פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סגירת מעגל- סיפור ראשוןןן תגיבו :)...

סגירת מעגל- סיפור ראשוןןן תגיבו :)

✍️ חנושמאוהבת 📅 24/08/2006 07:59 👁️ 2,039 צפיות 💬 56 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 4
מאמי קראתי הכל:] ממש מדהים אהבתייי!!
תמשיכי מהר ותעשי המשךך ארוךךך..
מוואההה
הלכתי אחריה וראיתי את שחר יושב עם החברים שלו.
אני: עזבי עזבי אותי אין לי כוח אליו בואי למטה לעשן
עישנו סיגריה ועלינו . איך שאני עולה , יניב המורה להיסטוריה קרא לי :"פז בואי רגע בקשה"
הסתובבתי ונתקלתי בשחר...

שחר: "שלום לך" אמר ונתן לי נשיקה בלחי וחיבוק ענקי
אני: "שלום שלום" בעצבים.
שחר: "מה העצבים?"
אני: "סתם לא משהו רציני טוב יניב רוצה לדבר איתי נדבר אחרי זה ביי"
התקדמתי ודיברתי עם המורה להיסטוריה כן גם אצלו לא עשיתי מבחן.. חחחח

אחרי יום ארוך ומתיש הגעתי הביתה, אכלתי והדלקתי את המחשב.
איך שהתחברתי הודעה משחר.
שחר:מה המצב מאמי?
אני: כל טוב מה איתך?
שחר: את באה לתיגבורים היום בלשון?
אני: לא יודעת ואתה?
שחר: אני יבוא רק אם את באה
אני: האמת אני חיבת לבוא יש לי נכשל אצלה ועוד מעט תעודות מחצית א'
שחר: אז סבבה ניפגש שם מתי את הולכת?
הסתכלתי על השעון השעה היתה 4 וחצי.
אני: סביבות 5
שחר: סבבה אז בואי ניצא עכשיו כי עד שנגיע זה 5
אני: סבבה יאללה ביייייי
שחר: ביי מתוקה

הגעתי לתיגבורים. כרגיל "למדתי". שחר היה איתי בכיתה ו"למדנו ביחד"
השעה היתה כבר 7 וחצי החלטנו לחזור הביתה.
עידן חיכה לי ולשחר למטה. ירדתי במדרגות ושחר אחריי. פתאום הרגשתי יד נכרכת סביבי . זה היה שחר. ככה ירדנו במדרגות מחובקים.
שירדנו למטה ראינו את עידן יניב ולירון מחכים לנו.
הלכנו עד התחנה וראינו שהאוטובוס לא בא אז החלטנו ללכת ברגל. הלכנו כולנו ואז באיזשהו שלב
עידן התקדם יותר מידי מהר עם יניב ולירון ואני ושחר נשארנו מאחור.
הוא חיבק אותי והלכנו מחובקים. דיברנו על הכול מהמשפחה שלו ועד הכלב שלי.. הרגשתי בעננים.
הוא סיפר לי שהוא שר ואחרי תחנונים הסכים לסלסל לי כמה מילים. היה לו קול מדהים.
הוא ליווה אותי עד הבית והיתי מאושרת.

דפקתי בדלת. אימא פתחה.
אני: אימא מה יש לאכול"?
אימא: למדת?
אני: כן מה יש לאכול
אימא: מה למדת?
אני: לשון
אימא: ומה עוד?
אני: אימא הלכתי רק ללשון מה עוד יש לי ללמוד?
אימא: רק ללשון את הולכת? ומה עם שאר המקצועות? יש לך בגרות השנה
אני: טוב אימא ואני צריכה כסף לכרטיסייה נגמרה לי ולא היה לי איך לחזור הביתה
אימא: אז איך חזרת?
אני: ברגל
אימא: ברגל?? ומי ליווה אותך?
אני: אל תדאגי מעכשיו יהיה תמיד מי שילווה אותי
אימא: מי?
אני: סתם איזה אחד. שחר.
אימא: פשש.. יפה יפה. תביאי אותו הביתה נראה אותו.
אני: בסדר אימא.
אימא: טוב בואי תאכלי יש חביתות

