פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה במה חופשית אני לא מאמינה אני לא מאמינהה...

אני לא מאמינה אני לא מאמינהה

✍️ 15PrInCeSs 📅 12/07/2006 02:52 👁️ 513 צפיות 💬 38 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
צליל, במקרה הזה אי אפשר. הוא עובר עיר לא ארץ 😛 אאאא הרסתי לך..

ומאמי.. אני עם כולם!!
ומקווה שיסתדר לך
ותמיד תבוא ברבי ותשפוך את צרותיה בשביל שתהיה נחמה לאחרים,

אני לא דיברתי עם חברה הכי טובה שלי 3 חודשים, יום אחד חלמתי חלום שהיא עוברת לגור בחו"ל כשהתעוררתי התקשרתי אליה וזה באמת היה נכון,
אז עברה לחו"ל לפני שנתיים ולא דיברתי איתה בשלשת החודשים האחרונים שלה בארץ.


אז לא נורא, הוא בסה"ך עובר עיר
QUOTE (נאפי @ 11/07/2006) QUOTE (נסיכונת @ 12/07/2006) וואי טוב אני אחת שחיה כמו בסרטים אז מבחינתי הייתי נוסעת לשדה תעופה ואומרת לו כמה אני אוהבת אותו ומצטערת על מה שקרה... (אבל מה קרה בינכם?)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ובהצלחה שיהיה לך ח זה מה שגם אני הייתי עושה בשביל גבר חח
ובהצלחה שיהיה לך ח זה מה שגם אני הייתי עושה בשביל גבר חח
אני יכולה להגיד לך רק דבר אחד - אל תוותרי.
אם את אוהבת אותו, ולא רוצה לאבד אותו ,
תחושי כמו בסרטים P; , לכי אליו לפני שהוא נוסע,
תדברי איתו. תגידי לו כמה הוא חשוב לך,
ושאת לא רוצה לאבד אותו.

אני הכי ביישנית בעולם,
אבל אם זה היה המקרה שלי-
הייתי עושה את זה.... למרות הכל.
חבל לאבד אותו.

333>
אלינושש,
דברי איתו, אל תספרי לו מה את מרגישה (לדעתי) אבל לפחות תיפרדי ממנו כמו שצריך.

חח תזכרי.. בנים הם כמו אוטובוס, הולך אחד ואחריו יבוא עוד אחד.


ואל תשכחי, כל מה שקורה קורה לטובה. 😊


מתה עלייך
QUOTE (15PrInCeSs @ 11/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2006) אז תתקשרי אליו
אתם עדיין יכולים להפרד כידידים
מה תתקשרי אליו מה מהה לא זה לי יעזוררר אני רוצה אותוו למההואחייבת לעזובב למההוא לאאמר לי אפילו למהאני צריכה לגלות את זה מקורות אחריםםם
לפחות תדברי איתו !
בזה זה יעזור ..
ככה הוא יביך שהוא כן חשוב לך ..
אני אישית הייתי מתקשרת אליו
או ליפני שהוא עובר עיר הייתי הולכת אליו הבית ומדברת איתו כמו גדולה 😁 (בלי כל המוצי קוצי)
ליטלווש
אני בעד מה שסטס אמר. תתקשרי אליו ולפחות תיפרדו כידידים.
הרי מה עדיף לך? שתיפרדו וזה פה יתנתק הקשר? כי הרי זה יתנתק..בטח יהיהו לו כמה חודשים שהוא אולי אפילו לא יתחבר לאייסי או כל הדברים האלה בגלל המעבר.
יכיר אנשים חדשים וכו' וכו'..
ולכי תדעי..אולי הוא מצפה לטלפון שלך, תדברו מקס' זה ייגמא כידידים שזו האפשרות הכי טובה שיש,
ואולי ובאמת הוא מחכה לטלפון שלך ולכי תדעי אולי זה ייגמר אחרת..
מאמי לי היה חבר שהכי הכי אהבתי בעולםםםם והוא בדיוק עמד לעבור לאילת!!!
שזה 6 שעות נסיעה ממני...

תאמיני לי שעתיים וחצי זה לא הכי נורא,
וכמו שכולם אומרים תדברי איתו, כאילו לא נראה לי שיש פיתרון אחר..

ותכלסססס
רגש זה דבר שעובר.. נכון זה כואב ולא נעים בכלל.. אבל עובר!
אתם אומרים שעתיים נסיעה זה לא ביג דיל נכון אבל ההינו תמיד או שהוא אצלי בבית אני אצלוו כול יוםם ופה עכשיו אני יוכל לראות אותו פעם ב..

זה כבר לא יהיה כמו פעםם כי אני הרסתי הכול ואני לא ילך וידבר איתו החלטתי פגע בי שנודע לי ממקורות אחרים שהוא עוזב..
והוא בעצמו לא סיפר לי..
QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) אתם אומרים שעתיים נסיעה זה לא ביג דיל נכון אבל ההינו תמיד או שהוא אצלי בבית אני אצלוו כול יוםם ופה עכשיו אני יוכל לראות אותו פעם ב..

זה כבר לא יהיה כמו פעםם כי אני הרסתי הכול ואני לא ילך וידבר איתו החלטתי פגע בי שנודע לי ממקורות אחרים שהוא עוזב..
והוא בעצמו לא סיפר לי..
למה לא תלכי לדבר איתו את רק נפגעת מזה שאת לא עושה כלום
לכי דברי איתו ועל תדאגי אתם עדיין תראו אחד את השנייה אולי לא כמו פעם אבל עדיין תראו אחד את השנייה
לא כדי לך עכשיו לא לדבר איתו כי בסוף אולי תאבדי אותו לתמיד
QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) אתם אומרים שעתיים נסיעה זה לא ביג דיל נכון אבל ההינו תמיד או שהוא אצלי בבית אני אצלוו  כול יוםם ופה עכשיו אני יוכל לראות אותו פעם ב..

זה כבר לא יהיה כמו פעםם כי אני הרסתי הכול ואני לא ילך וידבר איתו החלטתי  פגע בי שנודע לי ממקורות אחרים שהוא עוזב..
והוא בעצמו לא סיפר לי..
למה לא תלכי לדבר איתו את רק נפגעת מזה שאת לא עושה כלום
לכי דברי איתו ועל תדאגי אתם עדיין תראו אחד את השנייה אולי לא כמו פעם אבל עדיין תראו אחד את השנייה
לא כדי לך עכשיו לא לדבר איתו כי בסוף אולי תאבדי אותו לתמיד
אבל אני לא אחת שתבאו ותיזום שיחה אין הכבוד שלי לא יתן לי.. אני לא רגילה להודות בטעויות שלי אפילו עם אני יודעת שאני אשמה..
אני לא יצליח 😢
QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) אתם אומרים שעתיים נסיעה זה לא ביג דיל נכון אבל ההינו תמיד או שהוא אצלי בבית אני אצלוו  כול יוםם ופה עכשיו אני יוכל לראות אותו פעם ב..

זה כבר לא יהיה כמו פעםם כי אני הרסתי הכול ואני לא ילך וידבר איתו החלטתי  פגע בי שנודע לי ממקורות אחרים שהוא עוזב..
והוא בעצמו לא סיפר לי..
למה לא תלכי לדבר איתו את רק נפגעת מזה שאת לא עושה כלום
לכי דברי איתו ועל תדאגי אתם עדיין תראו אחד את השנייה אולי לא כמו פעם אבל עדיין תראו אחד את השנייה
לא כדי לך עכשיו לא לדבר איתו כי בסוף אולי תאבדי אותו לתמיד
אבל אני לא אחת שתבאו ותיזום שיחה אין הכבוד שלי לא יתן לי.. אני לא רגילה להודות בטעויות שלי אפילו עם אני יודעת שאני אשמה..
אני לא יצליח 😢
אז את מעדיפה לאבד אותו לתמיד ?
QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) אתם אומרים שעתיים נסיעה זה לא ביג דיל נכון אבל ההינו תמיד או שהוא אצלי בבית אני אצלוו  כול יוםם ופה עכשיו אני יוכל לראות אותו פעם ב..

זה כבר לא יהיה כמו פעםם כי אני הרסתי הכול ואני לא ילך וידבר איתו החלטתי  פגע בי שנודע לי ממקורות אחרים שהוא עוזב..
והוא בעצמו לא סיפר לי..
למה לא תלכי לדבר איתו את רק נפגעת מזה שאת לא עושה כלום
לכי דברי איתו ועל תדאגי אתם עדיין תראו אחד את השנייה אולי לא כמו פעם אבל עדיין תראו אחד את השנייה
לא כדי לך עכשיו לא לדבר איתו כי בסוף אולי תאבדי אותו לתמיד
אבל אני לא אחת שתבאו ותיזום שיחה אין הכבוד שלי לא יתן לי.. אני לא רגילה להודות בטעויות שלי אפילו עם אני יודעת שאני אשמה..
אני לא יצליח 😢
פשוט מקליטה מספר טלפון\פלאפון
ומתקשרת
ויהייה מה יהייה
את לא תפסידי כבר שום דבר
QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) אתם אומרים שעתיים נסיעה זה לא ביג דיל נכון אבל ההינו תמיד או שהוא אצלי בבית אני אצלוו  כול יוםם ופה עכשיו אני יוכל לראות אותו פעם ב..

זה כבר לא יהיה כמו פעםם כי אני הרסתי הכול ואני לא ילך וידבר איתו החלטתי  פגע בי שנודע לי ממקורות אחרים שהוא עוזב..
והוא בעצמו לא סיפר לי..
למה לא תלכי לדבר איתו את רק נפגעת מזה שאת לא עושה כלום
לכי דברי איתו ועל תדאגי אתם עדיין תראו אחד את השנייה אולי לא כמו פעם אבל עדיין תראו אחד את השנייה
לא כדי לך עכשיו לא לדבר איתו כי בסוף אולי תאבדי אותו לתמיד
אבל אני לא אחת שתבאו ותיזום שיחה אין הכבוד שלי לא יתן לי.. אני לא רגילה להודות בטעויות שלי אפילו עם אני יודעת שאני אשמה..
אני לא יצליח 😢
אז את מעדיפה לאבד אותו לתמיד ?
לאא..
אבלל אני לאיודעת מה לעשותת תראה אתמולל בלילהה יצאה בכוונה ללכת אליוו באתי עם חברה עד הבנין שלוו באנו לעלותת לא הצלחתי ירדתי שוב בחזרהה אין אני רוצהה אני לא פשוט לי יצליח ..
זה או שאני יתנפל עליו בצצעקות או שאני פשוט יבכה שםם ..
ואני לא רוצה שהוא יראה חולשה מהצד שליי אני לא רגילה לזהה ..
QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) QUOTE (rocker22 @ 12/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/07/2006) אתם אומרים שעתיים נסיעה זה לא ביג דיל נכון אבל ההינו תמיד או שהוא אצלי בבית אני אצלוו  כול יוםם ופה עכשיו אני יוכל לראות אותו פעם ב..

זה כבר לא יהיה כמו פעםם כי אני הרסתי הכול ואני לא ילך וידבר איתו החלטתי  פגע בי שנודע לי ממקורות אחרים שהוא עוזב..
והוא בעצמו לא סיפר לי..
למה לא תלכי לדבר איתו את רק נפגעת מזה שאת לא עושה כלום
לכי דברי איתו ועל תדאגי אתם עדיין תראו אחד את השנייה אולי לא כמו פעם אבל עדיין תראו אחד את השנייה
לא כדי לך עכשיו לא לדבר איתו כי בסוף אולי תאבדי אותו לתמיד
אבל אני לא אחת שתבאו ותיזום שיחה אין הכבוד שלי לא יתן לי.. אני לא רגילה להודות בטעויות שלי אפילו עם אני יודעת שאני אשמה..
אני לא יצליח 😢
אז את מעדיפה לאבד אותו לתמיד ?
לאא..
אבלל אני לאיודעת מה לעשותת תראה אתמולל בלילהה יצאה בכוונה ללכת אליוו באתי עם חברה עד הבנין שלוו באנו לעלותת לא הצלחתי ירדתי שוב בחזרהה אין אני רוצהה אני לא פשוט לי יצליח ..
זה או שאני יתנפל עליו בצצעקות או שאני פשוט יבכה שםם ..
ואני לא רוצה שהוא יראה חולשה מהצד שליי אני לא רגילה לזהה ..
אז הוא יראה חולשה לפחות לא תאבדי אותו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך