טוב לא לגמרי.
קודם כל, אני צריכה לספר לכם שב25.7 אני עוזבת את הארץ.
אני עוברת לארה"ב לדאלאס טקסס.
ב13.7 אנחנו שולחים כל מיני דברים לשם בספינה, וביניהם גם את המחשב הזה.
ככה שאני יתחיל להיכנס הרבה הרבה פחות כי עדין יש לי מחשב אחר (מעפן לגמרי)
בארה"ב לא יהיה לי ישר מחשב, אני יהיה כמה ימים אצל הדודים שלי ומשם אני יכנס
ואז אנחנו כבר ניסע לטקסס, ושם אני יהיה בערך איזה חודש בלי מחשב.
אזז אני יתגעגע לכוולםם!! וואני לא יודעת מה אני יעשה בכל ההזמן הפנוי שיהיה לי פתאום..
אוהבת 😍
אלוי'ש כבר דיברנמו על זה באיסיי
אני יתגעגע לא נראה אותך בבצפר שובב 😢
לא נורא ! לפחות את עוברת לגור בארצות הברית ! 😉
יאאאאאאא מאמי איזה כיף לךך..תהני שם ותחזרי מהרר מואה
אלינוש גם אני יתגעגע!!
לבבות-ורודים חח תודה
יקיר.. ממש התלהבות.
יעל.. אני עוברת לגור שמה.. אני לא חוזרת
אלו'ש מאמי אני אתגעגע אליך מאוד
אני מאחלת לך הרבה בהצלחה
ובשעה טובה מקווה שיהיה לך רק טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיהיה לך המון בהצלחה שם!!!
נתגעגע😢
תהני =] , אנחנו נתגעגע אלייך 😢
יואו אני מזה מקנאה בך.. הלוואי עליי
בהצלחה לך!
נתגעגע
יהההה.. כיף לךך [:
תשמרי על עצמך!! ותהני!!
חיים פעם אחחחת 😉
כיף לך 😊
תהני מתוקה..
נתגעגע אלייך פה..
את תהיי חסרה =/
אבל את תוכלי להיכנס שיהיה לך מחשב לא?..
יא כייף לך, תהני והמון הצלחה שם !! נתגעגע.
אבל למה החלטתם לעבור?וזה לתמיד?
כיף לך אני מת להיות בארה"ב
וואייי למה?? למה לתמיד??
ושמריי על עצמך שםם =]