עברו ש נ ת י י ם . . .
הסיפור ניהיה הרבה יותר מסובך,
היו לו כבר יותר מ10 חברות, ולי ? בכוושי 3
ראיתי אוותם ביחד בכל מצב בכל תנוחה ובכל רגע סובבתי את ראשי
וסבלתי מבלי שאף אחד יראה \ :
לפעמים היו שואלים אותי אם אני עדיין אוהבת אותו והייתי תמיד עונה בשלילי,
ובפנים הוא תמיד היה ותמיד תיהיה לו אצלי חלק בלב . . .
היו מלא רגעים שהיתייאשתי אבל תמיד באותם רגעים הוא היה
נוגע, עושה אומר מביט בי והכל היה חוזר כאילו פעם ראשונה הוא נגע, עשה, הביט \ :
את האמת ?
כבר בא לי להקיא מכל השנתיים האלה,
אבל שום בן שום מבט שום מילה אף א ח ד לא הצליח להוציא לי אותו מהלב . . .
לי קוראים רעעוות אני בת 16 מת"א
אני מאוהבת בניר כמה יותר משנתיים כפי שהבנתם . . .
בר החברה הכי טובה שלי וכל השאר אני יספר כבר בהמשך [;
אני : חוווופש גדווווווול בר את קולטת אנחנו הולכווות לקרווע ת'חווופש עד שיצא לנו המיייייץ 😁
בר : בארוווווווווווווור 😊
אני : ביייייי כיתה בייי לכווולם שלום גייילה [ מחנכת ]
גילה : בביייי תלמידים תשמרו על עצמכם בחוופש !
אחרי שבוע שלא ראיתי אוותו, שבשבוע הזה הספקתי לעשות כל מה שלא הספקתי כל החופש !
ואז נשלחה הודעה
ניר : רעות אני חייב לדבר איתך !
רעות : אממ אני נכנסת להתקלח אני ידבר איתך אחר כך טוב ?
ניר: איך שאת יוצאת תשלחי הודעה תתארגני ותיהי בפארק ב10 וחצי טוב?
רעות : ניר ? מה הלחץ ?
ניר: את כבר תיראי
רעות : טוב :\
נכנסת להתקלח יצאתי שלחתי לו הודעה התחלתי להתארגן, לבשתי גינס בהיר משופשף עם חגורה חומה וסטרפלז לבן ונעלי שפיץ חומות התאפרתי ויצאתי...
ירדת למטה ואמא ישבה ליד השולחן הקרוב למדרגות ודיברה בטלפון...
אמא : אז אתה שומע...ואואואוא איזה כווווסייית, לאין זה?
אני : משוו כוסית [ מילמלתי ] לגן אני על הפלא אם את צריכה משו ביוווש
נתתי לה נשיקה ויצאתי ...
כל הדרך לגן חשבתי על כל מה שקרה לפני שבוע כמה היה ניפלא וכמה רציתי להרגיש אותו שוב וחבק לנשק אוווח...אחרי כמה דק' הגעתי לפארק התקדמתי למקום שקבענו והוא כבר היה שם קאפתי במקום ראיתי אותו היה בא לי לרווץ ולחבק אותו אבל התאפקתי ואחרי כמה שניות המשכתי ללכת הגעתי אליו והוא נעמד
ניר : אואו איזה יפפה כל זה בישבילי ? וחייך
רעות : [ הסמקתי ואמרתי ] לא [:
טוב נו מה היה כ"כ דחוווווף ?
ניר : טוב תקשיבי...
את זוכרת מה קרה לפני שבוע ?
רעות: אפשר לשכוח ? עברה בי צמרמורת בכל הגווף הרגשתי בעננים !
ניר: אממממ אני קצת...וקתע אותו צלצול הפלאפון,
הלו ? כן מאמי, אנ לא יכול לדבר כן 10 דק' אני איתךך גמניייי מאוווד וניתק..
כבר הבנתי מה הולך לקרווות : \
הוא המשיך :
אני קצת מבולבל ואני לא יודע מה אני מרגיש אליך ולמה הכל קרה, בואי ניקח פסק זמן ונדבר עוד שבווע. ..
והנשיקה הייתה מין צורך כזה של כמה חודשים הייתי חייב לעשות אותה!
אני : צווווווורך ? יואוא ניר אני לא מבינה אותך ?
מה אני בובה יופי היה לך צורררך אתה יוודע כמה זמן היה לי ת'צוורך הזההה ? ועכשיו הוא התנפץ לי מול הפרצוף...
ניר: רעות תקשיבי..החזיק לי ביד
אני : התפרצתי לדבריו, טל תעזווב לי ת'יד כך פסק זמןן לכל החיים מיצידי, רק תעזוווב אותי ! היו לי דמעות בעניים קמתי והתחלתי לרוץ
פשוט רצתי רצתי ולא הפסקתי הרגלים לא עצרו היה שם כביש אבל החלטתי להתעלם ממננו אבל זאת הייתה טעות,
בוווווווווום נשמע פיצוף !
ניר : רעוווווווווווווווווווווווווווווות !
~~~~~~~
אייייך ?
תגיבווו אם אתם רוצים המשך [ :
רעותהההההההההההההההההההההההההההההההההההה
נסיכההההה שלייייייי תגידיי איפה הסתרת את הכישרון הזהה איפההה?!?