אכלתי יותר טרפתי, ישבתי קצת בסלון עם ההורים והאח ונכנסתי לחדר. הלדקתי את המחשב ונכנסתי להתקלח.
שיצאתי מהמקלחת ראיתי 3 הודעות...
נהנהננ
הממממממשךך יפה
סיפוווור יפה
תמשיכי בובה 😊
סיפור מהמם מאמי =]
אחח איזה חמודיי שחר (:
אכלתי יותר טרפתי, ישבתי קצת בסלון עם ההורים והאח ונכנסתי לחדר. הלדקתי את המחשב ונכנסתי להתקלח.
שיצאתי מהמקלחת ראיתי 3 הודעות...

משיר, תום וטל.
שום הודעה משחר..
שיר:"אחותי את פהההה? דחוףףף"
אני: כן מאמי מה קרה?
שיר: את באה יום שישי ליניב?
אני: למה מה?
שיר: יומולדת
אני: ומי בא?
שיר: לא יודעת כולם
אני: גם תום יהיה?
שיר: כן אבל מה כ'פת לך בואי נו
אני: טוב נראה כבררר... אני צריכה למצוא מה ללבוש
שיר: נו מה הבעיה נמצא משהו יש עוד 3 ימיםםם
אני: טווובבב...
שיר: טוב אני עפה לישון נתראה בבית ספר ביי
אני: ביי

והודעה מתום..: פה?
אני: כן מה קורה
תום: בסדר מה איתך
אני: סבבהה.. מה עושה
תום: וואלה כלום חושב על החיים
אני: וואלה? מה יש לחשוב?
תום: על כל מיני דברים איך לא מצליח לי כלום
אני: מה לא מצליח לך?
תום: מלא דברים, בנות, משפחה

הבנתי על מה הוא מדבר ולא התעמקתי בנושא ידעתי שאיכשהו נתחיל לדבר עליי ועליו ולא היה לי ממש חשק
אני: טוב מותק אני חיבת לעוף נדבר כבר ביי
תום: ביי לילה טוב

והודעה מטל: אל תשכחי להביא מחר ספרות במקום אנגלית

חייכתי לעצמי וחשבתי: מה הייתי עושה בלעדי הילדה הזאת?!

הבוקר הגיע הציפורים מצייצות, השמיים כחולים ו....... בית ספר! בעעעעע
בלית ברירה התארגנת והגעתי באיחור לכיתה.
המורה למתמטקיה סבטלנה הודיעה שיש הרצאה עם המנהל באולם ספורט
איך היה לי חשק להבריז.
ישר סימסתי לטל ושיר:
"יש הרצאה ב-10 , ניפגש במחששה אין לי ראש אליו"
שתיהן ענו לי במהירות
טל: אני לא בבית ספר בכלל אני חולה
שיר: נראה לך?! שלומי גם יהיה בטח שאני הולכת הוא שמר לי מקום חחח

התבאסתי. עוד שעה של חפירות וכאבי ראש מהמנהל הדפוק הזה.
ירדנו לכיוון אולם הספורט ובדרך פגשתי את עידן ושחר.

