אני כזו טיפשההה כזו מפגרתתתתת!!!!
הבנאדם שאני הכי אוהבתת עומד לעזובבב את העירר רק עכשיו גיליתי את זה ובכלל לא ממנואניפשוט לא מאמינהה והתיחסתי אליו הכי מגעיל שיש בא לי לבכותת אני לא יועדת מה לעשותתתתת!!! למהה ניפנפתי אותו ככה איך למה הוא עוזבב לא יכול להיותת ואני בתקווה שהזמן יעבור ומה שקרה בינננו ישכחח אבל הוא עוזרבב אני לא יודעת מה לעשות איך אני יהיה פה בלעדיווו
בא לי למותתת
אני לא רוצהההה שלא יעזובב ! 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
לאיזה עיר הוא עובר?
ותתקשרי אליו
וואי טוב אני אחת שחיה כמו בסרטים אז מבחינתי הייתי נוסעת לשדה תעופה ואומרת לו כמה אני אוהבת אותו ומצטערת על מה שקרה... (אבל מה קרה בינכם?)
אני עם צלילוושששש,הדייט הכי מקסים! חחחחח
😉
QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2006) אני עם צלילוושששש,הדייט הכי מקסים! חחחחח
😉
חופשייייייי אחי
אני מזה חיה בסרטים...אמרתי לך זה מה שנאי הייתי עושה...או לפחות זה מה שהייתי רוצה שיעשו בשבילי 😊
קרה איתנו תדבר הכי מקסיםם שיכול להיותת לי בחיים ואני ויתרתי עליוו ולא ידברו מאז כבר איזה חודשש...
ורק היום גיליתי שהוא עובר לעיר אחרתת איזה שעתיים וחצי נסיעה ממנייי
והכי כואבב לי שהוא לא אמר לי אפילוו ואני ל א יודעת מה אנייעשה בלעדיו פהה דיי זה לא קורה ליי 😢
אין מה מה אני יעשהההה אני חתיכת דפוקהה זה מה שאנייי ..
בא לי למותתת למה דווקא הוא
אז תתקשרי אליו
אתם עדיין יכולים להפרד כידידים
QUOTE (נסיכונת @ 12/07/2006) וואי טוב אני אחת שחיה כמו בסרטים אז מבחינתי הייתי נוסעת לשדה תעופה ואומרת לו כמה אני אוהבת אותו ומצטערת על מה שקרה... (אבל מה קרה בינכם?)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) אז תתקשרי אליו
אתם עדיין יכולים להפרד כידידים
מה תתקשרי אליו מה מהה לא זה לי יעזוררר אני רוצה אותוו למההואחייבת לעזובב למההוא לאאמר לי אפילו למהאני צריכה לגלות את זה מקורות אחריםםם
מאמי אני מבינה שזה עצוב וכואב לך
אבל את צריכה להבין שגם אי אפשר לשנות את זה=[[
תהיי חזקה נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) אז תתקשרי אליו
אתם עדיין יכולים להפרד כידידים
מה תתקשרי אליו מה מהה לא זה לי יעזוררר אני רוצה אותוו למההואחייבת לעזובב למההוא לאאמר לי אפילו למהאני צריכה לגלות את זה מקורות אחריםםם
אבל בעצמך אמרת שהתייחסת אליו לא יפה
QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) אז תתקשרי אליו
אתם עדיין יכולים להפרד כידידים
מה תתקשרי אליו מה מהה לא זה לי יעזוררר אני רוצה אותוו למההואחייבת לעזובב למההוא לאאמר לי אפילו למהאני צריכה לגלות את זה מקורות אחריםםם
אבל בעצמך אמרת שהתייחסת אליו לא יפה
נכוןן כי אני מטומטמתתתת מפגרתתתתתתתת
סטס בא לי למותתת 😢
מאמי אני חושבת שכדאי שתדברי איתו
כי אח"כ יהיה כבר מאוחר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) אז תתקשרי אליו
אתם עדיין יכולים להפרד כידידים
מה תתקשרי אליו מה מהה לא זה לי יעזוררר אני רוצה אותוו למההואחייבת לעזובב למההוא לאאמר לי אפילו למהאני צריכה לגלות את זה מקורות אחריםםם
אבל בעצמך אמרת שהתייחסת אליו לא יפה
נכוןן כי אני מטומטמתתתת מפגרתתתתתתתת
סטס בא לי למותתת 😢
אז תתקשרי אליו
תבקשי סליחה
ושעתיים זה לא כל החיים
אני מכיר אנשים שחיים במדינות שונות
אבל עדיין נפגשים אחד עם השני
את כל פעם אומרת את אותו דבר הבנתי שקרה משו אז פשוט
תתנצלי ותעשי את הטוב שאת יכולה לעשות ולהגיד לו שתמיד אהבה אותו ושאת מתנצלת
שתהנהגת ככה ועכשיו את מרגישה לא בסדר עם זה .. ותוכלי להפרד או לפחות תצמח מזה אהבה...
או שבכל אופן תפרדי ממנו מה את מעדיפה להשאיר את המצב בכזאת צורה ?!
במקום להגיד את אוות הדבר 278272983768329
פעם תקחי אחד מהפתרונווות ותממשי אותו !
מקווה שעזרתי .. לאהב יאא=]