מתכון!? סבבה
אז ככה
מרק:
4 גזר לעיגולים
2 סלק חתוךך..
2 בצל קצוץ
כרפס קצוץ
נענע קצוץ
במיה כמה שבאלך .
3 כפות סוכר
4 לימונים->>>>>>>>>> המאכל אמור לצאת חמוץ מתוקק!!
חצי כפית מלח
רבע פלפל שחור
כפית כמון
מממממממ
שמן רבע כוס
נותנים לזה להתעדות
מים שיכסה הכל..
ואזזז...
הקובההה?!!
קילו סולת.
כף מלח
מים.
עושים תקובהה עיגולים.
ו...
מכניסים לבפנים..
חזה עוף קצוץ עם בצל.
ומכניסים למרק.
נותנים לזה להיות מוכןןןןןןן
וזהוווווווו..
😊😊😊
מקווה שלא שכחתי כלום.
חחח הקובה עשוי מסולת ובתוכו יש בשר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם חזה עוף זה יותר טעים 😛
למרות ש..
אני אוכלת ת'ו בלי כלום בפנים.
אווו מורני איזה סירר ענקיי לגדוד חחח בתאבון מאמיי ניראה באמת יפה למרות שאני לא אוהבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תתטעמי אתזה ותראי שתאהבי .
אין מישהו שאכל מהקובה של אמא[שעכשיו הוא גם שלי 😛] ולא אהב!
סיר לגדוד?! כי אפ'חת מהדודות לא יודעת להכין קובה כמו של אמא..
אז בדר"כ כולם באים לאכול פהההה .. 😊
חחחח איפה לא טעמתי קובה ולא אהבתי
זה בעיה שלי עם סולת חחח
וכל הכבוד איזה יפהה מצידכן שיהיה לכן בתאבון ולכולםםםם 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח תודה מאמיי
ולא לא אין כזה דבר! אין בנאדם שאכל מהקובה הזההה ולא אהב זה קובה מיוחד#@! באמת שמיוחדדדדדד!
גמאני טעמתי במקומות אחרים ואני אוהבת רק את של אמאאאא[ועכשיו גם שליייי חחיי 😛]
חחח אוקיי.. נשמע מעניין... 🙄
והאמת נשמע דומה למתכון שלנו האשכנזים חחח.. רק בלי הקט של החמוץ מתוק
אין על המטבח של האמהות!!!
החמוץ מתוק זה כל הטעםםםם#@!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 14/07/2006) אין על המטבח של האמהות!!!
ב ר ו ר $#@!!
אבל גם אין על של סבתאאא..
אסור לשכוח מאיפה המטבח של אמא בא 😊
חחחח מורני איזו חמודה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח מורני אוהבת אותך :]]