"אה פז מה העניינים" אמר עידן ונתן לי חיבוק.
"מה קורה"? אמרתי לשחר וחייכתי אליו . הואחיבק אותי ובגלל שאני כ"כ קטנה ונמוכה הוא עטף אותי עם החיבוק שלו. "רושאס אה"? הוא חייך .
עידן: טוב יאללה בואי 10 כבר יהרגו אותנו אם נאחר
שחר: יאו איך אין לי כוח לזה איזה שעה מסריחה
עידן: זה לא שעה. זה שעה הרצאה ואז עוד שעה של המקהלת בית סםר אני יודע מה
אני: מההההה? שעתיים עכשיו? מה אני יעשה שעתיים?
שחר: בואי איתי
אני: לאן אתה הולך?
שחר: בואי נסתובב קצת נלך לקניון או משהו גם לי אין ראש לזה. מה יש לך אחרי ההרצאה?
אני: ספורט ואז הביתה
שחר: לי אין כלום אחרי זה בואי נבריז ביחד.
אני: יאללה בוא.
עידן אמר לנו ביי והלכנו לכיוון השער
פתאום שחר פנה לצד שמאל לצד של החנייה.
"לאן אתה הולך"? צעקתי לו.
והוא לא ענה.
ראיתי שהוא ניגש לאופנוע מרים את המושב ומוציא 2 קסדות.
"מפחדת"? צעק לי בחזרה
"בחיים לא!" עניתי ורצתי לכיוון שלו...



לא כ"כ ארוך אבל אין לי כ"כ כוח להמשיך תמיד יש את מחר 😊
מהמםם !!: ]
המשךך (::
מוואה

לינוריי :]
קראתתתיי עכשיו הכללל
סיפור ממש יאפפה
את כותתבתת ממדהים
תמשיכיי בובה
מוואהה
"לאן אתה הולך"? צעקתי לו.
והוא לא ענה.
ראיתי שהוא ניגש לאופנוע מרים את המושב ומוציא 2 קסדות.
"מפחדת"? צעק לי בחזרה
"בחיים לא!" עניתי ורצתי לכיוון שלו...

עליתי על האופנוע. לקח לי קצת זמן לעלות. זה היה אופנוע כבד מהסוגים שאימא שלך היתה רואה אותך
עולה עליהם וצורחת עליך. עליתי והחזקתי בו חזק מאחורה.
"תיזהרי לא לחנוק אותי בטעות" הוא אמר. ואני חייכתי בבושה 😊 מה יכולתי כבר להגיד? חחח...

נסענו לכיוון הים.
נסענו דרך החולות. גבעות וירידות תלולות. פחדתי. אבל לא הראיתי לו. ראיתי שהוא כל הזמן מסתכל עליי
מהמראה הצדדית.
ירדנו לכיוון החוף. לא היו הרבה אנשים. בכל זאת, היה כבר אוקטובר ודי קריר.
ירדתי מהאופנוע ובהיתי בגלים ההולכים ונשברים.
"לא בא לך לקפוץ ככה לתוך המים?" הוא שאל.
לא עניתי .
שחר: "פז?? את חיה?"
אני: "כן מאמי סתם התמקדתי בגלים"
שחר: "הים זאת אהבת חיי". "סיגריה"? הוא הוציא קופסה מכיסו והושיט לי.
אני: לא לא תודה יש לי". ניגשתי לתיק והצאתי משם את קופסת הפרלמנט שלי. הוצאתי סיגריה והדלקתי.
שחר: "מה פרלמנט? בואי יש לי מלברו"
אני: "עזוב אותך אם כבר למות אז למות בכבוד.. חחח"
שחר: "חחח כן אה.. אז מה פז? מה איתך?"
אני: "הכול טוב". והתישבתי על החול
שחר: "כולך תהיי חול"
אני: "לא נורא תנקה אותי אחר כך"
שחר: "בכיף. ואם אני ישב אז גם את תנקי אותי?" והתיישב לצידי.
אני: "נראה לך? רק אותי מנקים חחח"

שחר חיבק אותי . וככה ישבנו מחובקים על החול החם. מסתכלים על הים.
דיברנו ודיברנו ולא שמנו לב לשעה.
אני: "יאו!!! מה השעה?"
שחר: "1 עוד מעט מה קרה?"
אני: מה מה קרה? לך אין שיעור אחרי ההרצאות. לי כן יש. שיטטטט עוד נכשל"
שחר: "די שטויות כולה ספורט אפשר לחשוב איזה ספורטאית את"?
אני :" סליחההה?? בוא עכשיו הורדת ידיים נראה אותך"
שחר: "יש לי רעיון יותר טוב. בואי עכשיו תחרות ריצה. מכאן (הוא הצביע על האופנוע שלו) עד לשם (הצביע על דגל שהיה בתוך המים)"
אני: "נראה לך? אני ייכנס לתוך המים? אני עם ג'ינס "
שחר: "נו אל תהיי פחדנית תקפלי אותו"
אני: "יאללה בוא." קמתי ושלחתי לשחר יד שיקום"
שחר נתן לי כיף ואמר: "מה את מביאה יד מה אנלא יכול לקום לבד? מה אני כמוך? חחח"
אני: "נראה מי ינצח" הורדתי נעליים וגרביים וקיפלתי את הג'ינס

אני ושחר עמדנו ליד האופנוע.
"היכון הכן צא" צעק שחר. ואני רצתי לכיוון המים. שחר היה מאחוריי. שמחתי שהשגתי אותו.
פתאום הרגשתי דחיפה קלה, ואז את כולי בתוך המים. יצאתי מיד
"יאוווו אני לא מאמינהההה" צעקתיי בהלם
שחר היה מאחוריי צוחק.
אני :"מה אתה נורמלי? תראה איך אני נראית!!!"
שחר: "איך את נראית? מפסידנית בתוך המים עם ג'ינס מקופל" וצחק
אני: "אני לא מאמינה!!" שחר הדביק אותי בצחוק שלו וצחקנו שנינו
שחר התקרב לעברי וחיבק אותי. שמתי לו רגל והפלתי אותו לתוך המים.
חיכיתי כמה רגעים. ושחר לא יצא מתוכם.
התחלתי לצרוח "שחר שחר" וניסיתי להרים אותו.
פתאום הוא תפס אותי והטביע אותי לבפנים.
ככה היינו אני ושחר. בתוך המים. רטובים . הוא משך אותי אליו . ישבתי עליו ופניי מול פניו.
"קר לי" אמרתי לו.
"בואי אני יחמם אותך" הוא אמר. ונישק אותי.
הנשיקה היתה מלוחה אבל טעימה.
הפרפרים בבטן לא הפסיקו. היתי מאושרת.
פתאום בא גל והטביע את שנינו.
שחר משך אותי מהמים והרים אותי לכיוון החוף.
רעדתי מקור.
הוא הוציא מן שמיכה קטנה ממתחת למושב ונתן לי.
התחממתי מעט, ראיתי אותו רועד.
"בוא חצי חצי" אמרתי לו וככה התחממנו שנינו.
לא חשבתי על הבית ספר, ובטח לא השיעור ספורט שהחמצתי.
והיה ברור שהדבר העיקרי שברח לי מהראש היה....
ואוו מהמםם !!!

עוד המשךךךךךך 😊😊

מוואהה
לינורי (:
"בוא חצי חצי" אמרתי לו וככה התחממנו שנינו.
לא חשבתי על הבית ספר, ובטח לא השיעור ספורט שהחמצתי.
והיה ברור שהדבר העיקרי שברח לי מהראש היה....

תום! האקס..הבנאדם שאהבתי בטירוף עד לפני חצי שנה. ולא רק תום- גם בר. למרות שהוא היה רחוק אלפי קילומטרים ממני. תמיד היה משהו שיחזיר את הרגשות שלי כלפיו. טלפון ממנו, הודעוה, או אפילו אי מייל.
איך הסבתכתי ככה?
למרות שעם תום זה קטע עוד יותר לא נעים כי שחר ותום די חברים. לומדים באותה כיתה, יושבים אחד ליד השני ואפילו יושבים יחד בהפסקות. מה עשיתי??

