על השני התחילו לדגדג אחד את השני
ובן בטעות בטעות אבל באמת שבטעות..
דיגדג לה במקום האינטימי בואו נגיד ככה.
הוא כמובן התנצל מיד. 😨 😢
הוא לא חשב שזה יפריע לה ממש שבמקרה הוא נגע לה שמה,
מכיוון שהם תמיד היו מתקלחים ביחד
והם תמיד ראו אחד לשני.
אבל כנראה שההפך הוא הנכון...
קיילה כבר לא צחקה,
היא קמה , לא אמרה מילה, התקשרה לנהג שלה שיבוא לאסוף אותה.
הוא ניסה לדבר איתה,לצחוק לספר בדיחות לנסות להתגבר על מה שקרה.
אבל היא לא אמרה מילה..
ישבה ליד העץ...ושתקה..דומיה! 😯
"הנהג שלך הגיע" בן צעק.
היא קמה והלכה לכיוון שלו.
הוא רדף אחריה וכמעט היא נכנסה לאוטו אבל הוא הספיק ללחוש לה באוזן...
"סליחה". 😁 .הוא לחש לה..הסמיק מאוד..
והיא הבחינה בדימעה על הלחי שלו.
אבל סובבה את ראשה ונכנסה והורתה לנהג לזוז ומהר!
האוטו התרחק ובן ניפנף לה לשלום..
היא הגיעה עד הקצה של האוטו בחלון האחורי
והתבוננה בו, לא נופפה לו בחזרה..
רק התבוננה בדמות שהולכת ונעשת קטנה..
בבן!
בן חשב לעצמו..
"מה כבר עשיתי?"
"האם היא תסלח לי?"
אבל הכי הטרידה אותו המחשבה..
"האם אני יראה אותה שוב?"...
הסיפור הוא סיפור שאני כתבתי לבד קיבלתי עליו בחיבור A+ כלומר 100 או מצויין שהייתי גרה באמריקה..והוא במקור באנגלית..
אני מתרגמת לכם:] אין עוד הרבה פרקים..אולי אני יוסיף עוד כמה תוך כדי.
אם הוא יפה תגידו לי אני ימשיך..
אם לא..אז אני יפסיק..
מה שתחליטו
love you:]
*Liann*
לונג איילנד?
גרת בניו יורק?
נשממע יפפה 😊
מחכה להמשךך..
אני
ימשיך
מחר
בבוקר או משהו כזה
כי אני לא הולכת לבית הספר מחר
אז נתראה מחר:] ותודה שהגבתם😛
Bye Bye
Good Night
love you very very much!
*Liann*
333>
כן..למי ששאל עם הייתי גרה בניו יורק..
אז כן..לונג איילנד זה בניו יורק..:] 😎
QUOTE (Liann @ 24/09/2006) כן..למי ששאל עם הייתי גרה בניו יורק..
אז כן..לונג איילנד זה בניו יורק..:] 😎
אני יודעת שלונג איילנד זה בניו יורק.. בגלל זה שאלתי..
הזוי.
במיוחד בהתחשב בזה שהם התקלחו ביחד והוא בטעות דגדג אותה שם
זה לא צריך להטריד...
בקיצור סיפור נחמד... אבל באמת באמת קצת מוזר
התחלה נחמדהה :]
תשמיי המשךך 😊
התחלת ממש ממש יפההההההה
המשךךךךךךךךךך
-יסווו-
האוטו התרחק ובן ניפנף לה לשלום..
היא הגיעה עד הקצה של האוטו בחלון האחורי
והתבוננה בו, לא נופפה לו בחזרה..
רק התבוננה בדמות שהולכת ונעשת קטנה..
בבן!
בן חשב לעצמו..
"מה כבר עשיתי?"
"האם היא תסלח לי?"
אבל הכי הטרידה אותו המחשבה..
"האם אני יראה אותה שוב?"...
המשךך:]
ברגע שהאוטו כבר נעלם בן התחיל ללכת לכיוון הבית שלו..
הוא לא האמין שזה יקרה
הוא הלך הבייתה נכנס לחדר סגר את עצמו בפנים ולא דיבר לא אכל לא התקלח
כאילו היה ממש בדיכאון.
הוא היה חייב לדבר עם קיילה.
הוא ניסה להתקשר פעם פעמיים שלוש ארבע חמש
אבל..
קיילה לא עונה..
התקשר פעם שישית..והיא ענתה לו
היא אמרה
"תשמע..אני לא במצב כדי לדבר בבקשה תאמר את מה שיש לך לומר
ונסגור את העניין הזה בבקשה"!
ובן ענה:
"אני מאוד מצטער וזה היה בטעות וגם את יודעת..אנחנו
כמו אחים ושום דבר לא יכול לעצור או להרוס את זה..
אפילו את אמרת לי..תאמיני לי שהיה בלי להתכוון אניי פצה אותך.. מבטיח!!!"
ברגע שקיילה שמעה את המילה "אחים" היא ניתקה את הפון..
היא לא יכלה לשמוע יותר את המילה "אחים"..
לא היה ברור למה..אפילו היא לא הבינה בעצמה למה..
