וואי אבריל כפרעייך... כמה סיפורים עשיתת
אני עוד צריכה להמשיך לקרוא את הסיפור הראשון שלך ואז אני יתחיל ת'סיפור " רק ידידים"..
את כל כך מוכשרת !
תמשיכי!!
QUOTE (מוושללממת15 @ 05/09/2006) וואי אבריל כפרעייך... כמה סיפורים עשיתת
אני עוד צריכה להמשיך לקרוא את הסיפור הראשון שלך ואז אני יתחיל ת'סיפור " רק ידידים"..
את כל כך מוכשרת !
תמשיכי!!
חחחחחחחחחחח
תודה יפיופההה.. 😊))))
מוואאההההההההההההההה!!
אין לי מה להוסיף!
המשךךךךךך!!!!!
מאמי מה עם המשך??
השלמתי פרק זה מדהיםםם
אוהבתתת
חנוווש
פרק 3
הבנתי שפתחתי את התא והיה שם מישהו בפנים, הוא היה עם הגב אליי
והבנתי שהוא סוגר אתה רוכסן הוא הסתובב עליי בעצבים
"את לא יודעת איזה מכה חטפתי בגללללללללללךך...."
ואז הוא השתתק
"אני..מצטער"
אני: "לא, זה..זה בסדר אני מצטערת.. סליחה"
הסתובבתי וחישפתי לי תא אחר
...: "אפשר רק לשאול אותך איך קוראים לך?"
אני: "מאיה"
...: "אני סער"
אני: "יופי.."
כל כך התעצבנתי עליו על איך שהוא צעק עליי. כולם צועקים עליי
יוסי, ההורים עכשיו גם הוא?
לא תודה אני לא צריכה את זה על הראש.
נכנסתי לתא האחרון שהיה פנוי ולאחר 2 דקות יצאתי
והוא עדיין עמד שם.
יכולתי לראות בבירור איך הוא ניראה.
היה לו שיער שחור קוצים כאלה, עיניים כחולות, גוף יפה,
הוא לבש ג'ינס עם קרעים, נעלי ספורט יפות וגופיית סבא לבנה.
אני חייבת לציין שהוא היה ממש חתיך.. אבל לי?
לא היה מצב רוח לכלום
אני: "מה, אתה עוד פה?"
סער: "הנוכחות שלי עד כדי כך מפריע לך?"
אני: "אין לך חברים ללכת אליהם? מה נתקעת פה?"
סער: "למה את עצבנית?"
אני: "אתה חייב להחזיר בשאלה כל הזמן?!"
סער: "סליחה.." שמתי לב שהוא נפגע
אני: "עזוב.. אל תתייחס אליי, אני סתם.. אין לי ממש מצב רוח"
סער: "אפשר לדעת למה?"
אני: "חחחח אינ לא מכירה אותך בכלל.. למה שאני אספר לך מה עובר עליי?"
סער: "אז אולי נכיר?"
אני: "טוב.."
סער: "אני סער, כמוש כבר אמרתי.. בן 18 וחצי"
אני: "אני בת 16.. היום"
סער: "באמת!?!? מזל טוב!!" הוא חייך
אני: "ת..תודה.." אמרתי בעצב
סער: "למה את כל כך מבואסת?! עוד ביום ההולדת שלך!?
החיים יפיםםם ילדהה!!"
אני: "ממש.." השפלתי את מבטי
סער: "היי.. מה קרה?" הוא אמר והרים עם אצבעו את סנטרי כלפיי מעלה
בעדינות
אני: "סתם.. הכל חרא..אף אחד לא רצה לצאת.. אני פה לבד..
רבתי עם החבר.. יותר נכון הוא רב איתי.. הוא תמיד רב איתי.."
סער: "אז מה.. לא משנה מה קרה..שכולם יילכו להזדיין..
זה היום הולדת שלך!! את צריכה להנות! לשמוח!
16 זה גיל יפה!..."
אחריי רבע שעה של שכנועים ועידודים הסכמתי לרקוד, בהתחלה בקושי זזתי..
שתיתי ושתיתי ואז התחלתי לזרום.. רקדנו המון
ואני חייבת להגיד שהוא היה ממש נחמד ומצחיק...
הוא גרם לי לשכוח מכל הבעיות לשעתיים של כייף, צחוקים וריקודים...
את המשך הלילה בילינוב שתייה עד ששמתי לב שהשעה כבר 4 וחצי
לפנות בוקר, הייתי חייבת לחזור.. יצאתי החוצה והוא איתי
סער: "איך תחזרי?"
אני: "אני אסתדר"
סער: "בואי אני יסיע אותך!"
אני: "יש לך אוטו?"
סער: "כן..בואי"
אני: "לא עזוב.."
סער: "למה?! נו בואי..."
אני: "עזוב נו אני אסתדר.. היה נעים להכיר אותך.. ביי"
הבאתי לו נשיקה על הלחי והתחלתי ללכת...
שום מונית לא עברה והאמת שדי פחדתי לתפוס טרמפ..
התיישבתי על אחת החומות בצד הכביש
עד ששמתי מכונית עוצרת ליידי..
"רוצה טרמפ?"
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
רוצה המשךךךךךךךךך!!!!
מדהיםםם!!!!
המשךךךך דחוףףףף
אוהבת
חנושש
יייאא.. מ=ע=ל=ף.@!
בבקשה שזה יהי הוא... סער...
מחכה להמשך..=]]
אוהבתת. 3>
אעעעעעעעעעאע
מחכה להמשך (: