המשך יהיה יותר מאוחר.. !! 😊
מה עם המשך קטנטן וצנווע?
חיחיחי 😛
ייאלה המשככי,
אווהבבת (:
מתיי המשששךך??????????????...... 😕
מממעעעעעלללף.!!..
המשך..=]]
את לא מתכוונת להמשיך ת'סיפור תגידי?
\:
^^^^
עם ליאתי שלייי...
מתי המשך?!?!?!?!!?
-יסווו-
עוד סיפור ?? פשששש איך יש לך כוח להכל??
חח אקיצר התחלה ממדהימה מאמי תמשיכי
=פרק 2=
עמדתי קפואה, אין, פשוט אין מצב שההורים שלי חזור עכשיו באמצע הסופ
שבוע הנהדר שלהם.
אני: "מיזה?.." החלטתי לשאול
... :"השכנה.. מליידכם.. אני מצטערתש אני דופקת בשעה כז.."
פתחתי את הדלת ומולי עמדה השכנה ממולי, עידית.
עידית בת 21, היא די גבוהה עם שיער שטני מתולתל עד המותניים, יש לה
עיניים ירוקות יפות ויש לה גוף לא רע בכלל. היא דווקא נחמדה, ביחד לשאר השכנים המעפנים
בבניין הזה.
אני: ,לא..זה בסדר אני בדיוק יוצאת"
עידית: "שמתי לב:] את נראית מקסים"
אני: "תודה"
עידית: "אממ...רציתי לבקש אולי כוס חלב, נתקענו בלי חלב לנס הכל סגור ביום שישי"
אני: "אין בעיה.."
הלכתי במהירות למטבח הוצאתי את קרטון החלב והבאתי לה
עידית: "בטוח? .. אני צריכה רק חצי כוס-כוס"
אינ: "כן..בטח"
עידית: "אוקיי.. תודה רבה רבה..תהני"
אני: "בבקשה.. ביי"
עידית: "להתראות"
היא הלכה במסדרון הקצר ונכנסה אל דירתה אותה היא חולקת עם חברה, ישי בן 26
כבר שנה.
הם דווקא זוג חמוד:] אני מאוד מחבבת אותם.
יצאתי ישר ונעלתי אחריי את הדלת ..
התחלתי הולכת עד שראיתי מונית והחלטתי לעצור
הנהג: "כן לאן?"
אני: ,אמממ איפה ..ה..הרחוב של הפאבים?"
הנהג: "חחח מה זאת אומרת? כל ת"א זה פאבים"
אני: "אממ לא יודעת"
הנהג: ,יודעת מה? כנסי, 20 שקל, רחוב שיש
בו איזה 10-13 פאבים ומועדונים..."
אני: "אוקיי תודה"
נכנסתי לאוטו ואחריי 10 דקות הוא אמר לי לרדת ירדתי
וראיתי כל מיני פאבים, איזה 3-4 מועדונים עם מלא נערים בחוץ..
החלטתי להיכנס לאחד המקומות שנראה לי דווקא סבבה..
בכניסה עמד סלקטור שמן וענקי לבוש בשחור
הסלקטור: "כן?"
אני: "אממ...להיכנס.."
הסלקטור: "בת כמה את?"
אני: "16"
הסלקטור: "חחח... זה 18+ פה, לא רואה את השלט?!"
הוא אמר כמעט צועק והצביע על שלט גדול מעליו "הכניסה מגיל 18 ומעלה
בצירוף תעודת זהות"
אני: "א...בל"
סלקטור: "שוב אבל, יש חוקים"
אני: "תקשיב שנ.."
סלקטור: "את לא מבינה מה אני אומר לך!?"
אני: "תקש.."
סלקטור: "תחזרי עוד שנתיים!!!"
אני: "אבל יש לי יום הול..הולדת היום.."
סלקטור: "מה? באמת? לא ידעתי! מזל טוב!... תככנסייי!
חד פעמי כן??"..
פתאום הוא נהיה נחמד..
נכנסתי והיו שם כל מיני אנשים, היה טיפה צפוף אבל בסדשר..
זה היה בר נחמד ובאמצע רחבת ריקודים לא גדולה
התיישבתי על יד הבר והזמנתי קולה, אחריי 10 דקות הייתי צריכה לשירותים,
הלכתי לפי השלטים "שירותים" והגעתי...
פתאום שמתי לב שאלו שירותים משופתים
גם לבנים..וגם..לבנות!
הדלתות היו שבורות עם כתוביותע ליהן בלורד כמו
"שירלי הכוסית הייתה פה ב.." וכו'..
אחת הדלתות הייתה כמעט סגורה אבל לא ממש..
פתחתי אותה בבום ופתאום שמעתי מבפנים
"מה את סתומההההההההההההההההההההההה?????????????"
ההההיייי גם לחבבבר שלי קוראים יוסי =]=]
חחחח התחלה מעלפפפת,
ואהבתי את הכתיבה ואת הנושא והכל,
כמו שמישהי פה אמממרה זה ממש מציאות !
קיצווווווור הממממשך דחוף (:
מעניין מי צעק לה את זה ! \:
אוווהבת המממון המממון,
מורי :]]
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 27/08/2006) ההההיייי גם לחבבבר שלי קוראים יוסי =]=]
חחחח התחלה מעלפפפת,
ואהבתי את הכתיבה ואת הנושא והכל,
כמו שמישהי פה אמממרה זה ממש מציאות !
קיצווווווור הממממשך דחוף (:
מעניין מי צעק לה את זה ! \:
אוווהבת המממון המממון,
מורי :]]
😂
יאא. יפה..
חיחי.. ומצחיק....
תמישכי..@!!.
3>
וואייי..מהממםםםם
מחכה ((:
מאמי עכשיו קראתי את 2 הפרקים,
נשמע סיפור מהמם.. (:
ההתחלה קצת הזכירה לי אותי ואת חבר שלי [או חבר לשעבר.. כבר לא יודעתת]
חח ומה זה עיצבן אותי היוסי הזה..
קייצ רוצצצה המשך (:
פרק מדהיםםםםםםםםם
אני רוצה המשךךךךךךךךךךך!!!
-יסווו-