היא התחילה לבכות..אבל בכי שמאז שהיא הייתה תינוקת היא לא בכתה ככה..
היא לא הבינה מה קורה לה..
למה כל זה בגלל דיגדוג קטן במקום הלא נכון..
וזה לא הפריעה לה באמת שלא , כי זמן מה לאחר מכן..
הוא התקשר שוב..
הוא שאל אותה למה היא לא מדברת איתו בMSN..ולמה היא כבר לא מתקשרת..
ולמה הם לא נפגשים שוב בבית הספר ובכלל..
אז היא ענתה לו..
"זה לא בגלל מה שקרה..אני כבר סלחתי על זה זה לא מפריע לי.."
וניתקה שוב..
הוא לא הבין..
למה היא לא מדברת איתי והיא סלחה לי הרי...אז למהההה?!?!?! 😠
יום אחד הוא בא אלייה לכיתה..ושאל אותה..
"תגידי למה עכשיו וכאן ואל תתחמקי לי!~"
היא ענתה:
"היום ב-4 בפארק! אני יגיד לך"
הוא אמרה "טוב" "בסדר אני יהיה שמה "@!
כך עבר לו היום והגיעה השעה 4!
הוא לא התקלח ולא כלום..כי הוא רגיל שהיא מכירה אותו כמו שהוא בלי שום תחפושת מעליו
פשוט בן..
היא לעומת זאת התאפרה שמה מלא בושם והתגנדרה לכבוד המפגש..
הוא חיכה לה שמה בערך חצי שעה..
ב 16:45 רכב שחור וגדול הגיעה לפארק..
חלונות כהים כאילו ראש הממשלה או הנשיא הגיעה..
נפתחה הדלת ומי יצא משמה?!
"קיייללללההההההההה" בן צעק!
"יוו כמה שאת מדהימה!"
"מזה?..אני בשוק"
היא חייכה..ושתקה.
נתנה לו נשיקה על הלחי והמשיכה לשתוק..
הוא לא הבין למה היא התאפרה והתגנדרה כל כך
ובגלל זה שאל אותה בן:
"מה..יש לך אירוע אחר כך ?"
"לא" ענתה לו קיילה.."אין לי אירוע"
"אבל......"
ולא הוסיפה דבר..
ואז בן פתח בשאלות..
"נו ...חשבתי שאת רוצה לומר לי למה את לא מדברת איתי "
"כן" אמרה קיילה..
"אזז...זה בגלל ש...שש....שש...אני חושבת ש..."
התחילה לגמגם הילדה..
"נוו נווו נווווווווווווווווווווווו" האיץ בה בן..
"אני חושבת ש...אני אוהבת אותך!"
אמרה מהר ורצה אל המכונית השחורה
הורתה לנהג לסוע על פול גאזז והוא שם טיל ונסע!
יום אחרי זה בבית הספר קיילה לא הגיעה.
ובן חיכה לה .
יומיים אחרי היא לא באה והוא גם מחכה..
הוא התקשר..ואפחד לא ענה..
שבוע עבר וקיילה לא באה..
והוא חיכה לה יום יום בבית הספר ליד העץ הגדול..
איפה שהם תמיד היו מתחלקים בסנוייץ שלהם בהפסקה..
והיא לא באה..
הוא החליט לבוא אלייה הבייתה..
הוא דפק על דלת הבית..ומישהו מוזר נורא פתח את הדלת..
בן לא הכיר אותו..חשב אולי זה קרוב משפחה שבא לבקר..
אז בן שאל אותו..: "סליחה..קיילה נמצאת?"
אותו האיש אמר: "מצטער..אין פה שום קיילה"..
בן אמר: "מה.. איפה משפחת RID?.היא כבר לא כאן?"
"לא..אנחנו חדשים פה..נעים להכיר אגב..אני מייקל"
"נעים גם לי" אמר בן בעיניים דומעות.. 😢
"אולי...אתה יודע איפה המשפחה הקודמת שהייתה פה ..לאן היא עברה?.."
"כן אני יודע..היא עברה ל...ל...ארייקההההה לאן המשפחה הקודמת עברה?!...."הם עברו לניו ג'רזייי"
אהה..נכוןן כן בחור צעיר..הם עברו לניו ג'רזי"!
בן אמר תודה והסתלק..
בן הגיע הבייתה ישב שעות על גבי שעות בחדר ולא זז, לא מצמץ, כמעט ולא נשם..
לא האמין..שחלק מחייו, קיילה..אחותו בכאילו..גם אוהבת אותו..וגם עזבה..
לאחר שבוע שעינייו כבר נפוחות מדמעות ואחרי צעקות מההורים
על זה שהוא לא הלך לבית הספר שבוע..
הוא הלך לבית הספר
ישב בהפסקה ליד העץ הגדול...ואכל את הכריך לבד..
כי כבר אין מי שיחלוק איתו.. 😢
פתאום נשמע קול מאחורי העץ..
"הבאתיי חמאת בוטנים עם ריבהה!!!! מה אתה?!" 😊
יצא דיי ארוך..:]
מקווה שנהנתם=]
Lovve youuuuu!
*Liann Rid*
בובי יצצצא לךך מדהייםםםם לאללה :]]
המשךך
דחוף!!