אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף נמחקוות כל התגובות..
נווו כוס.....
אני חייבת לומר לך כבר בפעם האלף אם אני לא טועה שיש לך סיפור מהמם אבל כל פעם מוחקים לי את התגובות..
למה??=\
מאמי , סיפווור יפפה לאללה [[:
חח איזזו מפחידדה , ! %
כמה את כותבבת במקבביל ?!
זה השליששי שלך , לא ?
אבל נחחממד :] תמיד יש מה לקררואא ! (:
מה עם המשך?!!...
שנה טובה וחג שמח.#!!.
אוהבת עינברו'ש
המשך סיפור מהמם :]
חג שמח ושנה טובה
מאמי מה עם המשכון קטן..?
או גדול!!!!
ייאאוו,
אברייללילילילילילההה...
סיפוור רביעיי שלך שאני קורא..
אני נדהם כול פעם מחדשש מהרעיונות,
מהכתיבה המדהיממהה..
את פששוטט מ~ו~כ~ש~ר~ת!@$#
תממשייככי מהרר-ממהרר,
אהבבתתי כ"כ!=]
סיפור ממש יפה
תמשיכי מאמי
אבררריל ,
יש לך ארבעעה סיפווורים ?!
יעננו יש את רק ידידים , הסיפור האמיתי שלך את זה ומה עוד ?
שימי קישוווור של הרביעעי . . [:
חח עוד אני אעבור לגור כאן בגללך . .
שימי המששך בווובי
אגגגב , זאת שחחר [שחרווני]
יאיאאיא..
קראתי עכשיו [:
מחכה להמשךך..
אבוווש
המשךך :>
יצצא
מעלףף..
קרראתתתי עכשיו הכולל
סיפור ממש יפפה
אהבתתי :]
תמשיכיי מאמי
קוראתת חדשה=]]]
סיפורר מדהיייייייים!
המשך (:
תודה רבה על כך התגובות:]
אני כבר שמה המשך..
אוהבת3>