החלטתי לדבר על זה עם שחר:
אני: "תגיד שחר מה קורה בינינו?"
שחר: "אממ אז בואי נראה, באנו לים, התערבנו, רצנו, טבענו, נרטבנו, עכשיו אנחנו יושבים ומתחממים. זה מה שקורה.
אני: "חחחח נו די מטומטם." צחקתי.
שחר: "מה את רוצה שיהיה"?
אני: "תקשיב שנינו יודעים שיש פה משהו. אבל לא יודעת לא נעים לי מתום.
שחר: "האמת גם לי לא. התקרבנו חבל על הזמן בזמן האחרון". אבל אני אדבר איתו.
אני: " סבבה." וחייכתי.
שחר נישק לי את המצח וקם.
אני: "לאן אתה הולך"?
שחר: "טוב יאללה בואי נחזור הביתה"
קמתי ניערתי את עצמי מהבוץ, שמתי את הקסדה ועליתי על האופנוע.
הרגשתי שהדרך לא נגמרה. קפאתי מקור.
שחר הסיע אותי עד הבית.
ירדתי מהאופנוע.
אני: "רוצה לעלות?"
שחר: "לא לא נעים בטח מישהו אצלך בבית"
אני: "אממ מה השעה"?
שחר: "עוד מעט 2 וחצי"
אני: "חכה שניה." התקשרתי לאחי והוא אמר לי שהוא אצל חבר. עשיתי גם שיחת טלפון לאימא והיא אמרה שהיא תתעכב. מושלם.
"יאללה בוא, אני לבד"
שחר החנה את האופנוע ועלינו למעלה.
נתתי לשחר להוריד נעליים לפני שהוא נכנס הביתה והושבתי אותו במרפסת.
אני: "טוב אני נכנסת להתקלח כולי חול תרגיש בבית פתח מקרר תראה טלויזיה מה שאתה רוצה"
שחר: "ומה איתי? אני ימות מקור פה גמני רוצה להתקלח."
אני: "טוב אז תחכה שאני יצא"
שחר: "אני יכול לבוא איתך"?
אני: "חחחח בחלומות שלך, טוב קיצר עוד מט אני באה אני מתקלחת מהר."

נכנסתי למקלחת והורדתי את הג'ינס הרטוב. אחרי זה את החוטיני הורוד שאני כ"כ אוהבת.
הורדתי את החולצה והחזייה. פתחתי את הברז וחיכיתי למים חמים.
נכנסתי למקללחת. היה כ"כ נעים. עצמתי את העיניים ונתתי למקלחת לשטוף את כולי.
פתאום שמעתי דלת נפתחת.
הזזתי את הוילון מעט וראיתי את שחר עומדומחייך.
התחלתי לצרוח עליו: "מה אתה עושההה? תצאאאא מטומטם"
שחר: "חחחחחחחחחח תירגעי מפגרת."
הוא התחיל להתפשט. בהתחלה הוריד את החולצה גופו השרירי נגלה בפני.
ואז את הג'ינס והבוקסר. עמדתי קפואה לא ידעתי מה לעשותת. הסרתי את גופי עם הוילון. שבדיעבד היה שקוף.
אני: "די נו שחר זה לא מצחיק תתלבש צא נו"
שחר: "די נו פז אל תתבישי אני קפוא תרחמי עליי."
עוד לא הספקתי לענות וכבר שחר היה איתי בתוך האמבטיה.
הוא חיבק אותי והמים זרמו על שנינו, הוא תפס את פניי בשתי ידיו והתחיל לנשק אותי. הנשיקה היתה רטובה ולוהטת. שיחק אותה, הייתי אומרת.
הגופות הערומים והרטובים שלנו התחככו זה בזה. "אני אוהב אותך" הוא לחש לי באוזן. נמסתי. לא חשבתי על כלום באותו רגע. לאט לאט המים החמים התחילו להיגמר. התנתקתי משחר .
שחר: "לאן את הולכת"?
אני: "קר לי אני יוצאת אין מים חמים"
שחר: "תביאי לי גם מגבת"
יצאתי מהמקלחת ראשונה. פתחתי את הארון וזרקתי לשחר מגבת.
התעטפתי במגבת ויצאתי לחדר שלי. שחר בעקבותיי.
הוא נכנס לחדר ונעל את הדלת.
"את סקסית שאת ככה" הוא לחש לי.
התנשקנו בטירוף ונפלנו למיטה.
לאט לאט נפלו המגבות....
ככה שכבנו אני ושחר על המיטה, עירומים, מאוהבים עד השמיים..
יפה מאמי
תמשיכיייייייייייי
גלושלך
גאדד איזה מהר זה קורה בינהם \:
חח המשך יפהה
עודד :]

