פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד -"מפה לשם..."- תההההנו :]]...

-"מפה לשם..."- תההההנו :]]

✍️ שננני 📅 22/08/2006 02:42 👁️ 2,709 צפיות 💬 121 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 9
פרק א'

אי בודד,לבד..
רק אני והוא
יושבים לנו ,אני מעליו והוא מנשק אותי
כל-כך נעים,כל-כך מדהים פה
האווירה קסומה.
לא רוצה שיגמר,בכלל לא.
הנשיקות שהוא נותן לי על הפה,מאוד מאוד נעימות.
אני קמה ממנו
ומקפצת סביבו,הוא צוחק ומושך אותי אליו..הוא מסתכל עליי בעיניים חודרניות-כחולות,מדהימות!
אני מנשקת אותו ומושכת אותו מעליי
לנשיקה סוערת וטרופית-כל-כך מפתה.
נכנסו למים ורגליי סביבו
אנחנו צפים על המים
הוא ואני נכנסים מתחת למים ויוצאים אחרי מספר שניות
הנשיקה הפכה ממלוחה למתוקה במידית.

"טל? הלו?" קולה של המורה שלי לספרות העיר אותי מהחלום המתוק.
"הא?" הוצאתי מקולי ופרצופה של המורה לא נראה כל-כך נעים.

"שלחה אותך שוב למנהלת,הא?" צחק עליי תום
"תשתוק תשתוק,אני לפחות נכנסת לשיעורים"
"חחח שתקי גם את,מה חלמת לך? גברת נכבדת?"
"אוי נו באמת כמו תמיד..חלום רטטטטוב!" אמרתי וכולם התחילו לצחוק.
התחלנו להתפזר כי סיוון הגיעה
"יאלה חבר'ס בואוו סיימתי את השיעור,יאלה לקניווון" אמרה סיוון וכמו חיילים הלכנו אחריה.
"אז נו,טל ספרי מה חלמת..בחייאת" אמר לי תום בדרך לקניון-הסתכלתי לצדדים וסיפרתי לו את ה-כ-ל.
תום הוא הידיד הכי טוב שלי-הוא כמובן יודע שאני מפנטזת על מיכאל.
"יש לך ראש יצירתי וחרמן! ננסה את זה אני ואת פעם אחת,חחח" אמר בצחוק ורץ לסיוון ונישק אותה.
הוא והיא ביחד כבר שנתיים בערך,אני אוהבת כלכך את שניהם.
מיכאל סקרט-וואו מאיפה אפשר להתחיל?
הוא הבן אדם הכי מושך עלי אדמות,חוץ מפקונדו ארנה.
יש לו עיניים כחולות עמוקות,והדבר שהכי מושך אותי עליו זה שהוא מנגן בגיטרה.
הוא כמובן עליי לא שם בגרוש,למרות שהוא וסיוון קרובים כמו אחים.
הגענו לקניון וכל אחד החליט מה לאכול
אני ותום רצינו לאכול סיני,אני הלכתי לקנות
קניתי וחיכיתי לשלם
"הנה הכסף..כמה זמן?" אמרתי בעצבים.
"חח תרגעי מאמי,שנייה אחת" אמר מיכאל
עוד שנייה זרקתי את כל האוכל על הרצפה.

המשך יבוא
😊
תגיבו =[
התחלללה יאפפה
תתמשיכיי מאמי
מוואהה
תודה על התגובה 😊

ובגלל שמשעמם לי

פררק ב'

"תודה,סורי פשוט ידיד שלי לחוץ על האוכל,חח" אמרתי,וואו הצלחתי לדבר לידו.
"חח זה בסדר,הי רגע את טל,נכון?" אמר והחזיר לי עודף,אומיגוד הוא יודע מי אני
"כן כן אני טל,ואתה מיכאל.." אמרתי ועוד שנייה התעלפתי שאנחנו באמת מדברים.
התחלתי ללכת אחרי שקלטתי שנגמרה השיחה.
ישבתי ליד תום ולא נגעתי באוכל,הייתי בשוק.
"טלללל הלווו?" נופף תום בידו מול הפנים שלי בהגזמה מיותרת.
"די כבר משוגע,דיברתי עם מיכאללל הוא עובד בקופה של האוכל הסיני יאאאא" אמרתי והתחלתי לצחוק .
סיוון גם התחילה לצחוק ולא הבינה על מה.
"הא חחח באמת? יפה יפה..היית מציעה לו קצת מהעוף בלימון חחחח" אמר תום והתחיל לבלוס כמו תמיד,איזה בדיחות מעפנות אלוהים.
אכלתי קצת וזרקתי,לא היה לי תאבון בגרוש.
הייתי יותר מדי מאושרת-מאושרת משיחה קצרה,קצרה מדי.
הסתובבנו בקניון עוד איזה שעתיים.

