פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סגירת מעגל- סיפור ראשוןןן תגיבו :)...

סגירת מעגל- סיפור ראשוןןן תגיבו :)

✍️ חנושמאוהבת 📅 24/08/2006 07:59 👁️ 2,038 צפיות 💬 56 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 4
קראתי את כל החלקים שרשמת

אני רוצה להגיד לך שיש לך כישרון כתיבה. זה באמת מדובר על החיים שלך?
אם כן אז יש לך חיים מעניינים וכייף שיש הרבה מחזרים..=]

אני יחכה להמשך 😊
QUOTE אני רוצה להגיד לך שיש לך כישרון כתיבה. זה באמת מדובר על החיים שלך?
אם כן אז יש לך חיים מעניינים וכייף שיש הרבה מחזרים..=]

לא מאמי ... חלק כן חלק לא. אני יפרט בסוף 😊


שחר התארגן , נתן לי נשיקה ארוכה והלך.
נשכבתי על מיטה חושבת על תום ועל שחר לאט לאט עיניי נעצמו.
קמתי לקול צילצול פלאפון...

אני: "הלו"?
טל: "בוקר טוב יפיפיה"
אני: "מה? מה השעה"?
טל: "6 עוד מעט. יאללה את באה אליי קצת"?
אני :" כן עוד מעט ביי". לא חיכיתי ל"ביי" שלה. פשוט ניתקתי. נימנמתי עוד קצת ויצאתי לסלון.
ראיתי את אימא מנקה (כרגיל)
אימא: "שלום לנסיכה. לא יכולת לפנות את המדיח?"
אני: "אימא עזבי אותי הרגע קמתי מה את רוצה"
אימא: "חכי תרצי ממני משהו. העיקר תקני לי ותקני לי לא מעריכים כלום אתם."
אני: "טוב. מה יש לאכול"?
אימא: "פירה ושניצל"
אני: "איפה לירון?"- לירון זה אחי הקטן
אימא: "אצל חבר. למזוג לך"?
אני: "לא אני יסתדר"
ניגשתי לשיש ומזגתי לי פירה. לקחתי גם 2 שניצלים. אכלתי ליד השולחן ועיניי נתקלו במודעת:"יום אימוץ חיות- ביום שישי בתאריך 3.11". רשמתי את הטלפון על היד והמשכתי לאכול. "תמיד רציתי להתנדב במקום כזה.. חשבתי לעצמי.
סימתי לאכול, התקלחתי התארגנתי והיתי יפה כתמיד אפילו שרק הלכתי לטל. לבשתי ג'ינס דיזל מהמם עם קרעים בכיסים, חולצה ארוכה בצבע ורוד בייבי ונעלי פומה ורודות לבנות. עשיתי קוקו מתוח לאחור התאפרתי קצת, לקחתי מפתח ופלאפון ויצאתי. "שלא תחזרי מאוחר את שומעת? מחר בית ספר" שמעתי את אימא קוראת.
הגעתי לטל. דפקתי בדלת ואח שלה פתח לי. הוא היה זרוק, כתמיד, בוקסר לבן ראסטות בשיער ועגילים בחצי גוף. אח שלה, ניר בן 24, השתחרר מהצבא דפק את הראש בהודו. אלוהים יודע מה עובר עליו.
ניר: "אה פז מה העניינים? תעלי הם למעלה"
אני :"תודהה.. אבל אהה.. מי זה 'הם'"?
ניר:"מאיפה לי? תעלי תראי". ולקח שכטה מהדבר המגולגל הזה שיש לו ביד.

-מי זה 'הם' חשבתי לעצמי.
דפקתי על הדלת של טל ונכנסתי.ראיתי את........


אני עייפה.. אז המשך בקרוב 😊
יייפה😊
יפפה :]
חח איזה אח סטלן XD

המשךך !!
השללמתי מללאא פרקיםםם
חחח איזזהה אח יש לה :]
תמשיכיי בובה
מוואהה
ההשלמתי את הפרקיםם P: נהנהנה מדהימיםםם

המשךךך
מהמםם!!
תמשיכייי
QUOTE (חנושמאוהבת @ 01/11/2006) QUOTE אני רוצה להגיד לך שיש לך כישרון כתיבה. זה באמת מדובר על החיים שלך?
אם כן אז יש לך חיים מעניינים וכייף שיש הרבה מחזרים..=]

לא מאמי ... חלק כן חלק לא. אני יפרט בסוף 😊


שחר התארגן , נתן לי נשיקה ארוכה והלך.
נשכבתי על מיטה חושבת על תום ועל שחר לאט לאט עיניי נעצמו.
קמתי לקול צילצול פלאפון...

אני: "הלו"?
טל: "בוקר טוב יפיפיה"
אני: "מה? מה השעה"?
טל: "6 עוד מעט. יאללה את באה אליי קצת"?
אני :" כן עוד מעט ביי". לא חיכיתי ל"ביי" שלה. פשוט ניתקתי. נימנמתי עוד קצת ויצאתי לסלון.
ראיתי את אימא מנקה (כרגיל)
אימא: "שלום לנסיכה. לא יכולת לפנות את המדיח?"
אני: "אימא עזבי אותי הרגע קמתי מה את רוצה"
אימא: "חכי תרצי ממני משהו. העיקר תקני לי ותקני לי לא מעריכים כלום אתם."
אני: "טוב. מה יש לאכול"?
אימא: "פירה ושניצל"
אני: "איפה לירון?"- לירון זה אחי הקטן
אימא: "אצל חבר. למזוג לך"?
אני: "לא אני יסתדר"
ניגשתי לשיש ומזגתי לי פירה. לקחתי גם 2 שניצלים. אכלתי ליד השולחן ועיניי נתקלו במודעת:"יום אימוץ חיות- ביום שישי בתאריך 3.11". רשמתי את הטלפון על היד והמשכתי לאכול. "תמיד רציתי להתנדב במקום כזה.. חשבתי לעצמי.
סימתי לאכול, התקלחתי התארגנתי והיתי יפה כתמיד אפילו שרק הלכתי לטל. לבשתי ג'ינס דיזל מהמם עם קרעים בכיסים, חולצה ארוכה בצבע ורוד בייבי ונעלי פומה ורודות לבנות. עשיתי קוקו מתוח לאחור התאפרתי קצת, לקחתי מפתח ופלאפון ויצאתי. "שלא תחזרי מאוחר את שומעת? מחר בית ספר" שמעתי את אימא קוראת.
הגעתי לטל. דפקתי בדלת ואח שלה פתח לי. הוא היה זרוק, כתמיד, בוקסר לבן ראסטות בשיער ועגילים בחצי גוף. אח שלה, ניר בן 24, השתחרר מהצבא דפק את הראש בהודו. אלוהים יודע מה עובר עליו.
ניר: "אה פז מה העניינים? תעלי הם למעלה"
אני :"תודהה.. אבל אהה.. מי זה 'הם'"?
ניר:"מאיפה לי? תעלי תראי". ולקח שכטה מהדבר המגולגל הזה שיש לו ביד.

-מי זה 'הם' חשבתי לעצמי.
דפקתי על הדלת של טל ונכנסתי.ראיתי את........


אני עייפה.. אז המשך בקרוב 😊
אוקיי מאמי...=]
אני ימשיך לקרוא לבנתים את הסיפור שדרך אגב מהמם 😛
-מי זה 'הם' חשבתי לעצמי.
דפקתי על הדלת של טל ונכנסתי.ראיתי את........


טל יניב ותום יושבים על הרצפה ומשחקים טאקי.
הם לא שמו לב שנכסנתי. הם היו באמצע ויכוח סוער על מי צריך לקחת קלפים ששמים 2+.

אני: "זה בסדר אל תתיחסו"
יניב: "אה מאמי מה העניינים? רוצה לשחק"?
תום התקרב אליי ונתן לי נשיקה על הלחי.
"יאללה גמני משחקת" אמרתי וישבתי על הרצפה. טל חילקה לכולם קלפים ושיחקנו.
שיחקנו במשך שעה. עד שתום ישב לידי ואמר לי באוזן שהוא צריך לדבר איתי.
יצאנו מהחדר של טל ויצאנו לגינה שלה.
תום :"בסוף קמת אה"?
אני: "כןן.. טל העירה אותיי... ממתי אתם פה"?
תום: "לא יודע.. שעה ככה. יניב היה חייב לראות את טל"
אני: "מההההה? יענו יש ביניהם משהו"?
תום: "וואלה לא יודעעע.. סתם יניב אמר לי שהוא נדלק"
אני: "איך לא סיפרת לי את זה"?
תום: "תאשימי את עצמך, את זאתי שכבר לא בקשר"
אני: "כן.. אני .. אממ. עסוקה בזמן האחרון"
תום: "במה יש לך להיות עסוקה אשת עסקים שלי? בלפרנס את עשרת הילדים שלך ואת הבעל"?
צחקתי ואמרתי:" חחח לאאא... אממ תגיד שחר דיבר איתך?"
תום: "איתי? לא.. למה? על מה?"
אני: "לא לא משנה. תקשיב תום. יש לי בעיה. יותר נכון למירב(בת דודה שלי-היא ותום חברים די טובים)"
תום: "וואלה? מה קרה לה? מישהו התעסק איתה"?
אני: "לא.. תקשיב. היה לה חבר.."
תום: "גל היה חבר שלה לא"?
אני: "כןן.. בדיוק נכון.. אממ גל.. הקיצר לגל יש חבר.. לירון. והיא רוצה עכשיו את לירון ולא את גל
אבל היא לא רוצה שהחברות של גל ולירון תיפגע בגללה. מה היא צריכה לעשות לפי דעתך"?
תום: "לפי דעתי, היא תצא זבל שהיא תעשה את זה. אבל אם את רוצה להיות חברה של שחראז אל תידאגי החברות שיש בינינו לא תהרס. גם כן חברות.
למה לאסיפרת לי קודם? היית חייבת ללכת ברמזים? מה זה המשחקים האלה פז? את לא מתביישתתתת?" הוא הרים את הקול.
אני: "די נו תום אתה יודע שלא רציתי לפגוע בך"
תום:" מה את חושבת? שאני מטומטם? שאני לא יודע מה קורה סביבי? שאנשים לא באים ומספרים לי דברים?
כמה זמן חשבת שתוכלי לשחק בי ככה? ואני כמו אידיוט רודף אחרייך חשבתי שמה שהיה בינינו היה דבר נדיר, חשבתי שזה יימשך. איך יכולתי לחשוב ככה? לא תשתני בחיים"
אני: "די תום.. נו.. תן לי להסביר זה לא ככה"
תום: "את יודעת מה פז? לכי תזדייני את והחבר הזה שלך. שרמוטה..". והלך
הייתי בהלם. לא ידעתי איך להגיב.
"שרמוטה מי שעשתה אותך!!" צעקתי בקולי קולות.
והוא כבר לא שמעע... הוא היה רחוקקק ממני.. ורחוק מהלב...
אין תגובות יותר? :??? 😢
ווואאאיי מממססכןןן =[[
תתמשיכיי בוביתתת
- שבת שלללום:] -
מווואהה
ייאאאאאאא!!!!!!! סיפור מ-ה-מ-ם!!!!!!! קראתי עכשיו הכול! את מוכשרת ברמות והסיפור ממש מדהים! תמשיכי דחוף דחוףףף!!!
ב-3> תובלוושששש!!! 😁
מבאס שאת לא ממשיכה..😢..תמשיכי!...סיפו מווושלם!!! 😂
בה ביי, מוואה...לאב יו 3>
שרמוטה מי שעשתה אותך!!" צעקתי בקולי קולות.
והוא כבר לא שמעע... הוא היה רחוקקק ממני.. ורחוק מהלב...

הגעתי הביתה.
לא רציתי לשמוע מאף אחד כיביתי את הפלאפון ונכנסתי למיטה- ככה ג'יפה. בלי מקלחת בלי ארוחת ערב בלי כלום.
קמתי בבוקר. בעצם בצהריים.
"שיטטט" הסתכלתי בשעון וצעקתי. השעה 1 וחצי בצהריים. שוב הפסדתי לימודים בגלל שלא התעוררתי.
טוב נו אולי זה לטובה. קצת חופש מכולם.
ציחצחתי שיניים ונכנסתי למקלחת ארוכה ארוכה.
"יום רביעי היום" חשבתי לעצמי. "כולם מגיעים מאוחר". וחייכתי.
יצאתי מהמקלחת ולבשתי מכנס קצר וגופיה.
ישבתי מול הטלויזיה עם קערית ע-נ-ק-י-ת של קרונפלקס וזיפזפתי בין הערוצים.
הפרסומת ליום אימוץ חיות שוב הופיעה מולי והפעם החלטתי להתקשר.
חייגתי את המס' וקול מבוגר ענה לי.
אני: "שלום"
האיש: "כן"?
אני :"הגעתי לעמותת האימוץ חיות?"
האיש: "כן ליבי וזה לא מצחיק את יכולה לשנות את הקול"
אני: "אממ מה?"
האיש: ,"טוב אין לי זמן לבדיחות שלך ליבי אני חוזר לעבוד ביי"
וניתק לי. התעצבנתי- מי זאת הליבי הזאת מה הבעיה שלו?
התקשרתי שוב.
אני :"תקשיב טוב- אני לא ליבי אני בסה"כ רציתי לברר פרטים על ההתנדבות ו.."
האיש: "אההה.. סליחההה.." קטע את שטף דיבורי. " בשמחה לא יזיקו לנו כמה מתנדבים.
בת כמה את"?
אני: "בת 17"
האיש: "לומדת?"
אני: "בטח. יש ברירה"?
האיש: "כי יש כאלו שלא לומדים ואז יכולים לעזור יותר בבקרים"
אני: "אוקיי, אז אני מבינה שאני לא מתאימה".
האיש: "למה לא? תקשיבי, בואי נקבע פגישה. תגיעי לעמותה מחר ב-5"
אני: "ואת מי לבקש משם?"
האיש: "אני משה- אבל יקבל אותך המתנדב הראשי- שחר"
אני: "אוקיי תודה."
ניתקתי וחייכתי לעצמי. יהיה כיף לעבוד עם חיות.
במשך היום סתם מרחתי את הזמן טלויזיה מחשב טלפון עם חברות.
רוב המחשבות נדדו משחר לתום- מתום לשחר.
בערב היה לי טלפון בבית. אימא ענתה. אמרה שהיא לא מזהה את הקול.
עניתי:
אני: "הלו"?
-----: "גוד איבנינג יזראל"
אני:"ברררררררר?"
בר: "חחחחחח כןןןןןןןןןן מאמייי מה העניניםםםםם?
אני:" הכולל טובבבב מה? איך אתה מתקשר? איך שם?"
בר: "המצב אחלה. המלגה ממש מתאימה לי משחק כל היום וטוב לי. אני אומר לך.. ההולנדיות האלה.."
אני: "דיי חחחחח נו מה קורה"?
בר: "האמת שאני לא יכול לדבר כ"כ הרבה כי זה שיחת חו"ל אבל אני מבטיח להתקשר בקרוב אני צריך
לעשות גם עוד כמה טלפונים להורים"
אני: "אההה אוקיי.." התבאסתי שלא יכולתי לדבר אתו עוד. חבל שהוא נסע.. היינו חברים ממש טובים
יכולתי לספר לו הכול. רק חבל.. שבשבוע לפני שהוא נסע הוא הצהיר על אהבתו אליי.
בר: "טוב מתוקה נדבררר מסרי ד"ש לכולם אוהבב. מואה"
לא אמרתי ביי אפילו. ישר ניתקתי.
למה תמיד החיים רק שלי מסובכים?
נכנסתי למחשב. תום היה מחובר. קראתי את הודעת המצב שלו: "סעמק נמאס מהכול שונא אותך".
איזה ילד קטן.. חחח חשבתי לעצמי. חיפשתי את שחר ברשימה והוא לא היה מחובר. וגם לא טל. מה קורה לאנשים
היום?
פתאום נשמעה דפיקה בדלת חדרי.
"פתוחחח" צעקתי.
ואז הוא נכנס...
ראיתי מי זה ונכנסתי להלם..
סוף-סוף!!!!!!! התגעגעתי!..פרק מושלם!! את כותבת ממש מדהים!...מחכה להמשך!! מקווה שהפעם תוך פחות זמן!..בהיי 😂 מוואה! 3>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך