מדהיםםם====]]]]]
השלמתי כמה פרקים עכשיוווו
יואוווו את כותבת מושלם פשוטטט
חג שמחח למרות שזה באיחורררר
אוהבתת=]
מחכהה להמשךך מקווה שזה היה מהרר
ואי מזה מצטערת היה לי משהו דחוף אתמול היום שאני חוזרת מהביצפר שזה 4 אני ירשום מבטייחה;]
וארוך
נו זה היה ברור
פתאום הרגשתי רטט ועם זה כל הגוף שלי רטט אני לא יודעת ממה זה מהציפייה או אולי מהרטט
תאמת לא היה אכפת לי רק קיוויתי שזה באמת לא היה חלום
בהודה היה כתוב
"לקוחות סטמסוון שלום
שיהיה לכם שבוע טוב"
ממה עכשיו הוודעה כזאת אוף סגרתי את הפלא והחלטתי אני הולכת לישון ואני לא רוצה בכלל לצאת היום!
[/B]כשקמתי הסתכלתי החוצה ראיתי שאור יום הלכתי להתקלח מיקלחת של חצי שעה וכסיימתי
הלכתי לנדיה לחדר ראיתי אותה עם עידו אח שלי מתנשקת סגרתי את הדלת בלי שהם ישימו לב
הלכתי לחדר שלי ראיתי את יובל משחקת עם הבובה שלה באתי אליה וחיבקתי אותה וטל נכנס גם לחדר
ואמר שמשעמם לו החלטתי אני לוקחת אותם לטייל טיפה יצאנו מהבית בלי לומר לאפחד שאנחנו הולכים
כי אני יודעת שהיו אומרים לנו שלא התחלנו ללכת הגענו למין רחוב רק עם חנויות נכנסנו והסתכלנו על דברים
פתאום הרגשתי מישהו מחבק אותי מאחורה הסתובבתי ראיתי את רון הלב שלי דפק עוד שניה יצא מהמקום
יובל שאלה אותי מיזה אמרתי לה סתם בשקט רון אמר לי שניה והלך ואני קפאתי במקום לא ידעתי מה לעשות
הסתובבתי ראיתי את טל מסתכל על משחק ויובל איתו בכלל לא שמתי לב שהם הלכו הלכתי לכיון איפה שכל
התכשיטים ראיתי שרשת מדהימה שרשום בה love כסופה כזאת הכי יפה בעולם והמחיר גם 1000 שקל
מגזימים טוב זה אמיתי פתאום שמעתי צעדים
רון:אהבת את זה?
אני:כן אבל יקר
רון:לא נכון
אני:חחח לך לא
רון:שטויות;] מה קורה איתך?
אני:טוב
רון:למה את נשמעת מבואסת?
אני:סתם
ראיתי את רון מחפש משהו
אני:מה אתה מחפש
רון:את הפלא שלך
אני:אה סגרתי אותו
רון:למה(נשמע מוזר)
אני:סתם התאכזתי ממשהו
רון:אהה טוב ,את באה היום?
אני:אל?
רון:אלי כולם באים מסיבת בריכה
אני:נשמע נחמד אם יהיה לי בגד ים
רון:יהיה יהיה אני יסתדר גם בלי
אני:חח אני יוותר הפעם
רון:אבל רק הפעם יאאלה חייב לזוז לקנות משהו
אני:טוב וחייכתי
רון:יש לך חיוך מדהים
אני:תודה 😁
הוא נתן לי נשיקה בפה קטנה קטנה והלך ואני נשארתי שם בשווק לא יכולתי לזוז מזה היה?
מה הוא זוכר מה שהיה אתמול אני לא מאמינה והוא התקדם לכיון היציאה וצעק פתחי את הפלא וקרץ
ואני חייכתי אליו כמו מפגרת ושהוא הלך ישבתי על הספסל שהיה שם לא ידעתי מה לעשות עם עצמי
טל התקרב אלי ומשך אותי ואמר נו בואי כבר התחלנו ללכת הם דיברו איתי ואני לא יודעת על מה בכלל הייתי
בעננים חושבת עליו ועל מה שהיה עכשיו ומה שהיה אתמול ומה שהוא אמר אתמול מה זה אמיתי? לא הגיוני
הלכנו לכיון הבית כשהגענו ראינו את פיטר בחוץ הלכנו מהכניסה האחורית נכנסנו בשקט והבאנו ריצה לחדר שלי טל ויובל התחילו לצחוק ואני לא שמתי לב בכלל שכבתי על המיטה נכנסתי למיקלחת והתחלתי למרות
שלא יודעת למה פשוט הלכתי אולי לצאת מההלם פתאום שמעתי דפיקות בדלת
אני:מה?
יובל:נו צאי את כבר כימעט שעה בפנים
אני:רציני?
יובל:כן
אני:אבל לא חפפתי עדיין
יובל:חחח ציחחקה לעצמה
שמתי עליי מגבת ויצאתי ושכבתי על המיטה יובל באה אלי ושאלה אותי אם אני חברה של זה שהיינו בחנות
חייכת אליה וחיבקתי אותה פתאום נזכרתי הפלא פתחתי אותו מהר עד שהוא נפתח זה היה ניראה כמו נצח
פתאום ראיתי הודעה שהתקבלה פתחתי תהודעה והיה כתוב
~אמרתי לך שאני לא ישכח
אוהב אותך רון~
צעקתי אוווווי מי גאדדדדדדדדדד פתאום נדיה נכנסה
נדיה:מה קרה?
אני:את לא מבייייינה
נדיה:מה?
הראתי לה תהודעה
נדיה:מה בחיים רון לא אמר למישהי שהוא אוהב אותה אני בשוווק אחותי
אני:אני יותר תאמיני לי ואי מה אני לובשת היום
נדיה:איך את יודעת לאן הולכים
אני:הוא אמר לי ראיתי אותו
נדיה:מתי?
אני:/; ברחתי טיפה לצאת החוצה להסתובב וראיתי אותו בעיר הזה הקטן
נדיה:באמת ואיי חמודים היום יהיה משהו בטווח
אני:אולי;]
כולנו ירדנו לארוחת ערב כולם ישבו ולא דיברו פתאום שמעתי את נדיה אומרת
"אמא אני מאי ועידו לא ישנים פה"
אמא של נדיה:מזה השטויות האלה?
נדיה:כן מסיבת פיגמות
אמא של נדיה:טוב שיהיה לא מתאים לי
נדיה:כאילו אני כל יום בבקשה
אמא של נדיה:טוב לכו הקטנים גם לא פה היום הם ישנים אצל משפחה אחת שיש להם חברים פה
הסתכלתי טוב זה חדש הרבה זמן לא דיברתי עם יובל וטל נדבר איתם מחר קצת
סיימנו לאכול עלינו למעלה לחדר של נדיה והתחלנו לדבר על הכל היא סיפרה לי שהיא לא מרגישה משהו אל עידו אבל היא רוצה משהו איתו נמשכת עליו והתחלנו להתארגן
לבשתי חצאית גינס חצרה בהירה שיוצא ממה חוטים למעטה עם בצד לב ורוד ומאחורה רשום קיס מי
וחולצה ורודה פשוטה אבל יפה כזאת וקפקפים פן עם טלטים טיפה זרוקים התארפתי והיינו מוכנים יצאנו
לדרך כל אחד היהה ניראה מעולה כשהגענו הייתי בשוק..[B]
אהההה איזהה יפפההההה
המשךך דחוףף
תוודה;]
עווד תגובות
שבתת שלום בנות
וואי כמה זמן לא הייתי פה...סיפור מושלם!! המשך דחוףף
מה מה מה!?!!?
נו נו נו המשךךך=]
לאב יוווו😊
מקווה שהיה לכם צוום קל
ממשיכה