=======
"אמאאאא,פתחי לי את הדלתתתתת" צעקתי מהצד השני של הדלת,היה נעול.
"רגע טל חכי שנייה" שמעתי קול של גבר,אבא שלי בחו"ל אז מי זה?
"נוווו השקיות כבדות סעמק" צעקתי ונדחפתי לכיוון הדלת הפתוחה.
כל השקיות שלי נפלו
"אביבבבבבבבב !,חזרת חזרת חזרת" צעקתי וקפצתי על אחי בהגזמה
"חחח כן את יודעת,אחרי שנה בחו"ל זה כבר מוגזם..אני פה רק לביקור קצר של שבועיים..התגעגעתי..בואי אני יעזור לך עם השקיות" אמר והתחיל לעלות במדרגות.
הגענו לחדר והוא פתח את 4 השקיות המלאות
5 חולצות מדהימות
4 חצאיות מיני מכל מיני צבעים
2 בשמים ,לאמא שלי ..
ואיזה 15 צמידים ושרשראות זולים.
"י'חתיכת משוגעת,כמה שופינג את יכולה לעשות?!!" התחיל לצחוק ושכב על המיטה.
"כמה שאפשר,מה אתה רוצה? הרווחתי איזה 4000 שקל" אמרתי והתגאתי בעצמי.
"מהההה? באמת? איפה עבדת? את מי סחטת? חח"
"עבדתי במשך חצי שנה אצל משפחה מליינית,שמרתי להם על הילדים..עזוב נו "
"עזבתתתתי,אז יש חבר??"
"כן ממש.."אמרתי ופתחתי את המחשב
"למה לא? י'כוסית חחחח" אמר והתחיל לצחוק,כמה שהתגעגעתי אליו.
"פשוט עזוב אוקי,אני דלוקה על מישהו..דווקא די מאוהבת.ותגיד איפה אמא?"
"די מאוהבת? פששי יפה יפה,ואמא אצל הספרית"
"טוב.." אמרתי והודעה קפצה לה מאייסי,זה היה מתום

תום:
טלטל,י'חרמנית דברי אייתייי !


"חח חרמנית את באמת" אמר אביב,זה היה קצת מביך.
"תשתוק!" אמרתי וזרקתי עליו כרית,רק שישתוק,עדיף !

שינייתי את האווי-

-------
פפפפפה.

תוממי => דברייתיי
אביב שלי חזר.
עכשיו?
זדיינו ! :]
--------


פתאום קפצה לי בקשת משתמש.
זה היה מ...

המשך יבואאאא
אהבבבבתתי את הפרק :]
המשךשךשך
מוואהה
ווואייי אהבתתתיייי

ת מ ש י כ י :]
אהבתיי.י......
תמשיכיייי..!!
פרררק ג'

פתאום קפצה לי בקשת משתמש.
זה היה מ...
סיון,היא פתחה אייסי חדש.
אישרתי והיא שלחה הודעה

סיוון:
טלטול,מה קורה? משעמםלי \:

טל:
הכל סבבה,איתך?..

סיוון:
הכל טוב:] וואי שמעי,הולכים מחר לים..יש מצב את באה?

טל:
אוקי,כזה באלי ים אוח הכל מדהים שמה

סיוון:
יאפ,כולל הבנים חחחח סתם

טל:
חחח כן הא,וואי ישלי בגד ים חדש מחו"ל אח שלי הביא ליייי

סיוון:
תחדשי :] אני קניתי אתמול..ומממממה אביב חזר? סחטייין עליו ,נהיה אמריקאי P:

טל:
יאאאפ אביבו'ש חזר..!

סיוון:
טוב שמעי אני עפה חעחע תום בא אליי עוד איזה 10 דקות :]
דבריתי,לאביו ביי מואאאה 3>

טל:
ביביי סיוונו'ש מסרי ד"ש לתום,מואעע 3>

והיא התנתקה.

היה לי כל-כך משעמם שנכנסתי למקלחת
התקלחתי איזה 45 דקות,המים הורידו ממני את היום הזה
והשיער שלי נהיה ריחני שוב
יצאתי ומרחתי קרמים,הסתרקתי והתאפרתי קלות..התלבשתי יפה וירדתי למטה.
"אביבבבבב" קראתי לאחי שהיה במטבח
"האאאא מה טל?,ומה התלבשת ככה,מהודר חח" אמר בזמן שפתח את המקרר.
"אל תאכל,בוא נצא לאכול בחוץ..פלייייז"
"טוב באמת באלי לאכול פלאפל חחח" אמר ולקח את מפתחות המכונית וירדנו למטה.
הגענו לקניון ועלינו לקומת האוכל.
להגיד את האמת?
לא הייתי רעבה,כמעט ולא
רציתי לראות את מיכאל,"לאכול סיני" הלוואי שהוא עובד עכשיו.
"מה את רוצה לאכול?" העיר אותי אביב ממחשבותיי.
"אני רוצה סיני,אני אלך לקנות ואתה תקנה פלאפל אנערף..וניפגש בשולחן,אוקי?" אמרתי והתחלתי ללכת..
הזמנתי את מה שרציתי וחיכיתי לשלם,ולמרבה המזל והשמחה..מיכאל היה שמה עדיין! יששש.
"כמה ?" שאלתי.
"50 שקל בבקשה יפיופה.." אמר מיכאל והושיט את ידו לקבלת הכסף.
הוא קרא לי יפיופה.|:
"הנה,קח" נתתי לו והוא קלט את פרצופי
"היי,את טל וואי את נראית שונה מהיום בצהריים..טוב את תמיד מהממת..הנה העודף,בתאבון!" אמר וכמעט והתרחקתי.
ואזרתי אומץ.
"שמע,יש לך אייסי או משהו?"
"כן יש לי.." אמר ונתן לי את המספר,הרגשתי טוב,וחיכיתי לרגע שנגיע הביתה.
הגעתי לשולחן ואביב אמר
"וואי כמה זמן!! נוו חיכיתי לך כדי לאכול..מי זה הבחור הזה שדיברת איתו?" אמר בזמן לעיסה.
"זה מיכאל,זה שאני דלוקה עליו" אויש כמה שטעיתי שסיפרתי לאביב.
"האאאאא זה הוא? חתיך חחח סתם סתם " אמר,גם הוא כמו תום..בדיחות מעפנות!
סיימנו לאכול וחזרנו הביתה.
בדרך הביתה נוגן השיר של אסף אמדורסקי-'יקירתי' ,התחלתי לשיר את השיר היפה הזה,מזכיר לי שמיכאל ניגן אותו במסיבת הסיום של שנה שעברה.
"בוווווז זייפנית" צעק אביב במכונית והתחיל לצחוק.
"לך זדיין" אמרתי והוצאתי לשון.
הוא הוציא לי בחזרה.
הגענו הביתה.
והוא היה שם.

המשך יבוא.

כללל כךך יאפפה
איזה חמודד אביב :]
תמשיכיי
מוואהה
תגיייייבו :]

בלאט !
איזה רעים =\
טוב אתם לא מגיבים
אני מקווה שבהמשך יגיבו עוד :]


פררק ד'

והוא היה שם.

אבא שלי חזרררר
כמעט הוצאתי לו את היד
הוא הביא לי מלא מלא מלא בגדים,וכמובן שטויות למיניהם.
אמרתי תודה ועליתי למחשב.
הוספתי את מיכאל,ציפיתי לרגע שנדבר.
מדדתי את כ-ל הבגדים ופשוט אני חולת בגדים,כל החיים שלי זה בגדים,חוץ ממיכאל :]
שיניתי אווי-

---------
פפפה :]
אביב היה ממש כייייף,חזרתתת קולולולו

מחר יייים ברוך השם ! (:
---------

וקיבלתי הודעה מתום-

תום:
פוסטממממה? השמיעי קול!

טל:
חח ימכוער אני פה

תום:
הנה את,סוף סוף..איפה היית?!

טל:
בקניון עם אביב..
ראיתי שוב את מיכאל :]

תום:
ו....

טל:
לקחתי אייסי ! (:

תום:
ילדה טובה,יופי של מעשה.
:] חח את באה מחר לים??..

טל:
כןכן,,כזה באלי ייייים ובניייים שזופים P:

תום:
נוכל לממש את הפנטזיה ? חח
וואי סיוון התעצבנה עליי היום.

טל:
למה !?

תום:
קראתי לה כלבה\:
בטעות,אני אוהב אותה מלא מלא אבל היא התנהגה ביצ'ית כזה

טל:
תסביר לה.
יהיה טוב.
אתה לא מאמין מי חזר העירה

תום:
דור,\=

טל:
יאפ,הבנזונה חזר,וויפי.
אתה לא מאושר בגללו ובגלל סיוון.

תום:
כן אני מפחד שיקרה משהו ביניהם...!

טל:
אל תדאג,סיוון שומרת לך אמונים.

תום:
חח אני מקווה..

טל:
טוב אני עפה,אבאשלי חזר מחו"ל ! (:
אזזז נדבר או.קי?

תום:
בטטטח.

טל:
בעיעיע מכוער :]

תום:
בעי פוסטמהה P:


לא התנתקתי,חיכיתי למיכאל.
ירדתי למטה,ואבא סיפר מלא חוויות מפריז.
ה-עיר שאני חולמת לטוס אליה
עיר החלומות ..

----
למחרת בבוקר קמתי ב-6 בבוקר,בלי שום סיבה.
קמתי למחשב,היה לי משעמם לבד בבוקר.
וראיתי שמיכאל אישר אותי בשעה 2 בבוקר,וכתב לי הודעה קטנה-

מיכאל:
את בטח ישנה,לילה טוב מאמי:]]

אוווף.
למה אני הולכת לישון מוקדם!?
\:
הלכתי למקלחת,להתרענן טיפה.
התקלחתי וחפפתי ושמתי קרמים,ונראיתי טוב ,יחסית.
עבר הזמן עד 8 בבוקר ועפתי לבית-ספר
פגשתי את סיוון בשער-היי ,היי נשיקות..ובלה בלה בלה כמו תמיד.
"את באה לים? נכון!?" אמרה סיוון בדרך לכיתה.
"יאפ אני באה,יהיה כיף" אמרתי וחייכתי את החיוך המנצח שלי.
"כן יהיה,שמעתי דור הגיע לעיר..באסה"
"כן הוא הגיע..לא ראה אותי עדיין,אבל אני לא רוצה לפגוש את הפרצוף המגעיל שלו" אמרתי-דור החבר שלי לשעבר,שבגד בי 5 פעמים. \:
"כן הוא בוגדני בטירוף,לי יש את תומי שלי" אמרה סיוון ורצה לכיוון תום שהתקדם אלינו.
"היי מכוער" אמרתי ונישקתי אותו בלחי
"היי פוסטמה"
"אזזז..הסתדר? בינך לבין סיוון?" אמרתי לו באוזן בלחש,הוא סימן עם הראש לכן.
למדנו 4 שעות היום,2 שיעורים בוטלו אז הלכנו לים יותר מוקדם.

-----
"אני רוצה נסטי אפרסק,ושני ארטיקי שוקו שוקו" אמרתי למוכר השתייה והארטיקים בים.
שילמתי לו ונתתי לתום וסיוון את הארטיקים ושתיתי.
תום פתאום הוריד חולצה ונכנס למים,סיוון ואני ציחקקנו על הריצה המגוחכת שלו.
אני וסיוון השתזפנו,שאר החבר'ה אמורים להגיע יותר מאוחר.
פתאום מישהו חסם לנו את השמש למראה הפתעתי זה היה.....

המשך יבווווווווא

אני עד כדי כך גרועה? \:
סיפור מאוד יפה!
המשך
איייזה יפהההההה:]]]

המממשך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך