אניי ממש סורייי😢
סבא שלי..רוג'ר נפתר..
אני לא יכולה להמשיך יותר כואב לי מדי:\
אני ממש ממש סליחה לכם..
אוהבת בלי סוףף
*Liann Rid*
יאה מאמי.. אני משתתפת בצערך 😢
אממ.. שתוכלי תמשיכי אוהבת מלא מלא
QUOTE (או7טלי @ 06/10/2006) יאה מאמי.. אני משתתפת בצערך 😢
אממ.. שתוכלי תמשיכי אוהבת מלא מלא
😢
תמשיכי כשתוכלי .. מאוד אהבתי
הסיפור ריגוש אותי עד דמעות..
הסיפור ממש ממש יפה..
אני מציע שתמשיכי אותו..
רוצה לדעת מה קרה בסוף.. האם היא דברה איתו
שוב או לא...
דרך אגב בת כמה את?
יש לך חבר? אולי תשימי תמונה שלך...
קראתי עכשיו הכל..!
ממש יפה כישרונית..
ומצטערת על סבא שלך:/