QUOTE (morand @ 14/07/2006) יצאאאאא כלכך טעיםםםםםםםם
איי שמרי לי חתיכה!!!!
אני רעב!!!!
חתיכה?! זה לא הולך בחתיכות..
יאללה תבוא מהר יש גדוד בדרךךך שבא לאכול 😛
הנה הואאאאאאאא
תגידדדדו שהוא לא ניראה מגררררררה..
גררררררררררר
תעשי לי קובה 😁 (כמו תעשי לי ילד)
חחחחח אני גם התפוצצתי מהקוסקוסס
ומורני לבריאות מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*