כפרעליךך יאאלה המשךךך כברררר את הורגת אותיי 😛
חחחחחחחחחחח סתם סתםםםםם
אני יודעת תהמשךך ואתםםם לאאאא 😛 😛 😛 😛
בא לי לחזור לשרונה 😊
חחחחח חבל שחזרנווו
יאא איך כל הבית שלי ישןןןן משעמם פהה אאאאשששש
יאאלה חמודההה אני זזה מפהה😊
מסרי ד"ש לבשארי המכוערתת😊
אוהבתתתתתתת
סיפור מ ה מ ם [:
תמשיכי אותו... 😛
3>
המממממממממממממממשך מדהים P=
תמשיכיכיכיכיכי
אוהבת אותך 😛
אופס בטעות הגבתי מהשם שלך P:
לא נורא 😉
ה מ ש ך :
אחרי כמה שניוות בר נכנסה כולה מתנשפת נכנסת לחדר ומסתכלת עלי !
בר : דיי דיי אל תבכייי, יואוא אני ידקווור ת'ילד הזה מתי שהוא תראי מה שהוא עושה לך...
שששש תנשמי...
לאט לאט הפסיקו לדמעות לרדת והתחלתי לספר לה את כל הסיפור מהתחלה עד הסוף...
היא הייתה בשוווק היא לא החזיקה את זה עצממה היא יצאה לניר הוא עדיין חיכה במזדרון
בר : תראה מה אתה עווושה הכל בגללך שנתייייייים שנתיים רק נזקים זה מה שאתה רק עושה שום דבר טוב ! צעקה
ניר : בר אל תצעקי אלי ואני לא אשם בכלום אני רק אמרתי לה מה אני מרגיייש
בר : יכלללת להגיד לה מההתחללללה לא אחרי שהצתרפתתם והיא כוולה בעננים בןן זוווווווווונה חכה חכה וחזרה לחדר !
בר : כוווווס אמא שלוווווו הראתי לו מזזה נראה מי מתעסק עם בר מייי ?
וצחקנוווו
אחרי כמה שעוות שסיפרתי לה מה קרה בשבוע האחרון,
היא התחיילה לספר לי שאבא שלה השיג לנו חדר במלון באילת לשבווווע כולל הכללללללללללל !
בר : רעווות את פשוט לא מביייינה כמה כ ו ס ו נ י ם אנחנו הולכות לתפווווווס !
אני : כן בטח עם הקביים או הכיסא גלגלים ?
בר : אווייש מפגרת ת'שתקיי כבר את תייראי כממה אנחנו נהנה...
את תצאי מפה כמו חדשששה, אני ייעעעשה כל מה שצריך כדי שזה יקרה [;
אני : כפרעללליך מה הייתי עושה בלעדייך ממממממממה ?
בר : כלום ! [ צחקנווווו ]
והתחלנו להזכר בכל מיני שטוויות שהיינו עושות, ככה עברו השעות כבר היה 11 ומשו בר התעקשה להישאאר אבל לא רציתי להתיש אוותה אמרתי לה שתלך לנוווח תקום בבוקר ואם היא תירצצה שתחזוור !
~~~~~~
המשך קצצת קצצר \ :
שבבת שלווווום [ :
תגייבו להמשך...
אתם מקבלים המשך עכשיו רק בגלל שאני חמודה😊
תתחילו להגיבבבב אנשיםםם
והתחלנו להזכר בכל מיני שטוויות שהיינו עושות, ככה עברו השעות כבר היה 11 ומשו בר התעקשה להישאאר אבל לא רציתי להתיש אוותה אמרתי לה שתלך לנוווח תקום בבוקר ואם היא תירצצה שתחזוור !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בר הלכה הביתה רק אחרי בערך שעתיים וגם אז הייתי צריכה לעבור מסע שיכנועים "להעיף" אותה משם D:
ואני הלכתי ליישון הייתי מותשת \ :
אני : בוווקר טווב [ : אמרתי לאמא שכבר ישבה לידי בבוקר
אמא : בווקר טוב יפה שלי !
היא התחילה להשתעל בקול אבל זה היה מין שיעול מאולץ ..
אני : אמאא ?
סממאלה הכל בסדרר תנשמי שתי מים משוו..
פתאום כוולם נכנסווו לחדר הייתי כ"כ מאושרת [ :
אני : מה כווולם עוושים פה ב 8 וחצי בבוקר ?
אוווווח אין עליכם [ :
ככה הם ישבו איתי בערך 3 שעות היה כ"כ כייף איןן [ :
יום למחרת כבר יצאתי מהבית חולים הצלחתי טיפה להתרומם אבל
לא מספיק כדי ללכת. ..
הגעענו הבייתה
אני : אווווווח בית כמה התגעגעתיי ...
ישנתי כמה ימים בסלון כי לעלות למעלה לא הצלחתי אבל בכל
יום הלכתי לבית חולים לעשות טיפולים פיזוטרפיות מה לא עשוו לי ,
אחרי שבוע כבר הצלחתי לעמוד על הרגלים לעלות במדרגות אבל הכל
עשיתי עם קביים נשארוו רק עוד כמה ימים לאילת ואני כדיין עם קביים
ובר ?
כמו שהיא הבטיחה היא קמה כל יום בבוקר כדי לבוא איתי לבית חולים החזירה אותי הביתה וכל יום היא הביאה איתה מישו או מישי אחרת שרצו לבוא [ :
היה יום חמישי נשאררו 3 ימים לאיייייייילת [ :
בר: רעוווווווותה ?
עוד 3 ימייייייייייייייים איילת !
ואת יודעת מה הרופא אמר לי שיצאנו שנינו מהחדר ?
שאאאת תווכלי כבר מחר ללכת בלי הקביייייייייייייייייייייייים [ :
אני : זווווווונה תשבעייי לי ואיך לא סיפרתת לי ?
אוייייש בררר אני אוהבת אותךךך כ"כ,
בר : חחח כפרוות גמני אוותך, תקשיבי אמממ יש לי משו שאני רוצצה לספר לך אבל זה לא לטלפון ! שמעתי דרך הטלפון את החיוך שעלה לה כל הפנים שהיא אמרה את זה...
אני : נווווו ? אז למה את מחחכה ? בוואיי כבר י'משווגעת !
בר : טוב 10 דק' אני אצלך ביוווש
אני : ביוש וניתקתי...
אחרי 10 דק' בווווווווווווול היא הייתה אצלי לא יאמןן כמה שזה היה חשוב !
~שבת שלוםםם~
תגיבוו ותקבלו המשךךך
סיפור מהמם!!!!
זה ממש אמיתי??!??!?!?!
מחכה להמשךךך =)
מוזמנת לקרוא ת'סיפור שלי...
נאמנאמ,
אמיתייייי ?
הרגש אמיתי הדברים מסביב ? לא, אבל
הוא נתן לי להרגיש ככה \ :
כל פעם שהוא עשה משו נשבר לי משו אחר . . .
במיוווחד הלב !
ייאלללה תגיייייייייבו [ :
בר : חחח כפרוות גמני אוותך, תקשיבי אמממ יש לי משו שאני רוצצה לספר לך אבל זה לא לטלפון ! שמעתי דרך הטלפון את החיוך שעלה לה כל הפנים שהיא אמרה את זה...
אני : נווווו ? אז למה את מחחכה ? בוואיי כבר י'משווגעת !
בר : טוב 10 דק' אני אצלך ביוווש
אני : ביוש וניתקתי...
אחרי 10 דק' בווווווווווווול היא הייתה אצלי לא יאמןן כמה שזה היה חשוב !
ה מ ש ך :
ט'זזזזזזזזזזזזזזז ט'זזזזזזזזזזז...
אני : מיייי ?
בר : אנננננננייייייייי [ :
אני : אני לא בבית, ופתחתי ת'דלת D:
עליינו לחדר שלי הבאאתי במבה וקוולה ישבנו על המייטה והתחלנו לדבר...
בר : קיצר היינו בבריכה ונכון אוריאל ? [ אוריאל ? בר אוהבת אותו ]
אני : נווווווווווווווווווווו...
בר : אממ אממ.. דיברנו בערך שעה מחוץ למים עד שהחלטנו להיכנס...
כשנכנסו האוירה הייתה אחרת, יותר שתקנו היו יותר מבטים וצמרמורות שעברו בי הוא לא התאפפק הוא התחייל לנשקק אותי נשיקה יבששה וזה התפתח לצרפתית עם המון תשווקה היינו מחוברים בערך 5 דק' רעות בחיים לא הרגשתי ככה ...
הוא שיחק לי בלשון ואין הייתי בעניים שהתנתקנו קצת ?
הוא לחש לי באוזן בר ?
"לא יכלתי יוותר אנייי אוווהב אווווווותך !"
ועניתי לו " גם אנני אוותך ! "
הוא הדפייק לי עוד נשייקה היא הייתה יותר קצרה אבל עדיין 😛
[ בחיייים לא ראייתי את בר כ"כ מאושרת היא סיפרה לי את זה עם חיווך ענקייייייי על הפנייים כ"כ שמחחתי בישביילה [ : ]
אני : יואואואואו ברר כמה זמממממן קיוויתי שזה יקרררה את לא מביננה אייין אני רוואה אותו אני דופקת לו כזה חייבוק בחיים לא ראיתי אותך כ"כ מאושררררת !
ותגידי לי שסיפרת לו שיום ראשון אנחנו נוסעות לאילת והוא ?
גם בא !
בר : אממממ, ת'אמת לא \ :
אני : הבאתי לה את הטלפוןן וצעקתי " ע כ ש י ו ! " וחייכתי 😛
בר : אני לא יודעת ואיפה הוא ישן ?
אני: מזה איפה ?
איתך במיטטה אני ימצא לי כבר איפה בטח יש שתי מיטות...
או תמייד יש חדרים של אנשים אחרים אההההההמ חחחחחחח וצחקנו . . .
בר : אין רעות אני אוהבת אותך ...ואותו ! והתקשרה...
טוווווווווווווו.... טוווווווווווווו... טווווווווווווו...
אוריאל : הלו ?
תגיייבוו לייייייייייייייייייייייייי [ :
יש לי עוד הממממממשך . . .
כןןןןןןןןןןן...
רוצים המשךךךךךךךךך...
ושיהיה מהרררררררר...!!!
ו..ארווווווווווווווךך ארוווווווווווווווךך..!!!
-יסוו-
תגייייייייבו או שאין המשך ! 😛
אחלה התחלה של סיפור מאמי !
תמשיכי יפה שלי :]