אהה ודרך אגבב זה מ=ד=ה=י=םםםםםםםםםם
מחכה להמשךךךך 😉
אוהבתת אותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן 😊
^^^^^
זאת אני רשמתי אבל בטעות על הכינוי שלך חחחחחח
אוהבתת אותךך עמהה שליי!!😊
התחלה יאפפפפה..
תמשיכיי מאמי
מווואהה
ואייי איזה יפהה מאמושש.. התחלה יפהה
והשם שילי מופיע שםם 😕 (בר)חיחיחי
מחכה להמשך..
אוהבת המונים בר כהן 😊
אהה..גמאני אוהבת מישהו יותר משנתיים
כאילו אהבתי מישהו שנתיים וקצת=]
חח
תמשייכי נראה מעניין..
[COLOR=blue][FONT=Arial][FONT=Times][FONT=Courier][FONT=Impact]
רעותה (:
מהמם ..
נהנהנהנה , תמשיכי P:
אוהבת אותך !
😉
תמשיכייייייי
סיפור מדהיםם
-יסווו-
מהמםם אבל אמרת
אני : התפרצתי לדבריו, טל תעזווב לי ת'יד כך פסק זמןן לכל החיים מיצידי, רק תעזוווב אותי ! היו לי דמעות בעניים קמתי והתחלתי לרוץ
פשוט רצתי רצתי ולא הפסקתי הרגלים לא עצרו היה שם כביש אבל החלטתי להתעלם ממננו אבל זאת הייתה טעות,
אממ חח לא קוראים לו ניר ?
מדהיםםםםםםם........המשך=]]
[B][FONT=Arial][COLOR=blue]מה עם ההמשך ?
נהנהנהנה P:
😉
ה מ ש ך [ :
וסוורי על הטעות מיקודם שכתבתי טל מקום ניר \ :
אני : איפה אני ? [ אמא ישבה לידי לרגע לא זכרתי כ ל ו ם ואז נזכרתי בהכל עד לירידה לכביש משם איבדתי ת'הכרה ]
אמא : בבית חולים קטנה,
כבר מאתמול בלילה !
אני : אווייש אני כ"כ מצטע...
אמא : קטעה את דברי.. זה בסדר העיקר ששאת בסדר וחייכה
אני : השפלתי מבט, מממה השעה ?
אמא : 18:20
אני : אמא ממתי את פה ?
אמא : מאתמול בלילה !
אני : אז עכשיו התעוררתי ועכשיו את הולכת הביתה לנוח קצת להתקלח אני בסדר יש פה הרבה רופאים ששומרים עלי לכי...
אמא : טוב יללדה אני עוד מעט ילך באמת אני מסריחה כבר וצחקנו...
ניסיתי להתרומם אבל לא הצלחתי לא רציתי להגיד לאמא ולהדאיג אותה..
אחרי 20 דק' של פיטפוטים עם אמא היא הלכה שהיא יצאה ניסיתי לקום עוד הפעם ניסיתי ונייסיתי אבל לא הצלחתי הרגשתי כאילו משותקת תקף אותי גל צמרמורות ופתאום נשמעה דפיקה בדלת..
אני : כן..
זה היה ניר הוא הסתכל לי בעניים השפיל מבטח הסתכל אחוורה ואמר משו ונכנס הוא היה לבד...
אני : אווו עכשיו גם התחלת לדבר לעצמך ? נ ח מ ד וגילגלתי עניים
ניר : לא, דיברתי עם האחות ! מבטו עדיין היה חצי מושפל למטה
אני : אה אז אתה מתחיל עם אחיות עכשיו יפה יפה !
ניר: אוייש נו באמת רעוות תפסיקי את יודעת שזה לא נכון ...
אני : אני כבר לא יודעת כלום . ..
ניר : אני מצטער על אתמול בלילה
אני : זה בסדר שטויות לא קרה כלום[ אמרתי בזילזול ]
נפתחה הדלת הרופא נכנס...
הרופא : חמוד אתה יכול לצאת לכמה דק' אני צריך לדבר עם.. הסתכל בדף עם השם .. עםם רעות... וחייך חיוך מאולץ
ניר : אני יכול להישאר, אני מבטיח לשתוק כמו דג !
הרופא : אני מקווה בישבילך והם צחקו !
רעות מתוקה תקשיבי אני לא יודע איך להגיד לך אבל..
אני : דבר נו בלי יותר מידי חירטוטים ...
הרופא : אוווקי , לרוץ את לא תוכל במיוחד לא לכביש,
ללכת כן אבל בשלב ראשון עם קביים עם הזמן את תלכי לבד אבל לרוץ יהיה לך קשה מאוד או לעשות כל פעילות ספורט אחרת שמאלצת את השרירים ליותר מידי ו...
מפה כבר לא הקשבתי לא עיניין אותי כלווווום !
לא עיקלתי שאני הולכת ללכת עם קביים אננייייי !
אני ישתתתתתגע : \
ניר היה בשוק עם פה פתוח עוד כמה שניות אחרי שהרופא יצא ואני התחלתי לבכוות בכי בכי הדמעות לא הפסיקו , ניר התקדם לעברי. . .
אני : ניר תעוווווווווף מפה אני לא רווצה לראות עכשיו לא אותך ולא אף אחחחחד...
טל : אבל רעות . . .
אני : עוווווווווף כבבבבבבבבבר דוווחה אחד אל תתקרב אלי אפילו
רוצייייייייייייייייים עוד ?
תגיבו [ ;
ותוודה לכולם על התגובוווות !
undefined [COLOR=red]מצטערת עוד הפעם שכתבתי טל במקום ניר \ :