אני מכינה ת'קובהההההה 😛 😛 😛
חיחיחי
מי בא לאכולללל?!! ישליייי הרגשה שהולך לצצצצאת ממש טעיםםםםם@#@!
יאללה בואאאאווו 😊😊😊
בהצלחה נשמה שלי!!
וואלה לי מתאים, איפה את גרה?
חחח ואני מכינה קוסקוסס... 🙄
אני לא אוהבת קובה מאמי
אבל שיהיה לך בתאבון יפתי מתה עלייך
אני יאכל בצהריים קוסקוס ומפרום חחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 14/07/2006) אני לא אוהבת קובה מאמי
אבל שיהיה לך בתאבון יפתי מתה עלייך
אני יאכל בצהריים קוסקוס ומפרום חחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורן רוצה תקוסקוס שליי??? 😊
חחחחח אני יאכל גם משלך וגם משלי=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי:
חיימשלי מזה מפרום?
איך זה נראה?
וואלה משהו מהעדה המרוקאית?
התאהבתי במאכלים של העדה הזאת
חח הודיה יפה שלי זה דווקא מהצד הטריפולטאי שלי=]]
מפרום זה שולקחים פרוסה כזאת של תפוח אדמה שמים
בתוך בשר ומכסים את זה בעוד שכבה של תפוח אדמה עם פרורי לחם
או משהו בסיגנון מעל
יוצא מזהההההההההההההההה טעיםםםםםםםםםםםםםם עם מלא טבלינים
ותפוחי אדמה ברוטב ובשר ועוף ושעועית וחומוסים וגזר ולדעת ועוד מלא דבריםם יאמייייייייייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי יפיופה שלי ברגע שאנחנו נפגשות את מלמדת אותי להכין ת'מאכל הזה
העלת לי ת'תיאבון ואין לי כוח לקום ולהכין לי משהו לאכול
שום קוסקוס ושום דבר אחר לא שווה ת'קובה שלי 😛
הודיייייה?! ליד ב"ש.
מושב אשבול. תכנסי למושב תקשרי אליי אני יצא לבחוץ.. 😊
חחחחחח תני ת'מ"ס ואני ימצא ת'דרך 😉
אין שום דרך.
ניכנסים למושב.
בית 5 מצד ימין :]]
מס' בית 27 😛
חחחחחחחח הודיה בכיף מאמי זה כיףף וטעים
אבל אני עושה את זה עם עזרה מאמא חחחחחחחחח
ותכיני לך משהו נשמתי
חחחחחחח מורני בתאבון יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*