תודה..
אני ימשיך מחר😊
כל יום פרק אחד😊
Love You SoOo Much
*Liann Rid*
לאחר שבוע שעינייו כבר נפוחות מדמעות ואחרי צעקות מההורים
על זה שהוא לא הלך לבית הספר שבוע..
הוא הלך לבית הספר
ישב בהפסקה ליד העץ הגדול...ואכל את הכריך לבד..
כי כבר אין מי שיחלוק איתו.. 😢
פתאום נשמע קול מאחורי העץ..
"הבאתיי חמאת בוטנים עם ריבהה!!!! מה אתה?!" 😊
היום אני לא אמשיך הרבה כי אני עייפה מאוד.. 😁
בן הסתובב אחורה..וגילה שקיילה חזרה..
הוא קפץ עלייה ונישק אותה וחיבק אותה כל כך חזק..!!
היא חייכה וחיבקה בחזרה..
הוא אמר לה.."אנחנו צריכים לדבר על מה שאמרת לי..את זוכרת?"
אז היא אמרה לו ..: "כן..דחוף!"
הם קבעו לדבר על זה אח"הצ אצל בן בבית!
הגיע שעת הפגישה ופתאום הפעמון מצלצל..
בן יורד למטה ופותח את הדלת בהתרגשות רבה:] 😁 😁
"קיילה פה"!!! הוא צעק..
ואז כולם הבינו שלאפחד אסור להפריע להם!
אז היא נכנסה לחדרו, הוא כמובן נעל..
ואחרי שהם התחילו לדבר על למה עזבתם..לאן..וכל מיני כאלה..
הם הגיעו לעיקר..
"תגידי..זה נכון שאמרת שאת אוהבת אותי?"
"אממ.. 😁 כן"
"את יודעת משהו?!...גם אני אוהב אותך!"
"באמת?!?! 😯 "
"כן! את האחות הכי טובה בעולם ואני אוהבת אותך כאילו התחלקנו באותם הורים ויש לנו אותו הדם!"
"מה?!?!...."
"כן...למה?"
"כיי...כי...כי אני אוהבת אותך בצורה אחרת!"
"מזאת אומרת צורה אחרת?!..חחח צחקת אותי! רגע..מה את רצינית כאילו?"
"אמממ..."
"לא!! חעחעחע 😁 😕 סתם צחקתי.."
(אולי ככה היא אמרה לבן...אבל בפנים בפנים הסתירה את רגשותייה)
"אני אוהבת אותך כי אתה אח שלי ושום דבר לא ישנה את זה!"
"נכון את צודקת" 😊
********************************************
כך חלפו להם הימים..
היא אוהבת אותו כל כך ..
והוא אוהב אותה רק בתור אחות:|
עד שיום אחד..
היא החליטה להתקשר אליו..
היא צילצלה והוא ענה במקרה..
היא אמרה לו..
"תשמע..דיבור דחוף! אני אצלך עוד חמש דקות!"
"אוקיי..בואי"
פתאום נשמעה דפיקה בדלת..
בן רץ לפתוח פתאום קיילה עמדה בחוץ!
"מהה?...איך?..מה?!!?!?!"
אל תשאל שאלות ובוא נכנס" אמרה קיילה..
הם נכנסו לחדרו והיא אמרה לו..
"תשמעע..זה אולי ישמע לך מוזר..אולי אתה לא תרצה להיות איתי בקשר..
אבל..ביום ההוא...שקרה "המקרה"..הרגשתי משו שלא כל יום קרה לי איתך........"
יצא קצת קצרצר..
אבל מבתיחה לכם מחר ארוךך:] פיצוי=]
Love You So Much
*Liann Rid* 😊
אהבבבתיי :]]
המשךשךשךך!@#%
הם נכנסו לחדרו והיא אמרה לו..
"תשמעע..זה אולי ישמע לך מוזר..אולי אתה לא תרצה להיות איתי בקשר..
אבל..ביום ההוא...שקרה "המקרה"..הרגשתי משו שלא כל יום קרה לי איתך........"
המשך:]
"מה?" אמר בן..
"מה את מרגישה שונה איתי?"
"אנילא יודעת איך להסביר את זה אבל...אבל..אניח ושבת שאני אוהבת אותך...ולא אוהבת אותך סתם כמו אח אלא יש לי רגשות אלייך והם מאוד חזקים..אני אפילו חושבת שכל יום שהיינו ביחד אהבתי אותך יותר ועכשיו?...אני בכלל אוהבת אותך!"
"פפוווייייי...." אמרה קיילה.. 😊
"סופסוף שפכתי הכל החוצה!! זה ישב לי כל כלך הרבה זמן בלב=\" 😊
בן לא הבין כל כך..
אבל הוא לא אמר מילה..
אחרי שקיילה הלכה הבייתה..
הוא ישב וחשב..והבין מה היא רצתה לומר בעצם..
שהיא אוהבת אותו ולא כמו ידידים אלא משו יותר חזק...א-ה-ב-ה!
אבל..משו עצוב מאוד עומד לקרות לו ולקיילה:\
על זאת בפעם הבאה=]
אני זזתי לאכולל למה חזרתי הרגע מבית הספר ואני רעבה תותיםם!!
חחח מילה חדשה שלמדתי "רעבה תותים"... 😁
נשתמע! (גם חדש)
Love You
*Liann Rid*
יאה יאה יאההה איזהה יפפההההההההההה
המשךך דחופייי
דייי למה לא לקחת סכין ולתקוע בנו פשוט? (זה יהיה נחמד דווקא יפתור הרבה בעיות) מה זה ההמשך הקצרצר הזה?
תמשיכיייייייייייייי
יפפפפפה
אבל קצר :/
תמשיייכי
מעניין..
תמשייייכייייייייייייי :]
מהמהםםםםם..=]]
אבל ממש קצר..=//
תמישכי.=]
אוהבת עינברו'ש
יאאאא סיפורר אחדד היפיםםם
מחכה להמשך =]