מואהה ,
לינוריי
QUOTE גאדד איזה מהר זה קורה בינהם \:- עכשיו אני ממשיכה בעקבות התגובה שלך...


"את סקסית שאת ככה" הוא לחש לי.
התנשקנו בטירוף ונפלנו למיטה.
לאט לאט נפלו המגבות....
ככה שכבנו אני ושחר על המיטה, עירומים, מאוהבים עד השמיים..

התנשקנו והוא התחיל לגעת בי. חששתי מאוד.
"די שחר תפסיק אני לא רוצה"
"מה לא רוצה פז" הרגע היינו יחד והיה הכי מושלם. מה קרה פתאום"? אמר שחר
לא עניתי וקמתי מהמיטה. התעטפתי חזרה במגבת קמתי לארון לקחתי בגדים והלכתי לאמבטיה להתלבש.
התארגנתי ואספתי את הבגדים של שחר מהאמבטיה והבאתי לו.
הוא התלבש.
שחר: "פזוש, תקשיבי אני... אני לא התכוונתי באמת"
אני: "זה בסדר שנינו נסחפנו וזהו"
שחר: "אבל אני התכונתי למשהו אחד"
אני: "למה"?
שחר התקרב ואמר: "לזה שאני באמת אוהב אותך"
לא ידעתי מה לענות. הוא הסתכל בעיניי וידעתי שתבוא נשיקה. אבל פתאום.
"כל הזמן אני חושב עליההה.. עליההה.." צילצל לי הפלאפון
ניגשתי לשולחן וראיתי על המסך "תום"
אני: "הלו"?
תום: "מה הענייינים יפיופה"?
אני: "בסדר מה קורה"?
תום: "כל טוב מה עושה"
הסתכלתי על שחר והוא עשה לי תנועה ביד של "אל תגידי שאת איתי". "סתם פה חזרתי מהים" עניתי לו
תום: "אה עם מי היית"?
אני: "סתם עם טל ושיר"
תום: "איך יכול להיות? ישבתי איתן בהרצאה של הבית ספר"
אני: "כן אחרי זה הלכנו יחד"
תום: "אהה.. באמת למה לא היית"
אני: "סתם לא הרגשתי טוב"
תום: "אה טוב אז אם אתלא עושה כלום ואת חולה אולי כדאי שאני יבוא לעשות לך ביקור חולים קטן"?
ישר קפצתי! "לאאא"
תום: "מה לא? למה לא?"
אני : "כייי... כי.. אני עייפה ואני רוצה לישון. נתראה בבית ספר מה התגעגעת אליי כ"כ?"
תום : "הכי בעולם חחח טוב יאללה לא יפריע לך לילה טוב בי"
אני: "ביי"

אני ושחר נשמנו לרווחה
שחר: "מתישהו נצטרך לספר לו"
אני :"יהיה בסדר אני יעשה את זה"

שחר התארגן , נתן לי נשיקה ארוכה והלך.
נשכבתי על מיטה חושבת על תום ועל שחר לאט לאט עיניי נעצמו.
קמתי לקול צילצול פלאפון...
חחח בעקבות התגובה שלי 😁

מהמםם !!
ומסכן תוםם =\\
המשךך בקיצורר
חחחחח

אווהבת,
לינורצ'ווו:]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך