קראתיי הכולל
סיפוררר ח-ר-י-ף ביותר חחח
מחכהה להמשךך בובה
אוהבת
מאיה
המשךךךךךךך דחווווווווווווווווווווווווף
אני : יפפפפפפפה שליי אני כ"כ שמחחה שאתה נוסע איתנו !
ניר : גמננייייי את לא מביננה כמה זמן חיכיתי לרגע הזהה..
אוריאןן :" כןןןןןן גמניי אוווי נייר אני אווהבת אווותך אוו ניר אוו " חיכה אוותי
הסתובבתי והדבקקתי לוו כאאפהה וחייכתי..
ה מ ש ך [:
אוריאןן : אייייייייי חכי חכי אוותך לבר !
אני : חחחחח נראה למיי בר תעזור לי או לך D:
אוריאןן : ברור שלייייייייי [ :
אני : חחחחחחחחח החלומות שלך תמיד כאלה יפים D: ?
ניר : אוווווווי אייזה יבווש דפקה לךךךךך,
רעווותי שלי אמרתי לך כבר כמה אני אוווהב אוותך ?
הגעענו בדיוק לבר התקשררתי אליה...
בר: הלוו ? קווול ישנוני
אני: מהה עדיין לא התעוררת ?
בר : נראה לך ? אני כברר שעעה יושבבת מחחכה לכםם
מה קרררה שבררת עוד רגלל ?
אני : שתתקי י'מכווער צאי צאי כברר וניתקתי
בר נכנסה לאוטו ואוריאןן יצא לעזזור לה עם התיקים . . .
וכמובן הם לא נכנסו לאוטו ב10 דק' ההם אבל לא נוורא גם אני ונייר
העברררנו את ה10 דק' האלה לא רעעעעעעעע
נסחפפנו לנשייקה לוהטת בנתיים שניר מכניס לי יד לחולצה ועושה לי נעימי בבטן .... [גרררררררררר]
בר ואוריאן נכנסו ואנחנו המשכנו...
אוריאן : אההההההההמ... סליחה תמשיכו נחנקתתי ...
המשככנו לא שמנו לב אליהם בכלל...
אוריאן : אתם יודעים זה היה בצחווק התמשיכו הזה התכוונתי שאפשר לסוע חחחחחחחחחחחחחח !
אני וניר התנקתנוו ..
ניר : אמררו לך פעם להיות בשקט ?
אוריאן : אממ לא אבל אתה תמייד יכול להיות בשקט חחח
בר : עוד לא התחלנו לסוע ואתם כבר רביים י'קוופים !
אוריאן & ניר : סליחה המפקדת !
והתחלנו לסווע...
השעתיים הראשוונות כולנו היינו רדומים חוץ מניר ...
בר נרדדמה על אוריאן, ואוריאן עליה אני השכבתי את הכיסא ונרדדמתי D:
אחרי שעתים אני התעוררתי . . .
ניר : אווו תראוו מי קממה הנסיייכה שליי ונתן לי נשיקה ..
אני : בוווווקר אוור נסיייך [ :
עוד כמה זמן נסיעעעה [ אמרתי את זה בקול תינוקי ]
ניר: 4 שעות בעררך קטטטטנה [ :
אני : יאואיוא התייבש לי התחחחחחחחת כבר
ניר : חחחחח גם לי !
ככה עבררה שעה של דיבוורים בייני לבין ניר צחוקים שטויות,
עשינו עצירה לפיפי בתחנת דלק...
אני : ברביי ?
בר : האאא ? [ כולה הפווכה עם קוול ישנוני ]
אני : יש לך פיפי אחווותי ?
בר : לאא, ונירדדדמה
אני : טוב נירי'ק 5 דק' אני חוזרת
חזרתי כולם עדיין היו ישנים וגם ניר,
אחרי רבע שעה הערתי את ניר..
אני : נסיייך שלי ?
ניר : הא יפה שלי [ עם קול ישנוני ]
אני : אתה רוצה שאוריאן יחליף אותך ?
ניר : לא לא זה בסדר והתחיל לאט לאט לפקוח את העיניים
אני : אתה בטוווח ?
ניר : כןןן בטטח אישתייי וחיייך [:
אני : טוווב בעלי היפפה
התחלנו לסוע ואחרי חצי שעה ככה
בר ואוריאןן נזכרו להתעורר ..
אני : או בוקר טוב, טוב שנזכררתם !
בר : בוווקר טווב
אוריאן : אמא אני רעעעעב . . . ואני רוצה שוקו
בר : חח י'שמממממן עוד לא התעוררת
ניר : תגידו מיישו פה הביא משו לדרך ?
בר : יואוא איך לא חשבננו על זה..
אוריאן : ממה נווו אתם לא רציניים ..
אני : אווח אייך ידעתי שנשכח משוו [ בקול עצבניי]
ססתם י'מכוערררים נראה לכם ?
טוב שיש את רעוות !
אוריאן : תשבעיייייייייי לי הבאאת משו ?
אני : כן משו קטן לא רציני ...
פיתות עם שוקולד וחומוס, 2 בקבוקי מים וקולה חטיפים בקטטנה לא משו מיוחד !
אוריאן קם ונתתן לי נשייייקה רעווווווווווווותי כמה אני מתת עליייך !
ניר : נו אתםם רוואיים ככה זה שיש את הנסיככככה שלי !
בר : אחוווווווווווווווווווווווווווווותי שיחקת אוותה !
אני : טוב תרגעוו אווכל חחחחחחחחחח בובי ?
תעצור שניהה בצד, לפני שאלה מאחורה טורפים פה אותנו..
הסתובבתי וראיתי את האוראן ובר מוציאים את השינים החוצה כמו טורפים
אני : חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ניר אם היית רואה את זה עכשיו 😁
שני מפגרייייים מוציאם את השינים שלהם החוצה ופותחים פה גדול 😁
ניר : חחחחחח אין עליהם, עוד 5 דק' אני יעצור שיהיה לי איפה לעצור ..
אני : טוב אני מקווה ששתי הבהמות האלה מאחורה יוכלו להתאפפק חחחחח כולם צחקו . . .
עצרנוו והבאאאתי את התייק רק של האווכל .. .
אוריאן : אוואואואואו כל זה של אווכל 0 :
אני : אורייייאני תנשוום כפרה כן בחייים לא יצאת ליותר משעתיים מהבית אני רואה הא?
אוריאן : רעווותי מלכה אני סוגדד לך !
בר : הללוו הללו כמה מחמאות כוולה אווכל חחחחחחחחחחחחח
והוצייא גם תיק של אווכל !
אני : ידעעעתי ! שבר תצא בלי אווכל מהבית ?D:
הדבר הקקטטטן הזה כמה שהיא אוכלת לא משמינננה אבל היא אוכלת כמו 3 אנשים ביחד !
אוריאן : חחח כפרעליה, נווו ככה צריייךךךך נכוווון נוני ?
בר : בטחחחחחח שככה צריך,
ששששש רעוותי לא מספררים סודות חחחחח !
אוריאני : ברבבבבי יייפפפפפפפפפפפפפה שליי כמה שאני אווהב אוותך הכי בעוולם !
בר: גמניי אוותך [ ונסחחפו לנשייקה לוהטטטטת ]
ניר סגר את הבג'ז נכנס לאוטו והמשככנו לסווע...
ניר : בווובי ? תביאי לי משו לאכווול !
אני : מה אתתה רווצה בוווווני ?
ניר : לא יודע משוו טעייים !
הבאאאתי לו פייתה עם שוקולדד והוא דפק חיוך כמו ילד בן 4
כפרעעליו !
המשככנו ליסווע ככה שעתייים צחוקים בלאגגנים עצרנוו בדרך עשינו בווק במצלמה של
בר המשכככנו והגענו לכניסה לאילת . . .
אוריאן הוצייא את הראש וצעקק
" אייייייייייייייייילת אנחנו כאאאאאאאאאאאאן [ : "
בר : חחחחחחחחחחח י'משווווגגגע ת'כנייס ת'ראש !
ניר : ברבי לאייזה מלון ?
בר : חחח י'מכווער לקלאב הוטל ...
ניר : סבבה [ :
המשככנו ליסווע היה כבר 8 ווחצי בערך . ..
הגעענו למלוןן נגששנו לקבלה ..
בר : שלוום אנחנו הזמנו חדר של שם מוטטי כהן
המזכירה : אהה כן החדר יתפנהה ב10 ורק ב12 קבלת המפתחות...
בנתיים אתם יכולים לשהות בבריכה !
בר :תוודה רבה !
אנחנו ישבבנו על הספסלים בלובי בנתייים
בר : רעוותה בוואי לקניייון בנתיים . [ מהקלאב הוטל לקניון מפריד מעבר חציה [ : ]
אני : בטטטטטטח [ :
נתתי נשייקה לניייר ובר ואוריאן והלכנוו .. . .
בר : ניק ואוריאןן תזהרוווו עם הבנווות וקררצה להם !
אני נתתי לנייר נשיקה באוייר והוא תפסס אותה והכניס אוותה לפה . . .
המשככתי ללכת ...
איך שיצאאנו מהמלווון
אני : בר את בולטת אנחנו פפפה יואואוא כמה יפפפפפפיייים[ :
בר : קולטת לא ... אבל את הסקסים האלה אני רואה טוב מאווווד רררררר...
אני : דיי בר דיי אסור לננו ניר & אוריאןן כפרעליההההם הככיי יפיים הארררץ!
בר : אני כ"כ אוווווהבת אוווווווווווווותותוותותווווו רעווות !
אני : גםםם אנננננננננננני !
נכנסססו לקנייון ועשיינו ת'שוופייינג הראשששוןן שלנווווווו [ יהיו עוד הרררבה ]
קנינווו אוברררול כל אחת מאיתנו זוג נעליםם 3 גופיות וגינס קצצר !
חזררנו למלון נכנסנו ללובי וראאיינו את ניר ואוריאןן רטובים מדברים עם שתי בנות .. .
הסתכלננו אחת על השניה התקרבבנו ..
אני : אהההההההההמ . . . שלווום וחייכתי חיוך מאולץ לבנוות !
בר הסתכללה על אוריאן במבט מווזר ...
המשךךך ?
אני רווצצצה תגובוווווווווווווות 😁
חהחהחהה
מחר אני מבטיחה להמשיייייך D:
למרות שאין תגובות \:
מהממם.!!!.
המשך.!!!!..=]]]]]]
השלמתי הכל מאמי ..
מדהים !
תמשיכי .. פללייז (:
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךך
מהרררררררר
-יסוו-