QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) אתם אומרים שעתיים נסיעה זה לא ביג דיל נכון אבל ההינו תמיד או שהוא אצלי בבית אני אצלוו כול יוםם ופה עכשיו אני יוכל לראות אותו פעם ב..
זה כבר לא יהיה כמו פעםם כי אני הרסתי הכול ואני לא ילך וידבר איתו החלטתי פגע בי שנודע לי ממקורות אחרים שהוא עוזב..
והוא בעצמו לא סיפר לי..
למה לא תלכי לדבר איתו את רק נפגעת מזה שאת לא עושה כלום
לכי דברי איתו ועל תדאגי אתם עדיין תראו אחד את השנייה אולי לא כמו פעם אבל עדיין תראו אחד את השנייה
לא כדי לך עכשיו לא לדבר איתו כי בסוף אולי תאבדי אותו לתמיד
אבל אני לא אחת שתבאו ותיזום שיחה אין הכבוד שלי לא יתן לי.. אני לא רגילה להודות בטעויות שלי אפילו עם אני יודעת שאני אשמה..
אני לא יצליח 😢
אז את מעדיפה לאבד אותו לתמיד ?
לאא..
אבלל אני לאיודעת מה לעשותת תראה אתמולל בלילהה יצאה בכוונה ללכת אליוו באתי עם חברה עד הבנין שלוו באנו לעלותת לא הצלחתי ירדתי שוב בחזרהה אין אני רוצהה אני לא פשוט לי יצליח ..
זה או שאני יתנפל עליו בצצעקות או שאני פשוט יבכה שםם ..
ואני לא רוצה שהוא יראה חולשה מהצד שליי אני לא רגילה לזהה ..
אז הוא יראה חולשה לפחות לא תאבדי אותו
לא יודעת.. =(
שאלה אלייך את מעדיפה להראות חולשה ולא לאבד אותו או לאבד אותו לתמיד ?
QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) שאלה אלייך את מעדיפה להראות חולשה ולא לאבד אותו או לאבד אותו לתמיד ?
אני לארוצה לאבד אותו..וגם לא להראות חולשה אבל אתה מבין שזה לא ישנה כלום עם אני ילך אליו כי הוא גם ככה עובר וזה לא יהיה כמו פעםם...
קטע שכתבתי על הפרידות
אולי הוא יעזור לך להחליט שעדיף להתקשר אליו
http://lovesite.co.il/modules.php?name=For...showtopic=46472
QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) קטע שכתבתי על הפרידות
אולי הוא יעזור לך להחליט שעדיף להתקשר אליו
http://lovesite.co.il/modules.php?name=For...showtopic=46472
סטס בסוף לא הלכתי אליו אתמול..
אני י קרא עכשיו..
QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) שאלה אלייך את מעדיפה להראות חולשה ולא לאבד אותו או לאבד אותו לתמיד ?
אני לארוצה לאבד אותו..וגם לא להראות חולשה אבל אתה מבין שזה לא ישנה כלום עם אני ילך אליו כי הוא גם ככה עובר וזה לא יהיה כמו פעםם...
זה כן ישנה לא יהיה כמו פעם אבל לפחות לא תאבדי אותו לפחות הוא ידע שהוא חשוב לך ולפחות זה לא יגמר בכעס ואתם עדיין תוכלו לשמור על קשר
תקשיבי עדיף להראות חולשה מאשר לאבד אדם יקר
QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) שאלה אלייך את מעדיפה להראות חולשה ולא לאבד אותו או לאבד אותו לתמיד ?
אני לארוצה לאבד אותו..וגם לא להראות חולשה אבל אתה מבין שזה לא ישנה כלום עם אני ילך אליו כי הוא גם ככה עובר וזה לא יהיה כמו פעםם...
זה כן ישנה לא יהיה כמו פעם אבל לפחות לא תאבדי אותו לפחות הוא ידע שהוא חשוב לך ולפחות זה לא יגמר בכעס ואתם עדיין תוכלו לשמור על קשר
תקשיבי עדיף להראות חולשה מאשר לאבד אדם יקר
יש במילים שלך מהשו ממש נכוןן..
תודה על העצותת..
אין בעד מה אני מקווה שהסתדר לך
תודההה מאמי..
אבל אני בטוחה שזה לא יסתדר לי...